H S έρχεται με φόρα.
με τον οδηγό της τον ομορφάντρα & τα κορίτσια του.
(μου λείψανε τα κορίτσια του).![]()
H S έρχεται με φόρα.
με τον οδηγό της τον ομορφάντρα & τα κορίτσια του.
(μου λείψανε τα κορίτσια του).![]()
PFC
Ναι, καλά τραγούδα...
Ρε, εδώ τα παράτησαν μαζί με την Kawa επειδή τα αποτελέσματα ήταν ρόμπα και το budget τεράστιο, αφήνοντας την Ducati να παλεύει με τα H & Y. Πιστεύεις οτι θα βάλουν τόσοοοο βαθειά το χέρι στη τσέπη για να έχουν αποτελέσματα σε 1-2 χρόνια?
1-2 δεκαετίες μη σου πω...
Kατα τη γνωμη μου, παει πολυυυυυυ καλυτερα απο περισυ. Οι dovi και Cruch ειδικα, θα πρεπει καθε βραδυ να κανουν τη προσευχη τους για τα αποτελεσματα που φερνουν....
Και αν σε καποιον φαινονται μετρια, ας αναλογιστει ποσο πιο σκατα θα πηγαιναν με μειον 4 λιτρα καυσιμο, με τα μισα μοτερ να βγαλουν ολοκληρη τη χρονια, με μηδεν περιθωρια εξελιξης μεσα στη χρονια.
Γι'αυτο σου λεω, μια χαρα πανε φΕτο![]()
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....
Θα συμφωνήσω, πέρυσι πάλευε με τα CRT και φέτος τουλάχιστον ο Dovi δείχνει να ειναι σχετικά κοντα στη 4αδα. Και έχει καλό ανταγωνισμό οι θέσεις
5-6-7-8-9. Και ο Μπράντλ δείχνει δυνατός και ο Αλεις Εσπαργκαρό,φυσικά μου αρέσει και ο Ιαννόνε αλλά δεν έχει διάρκεια και ώρες ώρες η πίεση
μπορεί να του καταστρέψει τον αγώνα.. Η μεγάλες απογοητεύσεις φέτος για μένα ειναι ο Κράτσλοου(αν και έχει τραυματισμό και στο προηγούμενο αγώνα στην αργεντινή δν έτρεξε) και φυσικα ο Μπαουτίστα μακρια απο τον περσινό καλό του εαυτό...
Η Suzuki δεν μπαίνει για πρωτάθλημα κατά τη γνώμη μου. Πιστεύω ότι βλέπει τα πρωτότυπα motogp ως πλατφόρμα εξέλιξης ιδιαίτερα των ηλεκτρονικών που θα έρθουν στην παραγωγή,και όχι μόνο.γι'αυτό άλλωστε δεν πήγε και σε όπεν συμμετοχή. Άσε που απογοήτευσε τους πολυάριθμους ανα τον κόσμο οπαδούς της με την αποχώρησή της από την κορωνίδα. Για να χτυπήσεις πρωτάθλημα θες νο1 αναβάτη άρα και πολλά μύρια που η Suzuki απλά δε διαθέτει όπως μας έχει δείξει το πρόσφατο παρελθόν.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Δεν στέκει ο συλλογισμός σου, αφού η Suzuki θα μπεί στους αγώνες του χρόνου, και ο κανονισμός της control ECU θα ισχύσει απο το 2016.
Εντωμεταξύ οι κατασκευαστές (Honda, Yamaha, Ducati) έχουν ήδη συμφωνήσει την ημερομηνία μετα απο την οποία παγώνει οποιαδήποτε εξέλιξη ηλεκτρονικών, αφού μετα απο λίγο θα είναι για το ράφι.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Σε αυτή τη φάση όμως και μέχρι το πάγωμα δεν έχει οφέλη να αποκομίσει;
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Dovi: MotoGP top four ride in a completely different way
Ducati needs to change its Desmosedici MotoGP machine so that it is less reliant on lean angle and edge grip to set fast lap times.
That was the verdict of Andrea Dovizioso after spending the early stages of Sunday's Spanish Grand Prix battling with the present top four of Marc Marquez, Dani Pedrosa, Valentino Rossi and Jorge Lorenzo.
Dovizioso went on to lead an exciting four-way fight for fifth at the conclusion of the Jerez race, but had slipped 19 seconds behind Lorenzo - the slowest of the Factory Honda and Yamaha riders - and 27 seconds from winner Marquez.
“If we see the 27 seconds we can't be happy, but it shouldn't be any different because the bike hasn't changed and this is the present reality,” said Dovizioso. “The biggest change we've had so far was in the winter tests, since then we haven't had any big new material.
“We are not where we want to be, especially about how we have to ride the bike. In the first two laps, when I was with the first four riders, they are riding in a completely different way to the other riders. But it is not something new. When I was up there a few years ago it was exactly the same.
“In MotoGP you have to ride without [too much lean] angle. Some riders - like us - are able to make a good lap time in practice or qualifying when the grip is good or the first lap, because we are fast on angle. But in the race you cannot ride like this because the grip is less, the tyre drop is more, the fuel is more. Many reasons.
“This is why the top four riders are making the difference. But they are not doing anything different from in the past. It has just always been the reality. Until we improve the bike to ride in that way we are not able to be closer.”
Dovizioso, who claimed Ducati's first podium since 2012 with third place in Texas, added: “You can have some situations, like America or maybe Le Mans [next race], where we can be closer. But to stay close to them consistently is not possible. But Gigi [Dall'Igna, new Ducati Corse general manager] did not expect anything different in these first few races.
“We have to wait for the new material and try to finish as best we can until then. I'm happy with the start of the season and this fifth place is positive in terms of the points.”
New rules for this season mean Ducati can enjoy the Open class benefits - greater race fuel, a softer tyre, more engine changes and development, plus increased testing - but the closest they have been to victory so far is +12 seconds in Qatar.
Dovizioso is fourth in the world championship after four rounds.
http://www.crash.net/motogp/news/204...erent-way.html
Δεν ξέρει τι να πει πια μάλλον και τα χει μπερδέψει... Και η σεζόν ακόμα είναι μακριά...
Αυτό που μάλλον πάει να πει ο ποιητής (και θα μας τρελλλλλάνει όλους λέμε) είναι ότι το Ντουλάπι είναι φκιασμένο για να γέρνει πολύ και να στρίβει πολύ, κι αυτό είναι λάθος.
Είναι λάθος γιατί, αυτοί που πάνε γρήγορα δε γέρνουν πολύ.
Άρα πρέπει να γίνει το Ντουλάπι λιγότερο στριφτερό, για να πάει πιο γρήγορα, μιας και το δυνατό του σημείο που, ως γνωστόν, ήταν πάντα ο τρόπος που παίρνει τις στροφές, δεν είναι εκμεταλλεύσιμο στον αγώνα.
Τί δεν καταλαβαίνεις πες μου???
ΥΓ. Αυτό είναι πιο κουλό κι από τη δήλωση Μαρκέζ για εύρεση πρόσφυσης στο κερμπ.
1. Ή κάναν περικοπές στους μεταφραστές.
2. Ή κάτι βάλανε μέσα στο Red Bull/Monster/Repsol και όταν το πίνουν παρουσιάζουν αυτές τις παρενέργειες.
3. Ή έχουν βαλει στοίχημα ποιός θα μας τρελάνει πρώτος.