ειναι και ποσο μπορει να οδηγησει ο καθενας χωρις abs.εγω ας πουμε δεν τα καταφερνω τοσο καλα στα ορια.μηχανη χωρις abs.
ειναι και ποσο μπορει να οδηγησει ο καθενας χωρις abs.εγω ας πουμε δεν τα καταφερνω τοσο καλα στα ορια.μηχανη χωρις abs.
πετρος
18 χρόνια τώρα καβάλα ποτέ δεν είχα δίκυκλο με ABS.
Αν μέτρησα 5 χαζοπτώσεις εως τώρα οι μισές είναι σε βρεγμένο απο φρενάρισμα. Δηλαδή το πιθανότερο με ΑΒS πιστεύω θα ήμουν ΟΚ.
Είναι επίτευγμα τώρα, τι να λέμε. Απλά θα έπρεπε να είναι απενεργοποιούμενο σε όλες τις μηχανές. Όπως στiς ΒΜW. Δε γίνεται να πάρω το Τenere με ΑΒS και να μπω στο χώμα, απλά δεν γίνεται.
Ειδικά συνδυασμένο με CBS τύπου σύστημα και ενα καλό πακέτο αναρτήσεων / ελαστικών θα ένιωθα άτρωτος.
Αλήθεια τόσο δύσκολο είναι να μπει μετά;
Αισθητήρες; Εγκέφαλος που να διαβάζει τα δεδομένα;
Σχετικά με το ABS...
Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα σκοπό έχουν να ελαχιστοποιήσουν τις συνέπειες της μαλακίας μας. Να το γράψω πιο κόσμια, της λάθος κίνησής μας.
Σε κάποιες περιπτώσεις όμως, οδήγηση σε πίστα ή ακόμα και "εμπνευσμένης" στο δρόμο, μπορεί να μεταφράσουν λανθασμένα ως επικίνδυνη κάποια ενέργειά μας και να επέμβουν, ενώ δεν το θέλουμε. Και ή να μας στερήσουν πολύτιμο χρόνο (αγώνες) ή ακόμα και να μειώσουν το επίπεδο διασκέδασης (πίστα ή δρόμος).
Κάποιοι, δεν έχουν το δίτροχο μόνο ως μεταφορικά μέσο αλλά και ως παιχνίδι. Όχημα ψυχαγωγίας. Τα ABS-TC-ESP/ASP-CBS και δεν ξέρω τι άλλο, περιορίζουν αρκετά το παιχνίδι! Κάποιοι λοιπόν, δεν το γουστάρουν αυτό ρε αδερφέ!
Think faster than you ride
Άσχετο..
http://www.youtube.com/watch?v=q0Clcr9LpDg
Στο 3.08.. σαν ψιλοκαλά δεν φρενάρει αυτό;
safety doesn't happen by accident
πανευκολο...το κυκλωμα μπαινει στα σωληνακια του φρενοτ, βαζεις τους αισθητηρες του δινεις τροφοδοσια και δουλευει....το θεμα ειναι οτι σε περιπτωση τουμπας, ειναι ευκολο να ''κατηγορησεις'' αυτον που στο εβαλε, δουλεψε δε δουλεψε σωστα...οποτε για να αποφευγονται τετοιες καταστασεις, δεν το βαζουν συνηθως μετα...
παμε παλι...τα ηλεκτρονικα δεν ειναι για να προλαβουν τη λαθος κινηση μας...κανουν ΚΑΙ αυτο...ειναι για να δουλεψουν σε συνθηκες που δε μπορεις να αντιδρασεις σωστα...πουδρα, σκονες λαδια δεν ειναι μαλακια του οδηγου, ειναι κατασταση που απλα ενα συστημα δουλευει καλυτερα απο την ανθρωπινη αντιδραση...τοσο απλο...ομοιως και για τραξιον κλπ...
αμα ηταν ετσι ολα τα διαφημιστικα ασφαλειας δε θα σου εδειχναν ενα παιδακι πχ να πεταγεται στο δρομο και ενα αμαξι/μηχανακι να φρεναρει....θα σου εδειχναν ενα καγκουρα μουτρωμενο που δε μπορει να κανει μαλακιες και τη μαμα του σπιτι να πλεκει με το κεφαλι της ησυχο
τωρα αμ θες να μπεις πιστα, η να κανεις παντες αλα vdb, τα περισσοτερα abs εχουν κουμπακι...και στην περιπτωση που δεν εχουν...το συστημα ειναι normally off...
βγαζεις την ασφαλεια του και το abs απενεργοποιειται...τοσο απλο...
Αν φρενάρω πάνω σε πούδρα (δε σχολιάζω καν για τα λάδια) θα είμαι τουλάχιστον ...εχμ άπειρος.
Το ABS δεν είναι εκεί τόσο για να φρενάρουμε σε μικρότερη απόσταση, αλλά κυρίως για να μπορούμε να κάνουμε ελιγμό ενώ επιβραδύνουμε. Όποιος δεν το αντιλαμβάνεται αυτό δεν έχει και μεγάλη σχέση με το αντικείμενο.
Είπαμε: Καλό και άγιο από άποψη ασφαλείας. Και όλα τα υπόλοιπα μπλιμπλίκια. Δεν διαφωνώ.
Θα μου επιτρέψεις όμως να θέλω να οδηγώ εγώ το μηχανάκι μου κι όχι κάποιο ηλεκτρονικό παπάρι.
Think faster than you ride
ελιγμο κατα το φρεναρισμα με abs...που σου λεει ο κατασκευαστης οτι δουλευει με τη μοτο ορθια και ολα τα τεστ γινονται με τη μοτο ορθια, εκτος απο το καινουριο abs της μποσ...οκ...να σου πω αφου δε ξερεις γιατι γραφεις?
επισης αμα σου πεταχτει κανα παιδακι στο δρομο ειναι θεμα...απειριας φανταζομαι
το πως θα οδηγας το μηχανακι σου ειναι δικο σου θεμα...αλλο το τι θα κανεις εσυ ομως και αλλο τι ειναι το σωστο...
Τι σημαίνει η πρόταση " εκτος αμα η μοτο κανεις ελιγμο με 0 μοιρες
πραγμα που σημαινει οτι εισαι με 5 και πολλα abs ειναι off σε αυτη την ταχυτητα" μπορείς να εξηγήσεις, γιατί νοηματικά είναι "ανοίξει πόρτα, αέρα μπει" ?
Μήπως θέλεις να πεις οτι αν η μοτό ΔΕΝ έχει 0 μοίρες κλίση, τότε το ABS είναι άχρηστο?
Εσυ δηλαδη αντιλαμβανεσαι το ABS ως το μπιμπλικι που σου δινει τη δυνατοτητα να κανεις target fixation με την ησυχια σου στο παιδακι/ταριφα/whatever, και περισσοτερο χρονο απλα για να κανεις την προσευχη σου κρατωντας τσαρουχωμενα τα φρενα και πηγαινοντας ευθεια με την ελπιδα οτι θα σταματησεις πριν το σημειο 0.
Γιατι, στην περιπτωση που σου διαφευγει, περιγραφεις αυτο ακριβως το πραγμα.
λογικα θα γινεται και σε μηχανη αν εγκατασταθουν 2 αισθητηρες ταχυτητας,ενας σε καθε τροχο,και απο μια ελεγχομενη υδραυλικη βαλβιδα σε καθε τροχο συν το ecu (αν δεν εχει η μηχανη) ... ουτως η αλλως το abs ειναι ενα συστημα τεχνητης νοημοσυνης... λειτουργει με τα ερεθισματα... καπως ετσι
*σορρυ για τα σχηματα ειναι στα γρηγορα
**στο ecu μπορει να αλλαξει και 15 φορες/s
***αυτο γινεται σταδιακα σε κυκλους στην πραγματικοτητα,μειωνει πιεση,κανει ξανα υπολογισμο της διαφορας μεταξυ των τροχων και παλι τα ιδια κλπ
****σε φορτηγα που δεν ειχαν μπηκε μετα την αγορα υπο την επιβλεψη του ΕΜΠ
*****δεν εχω βαλει των αισθητηρα πιεσης της βαλβιδας κλπ..
****** στο ecu εχει c/c++
στην πραγματικοτητα οι βαλβιδες που ανοιγοκλεινουν για μειωση-σταθεροποιηση-αυξηση της πιεσης βρισκονται στην ηλεκτρουδραυλικη μοναδα και οχι στους τροχους
στην ιδια μοναδα υπαρχει και ηλεκτρικη αντλια ανακτησης της πιεσης οπως και συστημα αποσβεσης των ταλαντωσεων
επισης η ecu λαμβανει σηματα για την ταχυτητα κινησης
πρακτικα αν παω να τοποθετησω στη μοτοσυκλετα μου abs πρωτον πρεπει να υπαρχει το ιδιο μοντελο με abs ωστε να ταιριαζουν τα ανταλλακτικα ο εγκεφαλος και το software και δευτερον το κοστος θα ειναι τουλαχιστον Χ5