Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 48

Θέμα: Αγορά του πρώτου SS...

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2013
    Μηνύματα
    44

    Αγορά του πρώτου SS...

    Σκέφτομαι πλέον να μπω και εγώ στην κατηγορία αυτή. Οδηγώ μηχανή 2+ χρόνια τώρα, ξεκίνησα με ενα Bros 400 που είχα για σχεδόν 1 χρόνο και μετά ενα ΧΤ600 motard. Τώρα σκεφτόμουν την αγορά ενος R6 του 2006 που έχω βρει να πουλιέται αλλά δεν ξέρω αν η μετάβαση σε μια τέτοια μηχανή είναι εύκολη, βασικά όχι εύκολη αλλά εφικτή. Με κάτι φιλαράκια που το συζητούσαν μου ειπαν να πάω για δρόμου γυμνό στα ίδια κυβικά.... Μια τέτοια μετάβαση έχει μεγάλη διάφορα σε σχέση με την μετάβαση σε SS;
    Το άλλο μου κόλλημα σχετικα με το R6 είναι οτι είμαι κάπως μεγαλόσωμος, 2.1 και 117 κιλά, δεν ξέρω, θα έχω θέμα ;;;;

  2. #2
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Επειδη το εχω οδηγησει αρκετα το συγκεκριμενο, πιστευω πως δεν θα χωρεσεις ευκολα. Χαμηλα ειναι ψοφιο αλλα μετα τις 6κ στροφες απογειωνεται. Στην πιστα ειναι πολυ καλο. Για το δρομο εχω τους ενδοιασμους μου. Καλες αγορες ο,τι και αν παρεις.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Ψηλός αναβάτης + supersport = GSX-R
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  4. #4
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Ότι λέει ο Θεόφιλος. Δεν θα χωρέσεις, θα είσαι πιο αργός σε σχέση με ένα cbf για παράδειγμα και θα σιχτιρίζεις συνεχώς τη γεωμετρία του και τον τρόπο απόδοσης. Μείνε μακριά από τέτοια μοτά, δες μεσαία naked ή on off ή αν έχεις αποθημένα με ss πάρε βαριά βαριά cbr 600 f4 και μετά.
    Σου προτείνω ως ιδανικό το VFR
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2013
    Μηνύματα
    44
    Αρχικά ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Κοιτάζω πάντα για SS όχι για κάτι άλλο, όσο για το θέμα ταχύτητας πιστεύω οτι οποίο και να πάρω ευχαριστημένος θα είμαι.
    Αλλά δεν μου ειπατε η μετάβαση θα είναι εύκολη ;;; ή έστω δυνατή;;;

  6. #6
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos.M Προβολή μηνύματος
    Αλλά δεν μου ειπατε η μετάβαση θα είναι εύκολη ;;; ή έστω δυνατή;;;
    Ειπες και μονος σου οτι εχεις μια αλφα εμπειρια 2 χρονων (φανταζομαι εχεις γραψει τα αναλογα χιλιομετρα, δεν καβαλαγες μονο τα Σαββατοκυριακα).

    Δεν ειναι απαγορευτικη η μεταβαση. Εχεις παρει μια ιδεα τι σημαινει μηχανη. Δεν μπηκες να ρωτησεις αν κανει να παρεις R6 για πρωτη μηχανη.
    Σιγουρα χρειαζεται προσοχη, πολυ προσοχη, συνεση, πραγματα δυσκολα οταν καβαλας τετοια μηχανακια. Αλλα τουλαχιστον δεν εισαι και τελειως πρωταρης.

    Απο κει και περα με τα κυβικα που αναφερεις (τα δικα σου εννοω, υψος βαρος) δεν μπορω να διανοηθω πως θα μπορουσες καν να χωρεσεις σε R6.
    Ακομα και στατικα να ανεβεις θα εχεις προβλημα. Βρες μια και καβαλησε την και προσπαθησε να τοποθετησεις το σωμα σου σα να οδηγουσες.

    Αν εισαι αμετακινητος απο το SS τοτε πας σε gsxr οπως ειπε κι ο γαιδαρακος. Απο SS ειναι τα πιπ ανετα της κατηγοριας. Δεν ειναι σκουτερ. Συγκριτικα με τα υπολοιπα ομως ειναι καπως καλυτερα.

    Και το VFR που σου λεει ο endo μια χαρα λυση ειναι, και για ανθρωπους που δεν ειναι μπαγκοσμιοι και δεν το κυνηγανε πολυ το πραγμα τους εχει βγει χρυση τομη και σα μηχανακι touring με μια σχετικη ανεση αλλα και με καποια στοιχεια που να θυμιζουν SS.

    ΥΓ. Τα γυμνα γαμω τις κατηγοριες ειναι αλλα ρε παλουκαρι μου εισαι κι εσυ σαν το φασουλα ρε αδερφε. Τι ζελατινα να βαλεις πια;;

  7. #7
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos.M Προβολή μηνύματος
    Κοιτάζω πάντα για SS όχι για κάτι άλλο....
    Αν επιτρεπεται, γιατι ετσι;;

    Απο καυλα και μονο ή σε ενδιαφερει καθαρα το κομματι πιστα;;

  8. #8
    Μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2013
    Μηνύματα
    44
    Τα 2+ χρόνια που λέω είναι με καθημερινή οδήγηση μιας και δεν είχα-εχω άλλο μεταφορικό μέσο. Όχι το θέμα τις πίστας δεν με πολύ ενδιαφέρει,ακόμα τουλάχιστον, περισσότερο απο καυλα το θέλω.
    Επίσης για το gsxr πρεπει να κοιτάξω απο κάποια χρόνια και μετά;

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos.M Προβολή μηνύματος
    Τα 2+ χρόνια που λέω είναι με καθημερινή οδήγηση μιας και δεν είχα-εχω άλλο μεταφορικό μέσο. Όχι το θέμα τις πίστας δεν με πολύ ενδιαφέρει,ακόμα τουλάχιστον, περισσότερο απο καυλα το θέλω.
    Επίσης για το gsxr πρεπει να κοιτάξω απο κάποια χρόνια και μετά;
    Για Gsxr καλό θα ήταν να κοιτάς για 08 και μετά και ακόμα καλύτερα από το 600 το 750. Σαν κάτοχος ss να σε προειδοποιήσω ότι με το ύψος σου θα δεινοπαθήσεις. Αν είσαι πάντως αμετανόητος κινήσου αποκλειστικά και μόνο προς gixxer μιας και είναι πιο "απλωτά" από τ'άλλα
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  10. #10
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos.M Προβολή μηνύματος
    Τα 2+ χρόνια που λέω είναι με καθημερινή οδήγηση μιας και δεν είχα-εχω άλλο μεταφορικό μέσο. Όχι το θέμα τις πίστας δεν με πολύ ενδιαφέρει,ακόμα τουλάχιστον, περισσότερο απο καυλα το θέλω.
    Επίσης για το gsxr πρεπει να κοιτάξω απο κάποια χρόνια και μετά;
    Χμμμμ....

    Κοίτα.
    Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα κραξουν κάποιον επειδή παίρνει μια μηχανή και θέλει να τη χρησιμοποιήσει με διαφορετικό τροπο απ'οτι γι'αυτον που φτιάχτηκε.
    Αρκεί, να το κάνει συνειδητοποιημένα.

    Στη δική σου περίπτωση αυτό δεν είναι εφικτό οπότε ίσως πρέπει να ακούσεις 5 πραγματάκια πριν προβεις στην αγορά.

    Οι μηχανές αυτές έχουν φτιαχτεί για να χρησιμοποιούνται κυρίως στην πίστα. Και ειδικά στην Ελλάδα με τους δρόμους που έχουμε, το "κυρίως" γίνεται "μόνο".

    Η άλλη τους "χρησιμότητα" είναι "το παίρνω γιατί μου αρέσει και θα το πηγαίνω βόλτες μέχρι τον καφενέ".
    Προσωπικά δεν έχω κάτι με τους αναβάτες που ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία, αρκεί να ξέρουν τί κάνουν. Ούτε δανεικά μου ζήτησαν, ούτε το δικό μου μηχανάκι ταλαιπωρούν. Γούστο τους καπέλο τους.

    Στη δική σου περίπτωση όμως, αφενός υπάρχει ένα σοβαρό θέμα "εργονομίας/χωράω δε χωράω", κι αφετέρου θα είναι το μοναδικό μεταφορικό μέσο που θα έχεις.
    Κοινώς, χεσε μέσα.

    Πας να αγοράσεις μια μηχανή που ανήκει στην κατηγορία των πλέον αβολων και δυσχρηστων (SS), έχεις και το επιπλέον μειονέκτημα του σωματοτυπου σου που κάνει τα πράγματα ακόμα πιο ζορικα, βάλε κι άλλο ένα το ότι τη θες για καθημερινή μετακίνηση, και τέλος δε σκοπεύεις κάν να τη βάλεις πίστα ώστε να απολαύσεις λίγο αυτά που έχει να σου προσφέρει.

    Χίλιες φορές στο ίδιο κελί με τον Καπετανακη δηλαδή

    Στην ερώτηση σου για το αν θα πρέπει να κοιτάξεις από κάποια χρονιά και μετά για το gsxr, απ'οσο γνωρίζω το ανάποδο ισχύει. Όσο πιο πίσω πας τόσο πιο άνετα κι "ευρύχωρα" έβγαιναν. Μπορεί να ισχύει μόνο για τα 1000αρια αυτό, δεν είμαι σίγουρος.

    Αν θες πάντως μια συμβουλή, ασε το καθαρόαιμο SS κατα μέρους.
    Αν δεν μπορείς να ξεκόλλησεις με τίποτα δες για κανένα cbr600 f. Αλλά και πάλι, αν είναι η εμφάνιση που σε τραβάει, μου έρχονται στο μυαλό άπειρα μηχανάκια που δεν είναι SS και είναι κουκλια, και σίγουρα πιο όμορφα από το f.

    Υποθέτω κάπου κοντά στα 4 χιλιαρικα θα κάνει ένα R6 του '06. Με αυτά τα λεφτά παίρνεις πολλά και διάφορα μηχανάκια, πολύ καλύτερα σε πολλούς τομείς, που και γρήγορα είναι, και θα σε χωρεσουνε, και μια χαρά όμορφα είναι.

    Σκέψου το κι ο,τι κι αν αποφασίσεις καλές αγορές

  11. #11
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cosgili Προβολή μηνύματος
    ...ακόμα καλύτερα από το 600 το 750...
    Υποθέτω καθαρά από πλευράς ροπής δύναμης κλπ το λες.

    Αν δεν κάνω λάθος από πλευράς όγκου δεν έχουν καμία διαφορά.
    Μόνο το 1000 είναι "μεγαλύτερο" σε διαστάσεις.

    Το 750αρι είναι ολόιδιο με το 600αρι. (Δεν παίρνω όρκο, αλλά έτσι θυμάμαι)

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Υποθέτω καθαρά από πλευράς ροπής δύναμης κλπ το λες.

    Αν δεν κάνω λάθος από πλευράς όγκου δεν έχουν καμία διαφορά.
    Μόνο το 1000 είναι "μεγαλύτερο" σε διαστάσεις.

    Το 750αρι είναι ολόιδιο με το 600αρι. (Δεν παίρνω όρκο, αλλά έτσι θυμάμαι)
    Το λέω από την άποψη ότι είναι πολύ πιο "εύχρηστο" από το 600 χωρίς παράλληλα να έχει το αρκουδόγκαζο του 1000. Έχει ροπή από χαμηλά χωρίς να χρειάζεται να χορεύεις κλακέτες με το σασμάν, όπως στο 600, για να είσαι μέσα στο φάσμα στροφών που θα σου επιτρέψει να κινηθείς γρήγορα
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  13. #13
    Με τις διαστάσεις του ερωτώντος, το 750 μάλλον προτιμότερο, δεν θα χρειάζεται ξεζούμισμα για να πάρει τα πόδια του. Με τα λοιπά, dear pipe, με έχεις καλύΠΣει απολύτως.


    Κωστή οι "κλακέτες" είναι άποΠΣη. Και με το δικόμ' που τραβάει από χαμηλότατα, πάλι κλακέτες. Συνήθεια από τα εξακόσα, αλλά έχει πλάκα. Αυτό το "έχω ροπή και πάω μονόγκαζο" δεν το συνήθισα ποτέ.

  14. #14
    Μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2013
    Μηνύματα
    44
    Φυσικά και δεν το θέλω για να πηγαίνω στην καφετέρια ( δεν πινω και καφέδες πειράζουν στα νεύρα χαχαχα ) απλα πιστεύω οτι πρεπει πρωτα να το μάθω και μετα να το βάλω πίστα καθώς και οτι για να το βάλω πίστα πρέπει να πάω Αθήνα. Το θέλω κύριος για βόλτες και μου αρέσει κιόλας. Ξέρω οτι θα βολευτω περισσότερο με κάτι άλλο αλλά..... είμαι ψημένος για SS, ξέρω οτι θα δυσκολευτω αλλά το θέλω....
    Ακόμη σκοπεύω να πάρω και ενα παπί ή αμάξι για να μετακινουμαι, κυρίως για βόλτες την θέλω δηλαδή.

  15. #15
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos.M Προβολή μηνύματος
    ...απλα πιστεύω οτι πρεπει πρωτα να το μάθω και μετα να το βάλω πίστα...

    Το ακριβώς ανάποδο.

    Για τα υπόλοιπα δεν έχω να πω κάτι άλλο.
    Σου τα είπα πριν, σου είπανε και τα αλλά παιδιά, θα σου πούνε κι άλλοι λογικά.
    Πράξε όπως νομίζεις.


    Εντιτ: όταν λέμε να το βάλεις πίστα δεν εννοούμε να μπεις και να ψάχνεις να γράψεις χρόνους και να λιωνεις στο ξεκαυλωμα.
    Εννοούμε να μάθεις το μηχανάκι σου σε ένα περιβάλλον ασφαλέστερο από τους δημόσιους δρόμους, να κανεις κανά σχολείο CSS, RS κλπ.
    Μετά έρχεται το ξεκαυλωμα, το κυνήγι κλπ.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αξιζει η αγορα του 400?
    από George-3- στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2008, 10:18
  2. Αποριες πριν την αγορα του Ζ750
    από Lazio στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 16/05/2005, 15:41
  3. Ψηφοφορία καλύτερο SS του 2005
    από idi στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 74
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2005, 20:52
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2005, 01:19
  5. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2003, 22:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF