Χαιρετώ το αγαπητό forum, δεν γράφω συχνά αλλά σας παρακολουθώ πολύ τακτικά.
Έχω πάρει πολλές γνώσεις διαβάζοντάς σας και σας ευχαριστώ ιδιαίτερα γι αυτό.
Στο προκείμενο: Έχω ένα Modenas Kristar (κινητήρας Kaze-R) με 72000 χλμ. Το προσέχω (και με προσέχει) και δεν μπορώ να πω ότι είχα μέχρι σήμερα κάποιο ιδιαίτερο παράπονο. Με πάει και με φέρνει στη δουλειά καθημερινά (45 χλμ) οικονομικά και χωρίς να παρουσιάζει προβλήματα.
Το πρωί παίρνει μπροστά πανεύκολα, με τη μία, με ελάχιστες στροφές της μίζας (δεν έχει χρειαστεί ποτέ τσοκ) και πολύ σύντομα διατηρεί σταθερές στροφές ρελαντί. Μετά από 2-3 λεπτά ζέσταμα ξεκινώ και κινούμαι με χαμηλές στροφές μέχρι να ζεσταθεί για τα καλά.
Τελευταία όμως συμβαίνει το εξής:
Αφού διανύσω 500 – 3000 μέτρα περίπου και σταθώ σε κάποιο φανάρι (ενώ δηλαδή δεν έχει ζεσταθεί ακόμα καλά), τότε και μόνο τότε υπάρχει περίπτωση να μου σβήσει (μόνο στο ρελαντί).
Αν συμβεί αυτό είναι αδύνατο να πάρει με τη μίζα. Αδύνατο. Μέχρι σήμερα το πρωί το έβαζα μπροστά με τη μανιβέλα – μια δύο το πολύ δυνατές μανιβελιές αρκούσαν.
Σήμερα που μου συνέβη πάλι, δεν πήρε ούτε με τη μανιβέλα και χρειάστηκε να το ρίξω σε μια κατηφόρα εκεί κοντά όπου και πήρε αμέσως...
Αν ζεσταθεί καλά, δεν σβήνει ποτέ. Αν σβήσει μια φορά και το βάλω μπροστά (με μανιβέλα ή κατηφόρα γιατί με τη μίζα είπαμε δεν παίρνει όσο κι αν προσπαθήσει κανείς) τότε το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα ξανασβήσει.
Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; Μπορείτε μήπως να με κατευθύνετε προς τα που να αρχίσω να ψάχνω;
Οι δικές μου υποψίες κινούνται προς την τροφοδοσία καυσίμου – ρύθμιση/βλάβη στο καρμπυρατέρ.
Ευχαριστώ πολύ όσους βρουν το χρόνο να ασχοληθούν.