λοιπον στην κινηση εχουμε τα λεγομενα κρυφα χλμ
δηλαδη ο κινητηρας δουλευει, αναβει αλλα χλμ δεν γραφει το κοντερ
οποτε σιγουρα τα 12.000 για αθηνα-σαλονικα ειναι εκτος τοπου (πχ ειναι προτιμοτερο ενα μηχανακι με 50.000 επαρχιακα καθαρα χλμ παρα ενα αλλο με 20.000 χλμ αθηνας)
αλλα απο την αλλη εγω κανω ελευθερα -καθαρα χλμ και δεν βρισκω λογο να αλλαζω καθε 5000 (αλλαζω καθε 8-10.000 αναλογα την χρηση)
και παντα βγαινουν καθαρα και ξαστερα
λαδια, αερας στα λαστιχα ειναι το α-ω της μοτο
τσεκ οσο το δυνατον συχνοτερα!