Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: πόσο πρέπει να είναι???

  1. #1

    πρόβλημα με ρεύμα, πόσο πρέπει να είναι???

    Καλημέρα
    Έχω το cbr 600 rr 2004 και τον τελευταίο καιρό έχω πρόβλημα με τα ρεύματα....
    Ένω η μπάταρια είναι καλή και πλήρως φορτισμένη και έχοντας τοποθέτηση πολυμετρο, έχω παρατηρήσει ότι δεν φορτιζει καθόλου.
    Έχω μετρήσει τα volt στα πηνια και δείχνουν : ρελαντί 10 ν ac, 5000-6000 σαλ 33v ac, και όσο ανεβαίνουν οι στροφές το έχω μετρήσει μέχρι 90 v ac.
    Είναι σωστές οι τιμές αυτές??? Διαρροή με το σασί τα πηνια δεν έχουν...
    Τον ανορθωτή πώς μπορώ να τον τσεκάρω?
    Αντέ βοηθήστε γιατί αλλιώς στο πάρκινγκ θα μείνει
    Τελευταία τροποποίηση από aggas98; 25/06/2014 στις 07:30.

  2. #2
    Εναλασσομενο βγαίνει από τα πηνια η συνεχες; νομίζω πρέπει να μετρησεις DC και να βγαίνει λίγο πάνω από 14 αλλά δες τι γράφει ο άγιος σερβισομανιουαλης.

  3. #3
    Στα πηνια όσο ξέρω είναι ενναλλασομενο... Στο manual δεν είδε να γράφει πουθενά για ποια τιμή πρέπει να δω...

  4. #4

  5. #5
    Δεν έχω το manual του 2004, στο μοντέλο ως 2003 πάντως στο service manual γράφει αναλυτικά ποιές τιμές πρέπει να δεις, που να συνδέσεις κλπ, έχει ένα κεφάλαιο για το σύστημα φόρτισης μαζί με troubleshooting. Μήπως να ξαναδείς τα περιεχόμενα για το δικό σου;

    edit: Δες αυτό http://www.gofastvideo.com/video/387...Service-Manual
    Κεφάλαιο 17, σελίδα 463 και μετά. Με φωτογραφίες.
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 25/06/2014 στις 09:12.

  6. #6
    Το κοίταξα το manual και γράφει για 0,333 kw. Απλά δεν ξέρω πόσο πρέπει να γράφει σε volt.

  7. #7
    Το manual λέει charging voltage @5000rpm μικρότερο από 15.5V, μετρώντας στους πόλους της μπαταρίας με την μεγάλη σκάλα στους προβολείς αναμμένη.
    Η διαρροή, μετρώντας αρνητικό πόλο > καλώδιο αρνητικού πόλου δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 2mA
    Για το charging coil (πηνίο) λέει ότι η αντίσταση στα τρία κίτρινα πρέπει να είναι 0,1Ω ως 1Ω (στους 20 βαθμούς κελσίου θερμοκρασία)

    Άρα για να τεστάρεις (φαντάζομαι για να ψάχνεις το πηνίο μάλλον δεν φορτίζει καλά η μπαταρία σου) συμφωνα με το manual ξεκινάς από την τάση φόρτισης, αν δεν είναι καλή ψάχνεις για βραχυκύκλωμα, τεστάρεις τις αντιστάσεις στο πηνίο για να δεις αν έχει ζημιά στα καλώδια και αν δεν έχει και όλες οι συνδέσεις σου είναι εντάξει, τότε το manual λέει να βάλεις άλλο ανορθωτή. Την τάση σε κάθε κίτρινο δεν την δίνει, όντως. Αλλά μπορείς αν θέλεις να δεις τον γενικό οδηγό που σου υπέδειξε ο McG.

    edit Η μπαταρία -κατά manual πάλι- πρέπει να έχει φορτίο 13-13,2V
    αν έχει λιγότερα από 12,3V κάτι δεν πάει καλά.

  8. #8
    Με φορτισμένη μπαταρία στα 12,8 ν και όταν δουλεύει η μηχανή σταδιακά αρχίζει και πέφτει η τάση στην μπαταρία... Σε δοκιμή 2 φορές έδειξε 13ν και αυτό στα πολύ ψηλά... 10000 σαλ
    Δεν δείχνει κανονικά ότι φορτιζει η μπάταρια. Γιαυτό κατευθύνομαι προς πηνια...

  9. #9
    Καλά κάνεις, αλλά μην ξεχνάς τον ενδιάμεσο κρίκο που είναι ο ανορθωτής, γνωστή πληγή για πολλά χόντα.

  10. #10
    Φίλε μου δες εδω για να κανείς έναν πρώτο έλεγχο .
    Και σου παραθέτω και από το δικό μου manual cbr600f πώς να κανεις τις μετρήσεις.
    Λογικά πάνω κάτω είναι ίδια , αν οι τιμές είναι κοντινές τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

    http://www.sxelectronics.gr/sx3g.htm
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων cbr600f2.jpg‎   cbr600f1jpg.jpg‎   cbr600f3.jpg‎  
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  11. #11
    Λοιπόν έκανα κάποιες μετρήσεις πάλι με πιο αξιόπιστο πολυμετρο στα πηνια και έδειξε....
    Μέτρηση ohm 0.001 σε κάθε ζευγάρι.
    Στις 5000 σαλ 69.3 volt ac σε κάθε ζευγάρι... Στο ρελαντί περίπου 17 -18 ac.

  12. #12
    Δηλαδή ακόμα δεν έχεις μετρήσει αυτά που λέει η Χόντα να μετρήσεις...

  13. #13
    Αυτά μέτρησα που δινει η Honda και διάφορα άλλα που βρήκα σε post εδώ.
    Απλά η Honda δίνει τιμές μόνο για μέτρηση φόρτισης μπαταρίας και τιμές ohm στα πηνια.

  14. #14
    Και δεν χρειάζεται να δώσει παραπάνω τιμές η χόνδα.. όπως είπε και ποστάρισε τις φωτό απο το μανουαλι ο dankannn μετράς πρώτα την μπαταρία,μετα ξαναπαίρνεις μέτρηση με τον κινητήρα μια να δουλεύει ρελαντί και μια στις 5000 στροφές και μετά πας να κοιτάξεις ανορθωτή και τέλος τα πηνία

  15. #15
    Παραβλέψω μου, έχω ήδη κάνει τις μετρήσεις στην μπαταρία και δείχνει ότι δεν φορτιζει.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πόσο αδιάβροχο τελικά πρέπει να είναι ένα dainese
    από rizlaaa στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 402
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2010, 14:42
  2. Πρέπει να είναι παράνομο το να μη φοράς κράνος ?
    από micmic στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2005, 16:59
  3. πως πρεπει να ειναι μια μηχανη τουρισμου
    από xifias στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2005, 12:14
  4. Μια βολτα μετα απο καιρο πρεπει να ειναι καλη
    από hornet στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 13:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF