Έχει κάνει κανένας φίλος (στην Αθήνα) πρόσφατα ρεκτιφιέ σε 4κύλινδρο παλαιάς κοπής (αερόψυκτο) να μας πει εντυπώσεις μετά το στρώσιμο και καμμιά τιμούλα ???
Έχει κάνει κανένας φίλος (στην Αθήνα) πρόσφατα ρεκτιφιέ σε 4κύλινδρο παλαιάς κοπής (αερόψυκτο) να μας πει εντυπώσεις μετά το στρώσιμο και καμμιά τιμούλα ???
Ρεκτιφιε σε 4κυλινδρο παλαιας κοπης ,ναι μεν αλλα Αθηνα οχι..
Εντυπωσεις μετα το στρωσιμο , ασε να μπει μπροστα πρωτα και να στρωθει και θα σε πω...
Τιμη 130 !!! (και στους 4 ε??)
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
Ρεκτιφιε 6κυλινδρο 240€ (ειχε καποια θεματακια)
εως τωρα ολα οκ, αν και δεν εχω στρωσει ακομα τελειως....δεν προλαβαινω!!!
Οτι αλλο θες σφυρα.
νομιζω 30-35 ευρω για καθε τρυπα παιρνουν εδω στην αθηνα.
τα περισσοτερα στον δρακο τα εχω κανει και τις περισσοτερες φορες εχω μεινει ευχαριστημενος.
Έχω να κάνω ρεκτιφιέ σε μοτόρι καμμιά 30ριά χρόνια.Τότε λοιπόν ένα 90ρι 6βολτο παπί θυμάμαι στα πρώτα χλμ μετά την επισκευή (και στρώσιμο εννοείται) αστέρι !
Δυστυχώς σε καμμιά δεκαριά χιλιάδες χλμ άρχισε να καίει πάλι λάδι ...
Άντε τώρα να μπλέξεις με 4κύλινδρο.(Στον Άκη με το CBX πάντως εύχομαι τα καλύτερα ! )
Αν δεν γινει διχρονο...
ολα θα ειναι οκ
![]()
Στειλτο εξω...
http://www.poetonaptec.co.uk/
Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........
Ρεκτιφιέ Αθήνα έχω να σε στείλω. πλάνισα πρόσφατα κεφαλή απο τον δράκουλά μου + άλλαξα οδηγούς βαλβίδων κανα 65άρι πήγε η ιστορία.
Για κύλινδρο αν θυμάμαι καλά μου χε πεί 25 με 30 ευρώ αλλά δεν παίρνω όρκο.
Αν θες πληροφορίες για τηλ κλπ σφύρα!![]()
οταν λες ρεκτιφιε κυλινδρου 25 με 30 τι εννοεις;
του πηγες καινουρια ελατηρια και τα ταιριαξε;
αρα του παω σετ πιστονι ελατηρια και με οδηγο αυτα κανει το ρεκτιφιε ετσι;
αν του παω κυλινδρο και πιστονι χωρις ελατηρια τι παιζει;
1. ναι κανονικότατα στα κάνει.
2. πιστευω θα πάρει μετρήσεις κλπ για να προχωρήσει, ή θα ψάξει να σου πει τι ελατήριο ταιριάζει. Κανονικά και χωρίς ελατήρια μπορούν να βγάλουν άκρη αλλά για λόγους ευκολίας πρέπει να έχεις και το ελατήριο μαζί και σε περίπτωση που δεν ταιριάζει αυτό που θα του πας θα σου πεί ποιο ταιριάζει.
Εμένα όταν πήγα το μπλόκ για μέτρημα και τσεκάρισμα του είχα πει οτι τα ελατήρια είναι 83,980mm και μου απάντησε οτι πάλι τόσα θα βάλω αν δεν κάνουμε αλλαγές. Χωρίς να έχω μαζί τα ελατήρια ούτε τα πιστόνια.
εχω ενα κυλινδροπιστονο σε καλη κατασταση αλλα μετρωντας ανοχες ελατηριων ειμαι στο πανω οριο
κραταω πιστονι, γυαλιζω ελαφρα κυλινδρο και θελω απλα να μου ταιριαξει νεα ελατηρια