Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 49

Θέμα: BMW F800ST vs HONDA VFR800

  1. #1
    Νέο προς Παλιό μέλος Το avatar του/της georgemark
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    119

    BMW F800ST vs HONDA VFR800

    Καλημέρα ,
    μεταφέρω προβληματισμό συναδέλφου που ενδιαφέρεται για αγορά μεταχειρισμένης μηχανής και έχει καταλήξει σε ένα από τα δύο , για το bmw για μοντέλο μετά το 2008 και για το VFR για μετά το 2006 , βρίσκει και τα δύο με τιμές περίπου στα 4500€.

    Τι θα συμβουλεύατε δεδομένου ότι το χρειάζεται για καθημερινή χρήση (Αττική Οδός ,περίπου 25 χιλιόμετρα κάθε μέρα ) και 4-5 ταξιδάκια το χρόνο ;

    Δεν τον ενδιαφέρουν τα πολλά γκάζια αλλά σίγουρα τα κόστη σε βενζίνες και services-ανταλλακτικά μεταξύ των δύο.

    Ευχαριστώ
    ...αξίζει να ζουν σαν παιδιά εκείνοι που έχουν καρδιά............

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Δεν ειμαι ιδιοκτητης κανενος απο τα δυο,ουτε εχω καβαλησει κανενα απο τα δυο.
    Πριν απο ενα περιπου χρονο,ομως,που ειχα ψαχτει για το bmw,ειχα ακουσει και διαβασει τοσο τραγικα πραγματα για την αξιοπιστια του και το κοστος επισκευων,που την εκανα με ελαφρια πηδηματακια.
    Πανεμορφο παρα τα προβληματα του.

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Νομίζω οτι δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα.
    Το BMW είναι πολύ πιο ΄λίγο' από το Honda σε όλα του.
    Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής κλπ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Νέο προς Παλιό μέλος Το avatar του/της georgemark
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    119
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Δεν ειμαι ιδιοκτητης κανενος απο τα δυο,ουτε εχω καβαλησει κανενα απο τα δυο.
    Πριν απο ενα περιπου χρονο,ομως,που ειχα ψαχτει για το bmw,ειχα ακουσει και διαβασει τοσο τραγικα πραγματα για την αξιοπιστια του και το κοστος επισκευων,που την εκανα με ελαφρια πηδηματακια.
    Πανεμορφο παρα τα προβληματα του.
    Το ίδιο μου είπε και αυτός αλλά για τα μοντέλα πριν από το 2008 και αυτός είναι ο λόγος που κοιτάει για μεταγενέστερο.
    ...αξίζει να ζουν σαν παιδιά εκείνοι που έχουν καρδιά............

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Απο την αλλη το BMW ειναι ΠΟΛΥ οικονομικο 3-4λιτρα/100 σε σχεση με το χοντα 7-8λιτρα
    ειναι πολυ πιο βολικο για κινηση στην πολη με χαμηλοροπο και γλυκο κινητηρα, ενω το χοντα δουλευει απο 7+ στροφες.
    Επισεις το χοντα ειναι πιο σπορ/σκληρο και εχει αντιπροσωπεια για τον (μ)Πεο....

    Για καθε μερα F800...

  6. #6
    Θα συμφωνήσω με τον αποπάνω.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.262
    Να πω κι εγω τη γνωμη μου για το vfr

    Για καθημερινη χρηση εντος πολης δε κανει. Κουραζεται και κουραζει. Στην κινηση ανεβαζει θερμοκρασια για πλακα, ειδικα το καλοκαιρι δουλευει με βεντιλατερ συνεχεια, και μαζι μ αυτο, ανεβαζει θερμοκρασια και ο αναβατης του, ο οποιος, εκτος του οτι καθεται σε μια αβολη για εντος πολης θεση οδηγησης, δεχεται και τη λαύρα του κινητηρα και μια εξτρα λαύρα στο αριστερο γονατο απο το βεντιλατερ.
    Η αττικη και εθνικη οδος, οπως και τα ανοιχτα κομματια γενικοτερα, ειναι το στοιχειο του.

    Τα ταξιδια σε ανοιχτους δρομους τα ευχαριστιεσαι και τα ευχαριστιεται και εκει καταλαβαινεις οτι γι αυτον ακριβως το λογο φτιαχτηκε.
    Ανετη θεση για οδηγο και συνοδηγο. Επαρκης καλυψη απο αερα για μετριου αναστηματος οδηγο. Ετσι κι ετσι καλυψη απο αερα για μετριου αναστηματος συνοδηγο.
    Σηκωνει πολυ φορτωμα. Φορτωμενο (καταλληλα εννοειται) και δικαβαλο γινεται πιο "τραινο".
    Μπορει να ταξιδευει με 190 χλμ/ωρα και 8000 σ.α.λ. σταθερα (απο κει και πανω αρχιζει και ανεβαινει σιγα - σιγα η θερμοκρασια) και εχεις και γκαζι μεχρι τα 250+ για ενεργητικη ασφαλεια.
    Η πολύωρη οδήγησή του σε κλειστο επαρχιακο στροφιλικι, που η μεση ωριαία ταχυτητα ειναι μικρη (40-70 χλμ/ωρα), σε συνδυασμο με το ψηλο κεντρο βαρους του και τη σκυφτη θεση οδηγησης, κουραζει.

    Φρενα με cbs και ακομα καλυτερα και με abs, κατα τη γνωμη μου, σημειο αναφορας για το πως θα πρεπει να φρεναρει μια μοτοσυκλετα δρομου.
    Το abs του διακριτικότατο. Πολλες φορες ουτε που το καταλαβαινεις οτι επεμβαινει (αυτο δεν ειναι και τοσο καλο ).

    Τα φωτα του υπερεπαρκούν για κανονικη και ασφαλεστατη οδηγηση σε οποιοδηποτε δικτυο χωρις καθολου φωτισμο και καθολου φεγγαρι. Κανουν τη νυχτα μερα και υπερτερουν απο τα φωτα πολλων αυτοκινητων. Με μια λεξη : Προβολεις γηπεδου. Καιει λαμπες σχετικα συχνα.

    Ειναι αξιοπιστο, προσωπικα θεωρω τα vfr των προηγουμενων γενεών συνολικα καλυτερα (2001 και πισω).

    Μπορει να παει (έως και πολυ) γρηγορα. Σε γενικες γραμμες ομως, λογω βαρους, πλαισιου και ψηλου κεντρου βαρους, δεν ενθουσιαζει.

    Οικονομικο σε βενζινη, συντηρηση, ανταλλακτικα δε το λες.

    Η καταναλωση του εξαρταται κυριως απο τη λειτουργια ή μη του vtec. Μεχρι τις 6800 σ.α.λ. (160-165 χλμ/ωρα) που ο κινητηρας δουλευει 8βάλβιδα (χωρις vtec) η καταναλωση του ειναι νορμαλ με κατωτατη καταναλωση περιπου τα 5.5 λ/100 χλμ. Απο τις 6800 σ.α.λ. και πανω, που ο κινητηρας δουλευει 16βάλβιδα (με vtec), καιει.

    Η συντηρηση του ειναι αυτη που κανεις σε οποιοδηποτε μηχανακι. Με μια ιδιαιτεροτητα. Η ρυθμιση των βαλβιδων (λογω vtec). Δυσκολη δεν ειναι. Ειναι ομως χρονοβορα και μπελαλιδικη. Και αυτο ειναι βουτυρο στο ψωμι των μαστορων που το βρισκουν σα δικαιολογια για να σου ζητησουν πολλα λεφτα για τη ρυθμιση τους, ενω το πιθανοτερο ειναι να μη ρυθμισουν τιποτα. Αν γνωριζεις να το συντηρεις εσυ, γλυτωνεις πολλα. Η honda λεει έλεγχο (και αν χρειαζεται, ρυθμιση) βαλβιδων καθε 24000 χλμ. Στην πραγματικοτητα, βαλβιδες στο vfr κοιτας μετα τις 90000.

    Γνησια ανταλλακτικα οσο μπορεις τα αποφευγεις (εκτος απο τακακια). Ειναι πανακριβα, και αν, λογω του οτι το vfr δεν ειναι και πολυ εμπορικο μηχανακι στην Ελλαδα, χρειαστεις καποιο ανταλλακτικο που δεν το εχει σε στοκ ο Σαρακακης, θα πρεπει να περιμενεις εως και μηνες...

    Κατα τη γνωμη μου, το vfr ειναι ενα πολυ καλο μηχανακι που αξιζει.

    Για το bmw δε γνωριζω.

    Τελευταία τροποποίηση από gior-gos; 08/06/2014 στις 20:35.

  8. #8
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    καινουριο F800 φιλου με φλατζα κεφαλης δις. πριν απο χρονιααα.... οταν πρωτοβγηκε.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motoexelixis
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    258
    αν το θελει για καθε μερα και για τη χρηση που ειπες, ας παρει κανενα στρωμα ο ανθρωπος να εχει το κεφαλι του ποιο ήσυχο. Πολλα τα θεματα με το bmw ιμαντας και δε συμαζευεται, αν λεμε γιαυτο το μοντελο...Πανακριβα ανταλλακτικα και service
    Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
    AVIN

  10. #10
    Μιας και εχω το f800s το οποίο βασικά ειναι η ίδια μηχανή αλλα με λιγότερα πλαστικά και λιγο πιο σκυφτή.
    Μεσα στην πόλη με εχει βολέψει τρελά! Άνετη με ροπή απο τις 2500στρ/λ ,αρκετά στενό προφίλ που μπαίνει άνετα όπου μπαίνει ενα παπί, πολύ καλα φρένα με abs που γλιτώνουν απο κακές ώρες! Τα σέρβις δεν μπορώ να πω οτι ειναι απο τα ακριβά σε σχέση με ´αλες μαρκες ,80€ για το βασικό σέρβις , 200€ με αλλαγή υγρών και 370 με βαλβίδες και τακακια εμπρός. Απο ζημιές δεν εχει βγάλει τιποτα ποτέ μοντ2007. Ο ιμαντας εχει κάπου 350€ και αντέχει εύκολα 50-60.000χλμ.
    Εχω κανει 43.000χλμ και τα εχω ευχαριστηθεί όλα! Απο κατανάλωση .... Τιποτα. 4,7 στην πόλη με αρκετά καγκουριλικια και 3-4,5 σε ταξίδι ανάλογα το φόρτωμα και την ταχύτητα. Σε κλειστό στροφιλικι κρατάει πάρα πολύ καλά και στέκεται άνετα σε γρήγορους ρυθμούς χωρις υπερβολές. Μετά τα 300 χλμ σερί κουράζει λιγο αλλα λογικά το st λόγω θέσης που ειναι πιο όρθιο θα ειναι καλύτερα. Ιστορίες τρόμου συνοδεύουν όλες τις μηχανές αλλα οταν δώσεις 12-14.000 πονάει παραπάνω και θες να φωνάζεις το πόνο σου. Αν παρει st να κοιτάξει να βρει κάποιο με τις βαλίτσες της BMW. Τις έδινε δώρο σε αρκετά και μόνες του πανε πανω απο 800€ μαζί με τις βάσεις οπότε συμφέρει να το βρει με βαλίτσες.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    χονδα...

    ανανήψαντας

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από drspeed Προβολή μηνύματος
    .... και 3-4,5 σε ταξίδι ανάλογα το φόρτωμα και την ταχύτητα. .
    υποθέτω πριν ξεκινήσεις παίρνεις δελτίο καιρού για να χεις ούριο άνεμο ε...?

  13. #13
    Νέο προς Παλιό μέλος Το avatar του/της georgemark
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    119
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motoexelixis Προβολή μηνύματος
    ...Πανακριβα ανταλλακτικα και service
    Σε σχέση με το VFR?
    ...αξίζει να ζουν σαν παιδιά εκείνοι που έχουν καρδιά............

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    χόνδα χόνδα!

  15. #15
    εγω πότε θα ξύσω γόνατο? Το avatar του/της PQC
    Εγγραφή
    20/01/2005
    Μηνύματα
    164
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    υποθέτω πριν ξεκινήσεις παίρνεις δελτίο καιρού για να χεις ούριο άνεμο ε...?
    Οχι όντως εκεί παίζει
    Αν δείτε ένα μαύρο κόκκινο fazer 1000 να περνάει τάπα στην στροφή ξύνωντας μασπίεδες, αυτιά και γόνατα σίγουρα δεν είμαι εγώ

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Kaze-R 115 VS Honda Innova 125
    από cooltzo στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 02/08/2015, 17:16
  2. BMW R1200GS vs KTM 950 S
    από Viagra_650 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2006, 13:43
  3. suzuki TL vs Honda VTR vs Thunderace
    από fire στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2005, 15:31
  4. Yamaha Fz6 Fazer Vs Honda Civic Type R
    από kostasfazer στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2004, 00:01
  5. Yamaha vs Honda
    από DIT στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2004, 16:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF