Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Κωδικός: Σβησίματα

  1. #1

    Κωδικός: Σβησίματα

    Χαιρετώ το αγαπητό forum, δεν γράφω συχνά αλλά σας παρακολουθώ πολύ τακτικά.
    Έχω πάρει πολλές γνώσεις διαβάζοντάς σας και σας ευχαριστώ ιδιαίτερα γι αυτό.

    Στο προκείμενο: Έχω ένα Modenas Kristar (κινητήρας Kaze-R) με 72000 χλμ. Το προσέχω (και με προσέχει) και δεν μπορώ να πω ότι είχα μέχρι σήμερα κάποιο ιδιαίτερο παράπονο. Με πάει και με φέρνει στη δουλειά καθημερινά (45 χλμ) οικονομικά και χωρίς να παρουσιάζει προβλήματα.

    Το πρωί παίρνει μπροστά πανεύκολα, με τη μία, με ελάχιστες στροφές της μίζας (δεν έχει χρειαστεί ποτέ τσοκ) και πολύ σύντομα διατηρεί σταθερές στροφές ρελαντί. Μετά από 2-3 λεπτά ζέσταμα ξεκινώ και κινούμαι με χαμηλές στροφές μέχρι να ζεσταθεί για τα καλά.

    Τελευταία όμως συμβαίνει το εξής:

    Αφού διανύσω 500 – 3000 μέτρα περίπου και σταθώ σε κάποιο φανάρι (ενώ δηλαδή δεν έχει ζεσταθεί ακόμα καλά), τότε και μόνο τότε υπάρχει περίπτωση να μου σβήσει (μόνο στο ρελαντί).
    Αν συμβεί αυτό είναι αδύνατο να πάρει με τη μίζα. Αδύνατο. Μέχρι σήμερα το πρωί το έβαζα μπροστά με τη μανιβέλα – μια δύο το πολύ δυνατές μανιβελιές αρκούσαν.
    Σήμερα που μου συνέβη πάλι, δεν πήρε ούτε με τη μανιβέλα και χρειάστηκε να το ρίξω σε μια κατηφόρα εκεί κοντά όπου και πήρε αμέσως...

    Αν ζεσταθεί καλά, δεν σβήνει ποτέ. Αν σβήσει μια φορά και το βάλω μπροστά (με μανιβέλα ή κατηφόρα γιατί με τη μίζα είπαμε δεν παίρνει όσο κι αν προσπαθήσει κανείς) τότε το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα ξανασβήσει.

    Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; Μπορείτε μήπως να με κατευθύνετε προς τα που να αρχίσω να ψάχνω;

    Οι δικές μου υποψίες κινούνται προς την τροφοδοσία καυσίμου – ρύθμιση/βλάβη στο καρμπυρατέρ.

    Ευχαριστώ πολύ όσους βρουν το χρόνο να ασχοληθούν.

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Eχει αλλαχτεί πρόσφατα το φίλτρο αέρα και το μπουζί?
    Είναι οι πρωτοι υποπτοι, μετα ισως να κοίταγες το καρμπ σου μηπως εχει ψιλοβουλώσει κανενα ζιγκλέρ ρελαντι.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.557
    καμμια πιπα, κανα μπουζοκαλωδιο.........
    εχουν αποκτησει μεγαλη αντισταση κι οταν μιζαρεις πεθαινει ο σπινθηρας.....

  4. #4
    Φίλτρο αέρα καθαρίστηκε και μπουζί αλλάχτηκε σε πρόσφατο service (πριν 1000 χλμ)

    Στο ζίγκλέρ ρελαντί πήγε κι εμένα το μυαλό μου.

    Το μπουζοκαλώδιο και την πίπα του μπουζί ομολογώ δεν τα είχα σκεφτεί μέχρι τώρα.

    Με έχει παραξενέψει το γεγονός ότι το πρωί παίρνει με μίζα άνετα ενώ αν σβήσει στη διαδρομή δεν παίρνει με τη μίζα με τίποτα ενώ με τη μανιβέλα με τη μία.

    Σήμερα δε ούτε με μανιβέλα. Χρειάστηκε κατηφόρα.
    Τελευταία τροποποίηση από dino809; 30/04/2014 στις 15:33.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    μουργα στο καρμπ...
    ή κανενα σκουπιδακι...

    οπωσδηποτε βεβαια τσεκαρεις και το μπουζι για να δεις τι σοϊ καυση εχεις...παρ'ολο που το αλλαξες προσφατα...

    μετα πας στα ηλεκτρικα και εκει δεν ειναι καθολου ευκολα τα πραγματα...

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    μουργα στο καρμπ...
    ή κανενα σκουπιδακι...

    οπωσδηποτε βεβαια τσεκαρεις και το μπουζι για να δεις τι σοϊ καυση εχεις...παρ'ολο που το αλλαξες προσφατα...

    μετα πας στα ηλεκτρικα και εκει δεν ειναι καθολου ευκολα τα πραγματα...


    Μη μου μιλάς για ηλεκτρικά, το ξέρω ότι είναι μπλέξιμο...

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dino809 Προβολή μηνύματος
    Με έχει παραξενέψει το γεγονός ότι το πρωί παίρνει με μίζα άνετα ενώ αν σβήσει στη διαδρομή δεν παίρνει με τη μίζα με τίποτα ενώ με τη μανιβέλα με τη μία.
    Αφου ξεμπερδεψεις με τα υπόλοιπα ρίξε μια ματια στην συμπίεση...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Παίζει και τέτοια περίπτωση;

    Τι συνεπάγεται αυτό;

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dino809 Προβολή μηνύματος
    Παίζει και τέτοια περίπτωση;

    Τι συνεπάγεται αυτό;
    Αν είναι καμμια βαλβίδα ξερυθμιστη δεν ειναι τιποτα, αλλιώς θα στεναχωρηθείς.
    Οταν δουλέυει παει όπως παλιά? Πόσα λαδια καίει?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Ναι, μια χαρά πάει, δεν έχω παρατηρήσει πτώση στην απόδοση (σε σχέση και με τα χιλιόμετρα που έχει βέβαια).

    Στο τελευταίο service αλλάχτηκαν και τα δισκάκια γιατί πατινάριζε και είδα βελτίωση στη ροπή του.


    Λάδια δεν καίει τόσα ώστε να χρειάζεται συμπλήρωμα γιατί κάνω πολύ συχνές αλλαγές.

  11. #11
    Ευχαριστώ όλους όσους είχαν τη διάθεση να γράψουν στο θέμα.

    Θα ενημερώσω για την εξέλιξη.
    Voge SR1 - Voge 300 ACX - Sym HD300 - Suzuki 650 Freewind - Modenas Kristar - Honda AX-1 - Yamaha F1z

  12. #12
    Τα 72.000 χλμ υποδηλώνουν πως ήρθε η ώρα για αλλαγή εμβόλου και ελατηρίων.
    Το γεγονός ότι όταν είναι ζεστό παίρνει αμέσως σημαίνει απλά πως οι μεγάλες ανοχές (λόγω φθοράς) του κρύου αντισταθμίζονται με τις (εικονικές) εντός ορίων κατασκευαστή ανοχές όταν διαστέλλεται το σύνολο πιστόνι-ελατήρια.
    Καθάρισε το καρμπυρατέρ, έλεγξε σπινθήρα κλπ όπως σου ανέφεραν παραπάνω αλλά στο πίσω μέρος του μυαλού σου να έχεις το ενδεχόμενο της επισκευής του κινητήρα σου, σύντομα μάλιστα.

  13. #13
    Αλλάχτηκε το "ματάκι" της ηλεκτρονικής.

    Μια εβδομάδα τώρα (και παραπάνω) δεν αντιμετώπισα κανένα σβήσιμο, εκεί που το πρόβλημα ήταν σχεδόν καθημερινό.

    Φαίνεται να βρέθηκε η αιτία.

    Ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν στο θέμα και προσπάθησαν να βοηθήσουν.
    Voge SR1 - Voge 300 ACX - Sym HD300 - Suzuki 650 Freewind - Modenas Kristar - Honda AX-1 - Yamaha F1z

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dino809 Προβολή μηνύματος
    Αλλάχτηκε το "ματάκι" της ηλεκτρονικής.
    Καποια πραγματα δεν κανει να τα αναφέρουμε...


    Υ.Γ.
    Μαλλον δεν "αλλάχτηκε" τίποτε (ίσως να καθαρίστηκε/ρυθμίστηκε) αλλα πολύ γρήγορα θα εχεις πάλι μια από τα ίδια.
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Για να δούμε, είμαι και εγώ περίεργος.
    Voge SR1 - Voge 300 ACX - Sym HD300 - Suzuki 650 Freewind - Modenas Kristar - Honda AX-1 - Yamaha F1z

Παρόμοια θέματα

  1. Κωδικός 19
    από kachius στο forum Yamaha TDM series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2006, 22:33
  2. Κωδικός μπλε χρώματος?
    από oxygen στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2006, 20:10
  3. Zητειται κωδικος χρωματος νεου Hornet 600 Orange....
    από rand στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2005, 16:20
  4. κωδικός χρώματος για Fazer
    από tamis στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2005, 17:52
  5. Σβησίματα Μηχανής στις αλλαγές
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2004, 08:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF