η πλεξουδα φτιαχνεται απο την αρχη γιατι η παλια ηταν χαλια, οταν ανοιξα το κεντρικο μακαρονι βρηκα μεσα καλωδια με λιωμενη μονωση ενω οτι ηταν εμφανες ηταν πετσοκομμενο
δεν σωζοταν ουτε μια φισα
αγορασα λοιπον καλωδιο απο την αρχη με το μετρο (το κοστος ειναι γελοιο)
απο μπροστα μεχρι πισω μπηκαν 3 2,5αρια (μεγαλυτερα απο του κατασκευαστη για μικροτερη πτωση τασης) κοκκινο για το ρευμα μεχρι τον διακοπτη καφε για τις καταναλωσεις μετα τον διακοπτη και μαυρο για καλη γειωση παντου
πολλα προβληματα παρατηρουνται στα ηλεκτρικα απο προβληματικες γειωσεις γι αυτο αντι να χρησιμοποιησω το πλαισιο θα γειωσω καλα σε ενα σημειο το μαυρο και ολες οι γειωσεις θα πατησουν πανω του
αλλα τοσα προβληματα προερχονται απο χαλαρες-βρωμικες συνδεσεις σε φισες οποτε αποφασισα να κανω ολες τις συνδεσεις μονιμες κολλητες με καλαι και θερμοσυστελλομενο
αυτο ειναι λιγο μπελας στη διευθετηση των καλωδιων και κανει πιο δυσκολο το ψαξιμο σε περιπτωση βλαβης επειδη ομως το μηχανακι το εχω παντρευτει και δεν θα βαλει αλλος χερι παιρνω και την ευθυνη
σκοπος ειναι να λειτουργουν τα παντα σωστα, αξιοπιστα και να μην φαινεται και τιποτα απο καλωδια αφου στην πραξη το μηχανακι θα ειναι γυμνο χωρις καπακια
αυτο με τις γειωσεις το εχουν ολα τα βρομογιαμαχα απο το srx μου (του 86) εως και σημερα. http://www.efpolis.gr/filesbase/1315_sitefile-10506.pdf
ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ KAI AΔΙΟΡΘΩΤΟΙ.
η πλεξουδα δοκιμαστηκε με πολυμετρο
μπηκε μια ψοφια μπαταρια και ελεχθηκε με βολτομετρο μια μια καταναλωση οτι παιρνει ταση χωρις απωλειες-πτωση
με το ωμομετρο-τζιτζικι ελεχθηκαν ολες οι γειωσεις (οι οποιες πατανε σε ενα κεντρικο 2,5αρι μαυρο που θα παει κατευθειαν στη μπαταρια)
με το αμπερομετρο εγινε ελεγχος για διαρροη
λειπουν βεβαια πραγματακια απο πανω οπως πχ το μοτερ αλλα μεχρι εδω ειμαστε οκ
με γεια μας![]()
Μαστορα...του βγαλες το ζουμι.
Αντε να το πας για μπανιο...