![]()
![]()
:a53:
![]()
:rotflmao:
![]()
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
Σαν Καμήλα δρομάδα είναι ρε με την Καμπούρα !!!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
"Αν είναι να φύγω ας φύγω πρωί
στη σωστή εποχή σε λάθος στροφή"
Θάνος Ανεστόπουλος / Διάφανα Κρίνα
http://smutradio.listen2myradio.com/
BMW mhxanes kai oxi h sygkekrimeni alla genika oles :a14: :a14:![]()
:a14:
![]()
Κι'άλλο τσάι κερασμένο.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ Η ΠΑΕΙ ΕΧΤRA?
αμε!!! αμα θές σου δίνουν και το πεζούλιΑρχικά δημιουργήθηκε από aaa```
ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ Η ΠΑΕΙ ΕΧΤRA?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τι περιμένεις;;; BMW
Τελικά το TRX850 γιατί δεν τράβηξε πελάτες αφού τώρα η κατά τα άλλα συμπαθής BMW, βγάζει σχεδόν το ίδιο μοντέλο?
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
To απλό
http://www.moto-station.com/ttesimag...F800S_stpz.jpg
Απλώς αδιάφορο, κατά την προσωπική μου άποψη.
Το ταξιδιάρικο
http://www.moto-station.com/ttesimag...800ST_stpz.jpg
Σαφώς πιο όμορφο απο το S αλλά και πάλι...
Και το καρασπόρ μποξεράκι R1200S
http://www.moto-station.com/ttesimag...1200S_stpz.jpg
Η πιο άσχημη σπόρ μοτοσυκλέτα των τελευταίων ετών. Οι σχεδιαστές πρέπει ν αέφαγαν ατελείωτες ώρες για να δημιουργήσουν κάτι τόσο αδιάφορο, χονδροειδές και κακόγουστο.
Αλήθεια γιατί το κάναν ίδιο με το 1100;
Περί ορέξεως ουδείς λόγος αλλά:
Ας μου εξηγήσει ο φίλος πότε ακριβώς είχε το ενδιαφέρον σαν concept αλλά τελείως χαμένο σαν τελικό προιόν TRX, μονόμπρατσο ψαλίδι και μετάδοση με ιμάντα;
Τι ψαλίδι είχε το TRX και τι σχέση είχε με το κομψοτέχνημα της BMW;
Το TRX είναι η κλασσική περίπτωση που το γιαπωνέζικο marketing κατέστρεψε μια κατά τα άλλα πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα. Από αυτά που βλέπουν οι ιταλόφιλοι και γελάνε με τα γιαπωνέζικα (και έχουν και δίκιο)
To φτηνιάρικο πηρούνι του TRX που είχε μήκος τύπου chopper και έπρεπε να κατεβάσεις 5-7 πόντους τις πλάκες για να αρχίσει να στρίβει το μηχανάκι τι σχέση έχει και πάλι με το BMW;
Ε, όχι και ίδιο με TRX... Έλεος και εγώ δεν τρελαίνομαι με τα BMW αλλά δεν κάνω έτσι...
Και προσέξετε τι θα πείτε γιατί είχα φίλο κολλητό με TRX και το μηχανάκι το ξέρω σχεδόν σαν από πρώτο χέρι.
Άμα σου πω ότι κάτι τέτοιο περίμενα να ακούσω θα παραξενευτείς? Ακριβής η περιγραφή σου και συμφωνώ μαζί σου, αλλά το ρώτησα βεβαίως ώς κονσεπτ. Δηλαδή, μέσου κυβισμού και κόστους, απλές λύσεις και αξιόπιστες, πολυχρηστικότητα. Έτσι δεν είναι? Βέβαια φάνηκε πως οι Ιάπωνες δεν το πίστεψαν ως ιδέα κι από τις πωλήσεις του ήταν σαφής η πορεία του. Τώρα η BMW είναι άλλο πράγμα. Παραδόξος εκεί όπου απέτυχαν οι Ιάπωνες, οι Ευρωπαίοι θα τους δαγκώσουν δυνατά.Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Περί ορέξεως ουδείς λόγος αλλά:
Ας μου εξηγήσει ο φίλος πότε ακριβώς είχε το ενδιαφέρον σαν concept αλλά τελείως χαμένο σαν τελικό προιόν TRX, μονόμπρατσο ψαλίδι και μετάδοση με ιμάντα;
Τι ψαλίδι είχε το TRX και τι σχέση είχε με το κομψοτέχνημα της BMW;
Το TRX είναι η κλασσική περίπτωση που το γιαπωνέζικο marketing κατέστρεψε μια κατά τα άλλα πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα. Από αυτά που βλέπουν οι ιταλόφιλοι και γελάνε με τα γιαπωνέζικα (και έχουν και δίκιο)
To φτηνιάρικο πηρούνι του TRX που είχε μήκος τύπου chopper και έπρεπε να κατεβάσεις 5-7 πόντους τις πλάκες για να αρχίσει να στρίβει το μηχανάκι τι σχέση έχει και πάλι με το BMW;
Ε, όχι και ίδιο με TRX... Έλεος και εγώ δεν τρελαίνομαι με τα BMW αλλά δεν κάνω έτσι...
Και προσέξετε τι θα πείτε γιατί είχα φίλο κολλητό με TRX και το μηχανάκι το ξέρω σχεδόν σαν από πρώτο χέρι.
Προσωπικά και ώς φυσική και ηλικιακή εξέλιξη θεωρώ το R1200S κι όχι το 800άρι, την επόμενη μηχανή μου (λέμε τώρα). Έχω κοντά στο σπίτι μου τον προκάτοχό του, το 1100S (ή τεσπά πιο είναι το μοντέλο με τις εξατμήσεις από κάτω κι αυτό και με boxer) και κάθε φορά που το κοιτάω ξέρω από που περίπου πήρε το Fazer. Σίγουρα τα εν λόγω BMW δεν έιναι όμορφα, αλλά αυτό το τελευταίο με boxer 122αλόγατα και το όλο design, μ'αρέσει.
http://www.rainbow.co.uk/R1200S/imag...-1009-full.jpg
Standar +10km/h στην τελική, το μαύρο.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.