Δαιμονικέ, πως τις βλέπεις αυτές;
http://www.crossoverparts.gr/permatex?product_id=245
http://www.crossoverparts.gr/permatex?product_id=246
Δαιμονικέ, πως τις βλέπεις αυτές;
http://www.crossoverparts.gr/permatex?product_id=245
http://www.crossoverparts.gr/permatex?product_id=246
Το κέρατό του αυτουνού που το σχεδίασε και το έφτιαξε δεν θα πει τίποτα!! Εχω ρίξει σιχτίρια στο παρελθόν άπειρα.κάνα 2-3 φορές στο τσάκα ήμουν να την κάνω κομμάτια με την βαριοπούλα.
Και τα τρία υλικά που μου δείχνεις είναι καλά.
Τα δυο τα ασφαλιστικά σπειρωμάτων που μου δείχνεις, ναι παρέχουν και στεγανοποιητική προστασία αλλά προορίζονται για μεταλλικά σπειρώματα.Εδώ η βαλβίδα είναι πλαστική.Θέλει ρώτημα σε αυτούς που την διαθέτουν.
Αν τελικά βάλεις cold weld στην εσοχή, σου είπα ότι εσύ αυτή τη στιγμή στο βάθος της βλέπεις το αξονάκι που σου έχω περιγράψει.Κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα πατώντας το λεβιέ αυτό περιστρέφεται.
Στο πρώτο πάτημα του λεβιέ που θα κάνεις αν έχει πιάσει καλά η κόλλα υπάρχει περίπτωση να ξεκολλήσει όλο.Γι αυτό προτού βάλλεις κόλλα κοψε ένα χαρτάκι η νάυλον ψιλό και βάλτο μέσα ώστε να μην πιάσει η κόλλα πάνω στο αξονάκι.Πιστεύω τουλάχιστον θα περιοριστεί η διαρροή.
Α και κάτι άλλο.Το καπάκι το μαύρο, που παει και τα σκεπάζει όλα αυτά
Γύρω γύρω τόχω περάσει με φλατζόκολλα έτσι ότι και να στάξει μένει εκεί στο τμήμα που είναι η βαλβίδα γρανάζι-αλυσίδα και δεν τα ξερνάει από κάτω.
Υ.Γ. Αν έχεις παχύμετρο και σου είναι εύκολο μέτρησέ μου το βάθος της εσοχής όπως και την διάμετρο.
Επίσης όποιος καλος συνάδελφος μας διαβάζει και έχει μοτέρ ανοιγμενο ή σαν ανταλλακτικό τον άξονα επιλογής ταχυτήτων(τύμπανο λέγεται τόχω περιγραψει με κίτρινο σε παραπανω φωτογραφια) και μπορεί να κάνει μέτρηση με παχυμετρο ας μας πεί διάμετρο άκρου άξονα ή την διάμετρο της φωλιάς του.
Ναι αλλά πρέπει να ανοίγεις για να ελέγχεις. Η γομαλάκα που έβαλες, κάνει δουλειά;Α και κάτι άλλο.Το καπάκι το μαύρο, που παει και τα σκεπάζει όλα αυτά
Γύρω γύρω τόχω περάσει με φλατζόκολλα έτσι ότι και να στάξει μένει εκεί στο τμήμα που είναι η βαλβίδα γρανάζι-αλυσίδα και δεν τα ξερνάει από κάτω.
Ευτυχώς που το είπες, Δαιμονικέ. Έχω core plug τάπα της ΜΖ. Αλλη γιατί η δικιά της έσπασε. Θα βάλω αυτή πρώτα και από πάνω θα το κλείσω με cold weld. Έψαξα στο νετ και λέει οτι υπάρχουν 2 είδη cold weld. Στα 7 με 7,90 ευρώ. Το δεύτερο κολλάει χάσματα πάνω από 5mm και πρόκειται για την εποξική πλαστελίνη LOCTITE COLD WELD 14600 R. Λέω να αγοράσω αυτή, θα είναι πιο δυνατή.Αν τελικά βάλεις cold weld στην εσοχή, σου είπα ότι εσύ αυτή τη στιγμή στο βάθος της βλέπεις το αξονάκι που σου έχω περιγράψει.Κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα πατώντας το λεβιέ αυτό περιστρέφεται.
Στο πρώτο πάτημα του λεβιέ που θα κάνεις αν έχει πιάσει καλά η κόλλα υπάρχει περίπτωση να ξεκολλήσει όλο.Γι αυτό προτού βάλλεις κόλλα κοψε ένα χαρτάκι η νάυλον ψιλό και βάλτο μέσα ώστε να μην πιάσει η κόλλα πάνω στο αξονάκι.Πιστεύω τουλάχιστον θα περιοριστεί η διαρροή.
Δεν έχω παχύμετρο.Υ.Γ. Αν έχεις παχύμετρο και σου είναι εύκολο μέτρησέ μου το βάθος της εσοχής όπως και την διάμετρο.
Επίσης όποιος καλος συνάδελφος μας διαβάζει και έχει μοτέρ ανοιγμενο ή σαν ανταλλακτικό τον άξονα επιλογής ταχυτήτων(τύμπανο λέγεται τόχω περιγραψει με κίτρινο σε παραπανω φωτογραφια) και μπορεί να κάνει μέτρηση με παχυμετρο ας μας πεί διάμετρο άκρου άξονα ή την διάμετρο της φωλιάς του.
'Ήδη στο σπείρωμα της πλαστικής βαλβίδας νεκράς έβαλα:Τα δυο τα ασφαλιστικά σπειρωμάτων που μου δείχνεις, ναι παρέχουν και στεγανοποιητική προστασία αλλά προορίζονται για μεταλλικά σπειρώματα.Εδώ η βαλβίδα είναι πλαστική.Θέλει ρώτημα σε αυτούς που την διαθέτουν.
Permatex, High-Temp Red RTV Silicone Gasket Maker - 81160 - 85g (-54°C to 343°C)
Αυτή η Permatex, High-Temp Red RTV πουλιέται 5 - 5,50 ευρώ. Δεν ήξερα και την αγόρασα 9,5 ευρώ από λαμογέν κατάστημα.
http://www.crossoverparts.gr/permate...maker-PMX81160
.Κάθε φορά που ανοίγεις και κλείνεις το μαύρο καπάκι του βάζεις φλατζόκολλα. Και η γομαλάκκα είναι καλή,και οι άλλες καλές είναι.
Αυτό της LOKTITE τόχω δοκιμάσει είναι καλό για γέμισμα.
Με το να βάλεις φλαντζόκολλα στο μαύρο καπάκι, κουκουλώνεις το πρόβλημα αν από μέσα έχει διαρροή. Τελικά έβαλα εποξική πλαστελίνη για να πιάσει καλά στο χάσμα: Permatex Permapoxy 4 Minute Multi-Metal Epoxy Stick, 84309
χαιρεται χαιρεται τι κανετε? λοιπον εχω αναγκη τα φωτα σας!! χρειαζομαι βοηθεια σε αφαιρεση και καθαρισμο καρμυρατερ! η μηχανη ΜεΖες ΕΤΖ 250 με αυθεντικο καρμυρατερ!!
Πριν από καιρό σου είχα πει κάποια πράγματα η κάνω λάθος;
Έλα βρε! Ξεκόλλησε το πιστόνι;
Λοιπόν, για το καρμπ πιάσε εδώ
http://manualedereparatie.info/manua...ratie.info.zip
Και αν θες να το φτιάξεις πιο μπακάλικα, σφίξε τέρμα τις βίδες του ρελαντί και του αέρα και μέτρα και σημείωσε ακριβώς πόσες στροφές έσφιξες από εκεί που είναι τώρα, ώστε να τις ξανανοίξεις αντίστοιχα όταν το ξαναμοντάρεις.
Πρόσεξε επίσης πολύ να μην αλλάξεις εγκοπή στον αποστάτη που ρυθμίζει το ύψος της βελόνας του σλάιντ και τέλος πρόσεξε να μη λυγίσεις ή τσαλακώσεις το ελασματάκι του φλοτέρ.
...το νου σου!!
Ξέσφιξε τη βίδα με το ίσιο κεφάλι που σφίγγει το κολλάρο το οποίο πιάνει στη λαστιχένια χοάνη που οδηγεί στο φιλτροκούτι (δηλ. αυτό το λαστιχένιο μαύρο ματζαφλάρι που δένει στην πίσω πλευρά του καρμπ) και αφαίρεσε και τις 2 εξάγωνες βίδες που πιάνουν την άλλη άκρη του καρμπ στη μεταλλική "φλογέρα" που καταλήγει στον κύλινδρο!
Αυτό ήταν!!
Ίσως από τα χρόνια και τη μάκα να έχει σφηνώσει η φλογέρα πάνω στο καρμπ, με λίγο ζόρι και προσεκτικά, μην κάνεις ζημιά, σύρε το προς τα πίσω πιέζοντας τη λαστιχένια χοάνη να σουρώσει, ώστε να σου δώσει χώρο! Θέλει ζόρι, δεν είναι εύκολο, αλλά δε γίνεται και αλλιώς!
Πρόσεξε πάνω στο ζόρισμα μη κάνεις ζημιά και στη λαστιχένια μ@λ@κία, πιθανόν λόγω παλαιότητας να έχει ξεραθεί και να έχει χάσει την ελαστικότητά της, οπότε θα είναι πιο σκληρή και θα αρνείται να σουρώσει προς τα πίσω για να σου δώσει τον απαραίτητο χώρο, αλλά και θα σκίζεται/κόβεται πολύ πιο εύκολα!
Όταν καταφέρεις να τα κάνεις όλα αυτά και σου μείνει το καρμπ στον αέρα, πρέπει να ξεβιδώσεις το κυλινδρικό καπάκι στο πάνω μέρος του, ώστε να αφαιρέσεις το slide με τη ντίζα, για να τη βγάλεις από τη φωλιά της και να πάρεις το καρμπ στο χέρι για καθάρισμα...
EDIT: Ξέχασα και τη ντίζα του τσοκ (η προηγούμενη που λέγαμε είναι του γκαζιού), την οποία πρέπει επίσης να ξεβιδώσεις πάνω από το καρμπ, για να το πάρεις στο χέρι!!![]()
...το νου σου!!
οι πατεντες του ελληνα δεν εχουν ορια!!!βγηκε το γα... το καρμυρατερ επιτελους...
http://dc181.4shared.com/img/ZgsL5oD...0/DSCI0454.JPG
απ'εξω(και παλιο σοβρακο για καθαριοτητα!!!):
http://dc181.4shared.com/img/x0VAfIA...8/DSCI0455.JPG
και απο μεσα(χαλια κατασταση!!7 χρονακια την εκαναν τη δουλεια τους):
http://dc181.4shared.com/img/85mM6zT...0/DSCI0462.JPG
επεται συνεχειατο φλοτερ υπαρχει τροπος να το βγαλω τελειως?
To φλοτέρ το κρατάει ένα και μοναδικό μεταλλικό πειράκι που είναι σφηνωτό και λειτουργεί σα μεντεσές, στο σημείο που ανεβοκατεβαίνει το φλοτέρ!
Αν το ζορίσεις λίγο με τη μύτη καμιάς πρόκας, θα βγει! Προφανώς θα έχει πιάσει μάκα κι αυτό... πρόσεξε μόνο μη στραβώσεις το φλοτέρ και κυρίως μη λυγίσεις το ελασματάκι εκείνο που κλείνει τη βαλβίδα της βενζίνης, διότι μετά θα έχεις υπερχειλίσεις ή θα σου μένει μονίμως κλειστή και θα τρομάξεις να το ρυθμίσεις! ΠΟΛΛΗ προσοχή με το φλοτέρ, τσαλακώνεται για πλάκα...
Επίσης μια και θα το βγάλεις, ρίξε του ένα κούνημα να δεις μήπως ακούγεται μέσα να κουδουνίζει βενζίνη, διότι αν κανένα από τα 2 βαρελάκια έχει καμιά τρυπίτσα, το φλοτέρ θα έχει βαρύνει από τη βενζίνη που μπήκε και δε θα λειτουργεί σωστά! Σε περίπτωση τρυπίτσας ή αγοράζεις καινούργιο, ή το αφήνεις μερικές μέρες να στεγνώσει η βενζίνη και μετά το κολλάς προσεκτικά με κολλητήρι και καλάι, χαλκός είναι... καλό κόλπο για να δεις αν έχει τρύπα είναι να το τσεκάρεις πιέζοντας πολύ ελαφρά τις επίπεδες πλευρές από τα βαρελάκια μέσα σε ένα δοχείο με νερό και να έχεις το νου σου για φυσαλλίδες, όπως δηλ κάνουμε για τις σαμπρέλες των ποδηλάτων...
Καλά μαστορέματα μικρέ και ό,τι χρειαστείς, ρώτα!
![]()
...το νου σου!!
Ας ενημερώσω, λίγο καθυστερημένα: Τελικά ήταν εντελώς βουλωμένη η εξάτμιση. Ρώτησα σε 3 εξατμισάδες και κανένας δεν δεχόταν να την κάψει λόγω της υπερβολικής κάπνας. Τελικά βρέθηκε ένας ... θαρραλέος. Παιδεύτηκε αρκετή ώρα με το οξυγόνο και με το ντουμάνι. Ας είναι καλά.
Όσο για το λάδι, βάζω ότι νάναι. Τελευταία παρατήρησα ότι με λάδι για εξωλέμβιες δεν βγάζει πολύ καπνό. Βρήκα ένα μαγαζί που έχει χοντρική λάδια και παίρνω από κει ένα φθηνό (7Ε/κιλό) λάδι για εξωλέμβιες.