στα μπροστινα τα πραγματα ηταν ζορικα και τη δουλεια αυτη την εκανα πρωτη φορα
το μεγαλο προβλημα ηταν να χωριστουν τα καλαμια απο τις μποτες
ενωνονται με μια αλενοβιδα στο κατω μερος της μποτας η οποια ξεσφιξε μεν με πολυ κοπο αλλα μετα γυρναγε τρελα χωρις να λυνει
το προβλημα μου ελυσε ο pissaman με ειδικο εργαλειο-κοντρα τον οποιο θελω να ευχαριστησω και δημοσια γιατι φερθηκε οχι σαν μαγαζι αλλα σαν φιλος
και φυσικα απο κει πηρα και τα ανταλλακτικα
το δευτερο πακετο ηταν να βγουν οι παλιες τσιμουχες
η πρωτη μου πηρε ενα απογευμα παιδεμα χωρις αποτελεσμα μεχρι που σκεφτηκα να βαλω τις μποτες στο φουνρνο στους 150 με ολο το σχετικο ρισκο
η δευτερη βγηκε σε 5λεπτα
η αναρτηση εγινε βιδες
και καθαριστηκε επιμελως εσωτερικα με το ειδικο εργαλειο που φαινεται στη δευτερη φωτο![]()
ωραι πραγματακια![]()
τοποθετηση τσιμουχας λαδιου, σε τετοιες περιπτωσεις που κατι πρεπει να εφαρμοσει σε φωλια πρεπει να μπαινει ομοιομορφα οποτε χρησιμοποιηθηκε σαν οδηγος η παλια τσιμουχα και ενα μεγαλο γερμανικο που χτυπηθηκαν σιγα σιγα
ακομα καλυτερα θα ηταν να εχω καρυδακι καταλληλου μεγεθους αλλα δεν..........
τσιμουχα λαδιου στη θεση της μαζι με την ασφαλεια της
τσιμουχα εξωτερικη για τη σκονη
![]()
σειρα εχουν οι τροχοι
λυθηκαν αξονες ρουλεμαν αποστατες κλπ μπηκαν σακουλες στις φωλιες και πλυθηκαν με πλυστικο
ο μπροστα ειναι σε καλη κατασταση γιατι ειναι απο μεταγενεστερο μοντελο
ο πισω θελει πολυ δουλεια αλλα δεν θα ασχοληθω γιατι εχει πολλη σκουρια ειναι φαγωμενο το τυμπανο του φρενου και επειδη ειναι 16αρα βρισκεις λιγα και ακριβα λαστιχα
θα αντικατασταθει με 18αρα απο το μεταγενεστερο μοντελο τωρα θα χρησιμοποιηθει μονο για να πατησει η μηχανη
Τελευταία τροποποίηση από toyar; 19/06/2014 στις 23:19.
Προσεξε γιατι αλλαζοντας το στεφανι απο 16 σε 18,αλλαζει και το βημα ,και θα μακρυνει.
Θελει παιξιμο με γραναζια.
Καλη συνεχεια!!!![]()
μπορω να παιξω και με το προφιλ του ελαστικου αν και δεν καιγομαι να κρατησω το ιδιο βημα αφου το ταχυμετρο διαβαζει μπροστα
η τελικη επιλογη του βηματος θα γινει απο το μπροστα γραναζι οπου υπαρχουν πολλες και φθηνες επιλογες και αλλαζει για πλακα![]()
μολις ανακαλυψα οτι ο πισω τροχος παιζει αρκετα πανω στον αξονα του
λυνοντας βρηκα οτι το ρουλεμαν που βρισκεται απο τη μερια του ταμπουρου παιζει γιατι εχει ξεχειλωσει η φωλια του
αλλος ενας λογος λοιπον να αλλαχτει ο τροχος
το μαμα βημα ειναι ιδιαιτερα κοντο οποτε οταν περπατησει το μηχανακι θα φτιαξω το βημα που προτιμω με σκοπο να τραβαει αλλα να κραταει και 90-100χλμ/ωρα ξεκουραστα δηλαδη περιπου στις 5000RPM