Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 46

Θέμα: Αγορά μηχανής εως 750cc

  1. #16
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    01/01/2014
    Μηνύματα
    20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    αυτο δεν το κλεβουνε γιατι μπορει να τους μεινει στην καταδιωξη. σηκωτο ισως
    φίλε μ αστείε μαλλον με την φώτο με το ασπρο φανελάκι να φανταστώ ότι έχεις Z750 εεεε???? χαχαχαχαχαχα

    Το Shiver ΔΕΝ εχει βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα, ειναι δικύλινδρο, εχει δλδ ροπή, 3 προγράμματα, δυνατα φρένα με σωληνάκια υψηλης απο την μάνα του κ άλλα πολλά...

  2. #17
    Τσου...δεν εχει Ζ...


  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Τσου...δεν εχει Ζ...

    Αλλα εχει ασπρο φανελακι,οποτε στο μελλον μπορει να αποκτησει και Ζ.





    Kαι το Bmw F 650 GS καλη λυση και ελαφρια.Το bandit κορυφη ,αλλα οχι για μεσα σε μεγαλες πολεις.

  4. #19
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/10/2013
    Μηνύματα
    11
    Shiver είχε ένα φιλαράκι και το έδωσε πριν 4 μηνάκια ήταν ικανοποιημένος.
    Κοίτα το Vstrom από λίγο που το βόλταρα κατάλαβα πως δεν έχει φρενάκια αλλά και από γεωμετρία μένει μετεξεταστέο. Οκ δεν λέω πως είναι χάλι μαύρο, αλλά... αν είναι να δώσω 3 χιλιάρικα και να πάρω μια μηχανή με 60.000 χλμ και βάλε που ναι μεν σαν σύνολο κάτι λέει, αλλά πουθενά δεν είναι καλή και με τόσες παραεισαγωγές νομίζω δεν αξίζει τον κόπο.
    Το cbf πάλι είναι 4κύλιδρο (αυτό σημαίνει νομίζω και ολίγον παραπάνω κατανάλωση, και πιο πολλά εξαρτήματα άρα πιο πολλές πιθανές ζημιές), και εκεί για να βρεις κανένα προσεγμένο πιάνεις τα 3 χιλιάρικα, με κοντά στα 50-60 χιλιάδες χλμ. Συν το ότι σαν στυλ, ομορφιά είναι ολίγον χωρίς ταυτότητα, βέβαια ο συνεπιβάτης κάθεται πασάς.
    Τα ER6 πάλι είναι καλή περίπτωση νομίζω αλλά έχοντας δει αυτό που γράφω παρακάτω, νομίζω πιο πολύ αξίζει αν πάρω αυτό παρά ένα ER. τι λέτε;
    Πως σας φαίνεται αυτό;
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4907781/

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    01/01/2014
    Μηνύματα
    20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NicoX Προβολή μηνύματος
    Shiver είχε ένα φιλαράκι και το έδωσε πριν 4 μηνάκια ήταν ικανοποιημένος.
    Κοίτα το Vstrom από λίγο που το βόλταρα κατάλαβα πως δεν έχει φρενάκια αλλά και από γεωμετρία μένει μετεξεταστέο. Οκ δεν λέω πως είναι χάλι μαύρο, αλλά... αν είναι να δώσω 3 χιλιάρικα και να πάρω μια μηχανή με 60.000 χλμ και βάλε που ναι μεν σαν σύνολο κάτι λέει, αλλά πουθενά δεν είναι καλή και με τόσες παραεισαγωγές νομίζω δεν αξίζει τον κόπο.
    Το cbf πάλι είναι 4κύλιδρο (αυτό σημαίνει νομίζω και ολίγον παραπάνω κατανάλωση, και πιο πολλά εξαρτήματα άρα πιο πολλές πιθανές ζημιές), και εκεί για να βρεις κανένα προσεγμένο πιάνεις τα 3 χιλιάρικα, με κοντά στα 50-60 χιλιάδες χλμ. Συν το ότι σαν στυλ, ομορφιά είναι ολίγον χωρίς ταυτότητα, βέβαια ο συνεπιβάτης κάθεται πασάς.
    Τα ER6 πάλι είναι καλή περίπτωση νομίζω αλλά έχοντας δει αυτό που γράφω παρακάτω, νομίζω πιο πολύ αξίζει αν πάρω αυτό παρά ένα ER. τι λέτε;
    Πως σας φαίνεται αυτό;
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4907781/
    ωραιο φαίνεται το συγκεκριμενο και οι αναρτήσεις του κοστίζουν, αρκει βέβαια να έχουν κ το αναλογο αποτελεσμα, να εχει γίνει δλδ σωστή δουλεια με τοσα έξτρα... επίσης αρκετα χλμ, σίγουρα να πας με καλη μηχανικο κ αν ειναι καθαρό μαλλον αξίζει, κοίτα όμως και για shiver όπως σου είπα αλλα και το ER καλό είναι. V Strom σούπα μηχανή κ πολύ αδιάφορο!

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Αν θες (λέω αν) βάλε και τον παράγοντα "discontinued" στην αναζήτησή σου.
    Το SV έχει τελειώσει..

  7. #22
    kawasaκικο μελος Το avatar του/της KAWAMANRIDER
    Εγγραφή
    19/04/2013
    Μηνύματα
    360
    λοιπον :

    α ) το sv πολυ ροπατο & τραβαει απο χαμηλα , θεωρω απο τα καλυτερα δικυλινδρα ever , οταν δουλευει βεβαια
    εξ ' ου & το ρητο "οταν τα sv δουλευουν γ@μανε , οταν δεν δουλευουν γ@μιεστε" , δεν ειναι δικο μου το ρητο
    αυτο :a13: , για να μην παρεξηγηθω , δεν λεω κατι συγκεκριμενο , απλα λεω .......... ( οπως & να ' χει ψαξτο ,
    αν το επιλεξεις ψαξτο τρελα για το οτιδηποτε)

    β ) το V-strom , εχουν γραφτει απειρα , εχουμε δει απειρα , δεν ειναι το σουπερ ου α ου μηχανακι , αλλα
    αξιοπιστο κανει για πολλα πραγματα & τα κανει αρκετα καλα

    γ ) το versys , κανει οτι & το v-strom , σε συγκριση υστερει σε ταξιδι , υπερτερει στην πολη ,
    προσωπικα θα το προτιμουσα , η γυναικα θα διαλεγε v-strom

    δ ) το , shiver , προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ , αρκετα ροπατο & καλοστημενο , αλλα φιλε
    απριλια , ευρωπαικο κτλ , (απο ευρωπαικο στα ιδια cc θα προτιμουσα steet triple ) ,
    αλλο κοστος συντηρησης , αλλο ποσοστο αξιοπιστιας , μην κραζετε ολα σχετικα ειναι , δεν
    το θαβω το εργαλειο , το γουσταρω πολυ


    ε ) το cbf , απο τα πιο μανιτζεβελα & ανετα εξακοσαρια που εχουν κατασκευαστει ever λεμε , επαθα
    πλακα οταν το καβαλησα απο την ευκολια & την ανεση , μπραβο στην χοντα , αλλα τα
    παλιοτερα μοντελα , νομιζω μεχρι το 05' ή 06' , με πολυ λιγα αλογα για τετρακυλινδρα , λιγοτερα &
    απο τα δικυλινδρα , δεν αξιζει η εστω μικρη διαφορα στο κοστος συντηρησης για να πεις
    " εχω τετρακυλινδρο "

    στ ) το er , προσωπικα το αγαπησα , αξιοπιστο ροπατο δικυλινδρο δρομου , αρκετα διασκεδαστικο το n
    υπερτερει σε πολη , το f σε ταξιδι , πιστευω οτι απευθυνεται σε δυο κατηγοριες αναβατων , νεους
    & απειρους αναβατες για να μαθουν , εμπειρους που βολευονται με μια λυση πιο οικονομικη & λιγο
    απ ' ολα , αν βρεις στα λεφτα που δινεις ή εκει κοντα , παρε μοντελο απο '09 & μετα ,
    πιο ομορφα , πιο βελτιωμενα , α ναι ........ σηκωσε & κουπα στην κατηγορια του το 2013



    αυτα φιλε μου τα ολιγα , οτιδηποτε απο τα παραπανω που σου γραφω μπορει & να το επαιρνα , οτι & να παρεις καλοταξιδος & πολλα ασφαλη χιλιομετρα & παντα κρανος















    υ.γ. : kawa παρε λεμε να γουσταρεις , οχι τα αλλα τα χρεπια
    "Sensational Lightweight TT victory for Hillier !!! "
    http://www.youtube.com/watch?v=Wf4bXFOg8JQ
    "baby life's too short" ...........
    http://www.youtube.com/watch?v=jiKHtopGPBk

  8. #23
    kawasaκικο μελος Το avatar του/της KAWAMANRIDER
    Εγγραφή
    19/04/2013
    Μηνύματα
    360
    α ναι & επιπλεον ,

    αν δεν παρεις δικυλινδρο τελικα & θες & κατι παραπανω ,

    αν βρεις σε αυτα τα λεφτα , street triple - απαιχτο , cbr600f - φοβερο μηχανακι κατ ' εμε , fazer - απο τα καλυτερα γυμνα ολιγον ντυμενα , bandit 650 "ληστης" πολυ καλος ολιγον βαρυς βεβαια , Z 750 wannabe streetfighter , αλλα βαρυ , ξεκιναει παντως απο χαμηλα η ροπη του , ωραιο "τραβηγμα"
    "Sensational Lightweight TT victory for Hillier !!! "
    http://www.youtube.com/watch?v=Wf4bXFOg8JQ
    "baby life's too short" ...........
    http://www.youtube.com/watch?v=jiKHtopGPBk

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GregVog Προβολή μηνύματος
    φίλε μ αστείε μαλλον με την φώτο με το ασπρο φανελάκι να φανταστώ ότι έχεις Z750 εεεε???? χαχαχαχαχαχα

    Το Shiver ΔΕΝ εχει βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα, ειναι δικύλινδρο, εχει δλδ ροπή, 3 προγράμματα, δυνατα φρένα με σωληνάκια υψηλης απο την μάνα του κ άλλα πολλά...
    για οσους δε με ξερουν λεω οτι οδηγαω χαγιαμπουσα με το φανελακι εννοειται, απο κατω μαγιω, και διχαλο για να αλλαζω ταχυτητες με το μεγαλο δαχτυλο του ποδιου, χωρις κρανος εννοειται, και παντα κανω κοντρες οταν ειναι κρυο γιατι εχει πλουσια μιγματα και τραβαει καλυτερα




    [troll mode=off]


    ο ανθρωπος που ζητησε συμβουλη στο πρωτο ποστ μιλησε για οικονομια. ε, δεν υπαρχει περιπτωση να συστησω ευρωπαικο μηχανακι σε ανθρωπο που θελει να κανει οικονομια. Η αναξιοπιστια κοστιζει οταν το μηχανακι χαλαει, ενω και η συντηρηση απαιτει παραπανω € και ειδικη μεταχεριηση καποιες φορες. Οχι κατα κανονα, αλλα για aprillia μιλαμε

    ps. το dream bike μου ειναι το tuono 1000r
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  10. #25
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    01/01/2014
    Μηνύματα
    20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    για οσους δε με ξερουν λεω οτι οδηγαω χαγιαμπουσα με το φανελακι εννοειται, απο κατω μαγιω, και διχαλο για να αλλαζω ταχυτητες με το μεγαλο δαχτυλο του ποδιου, χωρις κρανος εννοειται, και παντα κανω κοντρες οταν ειναι κρυο γιατι εχει πλουσια μιγματα και τραβαει καλυτερα




    [troll mode=off]


    ο ανθρωπος που ζητησε συμβουλη στο πρωτο ποστ μιλησε για οικονομια. ε, δεν υπαρχει περιπτωση να συστησω ευρωπαικο μηχανακι σε ανθρωπο που θελει να κανει οικονομια. Η αναξιοπιστια κοστιζει οταν το μηχανακι χαλαει, ενω και η συντηρηση απαιτει παραπανω € και ειδικη μεταχεριηση καποιες φορες. Οχι κατα κανονα, αλλα για aprillia μιλαμε

    ps. το dream bike μου ειναι το tuono 1000r
    δεχομαι οτι τα ευρωπαικά χαλάνε περισσότερο απο τα ιαπωνικα, αλλα πρέπει να δεις το κάθε μοντέλο ξεχωριστά, αν εχει προβλήματα κ τι προβλήματα βγάζει, πχ για το shiver δεν εχει ακουστει σοβαρό πρόβλημα, ο κολλητος μου με v-strom στα 5.000χλμ και πηγαινοντας παρα πολυ χαλαρα, με συντηρηση με τα όλα του, εμεινε απο κιβώτιο και εκανε η αντυπροσωπία 6 μηνες να το αλλαξει γιατι ηταν στην εγγύηση, το πούλησε και πήρε hayabusa! Δν μπορεις να λες χήμα για τα ευρωπαικα, πρεπει να βλεπεις το καθε μοντέλο και παλι ειναι να μην σου κάτσει!

    p.s. εμένα το super duke 1290.. (που το οδηγησα πριν 3 μέρες...)

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GregVog Προβολή μηνύματος
    δεχομαι οτι τα ευρωπαικά χαλάνε περισσότερο απο τα ιαπωνικα, αλλα πρέπει να δεις το κάθε μοντέλο ξεχωριστά, αν εχει προβλήματα κ τι προβλήματα βγάζει, πχ για το shiver δεν εχει ακουστει σοβαρό πρόβλημα, ο κολλητος μου με v-strom στα 5.000χλμ και πηγαινοντας παρα πολυ χαλαρα, με συντηρηση με τα όλα του, εμεινε απο κιβώτιο και εκανε η αντυπροσωπία 6 μηνες να το αλλαξει γιατι ηταν στην εγγύηση, το πούλησε και πήρε hayabusa! Δν μπορεις να λες χήμα για τα ευρωπαικα, πρεπει να βλεπεις το καθε μοντέλο και παλι ειναι να μην σου κάτσει!

    p.s. εμένα το super duke 1290.. (που το οδηγησα πριν 3 μέρες...)
    κακο μπορει να μην ειναι το shiver αλλα καλυτερο απο vstrom σε αξιοπιστια δεν νομιζω να ειναι http://www.apriliabikers.gr/portal/i...hp?board=139.0

    στα ιαπωνεζικα αν καποιο μοντελο ειναι αναξιοπιστο κανει κρα και το ξερουμε (μαθαινουμε) ολοι, στα ευρωπαικα ειναι λιγο πιο ευκολη η καραμελιτσα οτι εχουν ακριβα σερβις, κι ας αλλαζουν στα σερβις μη αναλωσιμα.


    Για το vstrom μαλλον αστοχια θα ηταν, διοτι στατιστικα να το δεις εχουν ελαχιστα προβληματα. Οτι ειναι μετριο σε ολα συμφωνω, ουτε εμενα με καλυπτει, αλλα ειναι καιτ ι αναγκες εχει ο καθενας. Δε θα παρεις vstrom για να κανεις ss στις στις σερρες, θα το παρεις γιατι κανει ανετα ταξιδια και εχει 72 αλογα που ειναι υπεραρκετα για σβελτες μετακινησεις.
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/10/2013
    Μηνύματα
    11
    Ψηλοέχω φάει σκάλωμα με το SV650, επειδή ποτέ δεν είχα μηχανή με 60.000χλμ μπορείτε να μου πείτε τι παίζει σε αυτά τα χιλιόμετρα;
    Ξέρω 'γω μπορεί στα 100.000 χλμ να θέλει πιστόνια τι συντήρηση/ζημιά μπορεί να σου βγάλει στα τόσα χιλιόμετρα;

  13. #28
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NicoX Προβολή μηνύματος
    Ψηλοέχω φάει σκάλωμα με το SV650, επειδή ποτέ δεν είχα μηχανή με 60.000χλμ μπορείτε να μου πείτε τι παίζει σε αυτά τα χιλιόμετρα;
    Ξέρω 'γω μπορεί στα 100.000 χλμ να θέλει πιστόνια τι συντήρηση/ζημιά μπορεί να σου βγάλει στα τόσα χιλιόμετρα;
    Ποσα χλμ κανεις το χρονο; αν κανεις λιγα δεν θα σε απασχολησει. Υπο κανονικες συνθηκες το μοτερ του sv ξεπερναει ανετα τις 150000 χλμ. Το δικο μου μπιελαρισε στις 106000 αλλα με πολυ κανιβαλισμο. Δεν φταιει το μηχανακι.

  14. #29
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/10/2013
    Μηνύματα
    11
    Να κάνω καμιά 10.000 το χρόνο. Άμα χρειαστώ μπιέλες, πιστόνια βαλβίδες πόσα λες να πάει το εργάκι; Κανά 600ρι;

  15. #30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NicoX Προβολή μηνύματος
    Σκέφτομαι να αγοράσω μια μηχανή για εντός Αθήνας κυρίως, αλλά να μπορεί να με πάει και εκτός Αθήνας.
    Θέλω να είναι έως 750cc ιδανικά δικύλινδρη, το πολύ 10ετιάς και να μην ξεπεράσω σε καμία περίπτωση τα 3000€

    Χρήση:
    Κυρίως Αθήνα, να μπορεί να με πάει άνετα όμως σε μια Χαλκίδα ή ένα Ναύπλιο.
    Ο συνεπιβάτης να κάθεται με σχετική άνεση.

    Οικονομικά:
    Μάξιμουμ 3000€ για αγορά και ψηλοβελτιώσεις που πιθανώς να θέλει.
    Να μην είναι μοντέλο που το λατρεύουν τα κλεφτρόνια.
    Εύκολη εύρεση μαμά ή after market ανταλλακτικών καθώς και μεταχειρισμένων.
    Οικονομική συντήρηση.

    Μέχρι τώρα έχω δει:
    Suzuki SV650s του 2003 και του 2005
    Kawasaki ER-6f
    Kawasaki ER-6n
    Honda CBF 600

    Καμιά άλλη ιδέα ;
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5038196/
    ζησε το ονειρο

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αγορα μηχανης chappy η chally
    από krals στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/07/2005, 08:23
  2. αγορα μηχανης...???
    από kortomalteze στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2005, 19:58
  3. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 03/02/2005, 08:34
  4. Αγορα μηχανης (αντιπροσωπειας 'η παραεισαγωγης ?)
    από anco στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2005, 17:54
  5. Αγορα μηχανής απο Αγγλία
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2004, 21:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF