Δεν ειναι έτσι... Φέτος (και πέρσυ λιγοτερο) το μηχανάκι του έχει κάτσει κουτί (και τα υπόλοιπα μηχανάκια είναι για τον πέκο). Τα οδηγει στα όρια της μηχανής και με τον δικό του τρόπο (πχ στρίβοντας τον μπροστά ενώ ο πίσω είναι ακόμα στον αέρα από τα φρένα) και είναι αρκετά δευτερόλεπτα μπροστά και μόνος. Του λείπει κι ένας γερός βρόντος να σφίξουν οι κ@λοι και να μην είναι τόσο ατρόμητος...
Με τις τρέχουσες συνθήκες είναι μακράν ο καλύτερος.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Σταύρε, έχει την ταχύτητα και δεν μπορεί να κάνει τίποτα περισσότερο. Άντε το πολύ δύο-τρεις νίκες, άρα, είναι μέχρι εκεί και μάλιστα, πολύ του είναι.
Αυτό λέω. (απλά ήμουν λίγο υπερβολικός)
Κοίτα, το "μπροστά και μόνος" έχει παίξει και σε βερσιόν "πίσω με παρέα" και μια χαρά τους πέρασε σΟβλάκι. Ούτε στις μάχες μασάει (δεν έχει ανάγκη να έχει όλη την πίστα δική του to get the job done, όπως άλλα άλιεν στο παρελθόν).
Και βρόντους έφαγε πέρσι, ο ένας μάλιστα ήταν και γερός, αλλά κωλοφάρδισε και δε χτύπησε άσχημα.
Ίσως δεν του λείπει ο βρόντος αλλά οι συνεχείς βρόντοι (για να αρχίσει να αναρωτιέται τί πάει στραβά), ή ένας τραυματισμός (το απεύχομαι)
Καβαλάει όντως το καλύτερο μηχανάκι και του έχει κάτσει γάντι δεν το συζητάμε.
Τώρα το κατά πόσο είναι πέραν των δικών του ορίων (ή και της φυσικής) να μπαίνει στη στροφή την ώρα που προσγειώνει το εντο στα κερμπ, ε, είναι ένα θέμα
Μπορεί να έχει έρθει η στιγμή που θα δούμε πράγματα από άλλο πλανήτη και θα αλλάξουν και κάποια από αυτά που ξέρουμε.
Ικανός είναι.
+1
πραγματικά μου έκανε εντύπωση οτι παρόλο που έβαλε medium γόμα, και είχε συνέχεια ρυθμό κατάφερνε να κρατάει και λάστιχο και είχε
πολλούς γύρους με διαφορά 0,200 απο τους υπόλοιπους απο πισω... Έχει πετύχει τη τέλεια γεωμετρία και στο πλαίσιο και στα φρένα φέτος η honda
πράγμα που δείχνει και τον Ντάνι να περνάει για πλάκα φέτος τον Λορένθο..
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Του λειπει ο (ή οι) βροντος για να σφιξουν οι κωλοι?
Εσεις πιστευετε οτι τα κανει ολα αυτα απο αγνοια κινδυνου, δεν ξερει τι κανει και μολις φαει τις τουμπες θα καταλαβει και θα παει πιο αργα και και και ?
τρολαλολ
Ενα παιδι που εχει τα μυαλα πανω απο το κεφαλι κερδιζει τους καλυτερους αναβατες της συγχρονης ιστοριας....
Καλο, αλλα δεν ειναι αυτη η πραγματικοτητα
Ειναι αρκετα δυκολο να αποδεχθεις αυτη την υπεροχη του Μαρκεζ εαν γουσταρεις αγωνες .
Ισως βλεπουμε τον καλυτερο αναβατη ολων των εποχων πανω στο καλυτερο μηχανακι να κερδιζει συνεχομενες πολ , αγωνες και να σπαει το ενα ρεκορ μετα το αλλο. Αυτο ειναι εκπλητικο απο την μια αλλα αν λαβεις υποψιν οτι ειναι τοσο μικρος κατανταει βαρετο και το τι θα γινει στο αθλημα απο την αλλη.
Μακαρι να εμφανιστουν δυνατοι οι Βινιαλες και Μιλλερ και να μπορεσουν να τον αντιμετωπισουν.
Εαν ομως οχι? Τι θα γινει?
Δεκα χρονιες σαν αυτην θα θυμισουν τα χρονια του Ντουχαν που αυτη την φορα θα ειναι πολυ χειροτερα.
Το μονο καλο ειναι οτι θα φυγουν και τα πολλα ηλεκτρονικα και τα λαστιχα αρα τερμα και αυτα τα κουλα εντο....
Όχι.
Κανείς δεν είπε ότι ο Μαρκέζ είναι ο κάγκουρας της γειτονιάς που δεν ξέρει τί σημαίνει φόβος.
Απλά
1. Δεν έχει γεννηθεί ακόμα ο άνθρωπος που να πονάει και να μη φυλάγεται (όσο γενικά ή συγκεκριμένα και να το πιάσουμε)
2. Δεν έχει δείξει πώς ανταπεξέρχεται μετά από τραυματισμούς.
Κάποιος ο οποίος δεν παραδέχεται την υπεροχή του Μάρκεζ ή τυφλός είναι ή απλά τρολάρει.
Αλλά ο λόγος που δεν του δώσαμε τη σύνταξη του "Ο οδηγός που απέδειξε ότι μπορεί να κάνει τα πάντα χωρίς καν να τα κάνει", είναι γιατί περιμένουμε να δούμε τη διάρκειά του, την ωρίμανσή του, την αντοχή στην πίεση των ετών, την "ανθεκτικότητά" του στις στραβές (όταν δε θα καβαλάει το πιο δυνατό μηχανάκι, όταν δε θα του ταιριάζουν τα λάστιχα, όταν θα έχει Ερμή ανάδρομο κλπ).
Αλλά και θέλουμε και πρέπει να τα δούμε όλα αυτά πριν του δώσουμε το βραβείο του καλύτερου τιμονιού που πέρασε ποτέ από τα GP.
Με δουλευεις ετσι ?![]()
Mερικα απο αυτα εχουν ηδη συμβει και μερικα δεν προκειται καν να συμβουν.
Αλλα το πιο ωραιο ειναι οτι θα αλλαξει μηχανακι και θα παει σε καποιο υποδειεστερο. Πιστευεις οτι θα αφησει η χοντα, με ρεπσολ Απανω στην μηχανη ,ενα ισπανο που πηρε τιτλο την πηρε πρωτη του χρονια ,εχει σαρωσει ολα τα ρεκορ και απο πολλους ηδη θεωρειτο ενα απο τα καλυτερο τιμονια απο τις χρονιες του στη μοτο2?
Πιο πιθανο ειναι να βγαλει αηττητος την χρονια παρα αυτο.![]()
Δεν μπορείς ποτέ να ξέρεις το μέλλον του κάθε οδηγού & τι μπορεί να συμβεί ενδιάμεσα.
Και ο Ρόσσι παλαιότερα έφυγε από μια Honda που ήταν το καλύτερο μηχανάκι, νικούσε συνεχώς κλπ κλπ.
Αλλά έφυγε.
ποτέ δεν ξέρεις![]()
PFC
Το θέμα δεν είναι αν θα τον αφήσει η Honda, αλλά αν θα την αφήσει αυτός για να αποδείξει οτι κερδίζει αυτός και οχι η Honda.Αντιλαβού φαντάζομαι.
Καλά τα πρωταθλήματα, και θα το κερδίσει κι αυτό, αλλά το θέμα είναι να συνεχίσει να έχει κίνητρο και να μην βαρεθει κι αυτός κι εμείς.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Καθόλου δε σε δουλεύω.
Τίποτα από όλα αυτά δεν έχει συμβεί σε ένα σεβαστό χρονικό διάστημα για να μπορεί να αποτελέσει απόδειξη ότι ο Μάρκεζ είναι ο Θεός που κατέβηκε στη γή να καβαλήσει μηχανάκι.
Δείγματα έχουμε, και μάλιστα γαμάτα. Γι'αυτό και λέμε αυτά που λέμε.
Αλλιώς θα λέγαμε απλά για έναν ακόμα φέρελπι νέο.
Και ναι, πολλά έχουν δει τα μάτια μας, μπορεί να φύγει από τη Honda.
Αλλά εγώ δεν είπα αυτό.
Και στη Honda να μείνει, αποκλείεις το σενάριο να έχει καλύτερο μηχανάκι η yamaha το 2018?
Όπως και να έχει, μερικοί βιάζεστε να τον "τελειώσετε" ακόμα δεν άρχισε.
Μήπως να του τα δίναμε και προκαταβολικά και να τον βγάλουμε σε πρόωρη σύνταξη όπως είπα και πριν?
Sit back and enjoy the show.