Πετώντας στην άκρη τις προσωπικές "επιθέσεις" μια χαρά τα λέει ο Λεώς (κι ας μην διαβάζονται από αρκετούς)
Ρε Λεώ δεν κάνεις ξανά κόμμα πλάκα πλάκα, να προτείνω και το όνομα "Ochetos", κόντρα στο "Ποτάμι" τ'αλλουνού..![]()
Πετώντας στην άκρη τις προσωπικές "επιθέσεις" μια χαρά τα λέει ο Λεώς (κι ας μην διαβάζονται από αρκετούς)
Ρε Λεώ δεν κάνεις ξανά κόμμα πλάκα πλάκα, να προτείνω και το όνομα "Ochetos", κόντρα στο "Ποτάμι" τ'αλλουνού..![]()
ne o afrotwin pou ektelouse spam ke kata paragkelia meriki ton pernan tilefono ke tou legan mpes afro exi mpi o tade ke i8elan na ton doulepso gia na gelasoune ala min ta leme afta giati den kani
ke meta otan o afro egine kati kako kanis den ipe tipota ksafnika merikoi kanan pos den kseroun tipota
sini8ismena skoulikia tis kinonias
tora o afro ine edo ke sas milai gia mia kinonia pou stelni ta pedia sas sto eksoteriko merikous i ke esas tous idious stin eksa8liosi ke mia olokliri xora na paradidete stin oreksi ksenon
ke meriki milate san sinenoxi protasete tin xamili noimosini sas me dikeoma stin elef8eria logou ke pselizete afta pou sas exoun ma8i me plisi ekgefalou na lete
ke ti lete kanete sinenoxo ton aplo ka8imerino elina pou apla epese 8ima mias plektanis enorxistromenis
ke ego otan vlepo tetious an8ropous san valtous ious se ipologisti na lene afta pou leei o terens pou prosa8i na so8i kanontas parapona ta perno sto kranio asxima kalitera ke akomi mia fora pistevo oti milao se votsala stin paralia
ala min akoute emena ego ime enas malakas pou den kseri ti leei kanenan min akoute
dite mono tin posotita anergon tis oures sta sisitia stis aftoktonies tin genikoteri ftoxia
ke gelontas pite oti emis fteme ke prepi na vroume emis ta lefta
afrotwin
egkegramenos apo 9/12/2003
file mou gelas me to potami ala an ine ontos apo piso tou kanalia ke 8eloun mexri ke tin eksousia ine poli epikindini kinisi ke afto dixni oti mas exoun sigoura gia ili8ious
se ka8e periptosi se ka8e kinisi prepi na kserete oloi ke na to kanete evagkelio
to mono tsampa tiri ine stin faka
ke panta prepi na vlepete to tiraki ala ke tin faka
analogistite
giati na 8eli kapios na kivernisi tin xora koptete stenaxoriete endiaferete gia tous elines?
opios to pistevi afto apla mazevi pontous ili8iotitas
giati na siko8i o alos apo tin 8alpori tou ke na endiafer8i gia alous an8ropous?
pios ine o logos?
ine agios? ine tagmenos sotiras?
iparxi kapia skopimotita kapio ofelos kati 8a kerdisi
ke ti 8a kerdisi prosopiki anagnorisi? 8a tou katsi i soula i komotria?
iparxi poli xrima piso apo ola afta oloi ksekinane me to na vazoun to daxtilo sto meli mexri na arpazoun olo to vazo
ke skeftite to os eksis oloi i an8ropoi gnorizoun oti kapote 8a pe8anoun o ka8e enas to kseri afto mono pou den kseri pote
afto lipon pou kseri oti 8a figi ap tin zoi anti afto na ton didaksi poso mateo ine na mazevi plouto pou den mpori na kani tipota se teliki
pistevo oloi 8a 8imaste ton onasi ti pire mazi tou meta 8anato?
aftoi oi an8ropoi to vlepoun os skorarisma na apoktisoun ola afta pou tous prosferi i mateodoksia tous ke akoma perisotera se mia koursa na tonosoun ton psixismo tous na kerdisoun ton 8anato me poli zoi poli idoni
tin idoni tou xrimatos na ksefigoun apo tin mira tou aplou ke tipoteniou opos ton exoun orisi an8ropou
afrotwin
iparxoun an8ropoi iperfilodoksi ke epidiksies ke ine sini8os peloponisioi i kritikoi
den ine tixeo pou oi perisoteri politikoi ine apo afta ta meri
afti i filodoksia tous tifloni to xrima ginete to idaniko tous ke i epidiksi oti ego ime anoteros epidi petixa na exo xrima ke epidi exo ola osa 8elo eno esi oxi
aftoi pou katafernoun na dioisdisoun se kosmous me kapio plouto mpenoun siga siga se afto pou leme masonia pou den exi ka8olou 8riskeftikes apopsis para mono kanones ke xristika ploutismou kinonia leftadon me skopo tin alilovoi8isi ke tin dievrinsi stoxon ke fisika perisoterou ploutou
i korifi aftis tis kinonias ine oloi filoi kolitaria
pos ine me tous gamous vasiliadon ke prigkipon pou ksafnika mazevonte oloi apo olo ton kosmo
me ton idio tropo litourgoun ke aftoi den ine tipota gia ena efoplisti na pari idiotiko aeroplano ke na pai sr kapia sinedriasi i se kolitari tou min tous krinete opos ton eafto sas
afti lipon exoun kapious kanones pexnidiou ke kapious stoxous
enas apo tous stoxous tous ine na min ene8i i evropoi kanis den tin 8eli iperdinami
opos ke i iperdinamis
opos afti tis amerikis den 8eli na xasi apikies tis opos aftin tis eladas ke na tin afisi na isxorisi se mia evropaiki enosi
oloi i palioi kseroume poso paredomenoi imaste stous amerikanous den ine kenourio stixio den vgike tora stin epifania
ola afta pou simvenoun stin xora mas skopo exoun meso tou tsipra tou kenouriou ekfrasti ke diekpereoti ton amerikanon na figoume apo tin evropi na girisoume stin draxmi ke na paraminoume sto nato opos panta
exoume lipos dio periptosis i mia mas katastrefi ke i ali mas voi8ai pioi mas voi8ane?
afti pou pane kontra sta sxedia ton amerikanon ke tora to koufo
pos mas voi8ane xrisimopiontas enan olokliro lao katastrefontas ton gia na pane kontra sta sxedia ton amerikanon otan oloi i xora ine xreomeni stous evropeous den mporoun na tin paroun i amerikanoi prepi na plirosoun to xreos
ine entelos mperdemeno afto pou exoume mpleksi os laos ala an to katalavoume 8a mas vo8isi
fantastite oti imaste to pedi xorismenon gonion ke o ka8e enas xrisimopioi to pedi gia na petixi tous skopous tous
afrotwin
gia na ksefigoume apo tin megkeni tou evropaikou danismou i lisi ine na girisoume ontos se draxmi ke na tous plirosoume me orea pli8oristiki draxmoula ke fisika aftoi na ta valoun ston kolo tous afou den exi kamia aksia i draxmi gia aftous
diladi emis ksexreonoume ala afti den exoun tipota na diakinisoun os xrima ke ptoxevoun me tin sira tous ksafnika i germania pou mas danise exi ikonomiko provlima ke ginete ena ntomino katastrofis
ke fisika afto 8eloun i amerikanoi ke edo iste an o tsipras gini kivernisi 8a to epidioksi giati afto ton vazoune na kani i amerikanoi oi opioi ameson 8a mas stiriksoun an girisoume se draxmi
ine sosti i katastrofi tis evropis?
gia mena eprepe na eno8i politika oxi xrimatika otan milane gia enosi tis evropis milane gia xrima
afto den voi8ai tous laous na eno8oun ke oi laoi den 8eloun na eno8oun kanis den metalasi tin koultoura tou tis rizes tous tin istoria tou
ana apla ipirxe mia kali isotimia sta xrimata ton evropeo ke enas omios vios ke piotita zois 8a itan arketa
afta ine prosopiki analisi omos
to 8ema ine oti imaste eksilastiria 8imata imaste stin mesi dio iperdinameon pou mas diekdikoun me asxima pexnidia
kanis den niazete gia ta 8imata aftis tis katastasis aftoi ta vlepoun san statistika noumera
ke sto pexnidi tis masonias pou ipa pio pano ine ke i politikoi mas anikoun stin masonia tis mias plevras me ta tade simferonta an den xriazete na perasoun stin ali meria me ta diaforetika simferonta
oloi i masonoi -leftades endiaferonte gia to xrima to xrima den exi sinora den exi e8nikotites exoun perasi se mia kinonia pou den mas afora
ke den ine 8ema prodosias pote den prodosan tis arxes tous pou itan panta to xrima ke pote den itan emeis o laos
pote den tous endiefere o laos
ton lao ton xrisimopiousan opos to pedi i xorismenoi gonis analoga me to ti 8eloun na petixoun xrisimopioun ke to lao ton katef8inoun kseroun poli kala pos na to kanoun i psixologia tis mazas den ine diksolo na efarmosti gia kapion pou kseri
afrotwin
den prepi na empisteveste oute ton ido ton eafto sas prepi na dinete pistosi xronou mexri na parete apofasis
min kanete tous ksipnious aftoi pou kivernane plironoun tous kaliterous na tous vriksoun lisis ke tropous pou den fantazeste
iparxoun kapia dedomena gia tous an8ropous
as poume ine klidomenoi se tris diastasis exoun kapi operiorismo antilipsis oso ke na prospa8i kapios na se perigrapsis tin 4 diastasi den mpori giati ke o idios den tin antilamvanete
me aftous tous periorismous stin iparksi tou an8ropou os dedomeno ke to alo oti i perisoteroi exoun xamili noimosini ke mporoun me ligi ali8ia se ena manifesto na tous plasaroun ta megalitera psemata ine kati pou den gnorizete
merikoi sas apoprosanatolizoun me ili8iotites tipou mas psekazoun
ke ontos to kanoun ala oxi me ta aeroplana ala me tenies me idisis me ekpompes stin tileorasi ke idisis sto radio
oti afora to xrima to eksipereti perimename teleftea na ma8oume ke apo tous idious tous dimosiografous oti lene oti tous plironoun na lene
to kserame apo panta ana ego exo mia efimerida ke er8i o tade masonos ke mou pi oti ke na poulisis ego se exo eksasfalismeno is diploun se kerdi san na poulages 1.000.000 fila eno stin pragmatikotita den poulai oute 200.000 arki na grafis afta pou 8elo ego ti 8a ekane?
nomizete oti anikse tin efimerida gia na gini iroas?
parepiptontos ston trato iroas ise ama apla girisis ap ton polemo ke oxi posous skotoses.asxeto...
otan ise stin grami tou xrimatos doulevis gia afto
min sigkrinete afta pou kanoume se ka8imerini vasi metaksi mas ke emperiexoun an8ropia pou poles fores den kseroume ti mas o8i na drasoume an8ropistika
iparxi gnomi ke gia afto poli kseka8ari apo mena ala den ine epi tis parousis
afrotwin
Ρε ημαρτον.
Θα παθεις τενοντιτιδα, φτανει.
o logos lipon pou ego ena antikimenika ftoxos ka8imerinos an8ropos grafo ola afta den ine apo patriotismo ine apo an8ropismo giati patrida ine oi an8ropoi
patrida den ine merika sirtaria me engrafa oute i trapezes oute ta simvola oute to perl8on mias xoras
patrida ine oloi aftoi i an8ropoi pou vriskonte mesa se afto to sinoriako komati pou egkatasta8ikan gia na evimerisoun na kanoun tin oikogenies tous ta pedia tous ke na akolou8isoun ta onira tous se oti ine tagmenoi
ke den milao gia mia oniriki kinonia
evimeria simeni oti me tropo pou i kinonia me sevete ke ego sevome tin kinonia pou oloi mazi san kinonia exoume epileksi kapious stin korifi dioikisis tis xoras gia na doulevoun os pros tin kali evimeria tou kratous politon kinonias
se aftin tin fasi exoume metatrepsi tin enia kratos ke kinonia ke evimeria se trapezikous omilous tous opious prepi na xrimatodotisoume gia na so8i i xora
pos 8a so8i i xora me fouskes sto xrimastirio ke me lefta pou 8a er8oun os pleonazon ogkos outo soste na gini ti na xrimatodoti8oun epixirisis
ke na gini ti meta?
o kosmos o politis pou ine? 8a ginoume oloi epixirmaties? i 8a ginoume oloi ipaliloi stis epixirisis afton pou 8a paroun xrimatodotisi?
3.000.000 anergoi 8a ginoun epixirmaties ke ipaliloi?
pion koroidevoun
an endiaferontousan gia aftous tous polites 8a tous ka8istousan anergous?
pos ginete na endiaferonte ke oi polites na min exoun na fane ke meta osous zisoune apo aftous 8a tous dosoune oti zitane na evimeroun...
ksana girisa sto ido 8ema apo ali skopia giati prepi
prepi na kseroume tin 8esi mas
den prepi na peksoume to pexnidi tous
prepi na min tous plironoume osa zitane proton giati den exoume ke defteron ke an exoume den ine sosto
prepi na apotixoun afti pou mas rofane ton ema
ke os ke na mas fovizoun den mporoun na mas klisoun olous filaki oute na tous afiosume na mas paroun oti exoume
prepi na girisoume piso se epoxes opou mazevomaste se spitia filon ke diaskedazame refene ke kirios prepi na mazevoume ke aftous pou kseroume ke den exoun prepi na vlepoume tin an8ropini aksia ke an mas zitai lefta to kratos gia to kratos na 8imaste oti to kratos imaste emis oxi i trapezes
min trepeste na voi8ate an8ropous me tin simperifora sas me tin prosfora sas ti elaxisti me to kaloproereto pnevma sas kante parea me kapious ston dromo pou den kserete keraste tous tsigaro rotiste ti egine megale pos ta pernas diaksolae? mia malakia na pis es8anete amesos o alos meros mias kinonias
perni dinami vriksi to 8aros na to palepsi gia kati kalitero den xriazete na iste o eleimon agios....
to sinolo tis kinonias simparasisri tin kinonikotita stous apekso gia na es8anese meros tou sinolou xriazete na simetexis sto sinolo ite apo tin meria tou pronomiouxou ite tou mi pronomiouxou
i zoi ine aprovlepti den kseris pote pou 8a vre8is osi es8aneste sigouria ke aftopepi8isi oti den 8a pa8ete pote tipota ke tipota den 8a sas agkiksi pote apla ine meros tis ili8iotitas sas
ke edo den psaxnoume to noima tis zois apla na vgoume apo tin fovia pou mas taizoun ka8e mera
fovo gia ta panta fovaste na kitaksete enan astego enan distixismeno akomi ke mia orea gineka an sas kitai afti katevazete to vlema anti na tis xamogelasete fovaste min sas skotosoun kleftes min sas klepsoun min arostisete min pa8ete kapio kako genikka
o fovos den akironi afto pou ine grafto na sas simvi i ena tixeo gegonos asximo pou 8a vre8i ston dromo sas
o fovos ine mia psixologiki piesi anasfalias pou sas eksasfalizi mono amines otan aminesteiste klistoi den vlepete ke den akoute tipota kofevete kamia epafi me tin pragmatikotita den simetexete den zite den iparxete apostasiopioisi
otan simvenoun ola afta diladi iste klismenoi ston eafto sas sto spiti sas i ke ego den ksero pou alou
tote afinete to pedio elef8ero se aftous pou ss fovizoun na kanoun oti 8eloun
afrotwin
ke afto pou 8eloun ine to pedio elef8ero ke na karpononte ta ofeli pou exoun skefti ke organosi oti 8eloun apo esas
an den fovosaste tipota den 8a ixe simvi 8a vazane isos to teras na skouzi perisotero ala ke pali mono dinati fon 8a ixe
kanis den mpori na sas kani tipota ektos ke an sas dosi ena ntoufeki ke mia stoli na pate na skoto8ite gia na mio8i o pli8ismos
giati ipame gia aftous tou xrimatos den iparxoun afta
lipon otan apovaloume ton fovo ke tis fovies mas exoume kani ena terastio vima
diladi ana katalavete oti to mono pou 8a sas kanoun ine ena ixiro klasimo arxidion
ke na xrostate ke na sas mpouzouriasoun sas klanoun ena arxidi
mesa tous iste axristoi sas 8eloun ekso na psaxnete gia lefta pite tous ke esi oti 8a psaksete ke afiste tous na elpizoun
apovalete tous fovous sas ke min pistevete kanenan den endiaferete kanis gia emas mono emis prepi na endiafer8oume gia emas na ginoume mia alou tipou masonia opos aftoi i masonia ton ftoxon me tous dikous mas kanones na tous peksoume me tous dikous mas orous
mexri tote ziste me oti exete ke an sas perisevi ke ena send xalaste to mazi me kapion alo vrite ke alous san ke esas ke ma8ete na zite me to tipota merika gelia merikes malakies ine poli pio simantika apo tin fovia dio stigmes kouventas me alous merika xamogela ke ena ante gia apo kardias ine poli pio simantika ke prosferoun poli perisotera apo tin fovia
min masate iste ili8ioi ala 8a iste stous dromous ke 8a gelate giati etsi goustarete
afrotwin