ke ali fora ama 8elis kati texniko mia rotas sto moto ine oloi axristoi ke petagonte san tis soutses ke lene oti nane
afrotwin
egkegramenos apo 9/12/2003
δόξα το γιαραμπή καί κερνάς και μπύρες Λεώ ....
αλλά εγώ επιμένω και δεν κάνω λάθος ... το έχει χρονίσει ανάποδα (και είχε και πρόβλημα με τις σκισμένες εισαγωγές )απλά μάλλον το έκανε ταυτόχρονα και το μηχανάκι τσίνισε ...
την ανάφλεξη την τσέκαρες ;; σπινθήρα έχουμε η δεν ;;
![]()
Η ζωή είναι μεγάλη......μην την κάνεις καρναβάλι!!!
γύρνα το στρόφαλο αριστερόστροφα μέχρι να βρεις το σημάδι (αφού περάσεις το Η είναι αμέσως μετά ) ... αν βάλεις το φίλερ και βρεις τα διάκενα στο 10 εισαγωγή και 15 εξαγωγή ... ξαναγύρνα μια περιστροφή το στρόφαλο μέχρι να ξαναβρείς τα σημάδια ... αν μετρήσεις και τα βρείς πχ 20 και 30 το είχες χρονίσει ανάποδα την πρώτη φορά ... στο σημείο που είσαι ρύθμισέ τα σωστά (10 και 15) και μίζαρε χωρίς μπουζί και μετά βάλτο πανω το μπυζί ξανά και δοκίμασε πάλι
![]()
Το λοιπον.
Πηγα και εκανα ενα τεστ.
Αρχικα γυρισα τον στροφαλο χωρις μπουζι και ειδα ποτε βυθιζονται οι βαλβιδες.
Επειτα εβαλα ενα κατσαβιδι απο τη θεση του μπουζι και εκανα παλι το ιδιο.
Το θεμα ειναι οτι το σημα Η και Ι ειναι πολυ κατω. Συγκεκριμενα οταν το Ι ειναι στη θεση του σημαδιου τοτε το Εμβολο ειναι στο ΚΝΣ και οχι στο ΑΝΣ οπως πρεπει.
Συνεπως θα βγαλω ξανα το μοτερ απο το πλαισιο για περαιτερω ελεγχο.
Πιθανον το βολαν να ειναι απο καποιο αλλο μοντελο της Yamaha και να το εχουν σημαδεψει στο βολαν με ποντα. Οποτε θα το βαλω στον παγκο για να βγαλω τα καπακια και να δω καθαρα πλεον τι παιζει.
Ευχαριστω παντως για τη βοηθεια που δωσατε το μεσημερι. Τελικα ολοι ειχαν απο λιγο δικιο.
![]()
Η ζωή είναι μεγάλη......μην την κάνεις καρναβάλι!!!
vgale to pseftokapako ke kita tous ekentroforoi ke girnatous na pane ta migdala epano ke ri8mise
you priks us![]()
afrotwin
egkegramenos apo 9/12/2003