Σελίδα 46 από 61 ΠρώτοΠρώτο ... 36414243444546474849505156 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 676 έως 690 από 908

Θέμα: ΧΤ 660 Ζ Part II

  1. #676
    Αυτεξούσιο μέλος Το avatar του/της Αμφίσημος
    Εγγραφή
    21/06/2010
    Μηνύματα
    269
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Πάντως αυτό που θα σύστηνα ανεπιφύλακτα είναι ένα 46άρι πίσω γρανάζι, μικρές αποκλίσεις από το μαμά 45 και σίγουρα θα μείωνε το πραγματικά εκνευριστικό σκορτσάρισμα που έχει το Tenere στη τόσο συνήθη περιοχή των 3000 χιλιάδων στροφών.
    Δεν έχεις άδικο. απο 15/45 αν πάμε 16/46 είναι το ίδιο;

  2. #677
    Minimalist Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.961
    Βασικά ένα δόντι μπροστά κάνει περίπου διαφορά 3 πίσω, 16 μπροστά ίσως σημαίνει περίπου 42 πίσω (σε αναλογία).
    Βάζοντας 16 μπροστά και 46 πίσω είναι σα να το μακραίνεις 2 δόντια, κάτι σαν ανάλογο 15/43, μάλλον δε θα ευνοούσε το σκορτσάρισμα στις 3000 στροφές, αντιθέτως...

    Το 15/46 (αντί 15/45 μαμά) που προτείνω δεν επηρεάζει και το μήκος της αλυσίδας και σίγουρα η μηχανή ανασαίνει έστω και λίγο και σίγουρα δεν επηρεάζει σημαντικά τις ταχύτητες ταξιδιού. Μειονέκτημα πάντα η αναξιόπιστη ένδειξη των δεδομένων στο κοντέρ.

  3. #678
    Αυτεξούσιο μέλος Το avatar του/της Αμφίσημος
    Εγγραφή
    21/06/2010
    Μηνύματα
    269

    Φθορές στο χρώμα του κινητήρα!

    Προχθές που πήγα στο πλυντήριο και παρόλο τις υποδείξεις μου ο μάστορας πλάκωσε σχετικά άσχημα με το πιεστικό το μηχανάκι. ΟΚ, τον πρόλαβα.
    Εξάλλου έχω δει και χειρότερα (π.χ ένας στο Αγρίνιο κατάφερε κάποτε και μου έβγαλε το χρώμα απο το αμάξι σαν τσίχλα, και ένας άλλος πάλι στο Αγρίνιο παρόλο τις διαβεβαιώσεις του μου έσπασε την μπαγκαζιέρα με το αυτόματο πλυντήριο αλλά ας μην τα θυμάμαι καλύτερα μιας και δεν αποζημιώθηκα ποτέ απο κανένα @ρχίδι. Φταίω δε λέω.)
    Στο θέμα μας και σύμφωνα με τον τίτλο, γυρίζοντας στην θαλπωρή της πιλωτής ανακάλυψα κάποιες ας το πούμε φθορές πάνω στο μοτέρ, γρατζουνιές που ποτέ πριν δεν τις είχα προσέξει. Επισυνάπτω και φωτογραφίες να δείτε. Αναρωτιέμαι αν ήταν απο πριν ή αν το βόηθησε το πιεστικό να τις αναδείξει. Σε κάθε περίπτωση είναι λίγο απαράδεκτο για 6 χρονών μηχανάκι που σταθμεύει πάντα υπο σκιά. γκαράζ κτλ. ΟΚ, λέω. Κινητήρας Ιταλικός. Τουλάχιστον δεν χαλάει αλλά δεν σας φαίνεται λίγο περίεργο;
    Εσας σε τι κατάσταση είναι ο κινητήρας; Αξίζει το βάψιμο; Ακούει κανάς ρεστοράς;

    Είμαι περίεργος;Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	φωτογραφία 1.jpg 
Προβολές:	301 
Μέγεθος:	93,8 KB 
ID:	315867Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	φωτογραφία 2.jpg 
Προβολές:	301 
Μέγεθος:	85,5 KB 
ID:	315868Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	φωτογραφία 3.jpg 
Προβολές:	301 
Μέγεθος:	98,9 KB 
ID:	315869

    Χιλιόμετρα κοντά 40.000
    Τελευταία τροποποίηση από Αμφίσημος; 08/05/2014 στις 10:30.

  4. #679
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.038
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Αμφίσημος Προβολή μηνύματος
    Προχθές που πήγα στο πλυντήριο και παρόλο τις υποδείξεις μου ο μάστορας πλάκωσε σχετικά άσχημα με το πιεστικό το μηχανάκι. ΟΚ, τον πρόλαβα.
    Εξάλλου έχω δει και χειρότερα (π.χ ένας στο Αγρίνιο κατάφερε κάποτε και μου έβγαλε το χρώμα απο το αμάξι σαν τσίχλα, και ένας άλλος πάλι στο Αγρίνιο παρόλο τις διαβεβαιώσεις του μου έσπασε την μπαγκαζιέρα με το αυτόματο πλυντήριο αλλά ας μην τα θυμάμαι καλύτερα μιας και δεν αποζημιώθηκα ποτέ απο κανένα @ρχίδι. Φταίω δε λέω.)
    Στο θέμα μας και σύμφωνα με τον τίτλο, γυρίζοντας στην θαλπωρή της πιλωτής ανακάλυψα κάποιες ας το πούμε φθορές πάνω στο μοτέρ, γρατζουνιές που ποτέ πριν δεν τις είχα προσέξει. Επισυνάπτω και φωτογραφίες να δείτε. Αναρωτιέμαι αν ήταν απο πριν ή αν το βόηθησε το πιεστικό να τις αναδείξει. Σε κάθε περίπτωση είναι λίγο απαράδεκτο για 6 χρονών μηχανάκι που σταθμεύει πάντα υπο σκιά. γκαράζ κτλ. ΟΚ, λέω. Κινητήρας Ιταλικός. Τουλάχιστον δεν χαλάει αλλά δεν σας φαίνεται λίγο περίεργο;
    Εσας σε τι κατάσταση είναι ο κινητήρας; Αξίζει το βάψιμο; Ακούει κανάς ρεστοράς;

    Είμαι περίεργος;Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	φωτογραφία 1.jpg 
Προβολές:	301 
Μέγεθος:	93,8 KB 
ID:	315867Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	φωτογραφία 2.jpg 
Προβολές:	301 
Μέγεθος:	85,5 KB 
ID:	315868Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	φωτογραφία 3.jpg 
Προβολές:	301 
Μέγεθος:	98,9 KB 
ID:	315869

    Χιλιόμετρα κοντά 40.000
    Μηπως τη ζημια στην εκανε κανενα χημικο (degreaser) που εκατσε παραπανω απο οσο επρεπε και σου εφαγε το χρωμα?

    Προσωπικα δεν θα την εβαφα, οτι εγινε, εγινε. Αν ποτε χρειαστει να βγαλεις το μοτερ για κατι αλλο τοτε της ριχνεις και ενα βαψιματακι,


  5. #680
    Αυτεξούσιο μέλος Το avatar του/της Αμφίσημος
    Εγγραφή
    21/06/2010
    Μηνύματα
    269
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zannisvel Προβολή μηνύματος
    Μηπως τη ζημια στην εκανε κανενα χημικο (degreaser) που εκατσε παραπανω απο οσο επρεπε και σου εφαγε το χρωμα?

    Χμμμ...

  6. #681
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    1) Σχεδόν σίγουρα αποτέλεσμα χημικού είναι αυτό.
    Προφανώς ο τύπος ψέκασε πρώτα με χημικό ,που διασπά καμένα κολλημένα λάδια-γράσα κτλ ,και μετά
    ή το άφησε παραπάνω χρόνο απ'ότι έπρεπε
    ή είχε βάλει μεγαλύτερη αναλογία στο μίγμα ψεκασμού από αυτήν που έπρεπε
    με αποτέλεσμα να διαβρωθεί(φουσκώσει) το χρώμα στα συγκεκριμένα σημεία
    και κατόπιν η πίεση να το "καθαρίσει" ξεφλουδίζοντάς το.
    Το αποτέλεσμα είναι παρόμοιο με αυτό που δημιουργούν τα διάφορα paint removers που κυκλοφορούν στην αγορά.



    2) Εκτός κι αν είχες παρατήσει το μοτέρ για πολλούς μήνες άπλυτο ,με λάδια-γράσσα-παραφλού-υπολείματα βενζίνης χυμένα πάνω του ,τα οποία μαζί με τη σκόνη έφτιαξαν μια διαβρωτική μπίχλα που σε )συνδιασμό με τις θερμοκρασίες φούσκωσαν το χρώμα σε αυτά τα σημεία ,και η πίεση μετά τα καθάρισε μαζί με τα υπολείμματα διαβρωμένου χρώματος.


    3) Τέλος ,αν το είχες πάει πρόσφατα για service ,ίσως ο μάστορης χρησιμοποίησε κάποιο χημικό καθαριστικό στα σημεία ,και δεν το καθάρισε αμέσως καλά ,με αποτέλεσμα την διάβρωση του χρώματος.


    Πάντως ,αποκλειστικό αποτέλεσμα πίεσης ,χωρίς προυπάρχουσα διάβρωση χρώματος ,δεν νομίζω ότι μπορεί να είναι.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  7. #682
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/03/2014
    Μηνύματα
    9
    το ίδιο θέμα έχω και γω...Εχω ακριβώς τα ίδια σημάδια πάνω στο κυλινδρο..το μηχανάκι έχει 9000khm και το πήρα προσφάτα μεταχειρισμένο

  8. #683
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.947
    To δικό μου στα 70κ δεν έχει τίποτα αλλά δεν το έχω πάει πάνω από 2 φορές για πλύσιμο σε πλυντήριο.
    Sent from me using a computer.

  9. #684
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimitris_a
    Εγγραφή
    23/10/2009
    Μηνύματα
    120
    Θεωρώ απαραίτητη την κακή χρήση χημικών για να προκληθεί διάβρωση....
    Η σωστή χρήση του πιεστικού (απόσταση) δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα

  10. #685
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.947
    Συμφωνώ αλλά εγώ θεωρώ περιττή την χρήση χημικών σε ένα μηχανάκι που το χέρι και το σφουγγάρι φτάνει παντού.
    Sent from me using a computer.

  11. #686

  12. #687
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Το Τenere μου το πήρα μεταχειρισμένο.
    Εχω ανοίξει το μπροστινό του (τα καλάμια) 2 φορές.
    Την μια ,άλλαξα μόνο λάδια ,k την επόμενη ,λάδια-τσιμούχες-ξύστρες.

    Ενημερωτικά ,είχε τοποθετηθεί από τον πρώτο ιδιοκτήτη ,το κιτ λάδια-ελατήρια της WP (είχε γίνει στον εδώ επίσημο αντιπρόσωπο)

    Όταν το άνοιξα για πρώτη φορά ,κάτω από την τάπα ,υπήρχε μεταλλικός κυλινδρικός αποστάτης ,μετά μια μεταλλική ροδέλα ,κ μετά το ελατήριο.


    Φίλος -κ μέλος του moto.gr- πήγε πρόσφατα το δικό του Τenere σε γνωστό μηχανικό -"γκουρού" αναρτήσεων- για να του βάλει εμπρός το κιτ λάδια-ελατήρια της OHLINS.
    Ηταν κ παρών κατά την "εγχείρηση".
    Εκτός από το ότι είναι σίγουρος ότι ΔΕΝ υπήρχαν αποστάτες μεταξύ τάπας κ μαμά ελατηρίων (μόνο μια μεταλλική ροδέλα)...
    ...μετά από συζήτηση που είχα μαζί του για τα διαφορετικά δικά μου ευρήματα ,σε συνδιασμό με μετρήσεις που έκανα οι οποίες δείχνουν ότι χρειάζεται ο αποστάτης κατά την άρμοση ,
    πήρε τηλ. τον "γκουρού" ,του έθεσε τον προβληματισμό ,και ο μάστορης ήταν ΑΠΟΛΥΤΟΣ κ κατηγορηματικός στο "ΟΧΙ ,δεν υπήρχαν κ δεν χρειάζονται αποστάτες".
    Η μεταλλική ροδέλλα κ μόνο.

    Ενημερωτικά ,το μήκος των ελατηρίων wp & ohlins είναι ακριβώς το ίδιο.(590mm).
    Το μήκος των μαμά ελατηρίων ,είναι κατά 10mm μικρότερο.(580mm)

    Γιατί το ψάχνω;
    Γιατι το μπροστινό μου δουλεύει πολύ καλύτερα στο χώμα ΧΩΡΙΣ τους αποστάτες
    αλλά
    κατόπιν μετρήσεων που έκανα ,με το πηρούνι σε πλήρη έκταση και την τάπα πλήρως βιδωμένη ,υπάρχει κενό τουλάχιστον 30mm ,μεταξύ κάτω μέρους τάπας και ελατηρίου.
    Κάτι που απ'όσο γνωρίζω ,δεν είναι τεχνικά σωστό.
    Mε αποστάτη 40mm ,έχουμε άρμοση με κάποια ελάχιστη σε mm συμπίεση του ελατηρίου.

    Σύμφωνα με το Service Manual δε ,υπάρχει αποστάτης από μαμά.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	front fork-marked.jpg 
Προβολές:	178 
Μέγεθος:	82,4 KB 
ID:	317777

    Εχω λοιπόν από τη μια ,τον "γκουρού" να λέει "ΟΧΙ ,ΔΕΝ υπάρχει κ δεν χρειάζεται".
    Τον φίλο ,να επιβεβαιώνει ότι "ΔΕΝ υπήρχε όταν λύθηκε μπροστά του".
    Το δικό μου να έχει.
    Οι μετρήσεις μου να δείχνουν ότι καλώς έχει ,γιατί χρειάζεται.
    Το μάνιουαλ να δείχνει ότι έχει από μαμά.
    Και το μπροστινό να δουλεύει καλύτερα χωρίς.

    Πονοκέφαλος........


    Αυτό που θέλω να επιβεβαιώσω λοιπόν είναι ,το τι ισχύει τελικά;

    Γι'αυτό κ ρωτάω:
    Εχει ανοίξει κανείς το μπροστινό του Τενερέ ΜΟΝΟΣ του ,για ν'αλλάξει λάδια;;;
    ...ή έστω με καναν φίλο του μάστορη ,και να ήταν παρόν στην διαδικασία;
    Κι αν ναι ,θυμάται αν υπήρχε αποστάτης;

    Αν όχι ,θα με υποχρέωνε όποιος θα έκανε τον κόπο να ξεβιδώσει την τάπα ενός καλαμιού του ,και να το τσεκάρει.
    (είναι πανεύκολο ,δεν χρειάζεται να λυθεί τίποτε άλλο ,κ είναι θέμα 3 λεπτών)

    Θέλω να διαπιστώσω Αν Υπάρχει αποστάτης τοποθετημένος από την Γιαμάπα μαζί με τα μαμά ελατήρια ,ή όχι;
    Κι αν ναι ,μια μέτρηση του μήκους του θα μου ήταν πολύ χρήσιμη.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον ασχοληθεί ,κ με βοηθήσει να λύσω τον "γρίφο".
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  13. #688
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Θέλω να διαπιστώσω Αν Υπάρχει αποστάτης τοποθετημένος από την Γιαμάπα μαζί με τα μαμά ελατήρια ,ή όχι;
    Κι αν ναι ,μια μέτρηση του μήκους του θα μου ήταν πολύ χρήσιμη.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον ασχοληθεί ,κ με βοηθήσει να λύσω τον "γρίφο".

    Κώστα , άλλαξα τα ΜΑΜΑ ελατήρια με ΩΧ-ΛΙΝΣ πριν 6-7 μηνες .
    Όταν βγάλαμε τα ΜΑΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ (3 στην φωτο σου). Μόνο αυτή την μεταλλική ροδέλα που λες κι εσυ (4 στην φωτο σου).
    Τα ελατήρια που δίνει η ΩΧ-ΛΙΝΣ για το ΤΕΝΕΡΕ (08716-60) είχαν ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΚΟΣ με τα ΜΑΜΑ και δεν είχαν αποστάτες .
    (εντάξει , τα μαμά ήταν λιιιγο πιο κοντά ισως και λόγο χρησης <1cm)

    Αυτά είχα να καταθέσω , χωρίς φόβο και πάθος..



    edit : το δικο μου ειναι μοντελο 9/2008 .δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι η ΥΑΜΑΗΑ μετα.
    Τελευταία τροποποίηση από ggs; 06/06/2014 στις 08:47.

  14. #689
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Γιώργο ,σ'ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

    Η μαρτυρία σου συνηγορεί και επιβεβαιώνει ,τα -εκ'των ταυτοσήμων ευρημάτων- λεγόμενα του φίλου κ έτερου Τενερίστα (STF) ,καθώς και την απόλυτα αρνητική -περί τοποθέτησης αποστατών- άποψη του μάστορή του.

    Το δικό μου είναι επίσης μοντέλο 2008 ,οπότε αυτό σιγουρεύει ακόμα περισσότερο την τεχνική ταυτοποίηση.

    Με βολεύει επίσης να ισχύει κάτι τέτοιο ,μια και όπως προ-είπα ,το μπροστινό μου με τα WP k χωρίς αποστάτες ,δουλεύει στο χώμα σαν μαγικό χαλί.

    Οσο για το μήκος των ελατηρίων ,έχει ταυτοποιηθεί κ σιγουρευτεί για όλα.

    OHLINS & WP είναι στα 590mm (αναγράφεται στις τεχνικές προδιαγραφές τους ,αλλά τα'χουμε μετρήσει και προσωπικά)

    Τα δε μαμά ,είναι στα 580mm.
    Kαι δεν έχουν "πέσει" κατά 10mm ,όπως κι εγώ νόμιζα όταν μέτρησα τα δικά μου. Τόσο είναι εξ'αρχής.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	front springs.jpg 
Προβολές:	161 
Μέγεθος:	45,1 KB 
ID:	317832




    Ελα τώρα κ πες μου όμως ,τι συμπέρασμα βγάζεις σε σχέση με το manual ???
    Το οποίο δείχνει να υπάρχουν αποστάτες στην "μαμά" συν-αρμολόγηση ,και αφορά το απολύτως συγκεκριμένο μοντέλο ΧΤΖ.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	xtz man.png 
Προβολές:	161 
Μέγεθος:	26,4 KB 
ID:	317831


    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  15. #690
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος

    Ελα τώρα κ πες μου όμως ,τι συμπέρασμα βγάζεις σε σχέση με το manual ???
    Το οποίο δείχνει να υπάρχουν αποστάτες στην "μαμά" συν-αρμολόγηση ,και αφορά το απολύτως συγκεκριμένο μοντέλο ΧΤΖ.


    Τι να πω ?
    Τα ΥΑΜΑΗΑ είναι τριμπ@υΡ#δελα..

    Ίσως , να τους ξέφυγε τίποτα σε κάνα copy-paste (αλήθεια τα XTR-XTX τι έχουν).

    Αν και εσένα, το μόνο που θα έπρεπε να σε προβληματίζει είναι που θα βάλεις τα καλαμάκια (πουρφαν’) για να του πίνεις το αίμα….

    Εχετε κανει κατι βολταρες ρε κΙορατεδες …

Παρόμοια θέματα

  1. βοηθεια για ΧΤ 660
    από kawasaki ZX-12 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2005, 10:01
  2. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2005, 15:16
  3. περί βελτιώσεων ο λόγος - ΧΤ 660
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2004, 12:45
  4. Χτ 660
    από dep στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2004, 12:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF