moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Είχα το LTD για περίπου 1 χρόνο σκληρής χρήσης. Καθημερινά μέσα στη πόλη καμιά 20αριά χιλιόμετρα με μια τσάντα πλάτης με λάπτοπ στη πλάτη και Σαββατοκύριακα για μονοπάτια στην Πάρνηθα.
Η ποιότητα κατασκευής ήταν εξαιρετική και γενικά ήταν απροβλημάτιστο ποδήλατο με σχετικά οικονομικά αναλώσιμα ανταλλακτικά. Πήγαινε μια βόλτα και από grammarios bikes στη Λένορμαν δίπλα στο καπνεργοστάσιο και μίλα με τα παιδιά να σε καθοδηγήσουν στο τι μοντέλο να διαλέξεις, να βρουν το σωστό νούμερο και γεωμετρία για τη σωματοδομή σου και να στο ετοιμάσουν σαν να ράβεις κουστούμι.
Εφόσον θα πας με πιστωτική η διαφορά στα μοντέλα δε θα σου φανεί τραγική. Αν παρόλαυτά το LTD σου φανεί αρκετά ακριβό αφού ξεπερνά το ψυχολογικό του 1000άρικου πήγαινε και στο ACID. Θα μείνεις υπερευχαριστημένος εξίσου.
Λογω της πιστωτικης ακριβως ξεπερασα λιγο την τιμη.Η αληθεια ειναι οτι εμεινε το ματι μου στο πηρουνι της fox το οποιο σε αλλες εταιρίες που κοιταω σε αντιστιχες τιμες δεν το εχουν.Φαίνεται ομορφο και καλη κατασκευη και σιγουρα θα παω να το δω απο κοντα.Απο αλλες μαρκες στα ιδια χρηματα και με αναλογα περιφεριακα θα ειχατε κατι να προτεινετε?Scott βλεπω και ισως και fuji.Τοποθεσια Θεσσαλονικη![]()
Τελευταία τροποποίηση από giannis21; 06/04/2014 στις 16:59.
Καμία ιδέα δεν ευθύνεται για τους μαλάκες που την ενστερνίζονται..-Κωστάκης Ανάν-
http://www.tokoulouri.com/
Παρακολουθώ την αγορά από το 2010. Value for money Ελλάδα παίζει μόνο η Cube και η Ideal.
Δε ξέρω πόσο hardcore ποδηλάτης είσαι και αν θα καταλάβεις διαφορά από ροκ σοξ σε φοξ ανάρτηση αλλά οι περισσότεροι δε μπορούν να εκμεταλλευθούν τη Fox στο 90% της χρήσης που κάνουν. Αυτό που λες για την τιμή στα πηρούνια Fox στα ποδήλατα της Cube ισχύει. Έχουν κάνει μεγάλο deal από την Cube για να τα δίνουν τόσο φθηνά τα ποδήλατα με τα συγκεκριμένα πηρούνια.
Υδραυλικά δισκόφρενα να έχει και μια καλή σειρά front rear ντεραγιέ και είσαι κομπλέ.
Ευχαριστω για τις απαντησεις.Αρχαριος ειμαι,απλα θελω να κανω μια σωστη επενδυση χωρις να χρειαστει να μπω σε καποια διαδικασια αναβαθμησης για πολυ καιρο.Ουσιαστικα,ενα καλο πλαισιο με ενα καλο πηρουνι ψαχνω,υδραυλικα δισκοφρενα σε αυτα τα χρηματα εχουν ολα..ντεραγιε της shimano εχει.
Rear Derailleur Shimano XT RD-M781-SGS, Shadow 10-speed
Front Derailleur Shimano SLX FD-M671, Direct Mount
Καμία ιδέα δεν ευθύνεται για τους μαλάκες που την ενστερνίζονται..-Κωστάκης Ανάν-
http://www.tokoulouri.com/
άλλο XT και SLX και άλλο 105 ή Acera
Σαν αρχάριος που είσαι άσε τα έξτρα λεφτά για μοντέλα με φοξ. και τα ροκ σοξ θα σου κάνουν όλα όσα θες και με το παραπάνω.
Πήγαινε στο απλό LTD. Απλά φρόντισε το μαγαζί που θα επιλέξεις να μη σου βρει απλά το μέγεθος σου, αλλά να κάτσει να σου βιδώσει σε απόσταση και γωνίες το τιμόνι τι σέλα ακριβώς για τα μέτρα σου ωστέ να κουμπώσεις πάνω στο ποδήλατο και να γίνει προέκταση του κορμιού σου ωστέ να κερδίσεις όσο το δυνατόν περισσότερα και χωρίς μυικούς τραυματισμούς.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
giannis21 πές μας τι ύψος έχεις για να έχουμε το νού μας,για κανά καλό μτχ.
Αμα είσαι 1.80-1.90 μπορώ να σου δώσω ενα από τα 2 ΗΤ μου στα μισά λεφτά από αυτά που έχεις στο μυαλό σου να δώσεις,για να δείς αν θα σου αρέσει το άθλημα.
Χτές για ακόμα μια φορά κατάλαβα πόσο μ@λ@κ@ςείμαι που ακόμα δεν έχω κάνει tubeless τα λάστιχα.Εχασα τον αγώνα στην Μάνδρα με 2 σκασμένες σαμπρέλες στα πρώτα χιλιόμετρα.
![]()
Τελευταία τροποποίηση από THANOS_KTM; 07/04/2014 στις 09:22.
Θανο μολις στο 1.75 σταματαω..!Ευχαριστω παντως για την προσφορα.Σημερα πηγα και ειδα απο κοντα το ls και νομιζω πως οι διαφορες που εχει απο το απλο δικαιολογουν τη διαφορα χρηματων.Απο κει και περα θα δω τα οικονομικα μου και αναλογα θα κινηθω.Ευχαριστω πολυ παιδια για τις συμβουλες και ελπιζω συντομα να συζηταμε για χωματινες διαδρομες!!
Καμία ιδέα δεν ευθύνεται για τους μαλάκες που την ενστερνίζονται..-Κωστάκης Ανάν-
http://www.tokoulouri.com/
Hταν πολύ καλός αγώνας.Εγώ ετρεξα στην διαδρομή των 14ρων χιλιομέτρων,με δύο προπονήσεις,μετά από αποχή 4 μηνών λόγω εγχείρησης εσω-εξω μηνίσκου.Δυστηχώς εγκατέλειψα λόγω λάστιχου.
http://www.mountain-sports.gr/agones/MANDRA-MTB-RACE
καλημέρα.
Είχα ένα σιδερένιο ποδήλατο από αυτά των 23 κιλών με εμπρός και πίσω ανάρτηση (απλό ελατήριο) στην οποία ελαχιστοποιούσα το μπαλαντζάρισμα σφίγγοντάς τη στο τέρμα. Το ποδήλατο αυτό ένεκα των 12 ετών χρήσης του, κατέληξε να έχει καλά πετάλια, σασμάν, ζάντες και τα σχετικά λόγω του ότι κάθε φορά που χάλαγε κάτι το αντικαθιστούσα με κάτι καλό και όχι φτηνιάρικο απλά και μόνο για να αντέξει στο χρόνο και στη χρήση.
Τεσπα, πάει αυτό, το χάρισα με σκοπό να πάρω ένα αλουμινένιο, ελαφρύτερο και η χρήση που έκανα και επιθυμώ να κάνω, είναι 60-70% πόλη (βόλτες, δουλειές, μικρές μετακινήσεις κλπ) και 30% εξοχή (δασικούς δρόμους, απλές αναβάσεις, καταβάσεις, ΟΧΙ downhill).
Στα δικά μου μάτια, που με το σιδερένιο σκελετό, το σουμιέ "ανάρτηση" και τη ντίζα στο δισκόφρενο, έκανα γύρω στα 40-50 χιλιόμετρα, όλα αυτά τα καινούρια χαρακτηριστικά, περιφερειακά, με τα εξωτικά υλικά φαντάζουν λεπτομέρειες ανούσιες. Πιθανόν δεν είμαι σε θέση να κατανοήσω τη διαφορά μεταξύ shimano xtr και acera ή πιθανόν να μην μου είναι απαραίτητα τα πλεονεκτήματα της μίας έναντι της της άλλης επιλογής.
αυτό που ξέρω είναι ότι είμαι χωρίς ποδήλατο, και πρέπει να διαλέξω μεταξύ ιντσών, μεγεθών σκελετού, στυλ σκελετού, λαιμού, και εταιριών και είμαι απολύτως χαμένος.
Επίσης επειδή δεν θέλω να διαθέσω πολλά λεφτά (μέχρι 250-300 οριακότατατα) σκέφτομαι να πάρω ένα από τα πολλά μεταχειρισμένα που βρίσκει κανείς στο car από αυτούς τους "σοβαρούς" χομπίστες της μίας φορας που πήραν το ποδήλατο των 700 ευρώ και κατέληξε να σκουριάζει στη βεράντα... Το ζήτημα είναι ότι είμαι χαμένος μεταξύ χαρακτηριστικών....
Anybody help........?
ΥΓ: είμαι 30 χρονών, 1,90 ύψος, 78 κιλά. ωροσκόπο και τέτοια δεν ξέρω....
Για αρχή σε μέγεθος με 1.90ύψος σε νούμερο σκελετού είσαι Large στο πάνω όριο προς το XL ειδικά αν έχεις και μακριά χέρια/πόδια.
Με βάση το budget ναι να πας σε μεταχείρο διαμαντάκι της μίας φοράς όπως λες γιατί ένα καινούριο σύγχρονο σοβαρό ποδήλατο ξεκινάει από τα 400+
Εφόσον το θες περισσότερο για πόλη αλλά και λίγο χαλαρό βουνό πας σε hardtail. Δηλαδή ανάρτηση μόνο εμπρός.
Λίγο προσοχή στην επιλογή μέγεθος ζάντας και ελαστικού. Εφόσον 12 χρόνια έκανες ήδη σε καλό βαθμό ποδήλατο θα ξέρεις οτι άλλη κύλιση έχει το τρακτερωτό λάστιχο βουνού και άλλη το ''πολιτικό'' για αστικές διαδρομές.
Οι ίντσες στις ζάντες παίζουν ρόλο στην κύλιση επίσης.
26άρι τροχό δυσκολότερη κύλιση αλλά καλύτερος έλεγχος στο βουνό.
29άρι ευκολότερη κύλιση με πολύ μεγαλύτερο ''βήμα'' αλλά λιγότερο μανιτζέβελο. Στα συν του 29 η απορρόφηση τις λακούβας στην πόλη με υψηλότερες ταχύτητες πιο ομαλά και με μεγαλύτερη ασφάλεια.
μάλλον 28-29 ίντσες σκέφτομαι λόγω άνεσης, με λίγο τακουνάκι, γιατί το ίσιο λάστιχο μπορεί να τσουλάει καλύτερα στην άσφαλτο, αλλά θέλει αυξημένη πίεση-είναι πιο σκηρό, μόλις βγείς χώμα τελείωσες.... όλες οι διαστάσεις 26-29 χωράνε σε έναν L-XL σκελετό...?
και όλα τα trekkining από εταιρία σε εταιρία έχουν ίδια μορφή...?