Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 38

Θέμα: KTM 950SE εξτρα κανιστρο βενζινης

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    Rotopax
    Rotopax κανιστρο, κοστος=63ευρω!!!
    Συστημα στηριξης τους κανιστρου, κοστος 35ευρω!!!

    Rotopax, συνολικο κοστος=98ευρω!!!

    Τα εχω ψαξει σχεδον ολα. Γι αυτο κατεληξα σ αυτη τη λυση που κοστισε 14ευρω και ελεγα μπας και μπορεσω να βρω λυση ετσι.

    Οσο αναφορα αυτα που λετε για την ασφαλεια, εχετε δικιο. Γι αυτο η κατασκευη θα περασει απο δοκιμες πρωτα!

    Και για την ροδελα δεν ξερω πως γινεται αυτο και τι σημαινει. Θα μειωσει τον τερματισμο της αναρτησης ετσι απλα; Θα ψηλωσει κι αλλο το μηχανακι; Γιατι αρκετα ψηλο ειναι ηδη.

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Πρόσφατα είχα δει στο Praktiker κάνιστρα πεντάλιτρα που ήταν πιο φαρδιά και πιο χαμηλά από αυτό που έχεις. Μου άρεσαν πολύ για δέσιμο σε σχάρα (μεγάλη βάση - μικρό ύψος).

    Τώρα, γιά το τερμάτισμα της ανάρτησης, θα επιμείνω. Δεν ξέρεις τις συνθήκες στις οποίες θα οδηγείς αύριο ή σε τρεις μήνες από τώρα πχ, ούτε αν θα χρειαστείς να μεταφέρεις συνεπιβάτη (ίσως έκτακτα, λόγω ανάγκης).
    Στη διαδρομή της ανάρτησης δεν πρέπει να παρεμβάλλεται τίποτα και μάλιστα πάνω στην κίνηση της αλυσίδας ή του τροχού.
    Σκέψου το και αλλιώς. Θα τοποθετούσες κάτι στο τιμόνι που να περιορίζει την διαδρομή της μανέτας του φρένου, μια που το μηχανάκι σου έχει πολύ δυνατά φρένα και δεν έχεις εξαντλήσει ποτέ τη διαδρομή της ;
    Αυτο το κανιστρο που λες το εχω και το εβαζα στο κεντρο, στην σχαρα πισω. Απλα οταν θελω να βαλω και λουκανικο δεν βολευει, γι αυτο εψαξα εναλλακτικες λυσεις.

    Η καλυτερη παντως ειναι αυτη που υπαρχει στο εμποριο στο εξωτερικο, αλλα κοστιζει 250ευρω!!!

  3. #18
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από emix24 Προβολή μηνύματος
    Και για την ροδελα δεν ξερω πως γινεται αυτο και τι σημαινει. Θα μειωσει τον τερματισμο της αναρτησης ετσι απλα;
    Ακόμη πιο απλά..

    και δεν θα ψηλώσει ιτς μπιτ τπτ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από emix24 Προβολή μηνύματος
    Αυτο το κανιστρο που λες το εχω και το εβαζα στο κεντρο, στην σχαρα πισω. Απλα οταν θελω να βαλω και λουκανικο δεν βολευει, γι αυτο εψαξα εναλλακτικες λυσεις.
    Εχεις δοκιμάσει να το δέσεις πάνω ή πίσω από κάποια από τις πλαινές βαλίτσες σου (το χαμηλό κάνιστρο) ;

    Τα 250€ για φορητό δοχείο βενζίνης δεν τα σχολιάζω καν.

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Εχεις δοκιμάσει να το δέσεις πάνω ή πίσω από κάποια από τις πλαινές βαλίτσες σου (το χαμηλό κάνιστρο) ;
    Αυτό ισχύει σε περίπτωση δεσίματος του λουκάνικου στον διαμήκη άξονα. Αν το δέσεις κάθετα, μπορείς να το βάλεις στο άδειο κομμάτι της σέλας πίσω σου.

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Εχεις δοκιμάσει να το δέσεις πάνω ή πίσω από κάποια από τις πλαινές βαλίτσες σου (το χαμηλό κάνιστρο) ;

    Τα 250€ για φορητό δοχείο βενζίνης δεν τα σχολιάζω καν.
    Εχω κανει καποιες δοκιμες απ αυτα που λες. Δεν ειναι τραγικη κατασταση. Απλα μ αυτη την κατασκευη ερχοντουσαν ολα και "εδεναν" πολυ αρμονικα. Γι αυτο ειπα (και θελω) να το παλεψω, αρκει να μην παθουμε καμια ζημια,φυσικα.
    Το κανιστρο των 250ευρω δεν ειναι φορητο. Ειναι ειδικο τεποζιτο που εχει φτιαχτει γι αυτη την δουλεια και για την συγκεκριμενη μοτοσυκλετα και τροφοδοτει με σωληνακι κατ ευθειαν την μηχανη.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Αυτό ισχύει σε περίπτωση δεσίματος του λουκάνικου στον διαμήκη άξονα. Αν το δέσεις κάθετα, μπορείς να το βάλεις στο άδειο κομμάτι της σέλας πίσω σου.
    Οπως ειπα και πανω. Τα εχω δοκιμασει σε γενικες γραμμες ολα αυτα.

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Και για να καταλαβετε ποιο ειναι, βαζω το παρακατω link:

    http://justgastanks.com/product_info...ab7043790fc182

    Και σ αυτο το link φαινεται οτι το εχουν σχεδιασει ετσι ωστε να μην υπαρχει περιπτωση να "βρει" τιποτα σε πληρη βυθιση της αναρτησης.
    https://www.google.gr/search?q=ktm+9...ml%3B700%3B700

    Μηπως να κανω καμια πατεντα, βγαζοντας τελειως τα καγκελα και φτιαχνοντας ειδικα στηριγματα;
    Λεω τωρα...!


    Αλλα...

    400δολλαρια!!!!

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ακόμη πιο απλά..

    και δεν θα ψηλώσει ιτς μπιτ τπτ...
    Για δωσε καμια παραπανω πληροφορια γι αυτο το θεμα, αλλα σε pm θα προτιμουσα, για να μην χαλασουμε το θεμα!

  9. #24
    Η απόσταση των 20 εκ είναι μετρημένη με ή χωρίς φορτίο?

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από road spirit Προβολή μηνύματος
    Η απόσταση των 20 εκ είναι μετρημένη με ή χωρίς φορτίο?
    Χωρις. Ειχα την μηχανη στο κεντρικο σταντ και την μετρησα. Εχω την εντυπωση οτι θα ειναι και λιγοτερο απο 20cm οταν κατεβει κατω απο το κεντρικο σταντ!

  11. #26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από emix24 Προβολή μηνύματος
    Χωρις. Ειχα την μηχανη στο κεντρικο σταντ και την μετρησα. Εχω την εντυπωση οτι θα ειναι και λιγοτερο απο 20cm οταν κατεβει κατω απο το κεντρικο σταντ!
    νομίζω πως θα πρεπει να την μετρήσεις με φουλ εκδρομικό φόρτωμα, το οποίο σημαίνει και γεμάτο ντεπόζιτο και γεμάτα σαμάρια και το κάνιστρο γεμάτο και με εσένα πάνω και τη μηχανή όρθια, κάποιος να σε κρατά και ένας τρίτος να μετράει.
    Επίσης δεν θα πρεπει να υπολογιζεις νορμαλ καταστάσεις, αλλά τα λιγότερο επιθυμητά σενάρια. Πχ σκας σε μεγάλη λακκούβα που δεν ειδες , δεν προλαβες να αποφυγεις, με φορτωμένο μηχανάκι κλπ

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/08/2006
    Μηνύματα
    314
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από road spirit Προβολή μηνύματος
    νομίζω πως θα πρεπει να την μετρήσεις με φουλ εκδρομικό φόρτωμα, το οποίο σημαίνει και γεμάτο ντεπόζιτο και γεμάτα σαμάρια και το κάνιστρο γεμάτο και με εσένα πάνω και τη μηχανή όρθια, κάποιος να σε κρατά και ένας τρίτος να μετράει.
    Επίσης δεν θα πρεπει να υπολογιζεις νορμαλ καταστάσεις, αλλά τα λιγότερο επιθυμητά σενάρια. Πχ σκας σε μεγάλη λακκούβα που δεν ειδες , δεν προλαβες να αποφυγεις, με φορτωμένο μηχανάκι κλπ
    Εχεις δικιο σ ολα αυτα και θα κοιταξω να προχωρησω αμεσα σε δοκιμες.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από emix24 Προβολή μηνύματος
    Και για να καταλαβετε ποιο ειναι, βαζω το παρακατω link:

    http://justgastanks.com/product_info...ab7043790fc182

    Και σ αυτο το link φαινεται οτι το εχουν σχεδιασει ετσι ωστε να μην υπαρχει περιπτωση να "βρει" τιποτα σε πληρη βυθιση της αναρτησης.
    https://www.google.gr/search?q=ktm+9...ml%3B700%3B700

    Μηπως να κανω καμια πατεντα, βγαζοντας τελειως τα καγκελα και φτιαχνοντας ειδικα στηριγματα;
    Λεω τωρα...!


    Αλλα...

    400δολλαρια!!!!

    μηπως να εφτιαχνες κατι με πολυεστερα; δεν ειναι και τοσο δυσκολο το τεποζιτακι αυτο.

    παντως η σκεψη του ολντμαν εχει βαση. δεν θα σου ψηλωσει το μηχανακι αντιθετα εκει που θα μπει η ροδελα απλα θα κανει δουλεια σαν δευτερο τερμα.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της makaros33
    Εγγραφή
    16/03/2013
    Μηνύματα
    153
    καλησπέρα

    κοιτά στο νετ για σάκο νερού που θα μπορείς να τον δέσις πάνω απο το λουκάνικο , άπλα πρόσεχε το υλικό που είναι κατασκευασμενος μιας και παίζουν διάφορες μάρκες και σχέδια ,
    ανακατασκευή σε HONDA GLX 90cc
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134333[/URL]

  15. #30
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Κανείς δεν θα πει για την θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο σημείο που έχει βάλει το κάνιστρο??? Η 2η εξάτμιση πως καταργήθηκε και τι συνέειες έχει όλο αυτό στο μηχανάκι??
    Τα ΚΤΜ φημίζονται για τις θερμοκρασίες που αναπτύσσουν στα μαμά τελικά τους.

    Εμένα πάντως μου φαίνεται επικίνδυνο όσον αφορά τις θερμοκρασίες, το κάνιστρο είναι πλαστικό με ότι αυτό συνεπάγεται και για την ανάρτηση είμαι σίγουρος ότι θα βρίσκει ακόμα και σε ήπια χωμάτινα τερέν μιας και δεν μπορείς να προβλέψεις και την παραμικρή ανωμαλία ή την γούβα που θα εμφανιστεί ξαφνικά μπροστά σου και δεν θα μπορέσεις να αποφύγεις, όπως ειπώθηκε πιο πάνω.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2013, 22:49
  2. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2012, 14:56
  3. Ktm 990 adv (γιατί να μην έχει δείκτη βενζίνης??)
    από johnny with lov στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 60
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2011, 16:39
  4. περι βενζινης
    από bsari στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 01:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF