οντως τρυπα ροπης υπηρχε.η μηχανη γονατισε κυριολεκτικα και την εβγαλα.
οντως τρυπα ροπης υπηρχε.η μηχανη γονατισε κυριολεκτικα και την εβγαλα.
πετρος
μετρας διατομη εσωτερικου σωληνα και μηκος και αν ταιριαζουν με αυτο που ηδη εχεις, εισαι κομπλε...
ρωτησα στην remous και μου εστειλαν απο την αυστρια μειλ.ειναι για μεγαλυτερα κυβικα απο την δικη μου.
πετρος
Γενικα οι εξατμισεις πιο πολυ ειναι για 2κ 4κ 1κ κτλ.
Δηλαδη αν παρεις εξατμιση για 4κ και τη βαλεις σε 1κ ε τοτε λογικα δε θα δουλευει σωστα.
Τωρα αν εξατμιση απο 2κ τη βαλεις σε 2κ κοιτας να ειναι λογιες οι διατομες.
Μη παρεις καμια απο 1000αρι για 650αρι.
Αν πχ παρεις απο κανα shiver που ειναι 750 για να βαλεις σε 650,δε θα εχεις κανα θεμα
Σε αξιοπιστια η εξατμιση το μονο που κανει ειναι να φτωχαινει λιγο το μειγμα.
Μαζι με φιλτρο δηλαδη αναλογα το μοντελο και το ποσο πλουσιο μειγμα εχει απο μαμα μπορει πολυ μακροπροθεσμα να εχεις θεμα.
Ναι αλλα ο πετρος εβαλε μια εξατμιση απο 4κ σε 4κ. Πηρε ενα τελικο, που ηταν φορεμενο σε ενα μεγαλυτερο μηχανακι και το εβαλε στο δικο του. Για αυτο ρωταει ....
Εγω Πετρο που ειχα κοψει ενα περρισιο που ειχα για λογους αισθητικης εχασα παρα πολυ χαμηλα. μπερδευε η μηχανη και γενικα εκανε σαν αρυθμιστη. ψηλα δεν ξερω αν κερδιζα (αν ηταν κατι θα ηταν μηδαμινο κι ισως ουτε καν μετρησιμο) και γενικα χωρις προγραμμα δεν γινοταν δουλεια κι επαηρθα στο μακρυ mivv που ειχα και πριν. γνωστο με κοντη καρμπον εξατμιση σε fsport μου ειπε οτι δεν αντιμετωπιζει κανενα θεμα.. ισως λογο αλλης χαρτογραφισης...
με ένα πολύ μεγαλύτερο σε διατομή τελικό, υπάρχει περίπτωση να φθείρεις τις βαλβίδες εξαγωγής....