Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 53 από 53

Θέμα: CBR 250R

  1. #46
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Γιατι δεν επικοινωνεις με ebay καταστημα αν μπορεις να στειλεις πισω το τελικο και να σου στειλουν σε καλυτερη τιμη ενα απο τα μακρυτερα μοντελα?
    (Λονγκσοτ αη νοου....)

  2. #47
    "λογικό" μέλος Το avatar του/της the big boy
    Εγγραφή
    09/09/2008
    Μηνύματα
    93
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	10277571_10203297851840580_3539365534688673069_n.jpg 
Προβολές:	111 
Μέγεθος:	94,8 KB 
ID:	316437
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1613917_10203297847760478_2007208703917897487_n.jpg 
Προβολές:	110 
Μέγεθος:	97,1 KB 
ID:	316439

    καλησπερα παιδια...να και το δικο μου το cbrακι....ειχα χρονια να μπω στο μοτο και δν ειχα δει καθολου το thread αυτο...εχω αλλαξει ακριβως τα ιδια πραγματα blitzer και εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με το μπροστινο
    ειχα το yamaha το ρ125 και μου φαινεται πολυ μαλακο τωρα..αν βρεις καποια καλη λυση μιας και εχεις περισσοτερη εμπειρια ριξε ιδεες
    ειναι το 2ο μου μηχανακι και αλλοι μου λενε ελατηρια αλλοι απλα αλλαγη λαδιων...δεν ξερω τι μπορει πραγματικα να βοηθησει

    edit:το γραναζι που το αλλαξες το μπροστινο να υποθεσω οτι σου εδωσε καλυτερο και πιο αμεσο τραβηγμα??...ποσο σου εκοψε απο τελικη?
    Τελευταία τροποποίηση από the big boy; 19/05/2014 στις 23:36.

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    τιποτα σε raceguns?

  4. #49
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.330
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από the big boy Προβολή μηνύματος
    edit:το γραναζι που το αλλαξες το μπροστινο να υποθεσω οτι σου εδωσε καλυτερο και πιο αμεσο τραβηγμα??...ποσο σου εκοψε απο τελικη?
    Θα δεις σίγουρα διαφορά με αλλαγή λαδιών, αλλά τα ελατήρια είναι μονόδρομος στο συγκεκριμένο μηχανάκι. Μια άλλη, πιο πρόχειρη και φθηνή λύση είναι να πιέσεις (preload) τα μαμά ελατήρια με μακρύτερα spacers (δεν έχω ίδεα πώς τα αποκαλούν στα ελληνικά).

    H εξάτμιση τι λέει; Ευχαριστημένος; Επιδόσεις; Ήχος;

    Ναι, είναι πιο σπιρτόζικο και πιο ξεκούραστο το μηχανάκι με το κοντύτερο γρανάζι, αλλά δεν είμαι σίγουρος τι μου έκοψε από τελική γιατί το είχα δουλέψει ελάχιστα μαμά. Και, επιπλέον, παίρνει ώρα να φτάσει την τελική του. Συνήθως βαριέμαι και κλείνω το γκάζι αρκετά πιο πριν :P
    Life begins at 45°.

  5. #50
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.636
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    spacers (δεν έχω ίδεα πώς τα αποκαλούν στα ελληνικά).
    Αποστάτες aka Μητσοτάκης, βρώμικο 1966 κλπ
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #51
    "λογικό" μέλος Το avatar του/της the big boy
    Εγγραφή
    09/09/2008
    Μηνύματα
    93
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Θα δεις σίγουρα διαφορά με αλλαγή λαδιών, αλλά τα ελατήρια είναι μονόδρομος στο συγκεκριμένο μηχανάκι. Μια άλλη, πιο πρόχειρη και φθηνή λύση είναι να πιέσεις (preload) τα μαμά ελατήρια με μακρύτερα spacers (δεν έχω ίδεα πώς τα αποκαλούν στα ελληνικά).

    H εξάτμιση τι λέει; Ευχαριστημένος; Επιδόσεις; Ήχος;

    Ναι, είναι πιο σπιρτόζικο και πιο ξεκούραστο το μηχανάκι με το κοντύτερο γρανάζι, αλλά δεν είμαι σίγουρος τι μου έκοψε από τελική γιατί το είχα δουλέψει ελάχιστα μαμά. Και, επιπλέον, παίρνει ώρα να φτάσει την τελική του. Συνήθως βαριέμαι και κλείνω το γκάζι αρκετά πιο πριν :P
    ο ηχος της εξατμισης ειναι κορυφαιος σε σχεση με αλλες low budget εξατμισεις...με τον σιγαστηρα παντα γιατι χωρις αυτον ειναι ωραιος μονο στο ρελαντι...απο κει και περα σου παιρνει τα αυτια...εχω την εντυπωση ομως οτι εχασε λιγο στις χαμηλες...γι αυτο και σκεφτομαι να αλλαξω γραναζι και γω....κανω ομως μεγαλες βολτες με 2ο ατομο και δεν θα θελα να πεσει η τελικη κατω απο τα 140...τωρα δηλαδη εθνικη φορτωμενος πιανει και κραταει ανετα 145χλμ..

  7. #52
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.330
    Πόσο σου στοίχισε η εξάτμιση; Τελικό μόνο, σωστά;
    Life begins at 45°.

  8. #53
    "λογικό" μέλος Το avatar του/της the big boy
    Εγγραφή
    09/09/2008
    Μηνύματα
    93
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Πόσο σου στοίχισε η εξάτμιση; Τελικό μόνο, σωστά;
    ναι μονο τελικο...την ειχε πανω ο προηγουμενος...οταν την παζαρευαμε νομιζω μου ειχε πει οτι την ειχε παρει 150...εναλλακτικα σκεφτομουνα και danmoto αν και ειναι λιγο φασαριοζες...την πηρα μεταχειρισμενη και ειχε διαφορα πανω

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. CBR 250R 2011.......
    από sp71 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2010, 16:30
  2. CBR 600 F Sport ή Ninja 250R
    από Jay El στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2010, 14:30
  3. Ninja 250R ή CBR 600 F Sport
    από Jay El στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/09/2010, 11:20
  4. Shumitomo δαγκάνες σε cbr 600 f3
    από banditgr στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/01/2004, 12:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF