Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 32

Θέμα: Aprilia Pegaso vs BMW GS650

  1. #1
    Ψαρούλης Το avatar του/της Sele
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    101

    Aprilia Pegaso vs BMW GS650

    Καλησπέρα παιδιά, εν αναμονή της αποζημίωσης της ασφαλιστικής για το μωρό μου που το κλαίω είμαι σε αναζήτηση νέου και θέλω λίγη απ' τη σοφία σας.

    Βάσει χρήσης έχω καταλήξει μάλλον μεταξύ των δύο μηχανών του τίτλου: 90% κίνηση εντός πόλης (Αθήνα), καμιά κοντινή εκδρομούλα το σ/κ (απόσταση max 50 χλμ) και μέσα στο χρόνο 4-5 μακρύτερα χαλαρά ταξιδάκια. Δεν θα μπω σε χώμα, δεν είμαι γλήγορος, δεν ξύνω μαρσπιέδες. Χαλαρά πράγματα, εντός Αθήνας να τη δουλεύω σαν "εργαλείο" μετακίνησης και εκτός να απολαμβάνω τη βόλτα μου (και δικάβαλος) στα 120-130 χλμ.

    Με τα ανωτέρω δεδομένα ποια από τις δύο μηχανές θα μου προτείνατε και γιατί;
    Απ' όσο έχω διαβάσει/ακούσει η BMW είναι σκυλί μαύρο, με δυνατότητες για πιο "σκληρή" χρήση (τις οποίες όμως μάλλον δεν θα τύχει να αξιοποιήσω), αξιοπιστία, ευκολοδήγητη, καλύπτει τις μικρές "ταξιδιάρικες" ανάγκες μου, καλή κατανάλωση και βγαίνει και με ABS. Μοντέλο 2004 και δώθε.

    Ο Πήγασος είναι κατ' εμέ πολύ πιο όμορφος και ως motard έχει πιο απολαυστική/παιχνιδιάρικη οδηγική συμπεριφορά εντός πόλης. Από κατανάλωση πως πάει; Από αξιοπιστία διαβάζω ότι τα σχετικά καινούρια μοντέλα (2006 και μετά) είναι μια χαρά, αλλά όπως όλα τα κλισέ προφανώς κάπως προέκυψε το "τα ιταλικά σπάνε". Δυνατότητες ταξιδιού (δικάβαλο και φόρτωμα αν χρειαστεί);

    Ξέρω ότι υπάρχουν διάφορα παρόμοια threads για το κάθε μοντέλο ξεχωριστά αλλά με ενδιαφέρει η άμεση σύγκριση των δύο συγκεκριμένων μηχανών. Ποια είναι καλύτερη για τις ανάγκες μου και γιατί. Επίσης σε ό,τι αφορά το ζήτημα της αξιοπιστίας του Πήγασου, θα ήθελα τις εμπειρίες κατόχων που έχουν ζήσει το μηχανάκι σε βάθος χρόνου και να μην αρχίσουμε τα κλασσικά για τους ιταλικούς ματρακάδες από μη κατόχους/χρήστες τζαπάν μπόυς.

    Ευχαριστώ
    I suppose it will all make sense when we grow up

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    πηγασο ειχα
    σε ψιλομαλακιουλες που εκανε τσαφ στα φαναρια κλπ
    η aprilia δεν εκανε τιποτα
    το ειχα κανει στην yamaha αφου ειναι ιδιο
    καταναλωση εντος πολης 4-6 αναλογως πως το πας
    φρενα ποιημα ειδικα το μπροστα
    θεση οδηγησης θα βολεψει αλλα ισως κουρασει
    θελει ψαξιμο με την σελα
    δικαβαλο δεν ειχα τοτε
    ειχα τριπλετα και πηγαινε μπουνια
    μπεμβε
    ποιο gs το μονοκυλινδρο η το δικυλινδρο?
    το δικυλινδρο το ειχα και αυτο
    εχει abs που απενεργοποιειται απ το τιμονι με κουμπι
    τα χειριστηρια(πριν το 2012 μοντ)αριστερα δεξια για δαχτυλα γιγαντων
    ποιο πολυ γκαζι απ τον πηγασο,ποιο σφιχτο(το ειχα καινουργιο και ισως για αυτο,ενω ο πηγασος τα χε τα χιλιομετρακια του)
    σελα που κουραζει
    ειδικα ο πισω θελει μαξιλαρι
    φρενα με ενα ατομο εισαι οκ
    με δυο το μπροστινο απλα δεν αρκει
    τα τελευταια με 2 δισκους ειναι οκ
    συγκριτικα ο γερμανος εβγαλε πολυ περισοτερες και μεγαλυτερες ζημιες(απο ιδια μηχανακια,που ειχαν συναδελφοι)
    απο τον ιταλο
    για ταξιδι δεν ξερω δεν εκανα
    α καταναλωση 5-7
    αν πας σε μπεμβε η το μονοκυλινδρο που ακουω εδω μεσα οτι ειναι σκυλι
    η στο δικυλνδρο μετα το 2012 μοντ
    αλλα με τον πηγασο θα εισαι ποιο ωραιος...........

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Πολυ ιδια μηχανακια....

    θα πηγαινα για το απριλια αλλα το μοντελο φακτορι
    που λογο του του ειναι απριλια, εχει σαφως χαμηλοτερη τιμη αλλα φοβερα περιφεριακα...
    αναρτησεις και φρενα κορυφη, και εμφανιση-κατα την γνωμη μου- υπεροχη.

  4. #4
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.754
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    Πολυ ιδια μηχανακια....

    θα πηγαινα για το απριλια αλλα το μοντελο φακτορι
    που λογο του του ειναι απριλια, εχει σαφως χαμηλοτερη τιμη αλλα φοβερα περιφεριακα...
    αναρτησεις και φρενα κορυφη, και εμφανιση-κατα την γνωμη μου- υπεροχη.


    To factory ήθελα κι εγώ αλλά η διαφορά των 800 ευρώ (τότε...) με ανάγκασε να πάρω το strada

    To το έχω 4 χρόνια και ακόμα είμαι ερωτευμένος με αυτό!

    Ότι είπε ο Δημήτρης (shooter045) πιο πάνω, φρένα όντως ποίημα, μια μαλακιούλα με το tps όταν το πρωτοπήρα λύθηκε με μια επίσκεψη στο συνεργείο ανέξοδα.

    Στην πόλη παιχνιδιάρικο όσο δεν παίρνει, καλύτερο από παπί!
    Ταξίδι άνετο δικάβαλο με σταθερή στα 140 φόρτωμα επίσης. (με πλαινές βαλίτσες της μαμας aprilia ) αν και δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ
    κατανάλωση επίσης ότι είπε ο Δημήτρης.
    Αν τελικά αποφασίσεις να το πάρεις, προσοχή μόνο το πιεστικό στο πλύσιμο μακριά από το καντράν (πιθανόν να πάρει υγρασία από την πίεση του νερού)

    Και τέλος, ΟΝΤΩΣ με τον πήγασο θα είσαι πιο ωραίος....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #5
    Προσθεσε στο pegaso strada/trail/οτι παρεις απο τα 2, οτι εχει προβλημα η μαμα τρομπα. Οταν χαλασει θελεις 150€ περιπου για να την αντικαταστησεις με αλλη του εμποριου, με ακριβως τις ιδει προδιαγραφες. Η μαμα, εκτος οτι δεν συμφερει, παλι θα χαλασει.
    Επισης, εχει ενα θεμα με την καλωδιωση στον διακοπτη (πολλα amper νομιζω, με μικρης διατομης καλωδια, αλλα μπορει να λεεω βλακεια μιας και απλα ξεκολλουσαν). Φτιαχνεται σχεδον ανεξοδα ειτε με ρελε ειτε με καλυτερη κολληση.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  6. #6
    Λεωφορειολωριδάκιας
    Εγγραφή
    07/06/2006
    Μηνύματα
    127
    εγω έχω του '07 το μονοκύλινδρο (F650GS πλέον λέγεται G650) και πρίν 7 χρόνια περίπου ακριβώς το ίδιο δίλημμα. Και μπορώ να πω οτι η χρήση που περιγράφεις είναι παρόμοια. Λοιπόν είναι πολύ απλό το μηχανάκι, απο service κλπ αν δεν σε υποχρεώνει η εγγύηση δεν χρειάζεται να πηγαίνεις στους φονιάδες τους εξουσιοδοτημένους, ένα αξιόπιστο συνεργείο μπορεί να σου κάνει τα απαραίτητα.Αν βέβαια δεν θέλεις να τα κάνεις μόνος σου. Αν βρίσκεσαι στα νότια της Αθήνας έχω να σου προτείνω. Για εξουσιοδοτημένα μόνο στο Γέρακα, σε γδέρνει αλλά κάνει καλή δουλειά.
    εμένα με 90000+ χλμ πλέον, με χρήση κυρίως στην πόλη μου έχει μία κατανάλωση κάτω απο 4 αλλά είμαι αρκετά συντηρητικός οδηγός. απο προβλήματα έχει βγάλει μία τρόμπα νερού και ρουλεμάν μοχλικού μετά τα 70000 χλμ και τα δύο. το πρώτο θέμα αντιμετωπίζεται με κιτακι της bmw αν 8υμάμαι καλά χωρίς σοβαρό κόστος, το δεύτερο είχε υπολογίσιμο κόστος κυρίως εργασίας. δεν είναι βέβαια δεδομένο οτι θα συμβεί και σε εσένα. λάβε υπ'όψιν οτι το μηχανάκι είναι για εμένα τουλάχιστον δύσκολο να μπορέσω να το συντηρήσω μόνος μου, είναι η κατασκευή του τέτοια που για να αλλάξεις λάδια πρέπει να λύσεις όλα τα πλαστικά απο την αριστερή πλευρά, για να αλλάξεις το ένα μπουζί πρέπει να λύνεις ούτε θυμάμαι και εγώ τι. Δλδ πράγματα που στο XT τα έκανα εύκολα σε αυτό απλά δεν.. βάλε στο λογαριασμό μία τεράστια μλκία που λέγεται φίλτρο βενζίνης. Πάιρνει μόνο της μάνας του που έχει ένα πρεσοστάτη (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων) και τιμή όνειρο ¨120€.. κάθε 40000χλμ λέει το βιβλίο, εγώ μία φορά το έχω αλλάξει. Άμα μείνω θα το αλλάξω πάλι..
    Στα συν το ABS, τα φρένα του αξιοπρεπή για τα δεδομένα μου, το γκάζι του θα το χαρακτήριζα ήπιο, γενικά δεν έχει κάτι να σε τσιτώσει..

    Καλά όλα αυτά αλλά για να είμαι ειλικρινής όταν βλέπω πήγασο στο δρόμο μου αρέσει πολύ, δλδ σήμερα δεν ξέρω τι επιλογή θα έκανα. Το GS δεν με έχει κρεμάσει ποτέ, είναι σκύλος μάυρος, για αυτό δηλαδή που το θέλω είναι μπόμπα. Απο ταξιδάκια λίγα έχω κάνει αλλά μιά χαρά δικάβαλος, δεν θυμάμαι κάποιο ζήτημα.

    αλλά ο πήγασος είναι πιο όμορφος ο πστης..

    Αυτά φίλε μου, καλά χιλιόμετρα να έχεις με όποιο διαλέξεις.
    Τελευταία τροποποίηση από Gia; 26/06/2014 στις 17:29.

  7. #7
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    To factory ήθελα κι εγώ αλλά η διαφορά των 800 ευρώ (τότε...) με ανάγκασε να πάρω το strada

    To το έχω 4 χρόνια και ακόμα είμαι ερωτευμένος με αυτό!

    Ότι είπε ο Δημήτρης (shooter045) πιο πάνω, φρένα όντως ποίημα, μια μαλακιούλα με το tps όταν το πρωτοπήρα λύθηκε με μια επίσκεψη στο συνεργείο ανέξοδα.

    Στην πόλη παιχνιδιάρικο όσο δεν παίρνει, καλύτερο από παπί!
    Ταξίδι άνετο δικάβαλο με σταθερή στα 140 φόρτωμα επίσης. (με πλαινές βαλίτσες της μαμας aprilia ) αν και δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ
    κατανάλωση επίσης ότι είπε ο Δημήτρης.
    Αν τελικά αποφασίσεις να το πάρεις, προσοχή μόνο το πιεστικό στο πλύσιμο μακριά από το καντράν (πιθανόν να πάρει υγρασία από την πίεση του νερού)

    Και τέλος, ΟΝΤΩΣ με τον πήγασο θα είσαι πιο ωραίος....
    O τι είπε ο φίλος
    Όπως και ο παρακάτω
    Έτσι και αλλιώς όταν το έπλενα στο καντράν έβαζα σακούλα λόγω ασύρματου αλλά τα τύλιγμα μαζί, σε φουλ βροχή δεν είχε θέμα δεν πήρε ποτέ
    Όπως στα είπαν είναι

  8. #8
    Ψαρούλης Το avatar του/της Sele
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    101
    Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις, αν και φοβάμαι ότι μου κάνετε την επιλογή ακόμα δυσκολότερη.
    Μέχρι να βάλω και τους Ιταλούς στο κόλπο θεωρούσα ότι το GS είναι μονόδρομος και σχεδόν ήλπιζα να μου βγάλετε θέματα για τον Πήγασο προκειμένου να αναγκαστώ εξωθηθώ προς Βαυαρία μεριά αλλά φευ. Είναι και κουκλί ανάθεμά το!
    Εάν τελικά καταλήξω εκεί και πάω για το factory, να προτιμήσω κάποιο συγκεκριμένο έτος; Δεν εννοώ νεώτερο=καλύτερο αλλά αν κάποιο έτος παραγωγής εμφανίστηκαν τίποτα προβλήματα που θα πρέπει να αποφύγω. Τέλος, υπάρχει κανένα συγκεκριμένο θέμα με το συγκεκριμένο μηχανάκι που θα πρέπει να ελέγξω οπωσδήποτε πριν την αγορά (εγώ είμαι ούτως ή άλλως άμπαλος, θα το πάω σε συνεργείο);
    I suppose it will all make sense when we grow up

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Εκτος απο τα εμφανη δεν μπορεις να ελεγξεις και πολλα. Το μοτερ του ειναι το κλασσικο 660 που εχει αποδειχτει αλεξισφαιρο. Χαζοπροβληματα βγαζει οπως σου ειπαν και παραπανω με σημαντικοτερο αυτο της τρομπας που ομως ειναι λαχειο....ΑΝ σου κατσει. Κοντα στα 38κ το δικο μου trail και δεν το εχει βγαλει. Ο διακοπτης ειναι αλλο ενα κλασσικο θεματακι που θα σου κοστισει κανενα 25αρι για να το φτιαξεις.

    Η καταναλωση του βεβαια δεν ειναι σε καμια περιπτωση στα "κατω απο 4" που λεει το παλικαρι πιο πανω.... στην πολη θα δεις 5,5-6,5 αναλογα το χερι. Εξω ειναι δικο σου θεμα ποσο θα δεις.

  10. #10
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.754
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Προσθεσε στο pegaso strada/trail/οτι παρεις απο τα 2, οτι εχει προβλημα η μαμα τρομπα. Οταν χαλασει θελεις 150€ περιπου για να την αντικαταστησεις με αλλη του εμποριου, με ακριβως τις ιδει προδιαγραφες. Η μαμα, εκτος οτι δεν συμφερει, παλι θα χαλασει.
    Επισης, εχει ενα θεμα με την καλωδιωση στον διακοπτη (πολλα amper νομιζω, με μικρης διατομης καλωδια, αλλα μπορει να λεεω βλακεια μιας και απλα ξεκολλουσαν). Φτιαχνεται σχεδον ανεξοδα ειτε με ρελε ειτε με καλυτερη κολληση.

    Ώστε χαλάει, ε; είχες το μηχανάκι η απλά είναι ότι έχουν πει τα παιδιά που τον έχουν/είχαν στο apriliabikers; τα είχα διαβάσει κι εγώ, πριν τον πάρω, ΟΛΑ τα θέματα που τον αφορούσαν.
    Σε ότι αφορά την τρόμπα η αιτία που χαλάει είναι μια και απλή: επειδή η τρόμπα ψύχεται από την βενζίνη όταν κυκλοφορείς ΣΥΝΕΧΩΣ με ελάχιστη βενζίνη, τότε ναι, θα σε αφήσει.
    Εμένα πάντως, 4 χρόνια και 35.000 χλμ μετά λειτουργεί άψογα.... την στιγμή που διάβαζα ότι γυρω στις 10.000 χλμ παραδίδει το πνεύμα...(ήμαρτον )

    Σε ότι αφορά τα καλώδια ισχύουν και τα 2 που αναφέρεις, το έπαθα, επισκευάστηκε με κόστος 5 ευρώ βάζοντας μισό κάτω διακόπτη...ιμιτασιόν ο οποίος είναι πολύ καλύτερος από τον μαμά! (Α, ρε, aprilia τι μας κάνεις...) και δεν ξαναασχολήθηκα.

    Αυτά τα ολίγα από μένα προς γνώση
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  11. #11
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nickald Προβολή μηνύματος
    Η καταναλωση του βεβαια δεν ειναι σε καμια περιπτωση στα "κατω απο 4" που λεει το παλικαρι πιο πανω.... στην πολη θα δεις 5,5-6,5 αναλογα το χερι. Εξω ειναι δικο σου θεμα ποσο θα δεις.


    το παιρνεις γεματο κανεις 100 χλμ γραμμενα
    βαζεις καυσιμο παιρνει 4 και κατι ψιλα
    μετα απο μερες γινεται το ιδιο
    αλλα ειχε συμβει να παρει και 6 στα 100
    αρα καιει 4-6 στα 100???
    και μιλαω γι αυτο το μηχανακι
    Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 27/06/2014 στις 12:45. Αιτία: αφαίρεση φωτογραφίας

  12. #12
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    gs.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    το παιρνεις γεματο κανεις 100 χλμ γραμμενα
    βαζεις καυσιμο παιρνει 4 και κατι ψιλα
    μετα απο μερες γινεται το ιδιο
    αλλα ειχε συμβει να παρει και 6 στα 100
    αρα καιει 4-6 στα 100???
    και μιλαω γι αυτο το μηχανακι Συνημμένο 319096

    Ευχαριστω πολύ για την ενημερωση για τον τροπο που μετρας την καταναλωση....... την ειχα μαθει στο δημοτικο νομιζω.....

    Μιλαω για το τι καιει το δικο μου trail.... δεν θα πω ότι καιει 4 αφου μεσα στην πολη καιει 5,5-6,5 αναλογα με την φαση.... δεν πουλαω μηχανάκια για να πεισω το παλικαρι να το αγορασει.... την δικια μου πραγματικοτητα του δινω..

    Στην τελικη ας βγαλει το μεσο ορο από αυτά που ακουει....

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Ώστε χαλάει, ε; είχες το μηχανάκι η απλά είναι ότι έχουν πει τα παιδιά που τον έχουν/είχαν στο apriliabikers; τα είχα διαβάσει κι εγώ, πριν τον πάρω, ΟΛΑ τα θέματα που τον αφορούσαν.
    Σε ότι αφορά την τρόμπα η αιτία που χαλάει είναι μια και απλή: επειδή η τρόμπα ψύχεται από την βενζίνη όταν κυκλοφορείς ΣΥΝΕΧΩΣ με ελάχιστη βενζίνη, τότε ναι, θα σε αφήσει.
    Εμένα πάντως, 4 χρόνια και 35.000 χλμ μετά λειτουργεί άψογα.... την στιγμή που διάβαζα ότι γυρω στις 10.000 χλμ παραδίδει το πνεύμα...(ήμαρτον )

    Σε ότι αφορά τα καλώδια ισχύουν και τα 2 που αναφέρεις, το έπαθα, επισκευάστηκε με κόστος 5 ευρώ βάζοντας μισό κάτω διακόπτη...ιμιτασιόν ο οποίος είναι πολύ καλύτερος από τον μαμά! (Α, ρε, aprilia τι μας κάνεις...) και δεν ξαναασχολήθηκα.

    Αυτά τα ολίγα από μένα προς γνώση


    Η τρομπα χαλαει γιατι ειναι μπουρδελοτρομπα φθηνης κατασκευης. Τωρα εαν ειναι στο 20%, 30% ή 40% των κατοχων, δεν το γνωριζω. Αλλα φανταζομαι οτι για να μην χαλαει στα αλλα μοντελα, κατι θα φταιει. Το οτι δεν εχει χαλασει σε εναν (εσενα) δεν μου λεει κατι.
    Διαβασε ενα ατομο που ξερει παραπανω.
    http://www.apriliabikers.gr/portal/i...9482#msg369482
    http://www.apriliabikers.gr/portal/i...9696#msg369696

    Επισης και εδω εχει πληροφοριες σχετικα με καλες τρομπες ή οχι οπως και γενικως το af1 εχει απιστευτη πληροφορηση.
    http://www.apriliaforum.com/forums/s...p-failure-poll


    ps. Ο μονος που υποστηριζει οτι δεν εχουν προβλημα εισαι εσυ.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  15. #15
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.754
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Η τρομπα χαλαει γιατι ειναι μπουρδελοτρομπα φθηνης κατασκευης. Τωρα εαν ειναι στο 20%, 30% ή 40% των κατοχων, δεν το γνωριζω. Αλλα φανταζομαι οτι για να μην χαλαει στα αλλα μοντελα, κατι θα φταιει. Το οτι δεν εχει χαλασει σε εναν (εσενα) δεν μου λεει κατι.
    Διαβασε ενα ατομο που ξερει παραπανω.
    http://www.apriliabikers.gr/portal/i...9482#msg369482
    http://www.apriliabikers.gr/portal/i...9696#msg369696

    Επισης και εδω εχει πληροφοριες σχετικα με καλες τρομπες ή οχι οπως και γενικως το af1 εχει απιστευτη πληροφορηση.
    http://www.apriliaforum.com/forums/s...p-failure-poll


    ps. Ο μονος που υποστηριζει οτι δεν εχουν προβλημα εισαι εσυ.
    Βάλθηκες να μου χαλάσεις την τρόμπα εσύ

    Αφού δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα εγώ φταίω; (φτου μην το ματιάσω.... )

    Το έχω διαβάσει και το έχω υπόψη αν τυχόν προκύψει... πάντως για τον φόβο των ιουδαίων ΠΟΤΕ δεν το αφήνω για πολύ με ελάχιστη βενζίνη μέσα και είμαι κομπλέ ως τώρα.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. kle 500 vs aprilia pegaso 650
    από cde στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2013, 00:49
  2. Aprilia Pegaso Strada vs Yamaha XTX660
    από sasares στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2010, 14:48
  3. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2006, 05:28
  4. transalp?v-strom 650?freewind?aprilia pegaso?
    από medieval στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 29/02/2004, 00:04
  5. Gnwmi gia to APRILIA PEGASO 650EI
    από tsoschr στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2004, 10:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF