και με αφορμη αυτό το θεμα,μου γεννηθηκε μια απορια:
εστω οτι εχεις ενα στρηταδικο κρανος και το χρησιμοποιεις σε ενα ον οφ.περα απο τους αεραγωγους,που ισως ειναι "χειροτερο" τι αλλες διαφορες καταλαβαινεις;
και με αφορμη αυτό το θεμα,μου γεννηθηκε μια απορια:
εστω οτι εχεις ενα στρηταδικο κρανος και το χρησιμοποιεις σε ενα ον οφ.περα απο τους αεραγωγους,που ισως ειναι "χειροτερο" τι αλλες διαφορες καταλαβαινεις;
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
μου γεννηθηκαν κ εμενα αποριες με αυτο το θεμα, αλλα περιμενα μηπως απαντηθουν χωρις να παρω μερος!
συγνωμη που χωνομαι σαν την σφηνοπ@&τσα, αλλα θα ηθελα να βαλω κ εγω μια ερωτηση!
ενταξει, εκτος απο τα cross, τα υπολοιπα (οπως κ του θεματος...) απο τι τα ξεχωριζεις???
δλδ...αυτο που εχω εγω, δεν ξερω σε ποια κατηγορια ανηκει!
ψυχολογικα μου δημιουργησατε...λετε να εχω λαθος κρανος?????![]()
Μην τρελενεσαι.
Αν δεν σε ενοχλει στο κεφαλι δεν εχεις προβλημα.
Απλα οι εταιρειες σχεδιαζουν κρανη με διαφορετικη αεροδυναμικη σχεδιαση αναλογα με την χρηση μοτο του αγοραστη.
Το ρδελο το Agv που εχω οταν το φοραω στο σκουτερακι (η θεση του σωματος ειναι εντελως ορθια)μου κουραζει τον αυχενα μετα απο κανα 20λεπτο.
Οταν ομως καβαλαω το μεγαλο (γυμνο μηχανακι και σκυφτη θεση οδηγησης)μεταμορφωνεται και δεν το νιωθω καθολου.
Εξακολουθει να ειναι ρδελο για αλλους λογους.
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
ποιο agv εχεις τεο;
εγω εχω το hjc rpha10+ το οποιο ειναι φουλ street και αγχωθηκα λιγο τωρα που κοιταω για ορθιο μηχανακι,αλλα το εχω μολις 1 χρονο και φραγκα δεν παιζουν για αλλαγη..
βεβαια η καλυψη του αερα ειναι σιγουρα πολυ καλυτερη αλλα δεν ξερω για τον αυχενα ως προς το καλουπι του,οπως ειπες κι εσυ...
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Εχω το NUMO (flip up).
Ειναι βαριδι περιπου 1.750γρ.
Αλλα σε συγκριση με το Schuberth sr1 που εχω το Agv εχει καλυτερη αεροδυναμικη!
Στο Agv γυρνας κεφαλι στα 180 ανετα!
Αλλα Ξαναγραφω ειναι απαραδεκτο ποιοτηκα.
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
η ποιοτητα των agv κλπ ειναι ενα μεγαλο κεφαλαιο απο μονο του..
αν εχει κανεις αποψη για τα κρανη και τις κατηγοριες κλπ,ας ριξει καμια εμπειρια..
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Στην όρθια θέση τον on-off ταιριάζουν καλύτερα τα "στρογγυλά" κράνη. Νομίζω το είχα διαβάσει στο helmet review.
Ρε δεν υπάρχουν κράνη ss και on-off κτλ. Όλα είναι κράνη για χρήση σε μηχανή.
Αν κάποιος ειναι ευχαριστημένος με το κράνος που έχει τότε δεν έχει σημασία αν αυτό είναι touring η ss.
Το qwest το οποίο αναφέρθηκε στο θρεντ που σας προβλημάτισε είναι κατά 95% ένα xr1000 που κάποτε ήταν η πρώτη επιλογή των απανταχού γλήγορων. Και μπορεί να έχει φορεθεί σε όλες τις πίστες του κόσμου αλλά το ίδιο κράνος εμένα με βόλεψε πιο πολύ απ' το τουριστικό μου. Σε όρθια οδήγηση με κάθετη ζελατίνα είχε λιγότερους στροβιλισμούς και ήταν πιο αθόρυβο.
Το hornet ds το έχω φορέσει χωρίς γείσο και σε ss και σε naked και είναι καταπληκτικό από θέμα αεροδυναμικής.
Ένα hjc (κάποια ρέπλικα κιόλας) ήθελε να φύγει απ' τη μηχανή (ss) μαζί με το κεφάλι μου.
Sent from me using a computer.
Ε μα...
Επίσης η αεροδυναμική της εκάστοτε μοτοσικλέτας παίζει ρόλο.
Πχ το arai μου ήταν "κουδούνι" σε μοτοσικλέτες με φέρινγκ και μιά χαρά σε γυμνά. Και άλλο ήχο ακούς από τον αέρα με το καλοκαιρινό μπουφάν που είναι πιο λεπτοκαμωμένο, άλλο ήχο με το χειμερινό. Γενικώς είναι τόσες πολλές οι παράμετροι που είναι κωμικό να συζητάς τέτοια πράγματα.
[QUOTE=daz;2483887]
Ρε δεν υπάρχουν κράνη ss και on-off κτλ. Όλα είναι κράνη για χρήση σε μηχανή.
Αν κάποιος ειναι ευχαριστημένος με το κράνος που έχει τότε δεν έχει σημασία αν αυτό είναι touring η ss.
/QUOTE]
παρε ενα ον-οφ κρανος με ζελατινα και γεισο
ανεβα σε ενα ss και ανοιξε το γκαζι
αν δεν αποκεφαλιστεις,πας για πνιγμο
εκτος αν σκυψεις τοοοοοοσο
που το γεισο ακουμπαει στο τεποζιτο
τσου
δεν καταλαβα![]()