Μμ τώρα διάβασα το παραπάνω και λέει για όλους τους τραυματισμούς του Andrews, οπότε λίγο άκυρο το προηγούμενο ποστ μου εκ των υστέρων. Αυτό που δε λέει, ωστόσο, είναι ότι στον τελευταίο τραυματισμό στο πόδι του (πριν το ΤΤ), όπου είχε γίνει κυριολεκτικά κομμάτια, τον είχαν βάλει να υπογράψει ότι, αν δεν καταφέρουν να το σώσουν, συμφωνεί να το ακρωτηριάσουν. Ναι, τόσο άσχημα ήταν.
Οι περισσότεροι "μοτοσυκλετιστές" τα παρατάνε και παίρνουν αυτοκίνητο όταν σπάσουν το πρώτο νύχι.
Life begins at 45°.
Στην μάχη με το θάνατο, κανείς δεν κερδίζει. Τώρα αν μπορούσε να μιλήσει και να πει ότι προτιμούσε αυτό το τέλος παρά το να ζήσει και να χαρεί τα παιδιά του και τα εγγόνια του, δεν θα το μάθουμε ποτέ. Και όλοι όσοι φύγανε σε αυτούς τους αγώνες. Bravery and stupidity are often 2 peas in the same pod
Τελευταία τροποποίηση από Antonisss; 22/05/2014 στις 22:36.
Κανείς δε θέλει να πεθάνει. Αλλά κάποιοι άνθρωποι προτιμούν να ρισκάρουν (με χειρότερο σενάριο, φυσικά, να πεθάνουν), παρά να μην κάνουν αυτό που αγαπούν και να "χαρούν τα παιδιά και τα εγγόνια". Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο δύσκολο να το κατανοήσουν ορισμένοι.
Το είχε πει ήδη με τις επιλογές του![]()
Life begins at 45°.
Μα όλοι οι road racers έχουν την επιλογή των σιρκουί που η Αγγλία διαθέτει άφθονα, δεν τους ανάγκασε κανείς να πάνε να ρισκάρουν τη ζωή τους στο δρόμο...
Anyway, είναι μια κουβέντα που ποτέ δεν καταλήγει κάπου και για τους μεν και για τους δε... Εύχομαι να είναι η τελευταία απώλεια
ΔΕ θέλουν, όμως. Ναι, τους δίνεται η επιλογή και ΠΑΛΙ επιλέγουν το μεγαλύτερο ρίσκο. Άρα;
Κινέζικα μιλάω γαμώτο; :P
Life begins at 45°.
για αυτους η πιστα δεν εχει καμια σχεση...
""Simon always said 'Once you've been on the roads, there's nothing else to compare with it'."
δεν καταλαβενω γιατι προσπαθεις να δηξεις οτι κανουν κατι λαθος... ειναι η επιλογη τους και δεν ειναι ενα κενουργιο σπορτ να τρεχεις σε δρομους δεν το κανουν μονο στην Αγγλια η στην Ιρλανδια αλλα και σε αλλα μερη ανα την Ευρωπη και τον κοσμο δεν γουσταρουν ολλοι να κανουν χρονο σε μια διαδρομη των 2-3-4χμ προτημουν τους ανοιχτους δρομους με ολλα τα ρισκα που εχει
http://www.belfasttelegraph.co.uk/sp...-30287032.html
ORGIA!!!!!
ο εξοπλισμος δεν ειναι ανικητος
απλα αν οδηγεις γυμνος στην παραμικρη στραβη θα παθεις τη μεγιστη δυνατη ζημια
απο κει και περα υπαρχει το χομπυ της ελευθερης πτωσης με 2 αλεξιπτωτα και συγκεκριμενα πρωτοκολλα και κανονες ασφαλειας υπαρχει και ο αλλος με το ss που γουσταρει να μπαινει σε τυφλη στροφη σε δημοσιο δρομο με 200+
ειναι θεμα επιλογων και μυαλου
εμενα η αδρεναλινη μου ανεβαινει κι οταν παω να βαλω μπρος ενα σκοτωμενο-παρατημενο μοτερ![]()
Δεν θέλω να δείξω ότι εκείνοι κάνουν κάτι λάθος, προσπαθώ να καταλάβω γιατί, ενώ γίνονται θανατηφόρα και άλλα ατυχήματα με το πέρασμα των ετών όπου πχ άλλοι φύγανε σε γκρεμό (και ευτυχώς ζήσανε να πουν την ιστορία) δεν ιδρώνει το αυτί ούτε της χώρας ούτε της διοργανώτριας αρχής. Προωθούν κάτι το οποίο μπορεί να σε σκοτώσει.
Φαντάζεσαι κάθε άθλημα ή κάθε μορφή αθλήματος να ήταν έτσι? Κάθε θάνατος σε οποιοδήποτε άθλημα θα έπρεπε να φέρνει αλλαγές προς το καλύτερο, όχι να μένουν όλα στάσιμα... Πως ήταν κάποτε η Formula 1 και πως είναι τώρα από ασφάλεια? Τα WRC το ίδιο. Οι πίστες στα GP...