Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 62

Θέμα: Τρίλημμα

  1. #1
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773

    Τρίλημμα

    Παει καιρος που εχω δωσει λογο οικονομικης στενοτητος το Ντουκι μου.....

    και πλεον τωρα που ισσοροπησα ψαχνω να παρω ενα αλλο-νεο για μενα- μεταχειρω ss το οποιο ομως θα παει για τουμπανιασμα.
    Εξηγω....

    1000αρι +/-, με αγορα περι τα 10χιλιαρικα και αλλα 4χιλιαρικα για τουρμπισμα/αναρτησεις/φρενα.

    Ο στοχος ειναι να γινει τερας των Ε.Ο./επαρχιακων για φουλ καγκουραδικες βολτες και για οσο αντεξω...


    Εχω υπ οψιν μπουσα-style μοτο αλλα δεν μου αρεσουν....θα ηθελα κατι το οποιο να ειναι πιο αναλαφρο, να στριβει κιολας, και να χωραει τα 188 εκατοστα 105 κιλα μου....και το βασικοτερο να το βλεπω και να γουσταρω...

    ακουω ιδεες-προτασεις....
    βαλτε και καμια φωτο αμα λαχει...

  2. #2
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Για να εισαι ανετος πανω στο μοτο κοίτα προς τζιξερ

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Οκ...

    μην εισαι τοσο φειδωλος....
    το ειχες/εχεις....Δεν το ξερω το μοτο...δεν ειχα ποτε σουζι....

    Ισχυει για ολα τα 1000 απο 2002 ή απο καποια χρονια και μετα....
    1) Σουζι 1000
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2012-suzuki-gsxr-1000-13.jpg 
Προβολές:	289 
Μέγεθος:	62,6 KB 
ID:	315164

  4. #4
    Σιγουρα σε κατι το οποιο ομως να μπορεις να πειραξεις αβανς, καυσιμο και χαρτογραφηση γενικως στον μαμα εγκεφαλο. Ετσι ισως αποφυγεις καποιον παραλληλο για ολες τις βελτιωσεις που λες.
    Εγω θα πηγαινα και προς zx10r
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Εχω στο ματι το ZX12R...παλιο αλλα θηριο....
    και ειναι και ανετο και μου αρεσει και στο ματι.
    1)Σουζι 1000
    2)Καβα ZX10-12R

  6. #6
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    Ισχυει για ολα τα 1000 απο 2002 ή απο καποια χρονια και μετα....
    1) Σουζι 1000
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2012-suzuki-gsxr-1000-13.jpg 
Προβολές:	289 
Μέγεθος:	62,6 KB 
ID:	315164
    Οσο παλαιότερο τόσο ανετότερο

    Πχ του 2002 αν θυμάμε καλα ηταν αρχοντικό για ss1000 συγκρινόμενο με τα αντιστιχα της εποχής
    Για μπατζετ 10κ ομως φαντάζομαι αναφέρεσαι σε καινουριο.

    Παντως μιας και τέτοια τουμπανιασματα παιζουν πολυ στο αμέρικα, και εκει παίζουν πολλά σουζι, πιθανολογώ οτι θα βοηθηθείς να βρεις λύσεις και υλικά για το τουμπάνιασμα

  7. #7
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    σουζουκι το πιο ανετο ss

    κ3, κ5 (κοβανε πλαισιο), κ7/8 τα πιο βολικα.

    καβασακι πιο ''πισταδικο''.

    αλλιως πας για xx1100, zx12, busa.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  8. #8
    οποία έκπληξις...!

    επειδή είπες καγκούρικες βόλτες τουμπάνιασμα κλπ με ταβάνι τα 14.000 η δική μου λογική λέει να πάρεις κάτι ήδη φτιαγμένο, και να το συμπληρώσεις εκεί που υπολείπεται...

    σαν αυτό...
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4313651/

    λίγο παζάρι εδώ...
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/2297699/

    ειδ' άλλως κάτι υπεράνετο με θυσία στο στρίψιμο...
    και οικονομική βάση για φτιάξιμο...!
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4946687/

    να το τρίλημμά σου επί παραδείγματι.....!

  9. #9
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    οποία έκπληξις...!

    ...!
    Πω ρε φιλε αυτη η VANCE & HINES........

    πολυ με γουσταρει....

    Τροοπ
    κ3-κ5 εκτος....ασε την αγαπαω ακομη την Ζωη....thanx....
    Τελευταία τροποποίηση από GFawkes; 29/04/2014 στις 11:35.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    αν θες να στριβει, αποκλειεις απο τωρα το ΖΧ12R...
    αν δεν θες γενικοτερα πολυ ογκο και βαρος, αποκλειεις ολες τις μαουνες τυπου busa, zx14r κλπ..

    αρα πας σε 1000...
    gixxer για ανεση και αξιοπιστα αλογα...
    kawa zx10r για λιγοτερη ανεση αλλα πιο απολυτο σε συνθηκες πιστας..ισως λιγο λιγοτερη αξιοπιστια...
    cbr 1000, r1 ειναι ψιλοταφοι σε σχεση με τα αλλα...
    bmw τρελο γκαζι μεχρι που να ανατιναχτει...
    aprilia επισης τρελο γκαζι και φοβερο σε πιστα, αλλα καθολου ανετο...

    ελπιζω να μην θες να μπλεξεις με ducati...

  11. #11
    Για ποιο aprilia αναφερεσε? Δεν νομιζω οτι θα μπορουσε σε καποιο μοτερ της να επεμβει τοσο δυναμικα (και οικονομικα) οσο σε ενα γιαπωνεζικο.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Για ποιο aprilia αναφερεσε? Δεν νομιζω οτι θα μπορουσε σε καποιο μοτερ της να επεμβει τοσο δυναμικα (και οικονομικα) οσο σε ενα γιαπωνεζικο.
    rsv4r...
    μιλαει για 10000€ και αλλα 4 μετα...
    δεν νομιζω οτι πιανουν τα mille αυτα τα λεφτα...

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    αν θες να στριβει, αποκλειεις απο τωρα το ΖΧ12R...
    αν δεν θες γενικοτερα πολυ ογκο και βαρος, αποκλειεις ολες τις μαουνες τυπου busa, zx14r κλπ..

    αρα πας σε 1000...
    gixxer για ανεση και αξιοπιστα αλογα...
    kawa zx10r για λιγοτερη ανεση αλλα πιο απολυτο σε συνθηκες πιστας..ισως λιγο λιγοτερη αξιοπιστια...
    cbr 1000, r1 ειναι ψιλοταφοι σε σχεση με τα αλλα...
    bmw τρελο γκαζι μεχρι που να ανατιναχτει...
    aprilia επισης τρελο γκαζι και φοβερο σε πιστα, αλλα καθολου ανετο...

    ελπιζω να μην θες να μπλεξεις με ducati...
    Συμφωνώ σε όλα, εκτός από το R1 αν πας σε μοντέλο του 03 που είχε και σελάρα (χώρους για να κουμπώσεις με το ύψος σου) και μακρύτερο μεταξόνιο για άνετα ταξίδια, ήταν αρκετά στριφτερό, όμορφο για την εποχή του (ακόμα περνά η μπογιά του) και είναι πολύ οικονομική βάση για να δουλέψεις βελτίωση.... και αν το τουμπανιάσεις καταπίνει πολλά χαϊτεκ τζόβενα εκ βαυαρίας μεριά...


    αλλά πάλι, τα 1200άρια -1400άρια μπορεί να μην στρίβουν όπως τα 1000 αλλά έχουν ωμή ρωπή και γνήσιο αρκουδόγκαζο, (χωρίς ντέφι...)...
    κάτι μίνι στάσεις σε διόδια μέχρι να περάσεις πλάι από τη μπάρα, και θα βλέπεις στον πλαινό διάδρομο τα 1000ράκια να μένουν στους καθρέφτες σου....

    όλα έχουν να κάνουν με το τεραίν στο οποίο σχεδιάζεις να κινηθείς...
    στενό οδικό δίκτυο με στροφές και οι ξύστρες να δουλεύουν,
    ή σε 3ώρες καφέ πλατεία Αριστοτέλους και ψαράκι στην Περαία....?

    σκέψου ώριμα και αποφάσισε ανώριμα...!

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Συμφωνώ σε όλα, εκτός από το R1 αν πας σε μοντέλο του 03 που είχε και σελάρα (χώρους για να κουμπώσεις με το ύψος σου) και μακρύτερο μεταξόνιο για άνετα ταξίδια, ήταν αρκετά στριφτερό, όμορφο για την εποχή του (ακόμα περνά η μπογιά του) και είναι πολύ οικονομική βάση για να δουλέψεις βελτίωση.... και αν το τουμπανιάσεις καταπίνει πολλά χαϊτεκ τζόβενα εκ βαυαρίας μεριά...

    οκ, αλλα δεν ειναι λιγο χαζο αφου θελει να διαθεσει τα ποσα που λεει να παει σε ενα μηχανακι που ειναι ηδη 11 χρονων και ενω εχουν βγει πιο δυνατα μοτερ απο μαμα??
    τι εννοω...αν πας σε μια βαση με 140 αλογα απο μαμα, για να το φτασεις στα 180π.χ. θα χρειαστεις τρελα ποσα σε σχεση με το να παρεις καποιο που μαμα ακουμπαει τα 165 και θες να το πας στα 180...
    ασε που στο 2ο σεναριο εχεις καλυτερη αξιοπιστια σε σχεση με το 1ο σεναριο...

    ο καθενας βεβαια, κανει τις επιλογες του...
    ζυγιζει τα πραγματα και αποφασιζει πως θα κινηθει συμφωνα με αυτα που θελει και με αυτα που διαθετει...

  15. #15
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Το ζητουμενο δεν ειναι τοσο η απολυτη ιπποδυναμη,
    οσο το να φτιαξω κατι που δεν υπαρχει, που θα το χαζευω και θα με ψηνει να ξανακατεβω και να το καβαλησω ....

    που δεν θα βλεπω την ωρα να παω βολτα....
    Βλεπεις δεν υπαρχει πλεον τοσο ο παραγοντας του ενθουσιασμου....ασε που δεν βλεπω και κατι απο τα τρεχοντα μοντελα και να μου τρεχουν τα σαλια...

    Η χρηση θα ειναι ενος καλου ερασιτεχνη στριφτερα, οχι καφετερια, αλλα οχι και ζω/πεθαινω στο επομενο 2λεπτο.....


    Ρε...λετε να παρω κανα Σουζι GSX 1400 ή κανα BolDor και να κοψω τις μ@@##$ες στην ηλικια μου....(τουμπανο παντα)

    Το RSV ειναι μ@#$$% πολυ ομορφο, οπως και το Μν αλλα το τελευταιο δεν το πολυ-εμπιστευομαι.

    Το οτι εχω διαθεσιμα 10κ δεν σημαινει οτι πρεπει να τα φαω ολα....αρα τα παλαιοτερα ss δεν τα διαγραφω απο την λιστα...
    Τελευταία τροποποίηση από GFawkes; 29/04/2014 στις 14:16.

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αυτό είναι το τρίλημμα....
    από timotas στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/09/2011, 13:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF