Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 44

Θέμα: H ταχύτερη superbike παραγωγής είναι ηλεκτρική

  1. #16
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    Η αισθηση οτι ειναι γρηγορο ενω τελικα δεν ειναι φυσικα οφειλετε στο οτι τα ηλεκτροκινητα δινουν ολη τη ροπη σε ολο το φασμα.
    Απο οσο ηξερα κ γω αμερικανικες ειναι.
    http://www.zeromotorcycles.com/
    Ναι η υψηλη ροπη αμεσα και σε ολο το φασμα κανει ολη τη διαφορα. Εχει πλακα.
    Δεν ξερω αν ειναι usa παντως αμα το δειτε απο κοντα φωναζει Κινα. Ειδικα κατι πλαστικα και διακοπτες και περιφεριακα ειναι σαν να τα βγαλαν απο ψευτικα παιχνιδια. Αισχρη ποιοτητα. Η πρωτη βροχη που θα συναντησει πιστευω θα ειναι και η τελευταια.

  2. #17
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Με την παρούσα τεχνολογία μπαταριών (λιθίου-κάτι) είναι δύσκολο να ξεκινήσει κάτι ηλεκτρικό να πωλείται μαζικά.
    Ο μεγαλύτερος παραγωγός λιθίου είναι η Κίνα, οπότε ουσιαστικά είναι και οι μόνοι που ασχολούνται σοβαρά και επενδύουν σε μαζική παραγωγή.
    Κανένας δεν θα ξεκινήσει παραγωγή χωρίς πρώτη ύλη.
    Από την άλλη ,δεν το λέει κανένας, αλλά για υπολογίστε πόσα Amp και πόσα volt χρειάζονται για να βγούν τα 200 άλογα...


    τι ποσα αμπερ και βολτ χρειαζοντε τι σημασια εχει,..για ισχυ 200 αλογα θες το αντιστοιχο σε ηλεκτρικη ισχυ...150kw δηλαδη...

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    τι ποσα αμπερ και βολτ χρειαζοντε τι σημασια εχει,..για ισχυ 200 αλογα θες το αντιστοιχο σε ηλεκτρικη ισχυ...150kw δηλαδη...
    Αυτό σκεπτόμουν 150.000 W = πάρα πάρα πολλά αμπέρ επί πάρα πάρα πολλά βολτ.

  4. #19
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Οσο δεν υπαρχουν παντως πολλα προσβασιμα σημεια φορτισης καθως και μπαταριες καταληλες ωστε να φορτιζονται γρηγορα η ηλεκτροκινηση, αν και ωραια σαν concept, δεν λειτουργει πρακτικα.
    Το μελλον πιστευω ειναι οι κυψελες υδρογονου σε ολα τα μηχανοκινητα.

  5. #20
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    ωωω ρε φίλε γαμάτο. Θα της έβαζα και δυο Ακράπες έτσι για ξεκάρφωμα και θα γύρναγα στα στέκια των μηχανόβιων.

    Πάντως χωρίς πλάκα έχουν αρχίσει κι εμφανίζονται ωραία και λειτουργικά μηχανάκια από σούπερ ουάου τούμπανα μέχρι αξιοπρεπή commuter.
    Προφανώς και το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά μηχανάκια και μάλλον δεν απέχουμε και πολύ μέχρι να τα δούμε σε μαζική παραγωγή.

    Με την ανακύκλωση όλων αυτών των "μπαταριών" που θα συμπληρώνουν τους κύκλους φόρτισης και την πραγματική διάρκεια ζωής τους έχω ένα θέμα, αλλά τα φωτεινά μυαλά των εταιρειών θα το λύσουν κι αυτό φαντάζομαι.
    Καλά το φωτεινό μυαλό των μηχανικών της BMW θα λάμψει πάλι... το GS του 2025 θα έχει μια υπερυψωμένη στέρνα 10 κυβικών μέτρων νερού και οι εναπομείναντες boxer θα χρησιμοποιούνται για να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα, να αντλούν νερό ως πομόνες. Στη συνέχει το νερό αυτό θα διοχετεύεται σε σωλήνα ο οποίος θα το στέλνει από ψηλά σε μια υδροηλεκτρική τουρμπίνα που θα παράγει το ρεύμα για να κινηθεί η μοτοσικλέτα. Το όλο σύστημα θα ονομάζεται electrolever.

    Τα Ιταλικά θα πάθουν μια κρίση προσωπικότητας γιατί πλέον δεν θα μπορούν να παρουσιάζουν μηχανικές βλάβες παρά μόνο ηλεκτρικές... έτσι λοιπόν θα υπαρχει app που θα το καταβάζεις και θα το εγκαθιστάς στο λειτουργικό της μοτοσικλέτας ώστε να κλειδώνει η μηχανή για κάποιες μέρες προσποιούμενη μηχανική βλάβη. Π.χ. θα σου βγάζει μήνυμα "Bielare morto bourdelo kinitiri", θα το πηγαίνεις στο συνεργείο θα περιμένεις όσο καιρό θα έκανε μια γενική κινητήρα, θα σε καθυστερούν λόγο έλειψης ανταλλακτικών (και καλά) και στο τέλος μετά από 2 μήνες θα παραλάμβανεις τη μηχανή ξεκλειδωμένη πλεόν, πληρώνοντας κανονικά για να έχεις την φουλ εμπειρία κατοχής ιταλίδας.

    Tα Honda θα είναι το ίδιο ξενέρωτα όσο είναι και σήμερα με ανιαρές ηλεκτρικές εφαρμογές, όπως λαμπατέρ, solar ζελατίνα που θα λειτουργέι ως φωτοβολταϊκό και άλλα τέτοια...

    Τα KTM θα έχουν αλεξικέραυνο και πυκνωτές ώστε να φορτίζουν απευθείας από κεραυνούς, δυστυχώς το ποσοστό θνησιμότητας των κατόχων τους από ηλεκτροπληξία θα είναι πολύ μεγάλο οπότε το σύστημα και η ιδέα θα απαγορευτεί.

    Η Suzuki θα συνεχίσει να βγάζει τα πιο άσχημα μηχανάκια ακόμα και στην ηλεκτρική εποχή, ενώ τα GSXR, πιστά στην παράδοση, θα ραγίζουν καλώδια.

    Σε ότι αφορά στην Yamaha, η καλύτερη της, αφού με το know - how από τα μουσικά όργανα, θα παίρνεις R1 και θα είναι παράλληλα αρμόνιο, ηλεκτρική κιθάρα και ενισχυτής. Στο ωδείο Φίλιππος Νάκας τα μαθήματα θα είναι πλέον: Θεωρία, Αρμονία, Σολφέζ και οδήγηση σε πίστα

    H Kawasaki θα έχει παραδοσιακά τα πιο δυνατά ηλεκτρικά μηχανάκια, σε σημείο που θα τα φορτίζεις στο Πολύγωνο και θα πεθαίνουν οι ασθενείς της εντατικής στον Ευαγγελισμό επειδή τα υποστηρικτικά μηχανήματα θα υπολειτουργούν από την πτώση τάσης.

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stynikop
    Εγγραφή
    22/11/2011
    Μηνύματα
    372
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Καλά το φωτεινό μυαλό των μηχανικών της BMW θα λάμψει πάλι... το GS του 2025 θα έχει μια υπερυψωμένη στέρνα 10 κυβικών μέτρων νερού και οι εναπομείναντες boxer θα χρησιμοποιούνται για να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα, να αντλούν νερό ως πομόνες. Στη συνέχει το νερό αυτό θα διοχετεύεται σε σωλήνα ο οποίος θα το στέλνει από ψηλά σε μια υδροηλεκτρική τουρμπίνα που θα παράγει το ρεύμα για να κινηθεί η μοτοσικλέτα. Το όλο σύστημα θα ονομάζεται electrolever.

    Τα Ιταλικά θα πάθουν μια κρίση προσωπικότητας γιατί πλέον δεν θα μπορούν να παρουσιάζουν μηχανικές βλάβες παρά μόνο ηλεκτρικές... έτσι λοιπόν θα υπαρχει app που θα το καταβάζεις και θα το εγκαθιστάς στο λειτουργικό της μοτοσικλέτας ώστε να κλειδώνει η μηχανή για κάποιες μέρες προσποιούμενη μηχανική βλάβη. Π.χ. θα σου βγάζει μήνυμα "Bielare morto bourdelo kinitiri", θα το πηγαίνεις στο συνεργείο θα περιμένεις όσο καιρό θα έκανε μια γενική κινητήρα, θα σε καθυστερούν λόγο έλειψης ανταλλακτικών (και καλά) και στο τέλος μετά από 2 μήνες θα παραλάμβανεις τη μηχανή ξεκλειδωμένη πλεόν, πληρώνοντας κανονικά για να έχεις την φουλ εμπειρία κατοχής ιταλίδας.

    Tα Honda θα είναι το ίδιο ξενέρωτα όσο είναι και σήμερα με ανιαρές ηλεκτρικές εφαρμογές, όπως λαμπατέρ, solar ζελατίνα που θα λειτουργέι ως φωτοβολταϊκό και άλλα τέτοια...

    Τα KTM θα έχουν αλεξικέραυνο και πυκνωτές ώστε να φορτίζουν απευθείας από κεραυνούς, δυστυχώς το ποσοστό θνησιμότητας των κατόχων τους από ηλεκτροπληξία θα είναι πολύ μεγάλο οπότε το σύστημα και η ιδέα θα απαγορευτεί.

    Η Suzuki θα συνεχίσει να βγάζει τα πιο άσχημα μηχανάκια ακόμα και στην ηλεκτρική εποχή, ενώ τα GSXR, πιστά στην παράδοση, θα ραγίζουν καλώδια.

    Σε ότι αφορά στην Yamaha, η καλύτερη της, αφού με το know - how από τα μουσικά όργανα, θα παίρνεις R1 και θα είναι παράλληλα αρμόνιο, ηλεκτρική κιθάρα και ενισχυτής. Στο ωδείο Φίλιππος Νάκας τα μαθήματα θα είναι πλέον: Θεωρία, Αρμονία, Σολφέζ και οδήγηση σε πίστα

    H Kawasaki θα έχει παραδοσιακά τα πιο δυνατά ηλεκτρικά μηχανάκια, σε σημείο που θα τα φορτίζεις στο Πολύγωνο και θα πεθαίνουν οι ασθενείς της εντατικής στον Ευαγγελισμό επειδή τα υποστηρικτικά μηχανήματα θα υπολειτουργούν από την πτώση τάσης.

  7. #22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Αυτό σκεπτόμουν 150.000 W = πάρα πάρα πολλά αμπέρ επί πάρα πάρα πολλά βολτ.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Οσο δεν υπαρχουν παντως πολλα προσβασιμα σημεια φορτισης καθως και μπαταριες καταληλες ωστε να φορτιζονται γρηγορα η ηλεκτροκινηση, αν και ωραια σαν concept, δεν λειτουργει πρακτικα.
    Το μελλον πιστευω ειναι οι κυψελες υδρογονου σε ολα τα μηχανοκινητα.
    μία από τα ίδια, συμφωνώ...
    από μόνη της η αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας σε κυψέλες και κατασπατάλησή της μετά για να επιτύχεις αποτελέσματα αντίστοιχα με το κινητήρα εσωτ. καύσης είναι σαν να φτύνεις σε πισίνα για να τη γεμίσεις...

    Ή θα πας στη λογική φτιάχνω ένα ηλεκτροκίνητο καθημερινής χρήσης, χωρίς απαιτήσεις επιδόσεων, αλλά με αυτονομία 150km min για αστική χρήση και 250km για κινηση σε Ε.Ο. με χαμηλές ταχύτητες,

    Ή θα πας στη λογική συνδυασμού τεχνολογίας, ηλεκτρόλυση, υδρογονοκίνηση, ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας κλπ, τα οποία σαν σύνολο μπορούν με λίγο νερό στο τεπόζιτο να σε κάνουν πλήρως αυτόνομο για πολλές εκατοντάδες χλμετρα, προσθέτωντας όμως βάρος και πολυπλοκότητα στην κατασκευή, που εξ ορισμού θα είναι κρούιζερ....

  8. #23
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Αυτό σκεπτόμουν 150.000 W = πάρα πάρα πολλά αμπέρ επί πάρα πάρα πολλά βολτ.
    καλα δεν ειναι πολυ μεγαλα σου φαινονται μεγαλα επειδη εχεις συνηθησει σε μικρες τασεις πχ κινητα υπολογιστες τηλεκοντρολ κλπ
    υπολογισε οτι αυτοι οι κινητηρες δουλευουν περιπου με 500v τροφοδοσια συνηθως οποτε κανε τις πραξεις το ρευμα δεν ειναι πολυ...αμα σου φανει πολυ μετρα ποσο ρευμα τραβαει η μιζα σου


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    μία από τα ίδια, συμφωνώ...
    από μόνη της η αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας σε κυψέλες και κατασπατάλησή της μετά για να επιτύχεις αποτελέσματα αντίστοιχα με το κινητήρα εσωτ. καύσης είναι σαν να φτύνεις σε πισίνα για να τη γεμίσεις...

    Ή θα πας στη λογική φτιάχνω ένα ηλεκτροκίνητο καθημερινής χρήσης, χωρίς απαιτήσεις επιδόσεων, αλλά με αυτονομία 150km min για αστική χρήση και 250km για κινηση σε Ε.Ο. με χαμηλές ταχύτητες,



    τι λες μωρε που την ειδες την κατασπαταληση και ποια αντιστοιχα αποτελεσματα με εσωτερικης καυσης...το αναποδο θες να πεις για να πετυχεις το εργο ενος ηλεκτροκινητηρα με εναν εσωτερικης καυσης θες και περισσοτερη ενεργεια και πολυ μεγαλυτερο ογκο...αμα ηταν αποδοτικος ο βενζινοκινητηρας με τετοιους θα δουλευανβ οι γραμμες παραγωγης...τωρα για την κατασπαταληση που λες οντως εχεις δικιο...ειναι κριμα να σπαταλας ενεργεια απο κυψελες(?)--μπαταριες εννοεις-- για να τροφοδοτησεις εναν κινητηρα με αποδοση 99+%, οποτε ειναι καλυτερο να χρησιμοποιεις ορθολογικα καυσιμο για εναν κινητηρα που εχει αποδοση 15%



    τεσπα δεν τιθεται θεμα συγκρισης ως προς την ανωτεροτητα των ηλεκτροκινητηρων σε θεματα ισχυος καταναλωσης αποδοσης, οποιοι γνωριζουν καταλαβαινουν για τι μιλαμε, οι υπολοιποι απλα λενε τις γνωμες τους...το προβλημα ειναι οτι δεν υπαρχει η ευκολια στην αποθηκευση ενεργειας, που υπαρχουν και τα συνομοσιολογικα σεναρια γι αυτο(εχουν εμφανιστει αρκετα paper κατα καιρους που προτεινουν λυσεις), η αλλιως υπαρχει και απλα το θεμα της εξελιξης, δηλαδη αυτο που δεν υπαρχει τωρα σε μερικα χρονια θα ειναι ετοιμο οποτε θα εχουμε αμεση φορτιση η αλλαγη μπαταριας σε σταθμους η καποια αλλη καινουρια ιδεα που δεν εχει σκεφτει κανεις ακομα....




    η προσωπικη μου αποψη για το πως βλεπω τα πραγματα στην αυτοκινηση, ειναι πως οτιδηποτε αστικης χρησης/μετακινησης και οικογενειες θα γινουν ηλεκτροκινητα...για σπορ χρηση που παιζουν και συναισθηματικοι λογοι απολαυσης οπως ηχος θα ειναι υβριδικα...οπως ολα τα φετινα hypercars laferrar p1 918 κλπ
    Τελευταία τροποποίηση από p@nos; 31/05/2014 στις 12:44.

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος

    η προσωπικη μου αποψη για το πως βλεπω τα πραγματα στην αυτοκινηση, ειναι πως οτιδηποτε αστικης χρησης/μετακινησης και οικογενειες θα γινουν ηλεκτροκινητα...για σπορ χρηση που παιζουν και συναισθηματικοι λογοι απολαυσης οπως ηχος θα ειναι υβριδικα...οπως ολα τα φετινα hypercars laferrar p1 918 κλπ
    Το zero λέει 11.5 KW/h pack.
    Για να φορτίζουμε στο σπίτι μας ο καθένας ένα από αυτά πρέπει να καταναλώνουμε 1400 KWH το τετράμηνο επιπλέον.
    Είναι σαν να έχω άλλο ένα σπίτι.
    Υπολογίστε επένδυση σε δίκτυο διανομής και εργοστάσια παραγωγής ενέργειας που απαιτείται όταν για ένα απλό μηχανάκι θα απαιτήσω να δουλεύει άλλη μια ΔΕΗ.

  10. #25
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Σχεδον ασχετο.
    Διαβασα προσφατα, σε ενα μοτοτριτη που κοιταγα, ενα συστημα εξοικονομησης καυσιμου για μοτο το οποιο μεσο υλεκτρολυσης του νερου που εχει αποθηκευμενο σε ενα μικρο τεποζιτο τροφοδοτει με υδρογονο το μιγμα καυσιμου επιτυχανοντας μια αξιολογη οικονομια καθως και αυξηση υποδυναμης. Νουμερα δεν θυμαμαι, sorry. Σαν μοναδα ειχε μικρο μεγεθος και δεν πρεπει να ηταν βαρυ.

  11. #26
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Το zero λέει 11.5 KW/h pack.
    Για να φορτίζουμε στο σπίτι μας ο καθένας ένα από αυτά πρέπει να καταναλώνουμε 1400 KWH το τετράμηνο επιπλέον.
    Είναι σαν να έχω άλλο ένα σπίτι.
    Υπολογίστε επένδυση σε δίκτυο διανομής και εργοστάσια παραγωγής ενέργειας που απαιτείται όταν για ένα απλό μηχανάκι θα απαιτήσω να δουλεύει άλλη μια ΔΕΗ.

    akoma και τοσο να ειναι...πιο φτηνο βγαινει το ρευμα απο τα καυσιμα που καταναλωνεις για ενα οικογενειακο οχημα...δε μιλαμε για σπορ οχηματα...και συμπεριλαμβανουμε οτι το κοστος της ηλεκτρικης ενεργειας ειναι ηδη ανεξηγητα υψηλο σε σχεση μεε το κοστος παραγωγης...

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    akoma και τοσο να ειναι...πιο φτηνο βγαινει το ρευμα απο τα καυσιμα που καταναλωνεις για ενα οικογενειακο οχημα...δε μιλαμε για σπορ οχηματα...και συμπεριλαμβανουμε οτι το κοστος της ηλεκτρικης ενεργειας ειναι ηδη ανεξηγητα υψηλο σε σχεση μεε το κοστος παραγωγης...
    Φυσικά είναι φτηνότερο στη χρήση.
    Απλά χρειάζεται μακροπρόθεσμος σχεδιασμός και σοβαρή επένδυση από τις εταιρείες παραγωγής και μεταφοράς ρεύματος.

  13. #28
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Φυσικά είναι φτηνότερο στη χρήση.
    Απλά χρειάζεται μακροπρόθεσμος σχεδιασμός και σοβαρή επένδυση από τις εταιρείες παραγωγής και μεταφοράς ρεύματος.

    Καλα εσυ το τραβας τωρα

    Σωστη η σκεψη σου αλλα αυτο που λες δεν ειναι κατι καινουριο...οι ενεργειακες αναγκες σε ηλεκτρισμο ειναι αυξανομενες....απο παντα...οποτε γι αυτο το λογο μπαινουν συνεχως νεες μοναδες παραγωγης ενεργειας στο δικτυο...δηλαδη υπαρχει προβλεψη για τις αναγκες στο μελλον...αλλα αυτο ειναι γενικα μια αλλη συζητηση...

  14. #29
    εγω πότε θα ξύσω γόνατο? Το avatar του/της PQC
    Εγγραφή
    20/01/2005
    Μηνύματα
    164
    Γαμάτο
    .
    .
    .
    .
    το τρόλεϊ
    Αν δείτε ένα μαύρο κόκκινο fazer 1000 να περνάει τάπα στην στροφή ξύνωντας μασπίεδες, αυτιά και γόνατα σίγουρα δεν είμαι εγώ

  15. #30
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.776
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Καλά το φωτεινό μυαλό των μηχανικών της BMW θα λάμψει πάλι... το GS του 2025 θα έχει μια υπερυψωμένη στέρνα 10 κυβικών μέτρων νερού και οι εναπομείναντες boxer θα χρησιμοποιούνται για να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα, να αντλούν νερό ως πομόνες. Στη συνέχει το νερό αυτό θα διοχετεύεται σε σωλήνα ο οποίος θα το στέλνει από ψηλά σε μια υδροηλεκτρική τουρμπίνα που θα παράγει το ρεύμα για να κινηθεί η μοτοσικλέτα. Το όλο σύστημα θα ονομάζεται electrolever.

    Τα Ιταλικά θα πάθουν μια κρίση προσωπικότητας γιατί πλέον δεν θα μπορούν να παρουσιάζουν μηχανικές βλάβες παρά μόνο ηλεκτρικές... έτσι λοιπόν θα υπαρχει app που θα το καταβάζεις και θα το εγκαθιστάς στο λειτουργικό της μοτοσικλέτας ώστε να κλειδώνει η μηχανή για κάποιες μέρες προσποιούμενη μηχανική βλάβη. Π.χ. θα σου βγάζει μήνυμα "Bielare morto bourdelo kinitiri", θα το πηγαίνεις στο συνεργείο θα περιμένεις όσο καιρό θα έκανε μια γενική κινητήρα, θα σε καθυστερούν λόγο έλειψης ανταλλακτικών (και καλά) και στο τέλος μετά από 2 μήνες θα παραλάμβανεις τη μηχανή ξεκλειδωμένη πλεόν, πληρώνοντας κανονικά για να έχεις την φουλ εμπειρία κατοχής ιταλίδας.

    Tα Honda θα είναι το ίδιο ξενέρωτα όσο είναι και σήμερα με ανιαρές ηλεκτρικές εφαρμογές, όπως λαμπατέρ, solar ζελατίνα που θα λειτουργέι ως φωτοβολταϊκό και άλλα τέτοια...

    Τα KTM θα έχουν αλεξικέραυνο και πυκνωτές ώστε να φορτίζουν απευθείας από κεραυνούς, δυστυχώς το ποσοστό θνησιμότητας των κατόχων τους από ηλεκτροπληξία θα είναι πολύ μεγάλο οπότε το σύστημα και η ιδέα θα απαγορευτεί.

    Η Suzuki θα συνεχίσει να βγάζει τα πιο άσχημα μηχανάκια ακόμα και στην ηλεκτρική εποχή, ενώ τα GSXR, πιστά στην παράδοση, θα ραγίζουν καλώδια.

    Σε ότι αφορά στην Yamaha, η καλύτερη της, αφού με το know - how από τα μουσικά όργανα, θα παίρνεις R1 και θα είναι παράλληλα αρμόνιο, ηλεκτρική κιθάρα και ενισχυτής. Στο ωδείο Φίλιππος Νάκας τα μαθήματα θα είναι πλέον: Θεωρία, Αρμονία, Σολφέζ και οδήγηση σε πίστα

    H Kawasaki θα έχει παραδοσιακά τα πιο δυνατά ηλεκτρικά μηχανάκια, σε σημείο που θα τα φορτίζεις στο Πολύγωνο και θα πεθαίνουν οι ασθενείς της εντατικής στον Ευαγγελισμό επειδή τα υποστηρικτικά μηχανήματα θα υπολειτουργούν από την πτώση τάσης.


    Τι ήπιες πάλι εσυ;

    Πάνε 10 λεπτά που γελάω
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πόσο ευαίσθητα σε ατυχήματα είναι τα σημερινά superbikes....
    από RaGe_Raptor στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2013, 14:01
  2. Απαντήσεις: 68
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2011, 21:07
  3. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 10:28
  4. Ειναι Σωστο...
    από XTMPAM στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 14:57
  5. Τι ομορφιες ειναι αυτες
    από bsari στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2003, 18:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF