Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 93

Θέμα: Είδος κράνους και χρήση

  1. #31
    ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ.............ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ






    Όταν περιέχει κάτι περιττό καί παραπανήσιο όχι βέβαια σέ ότι άφορά τήν άσφάλεια ,τό τονίζω.
    Όταν όμως έχεις ένα μηχανάκι πού πιάνει τά 100 καί παίρνεις ένα κράνος πού είναι φτιαγμένο
    γιά νά πηγαίνει τέλεια στά 300,τότε δέν είναι ΑΧΡΗΣΤΟ..??
    Πότε θά έκμεταλλευτείς τίς παραπάνω δυνατότητες του καί θά βγάλεις τά 300....400 εύρώ
    πού έχει διαφορά πάνω άπό ένα κράνος πού πληρεί βεβαίως τούς όρους άσφαλείας άλλά είναι
    φτιαγμένο νά άνταποκρίνεται τέλεια μέχρι τά 140-150...??
    Πρέπει νά προσδιορίσουμε λοιπόν τό τί σημαίνει ΑΧΡΗΣΤΟ.....ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ.....ΠΕΡΙΤΤΟ....ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ κ.λ.π..
    Σίγουρα δέν θά έκανε κανένα κακό τό arai πού είδε κάποιος μέ τσοπεριά,έκτός άπό τό άσυνήθιστο
    νά μήν πώ καί άστείο θέαμα.
    Όταν όμως άντί νά δώσεις 800 εύρώ γιά τό rx-7 μπορείς μέ 80 εύρώ καί ένα ΜΤ blade πού έχω γιά τό
    παπί μου καί πληρεί όλες τίς προδιαγραφές άσφαλείας νά κάνεις ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ τή βόλτα σου,τή δουλειά σου,
    πές μου καί προσδιόρισε μου τί είναι τελικά ΑΧΡΗΣΤΟ ή ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ.
    Δέν ξέρω γιά τό Χ-σπιριτ, ξέρω όμως γιά τό rx-7.
    ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ.....ΔΙΟΤΙ ΜΠΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ,
    έπειδή φυσικά δέν φτιάχτηκε γιά νά προστατεύει άπό τό κρύο άλλά νά συμπεριφέρεται
    τέλεια άεροδυναμικώς στά 300...!!!
    Δέν ξέρω γιά τίς ύπερβολές όπου καί άν λέγονται στά μαγαζιά.
    Ξέρω όμως σίγουρα πώς οί έταιρείες κορυφής ARAI SHOEI έχουν ξοδέψει πολλά μύρρια
    στήν έρευνα γιά νά βγάλουν κράνη πού νά άνταποκρίνονται σωστά στίς συνθήκες πού
    θά χρησιμοποιηθούν μέ τίς άντίστοιχες μοτό.
    Αύτό δέν γίνεται νά τό άπαξιώνουμε καί νά τό άρνούμαστε.
    Τό άν κάνουμε τή δουλειά μας μέ ότι νάναι είναι άλλο θέμα.
    Ή άποψη μου.
    ΦΙΛΑΚΙΑ.......

  2. #32
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Terens στην επιλογή κράνους δε μας ενδιαφέρει μόνο η αεροδυναμική αλλά και ένα κάρο άλλοι παράγοντες. Δεν είναι καθόλου υπερβολικό το rx7 σε πάπια ή σε τσόπερ. Και εμένα προσωπικά δε μου φαίνεται καθόλου γελοίο να βλέπω χαρλεά με rx7. Απόσβεση θα κάνει αν πέσει με 40 χλμ. Απόσβεση κάνει καθημερινά γιατί δε βράζει η κούτρα του. Απόσβεση θα κάνει όταν δε θα θολώσει η ζελατίνα στο πρώτο κρύο. Απόσβεση κάνει γιατί δεν παθαίνει αυχενικό απ' το βάρος (και το άσχημα κατανεμημένο βάρος).

    Το είπες και μόνος σου πως οι εταιρείες "βγάζουν κράνη πού νά άνταποκρίνονται σωστά στίς συνθήκες πού
    θά χρησιμοποιηθούν μέ τίς άντίστοιχες μοτό". Όσο πιο εξειδικευμένη χρήση κάνουμε τόσο πιο εξειδικευμένο κράνος χρειαζόμαστε. Η επιλογή κράνους συνεπώς είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων και όχι μόνο της μοτοσυκλέτας που καβαλάμε.

    Ξέρω ένα παλικάρι από εδώ μέσα (όμορφο, ψηλό, γεροδεμένο) που αρέσκεται όταν βρέχει και βόλτάρει με χαμηλή ταχύτητα να ανοίγει την ζελατίνα του. Του αρέσει ρε παιδί μου να συμμετέχει στο χορό της φύσης, να γίνεται ένα με το περιβάλλον και απολαμβάνει τις ευωδιές του φρεσκοβρεγμένου χώματος. Άντε πέστου τώρα εσύ ποιο είναι το κατάλληλο κράνος για το πρα πρά του και πως η ταδε εταιρία έχει διπλά επιρίνια και έχει εξελίξει ένα σύστημα που όταν βρέχει βγαίνει ένας παπάς και σου καθαρίζει τη ζελατίνα.
    Sent from me using a computer.

  3. #33
    ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΤΣΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ............ΣΟΒΑΡΗ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ





    Έφόσον σού γράφω 2 καί 3 φορές τί πρόβλημα έχει τό rx-7 καί σύ τό άγνοείς,
    άστο νά πάει.........ΠΑΓΩΝΕΙΣ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ,ούτε μέ παπί
    ούτε μέ ποδήλατο κάνει....!!!
    Χέσε τό άν ταιριάζει μέ τσόπερ ή ότι νάναι...
    ΠΑΓΩΝΕΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.............ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΣΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΥΟ.
    Όταν τό καταλάβεις αύτό..............συνεχίζουμε.......!!!

  4. #34
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Terens στην επιλογή κράνους δε μας ενδιαφέρει μόνο η αεροδυναμική αλλά και ένα κάρο άλλοι παράγοντες. Δεν είναι καθόλου υπερβολικό το rx7 σε πάπια ή σε τσόπερ. Και εμένα προσωπικά δε μου φαίνεται καθόλου γελοίο να βλέπω χαρλεά με rx7. Απόσβεση θα κάνει αν πέσει με 40 χλμ. Απόσβεση κάνει καθημερινά γιατί δε βράζει η κούτρα του. Απόσβεση θα κάνει όταν δε θα θολώσει η ζελατίνα στο πρώτο κρύο. Απόσβεση κάνει γιατί δεν παθαίνει αυχενικό απ' το βάρος (και το άσχημα κατανεμημένο βάρος).

    Το είπες και μόνος σου πως οι εταιρείες "βγάζουν κράνη πού νά άνταποκρίνονται σωστά στίς συνθήκες πού
    θά χρησιμοποιηθούν μέ τίς άντίστοιχες μοτό". Όσο πιο εξειδικευμένη χρήση κάνουμε τόσο πιο εξειδικευμένο κράνος χρειαζόμαστε. Η επιλογή κράνους συνεπώς είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων και όχι μόνο της μοτοσυκλέτας που καβαλάμε.

    Ξέρω ένα παλικάρι από εδώ μέσα (όμορφο, ψηλό, γεροδεμένο) που αρέσκεται όταν βρέχει και βόλτάρει με χαμηλή ταχύτητα να ανοίγει την ζελατίνα του. Του αρέσει ρε παιδί μου να συμμετέχει στο χορό της φύσης, να γίνεται ένα με το περιβάλλον και απολαμβάνει τις ευωδιές του φρεσκοβρεγμένου χώματος. Άντε πέστου τώρα εσύ ποιο είναι το κατάλληλο κράνος για το πρα πρά του και πως η ταδε εταιρία έχει διπλά επιρίνια και έχει εξελίξει ένα σύστημα που όταν βρέχει βγαίνει ένας παπάς και σου καθαρίζει τη ζελατίνα.
    Αυτό το λυγερόκορμο παλικάρι το ξέρω κι εγώ και τελευταία έχει καθιερώσει εντουράδικο κράνος και στην πόλη αλλά και στις βόλτες. Επειδή λοιπόν το εντουράδικο δίνει όλα αυτά που ανέφερες και την βόλτα την πάμε για να γουστάρουμε, θα πάρει ένα εντουράδικο που να μπορεί να τον καλύπτει και σε συνθήκες υψηλών μουαγιέν αλλά και σε βρόχα και σαφώς η επιλογή κράνους είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  5. #35
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΤΣΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ............ΣΟΒΑΡΗ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ





    Έφόσον σού γράφω 2 καί 3 φορές τί πρόβλημα έχει τό rx-7 καί σύ τό άγνοείς,
    άστο νά πάει.........ΠΑΓΩΝΕΙΣ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ,ούτε μέ παπί
    ούτε μέ ποδήλατο κάνει....!!!
    Χέσε τό άν ταιριάζει μέ τσόπερ ή ότι νάναι...
    ΠΑΓΩΝΕΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.............ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΣΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΥΟ.
    Όταν τό καταλάβεις αύτό..............συνεχίζουμε.......!!!
    Έχεις δει πολλούς χαρλεάδες το χειμώνα?


    Δλδ τώρα κολλήσαμε στο rx7?

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Schampa-Helmet-Wind-Skirt-300x300.jpg 
Προβολές:	104 
Μέγεθος:	20,4 KB 
ID:	319177

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	side-view.jpg 
Προβολές:	102 
Μέγεθος:	48,6 KB 
ID:	319178

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bottom-view.jpg 
Προβολές:	104 
Μέγεθος:	56,2 KB 
ID:	319179
    Sent from me using a computer.

  6. #36
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_1077.jpg 
Προβολές:	104 
Μέγεθος:	79,3 KB 
ID:	319180

    Εγώ πάντως έχω αυτό για όλα μου τα κράνη.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	balaclava7.jpg 
Προβολές:	104 
Μέγεθος:	85,1 KB 
ID:	319181

    O χαρλεάς θα φορούσε αυτό.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	504-700_A.jpg 
Προβολές:	104 
Μέγεθος:	58,8 KB 
ID:	319182
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 28/06/2014 στις 02:16.
    Sent from me using a computer.

  7. #37
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ............ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΙΣ ΤΟ RX-7








    Ψάξε........

  8. #38
    Παίδες τα κράνη εκτός από τα εμφανή χαρακτηριστικά τους που είναι το εξωτερικό σχήμα, το εσωτερικό σχήμα, οι αεραγωγοί, οι ζελατίνες, το υλικό κατασκευής, έχουν και κάποια άλλα χαρακτηριστικά που επίσης καθορίζουν τη χρήση τους και την καταλληλότητά τους. Η εξέλιξη των κελύφων και ο προσανατολισμός τους σύμφωνα με την αεροδυναμική, παίζει μεγάλο ρόλο στην άνεση, τα υλικά που χρησιμοποιούνται και οι μονώσεις επίσης, όπως επίσης το βάρος που είναι μεταβαλλόμενο ανάλογα με τα υλικά και τις προσθήκες ανέσεων, αλλά και τέλος, κάτι που πολύ λίγοι λαμβάνουν υπόψιν τους είναι το κέντρο βάρους. Είναι αυτό που κάνει ένα κράνος να τραβάει μπροστά ή πίσω σε συνδυασμό με την αεροδυναμική του. Είναι αυτό που κάνει άνετο ένα κράνος σε ένα ταξίδι 500 χλμ ή σε μία πίστα για 1 ώρα οδήγησης και δεν πονάει ο αυχένας... Όσοι έχουν κάνει βολτούλες και ταξιδάκια με μιλαζ 500-700 χλμ σε μια μέρα μπορούν να καταλάβουν πόσο μεγάλο ρόλο παίζει να φοράς το ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ κράνος. Όπως επίσης και όσοι κινούνται σε πίστες, ή σε ΕΟ με μεγάλες ταχύτητες στριμωγμένοι και κουμπωμένοι στη σέλα του ss τους...

    Αν σκοπός κάποιων είναι να πουν ότι όλα τα κράνη φοριούνται σε όλα τα κεφάλια, η απάντηση είναι θετική. Όλα τα κράνη κάνουν σε όλα τα κεφάλια. Όμως το κράνος δεν έχει μυαλό και λογική να καταλάβει ότι είναι ακατάλληλο για κάποια χρήση... Μυαλό και λογική έχει (?) το κεφάλι να καταλάβει και να νιώσει πιο κράνος είναι κατάλληλο...

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Παίδες τα κράνη εκτός από τα εμφανή χαρακτηριστικά τους που είναι το εξωτερικό σχήμα, το εσωτερικό σχήμα, οι αεραγωγοί, οι ζελατίνες, το υλικό κατασκευής, έχουν και κάποια άλλα χαρακτηριστικά που επίσης καθορίζουν τη χρήση τους και την καταλληλότητά τους. Η εξέλιξη των κελύφων και ο προσανατολισμός τους σύμφωνα με την αεροδυναμική, παίζει μεγάλο ρόλο στην άνεση, τα υλικά που χρησιμοποιούνται και οι μονώσεις επίσης, όπως επίσης το βάρος που είναι μεταβαλλόμενο ανάλογα με τα υλικά και τις προσθήκες ανέσεων, αλλά και τέλος, κάτι που πολύ λίγοι λαμβάνουν υπόψιν τους είναι το κέντρο βάρους. Είναι αυτό που κάνει ένα κράνος να τραβάει μπροστά ή πίσω σε συνδυασμό με την αεροδυναμική του. Είναι αυτό που κάνει άνετο ένα κράνος σε ένα ταξίδι 500 χλμ ή σε μία πίστα για 1 ώρα οδήγησης και δεν πονάει ο αυχένας... Όσοι έχουν κάνει βολτούλες και ταξιδάκια με μιλαζ 500-700 χλμ σε μια μέρα μπορούν να καταλάβουν πόσο μεγάλο ρόλο παίζει να φοράς το ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ κράνος. Όπως επίσης και όσοι κινούνται σε πίστες, ή σε ΕΟ με μεγάλες ταχύτητες στριμωγμένοι και κουμπωμένοι στη σέλα του ss τους...

    Αν σκοπός κάποιων είναι να πουν ότι όλα τα κράνη φοριούνται σε όλα τα κεφάλια, η απάντηση είναι θετική. Όλα τα κράνη κάνουν σε όλα τα κεφάλια. Όμως το κράνος δεν έχει μυαλό και λογική να καταλάβει ότι είναι ακατάλληλο για κάποια χρήση... Μυαλό και λογική έχει (?) το κεφάλι να καταλάβει και να νιώσει πιο κράνος είναι κατάλληλο...





    ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ..........ΔΕ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ





    Περίμενε.......θά τ'άκούσεις καί σύ.

  10. #40
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε! Όλες οι απαντήσεις μου περιφέρονται γύρω απ' τους προβληματισμούς της πρώτης σελίδας που ήταν "λετε να έχω λάθος κράνος".

    Και το ζουμί ήταν ότι "αν δεν έχεις καταλάβει ακόμα τις αδυναμίες αυτού που έχεις τότε προφανώς σε καλύπτει για την χρήση που κάνεις ανεξάρτητα απ' τη μηχανή που καβαλάς". Αν στο μέλλον οι απαιτήσεις αλλάξουν, οι αδυναμίες του ίδιου του κράνους θα δείξουν στον εκάστοτε ιδιοκτήτη προς ποια κατεύθυνση πρέπει να κινηθεί.
    Τέρενς διαφωνείς σε κατι μέχρι εδώ?

    Από κει και πέρα, μεταξύ άλλων αναφέρθηκε ότι "για εξειδικευμένη χρήση απαιτούνται εξειδικευμένα κράνη κάτι που όλες οι εταιρείες γνωρίζουν πολύ καλά όπως και οι αναβάτες".
    Εδώ τέρενς διαφωνείς?

    Αν όχι, τι συζητάμε? Ποιός χέστηκε αν το rx7 είναι κρύο ή ζεστό? Τον τσοπερά προφανώς τον κάλυπτε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα αποκομίσει απ' το κράνος τα ίδια οφέλη με κάποιον που είναι κάθε μέρα στις Σέρρες και στα Μέγαρα.
    Sent from me using a computer.

  11. #41
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    .......


    Περίμενε.......θά τ'άκούσεις καί σύ.
    Πάλι Terens vs all θα έχουμε?

    Κάποια στιγμή πρέπει να σε προβληματίσει αυτό!
    Sent from me using a computer.

  12. #42
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722
    Δεν μπορείς να μάθεις σε ένα γέρικο σκυλί καινούργια κόλπα λένε οι κατά τα άλλα χαζοί Αμερικάνοι...
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

  13. #43
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Και οι Έλληνες λενε:Οταν γεράσει ο άνθρωπος τον μ@μουν και οι σκύλοι

  14. #44
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    το μ@υνι το μ@υναρελι επεσε μεσ'το βαρελι...
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  15. #45
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Να σε ο ξεφτιλίσουμε δηλαδης?
    Θα δώσουμε καθ δουλειά σε κάποιον να το καθαρίσει

Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αγορα και Χρηση μοτο στην Αγγλια
    από astroman76 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2012, 16:50
  2. Οράματα κράνους και ζώνης.
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/06/2008, 11:59
  3. Ζελατίνες κράνους χρωματισμοί χρήση !!
    από kiriakost στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 81
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2007, 10:14
  4. Αγορά κράνους και μπουφάν
    από MikeG στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2005, 22:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF