Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 85

Θέμα: Τι λάστιχα να βάλω;

  1. #16
    Σοβαρή υποψηφιότητα τα D211 GP λοιπόν.

    McTalas, ευχαριστώ΄ αλλά κάποιες γόμες πρέπει να έχω ακόμα στο υπόγειο. Καινούργια θα βάλω να ευχαριστηθώ βόλτες.
    Think faster than you ride

  2. #17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Δημήτρη Μ7RR...
    Χμμ, από Metzeler έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Όπως κι από Bridgestone.

    Δηλαδή τι πιέσεις δουλεύεις στα Dunlop?
    Think faster than you ride

  3. #18
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Σοβαρή υποψηφιότητα τα D211 GP λοιπόν.

    ...
    D211 GP Racer
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1dunlopgpracerd2112010.jpg 
Προβολές:	205 
Μέγεθος:	31,1 KB 
ID:	315851

    Θες : Κράτημα στο βρεγμένο

    Αυτό το λάστιχο θα στρίψει και θα φρενάρει σε βρεγμένο Ελληνικό δρόμο; (Τη ίδια χάραξη έχουν και τα Κ3 και μ' εστειλαν αδιάβαστο όρθιο σε ελαφριά βροχή)
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #19
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Χμμ, από Metzeler έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Όπως κι από Bridgestone.

    Δηλαδή τι πιέσεις δουλεύεις στα Dunlop?
    32 μπρος, 36 πισω

    Μου είχαν πει να το πάω μέχρι και 30/32 για να μην γλυστράει αλλά σε ταχύτητες πόλης είναι υπερβολή.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    D211 GP Racer

    Θες : Κράτημα στο βρεγμένο

    Αυτό το λάστιχο θα στρίψει και θα φρενάρει σε βρεγμένο Ελληνικό δρόμο;
    To κράτημα στο βρεγμένο δεν είναι αφενός πρώτο στις προτεραιότητές μου.

    Αφετέρου, όσο πιο καραφλό είναι το λάστιχο στα πλαϊνά τόσο καλύτερη πρόσφυση έχει στη στροφή. Σαφώς ένα "semi-slick" δεν έχει τόσο καλή απορροή υδάτων και κινδυνεύεις να πλανάρει. Όσο όμως προλαβαίνει να διώχνει το νερό και είναι ζεστό, κρατάει μια χαρά.

    Δεν αμφισβητώ αυτό που σου συνέβει, αλλά πρώτα μ΄ενδιαφέρει η απόδοση στο στεγνό και πολύ μετά στο βρεγμένο.
    Think faster than you ride

  6. #21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    32 μπρος, 36 πισω

    Μου είχαν πει να το πάω μέχρι και 30/32 για να μην γλυστράει αλλά σε ταχύτητες πόλης είναι υπερβολή.
    32/36 είναι μεγάλες πιέσεις για d211. μπορείς να κατέβεις και κάτω από 30 άνετα..

    γενικώς είναι λάστιχα που δουλεύουν ψιλοξεφούσκωτα
    Fuck the universe.

  7. #22
    Εγω δεν ειχα θεμα σε βροχη αλλα το φιλαγα πολυ σε στεγνο εινσι κολλα!!!
    Απο πιεσεις 32/32 αλλα και 36/42.
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  8. #23
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    ...

    Δεν αμφισβητώ αυτό που σου συνέβει, αλλά πρώτα μ΄ενδιαφέρει η απόδοση στο στεγνό και πολύ μετά στο βρεγμένο.
    Σε στεγνό είναι εξίσου καλό με τα Racetek, απ' όσο ξέρω.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #24
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GhostDog Προβολή μηνύματος
    32/36 είναι μεγάλες πιέσεις για d211. μπορείς να κατέβεις και κάτω από 30 άνετα..

    γενικώς είναι λάστιχα που δουλεύουν ψιλοξεφούσκωτα
    Σκληρός σκελετός δηλαδή. Θα προλαβαίνουν ρε συ να ζεσταθούν στο δρόμο; Έπειτα, αν είναι να βάζω κουβέρτες για ν΄ανέβω το βουνό... Δε λέει.
    Think faster than you ride

  10. #25
    3 χρονια τωρα κανενα προβλημα 32/32 και ζεστενωνται μια χαρα!
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  11. #26
    για πλάκα, μήτσε μ' με δουλεύεις;;; δεν θυμάσαι τι έλεγε για τα d211 ο dimdoc? :P ότι κόβεις 2" όπως είσαι με τις σαγιονάρες απ' την ξαπλώστρα;;; :P

    το λάστιχο είναι αλλού, αρκετοί κόψαν ολόκληρα δευτερόλεπτα στην πεντέλη χάρη σε αυτά... :P

    αλλά νταξει μην τα δουλεύεις 32/36 έτσι; 18 δίνει το πίσω η ντάνλοπ για πίστα νομίζω, δώσε και έναν αέρα για το δρόμο και είσαι τζετ.
    Fuck the universe.

  12. #27
    Για πιστα σε χρονομετριμενα μπορεις και 17 πισω. Αλλα για δρομο ειναι πολυ χαμηλα. Εως 30 ειναι καλα ωστε να ζεσταινεται χωρις πολους θερμικους κυκλους
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  13. #28
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GhostDog Προβολή μηνύματος
    δεν θυμάσαι τι έλεγε για τα d211 ο dimdoc? :P ότι κόβεις 2" όπως είσαι με τις σαγιονάρες απ' την ξαπλώστρα;;; :P
    Με κουβέρτες. Στην πίστα.

    Δεν τα έχω δοκιμάσει, δεν ξέρω. Εσείς που τα φοράτε και σε βόλτες, κάτι παραπάνω θα ξέρετε. Απλά, ξέρω ότι τα λάστιχα πίστας αποδίδουν τα μέγιστα σε συγκεκριμένο εύρος θερμοκρασίας. Δεν θέλω να πηγαίνω συνέχεια στην τσίτα για να τα κρατάω εκεί που πρέπει.

    Αν κρατάνε με αξιοπρέπεια ακόμα και σε μικτή βόλτα -πότε σβέλτα, πότε χαλαρά- πάω πάσο.
    Think faster than you ride

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GhostDog Προβολή μηνύματος
    για πλάκα, μήτσε μ' με δουλεύεις;;; δεν θυμάσαι τι έλεγε για τα d211 ο dimdoc? :P ότι κόβεις 2" όπως είσαι με τις σαγιονάρες απ' την ξαπλώστρα;;; :P

    το λάστιχο είναι αλλού, αρκετοί κόψαν ολόκληρα δευτερόλεπτα στην πεντέλη χάρη σε αυτά... :P

    αλλά νταξει μην τα δουλεύεις 32/36 έτσι; 18 δίνει το πίσω η ντάνλοπ για πίστα νομίζω, δώσε και έναν αέρα για το δρόμο και είσαι τζετ.

    εχει ξανασυζητηθει το θεμα με τις πιεσεις για τα συγκεκριμενα λαστιχα εδω...

    εγω ποτε δεν τα δουλεψα με 18...
    28αρια-30αρια επαιζα στην πιστα και 32-34 στον δρομο...

    για Ρωσσο π.χ. παιζω καπου στην μεση 30-32..

  15. #30
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Πολύ καλό, τίμιο και φτηνό είναι το Rennsport στα 250 Ευρω.
    Καπως ξεπερασμένο για πίστα αλλά για βόλτες ειναι τέλειο, στην βροχή όμως δεν είναι και το καλύτερο.

    Αν το θες και για trackday θα πρεπει να κανεις ενα συμβιβασμό στην βροχή ετσι κι αλλιώς.

    Αλλιώς αν δεν σε ενοιαζαν τα track day, Pirelli Diablo παλι στα 250 Ευρω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. τι λαστιχα να βαλω;
    από bliblis στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2009, 20:27
  2. Τι λαστιχα να βαλω? help!!
    από mparkaroutsos στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2007, 07:01
  3. ΤΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΝΑ ΒΑΛΩ???
    από nikos283 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2006, 07:29
  4. Τι λαστιχα να βαλω στο Cbr 600f??
    από dankannn στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2006, 19:25
  5. Τι λάστιχα να βάλω?
    από superfour στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2004, 14:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF