Να πω οτι τσάμπα λεφτά έδωσες? Κακός θα γίνω.
Να πω οτι άλλος ένας μαστρομήτρος στην πιάτσα? Πάλι κακός θα γίνω.
Βγάλε ένα βίντεο φίλε μου να το ακούσουμε τι κοπανάει ακριβώς.
Όταν κοπανάει το μοτέρ δεν στρώνει ποτέ ο ήχος εκτός αμα σταματήσει εντελώς να δουλεύει ή επισκευαστεί η βλάβη, τότε θα σταματήσεις να ακούς το χτύπημα.
Έχω κάνει 3000χλμ καθημερινά με το παλιό μοτέρ που είχε πρόβλημα στην μπιέλα. Δεν με άφησε γιατί δεν το ζόριζα. Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι θα δούλευε έτσι για χρόνια. Κάποια στιγμή θα με άφηνε!
Τώρα αν βέβαια βρήκε κενά στον στρόφαλο και σου είπε εντάξει μωρέ θα στρώσει και δεν έχεις πρόβλημα, τότε ο άνθρωπος έχει λιώσει πάνω απο βιβλιοθήκες μηχανολογίας.
Μιλούσα προηγουμένως με τον γνωστό μου κ μου πε πως κοίταξε κι ο ίδιος το μοτέρ και φαινόταν μια χαρά, που ξέρει από μηχανάκια κι ο θόρυβος ακούγεται από μια "φωλιά" που έχουν κάνει τα ρουλεμάν του κάρτερ. Ισχυεί κάτι τέτοιο;
Ο λόγος που μου είπε κι ο μάστορας πως όλα είναι κομπλέ κι ότι για να φτιάξει αυτή η βλάβη πρέπει να βγάλω κάρτερ, θα έχω θέμα με τα νούμερα με τρεξίματα και υπουργεία κτλ θα μου βγει αρκετά παραπάνω.
dbnn δυστυχώς δεν έχω κάμερα αλλά αν πιστεύεις πως μπορείς να μου πεις μια γνώμη να κοιτάξω μήπως βρω να βγάλω ένα video!
Με κάθε επιφύλαξη νομίζω πως το kaze δεν έχει φίλτρο λαδιού. Έχει μια σίτα που την καθαρίζεις σε κάθε αλλαγή λαδιών (παίζει και να το μπερδεύω με το προηγούμενο μοντέλο - όταν πάω μαγαζί θα δω το μανιουαλ και θα ενημερώσω).
Και στον κατάλογο της Hiflo που κοίταξα δεν βρήκα φίλτρο. Αν είναι έτσι όπως τα λέω πολύ παπάς πρέπει να είναι ο μάστορας.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
αν έχουν κάνει "φωλιά" τα ρουλεμάν και ακούγεται από εκεί δεν πρόκειται να στρώσει ο θόρυβος ... έβγαλε και μέτρησε το στρόφαλο ;;
πόσα χιλιόμετρα έχει το παπί ;;
έχει Βασίλη ... από τα λίγα παπιά που έχουν φίλτρο ξεχωριστό .... και για να έχει βουλώσει και να κλείσει διόδους (όπως του είπε) παίζει να μην είχε αλλαχτεί ποτέ ... αν δεν το συντηρείς θα σε αφήσει και από σκέτο σίδερο να είναι
Έχεις δίκιο, τελικά έχει και το service manual αναφέρει αλλαγή στα 800, 10Κ,20Κ,30Κ χλμ. αν και με κόστος κοντά στα 5€ αν το αλλάζεις σε κάθε ή κάθε 2 αλλαγές λαδιού, μια χαρά είσαι.
Όσο για την "φωλιά" στα ρουλεμάν στροφάλου, αν όντως είναι έτσι, ο θόρυβος δεν θα σταματήσει στον αιώνα τον άπαντα.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Στρόφαλο δε νομίζω να μέτρησε. Υπάρχει περίπτωση να έχουν κάνει φωλιά τα ρουλεμάν και να χτυπάει; Και να φτιαχτεί αυτό θα χω θέμα με αριθμούς στο μοτέρ, υπουργεία κτλ; και θα μου βγει κάνα 100+;
Ξέρουμε αν το πάω σε άλλο μάστορα πόσο θα μου πάρει πάνω κάτω για να ανοίξει και να κάνει έναν έλεγχο στο μοτέρ να βεβαιωθώ πως είναι αυτή η ζημιά και το παπί δεν έχει κάνα σοβαρό θέμα μηχανικά με τον θόρυβο..;
Τελευταία τροποποίηση από takeshy; 09/05/2014 στις 10:11.
Πρεπει να φτιαχνει αυτό με την φωλια,σε μηχανουργειο,ειτε το γεμιζουν με κολλιση αλουμινιου και μετα τορνο η' να περασουν ένα δακτυλιδι.Θελει καλο μαστορα όμως για να γινει σωστη δουλεια.
Πολύ γατόνι ο μάστορας που κατάλαβε με το αυτί πως ο θόρυβος είναι από ξεχειλωμένη φωλιά ρουλεμάν έδρασης στροφάλου.
Το μοτεράκι πρέπει να ανοιχτεί φέτα πάντως.
Πήρα σε 2 άλλους μηχανικούς και μου είπαν μόνο για εργασία 120 ευρώ.
Στον μάστορα είναι να πάω το απογευματάκι να μου βάλει τα πλαστικά και είναι να του πω πως πάει το παπί.
Τι προτείνετε να κάνω;
Ξαναρωτάω .... πόσα χιλιόμετρα έχει το παπί και τι συντήρηση του έχεις κάνει ;;
Για να φάει τις φωλιές πρέπει να έχει
Α. Γράψει ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα
Β. Έχει μείνει από λάδια αλλά αυτό το αποκλείω γιατί θα κόλλαγαν άλλα μέρη πρώτα
Γ. Έχει κάνει μαλακία κάποιος μάστορας με βάλε - βγάλε βολάν η καμπάνα και έχει γαμήσει το στρόφαλο με αερόκλειδο για τάνκς
![]()
αυτό το μοτέρ στη φωτό είχε γράψει 130 χιλιάδες χιλιόμετρα και οι φωλιές δεν είχαν κάνει κιχ
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Exω δει εδρα βαλβιδας στην κεφαλη,να εχει ξεμπρεσσαριστει και να κανει γυρο γυρο ολοι.Αυτό σε Κινεζικο μοτερ παπιου,στο kazer όμως κατι εχει παιχτεί,μπερδεμενη ιστορια.
Άμα πουμε τι έχουμε δει όλοι μας..... Θα γεμίσουν 300+ σελίδες!
Φίλε μου αν αλλάξεις μοτέρ και έχεις το τιμολόγιο αγοράς του δεν έχεις πρόβλημα αρκεί να είναι το ίδιο στα κυβικά του ή +/-25% κυβισμός απο ότι έχει βγεί απο το εργοστάσιο.
Δεν χρειάζεται να δηλώσεις άλλο μοτέρ.
Αν έχει φάει φωλιές μέσα και ο μάστορας είναι σωστός θα σου αλλάξει απλά το κάρτερ και τελείωσε η ιστορία. Αλλά πρώτα πρέπει να μετρηθεί σωστά ένα ένα εξάρτημα και μετά προχωράς.
Αυτά με τα γεμίσματα και τους τόρνους για ένα μοτεράκι 100 κυβικών δεν αξίζει καν τον κόπο να ασχοληθείς. Ας είναι και kawasaki. Γνώμη μου ε?
by the way είχα kazer. Σκυλί το άτιμο!
Το βίντεο που σου είπα στο πρότεινα γιατί αν το ακούσουν και άλλοι πιο γνώστες απο μένα μπορεί να είναι και βαλβίδες αρύθμιστες. Λέμε τώρα....