Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 67

Θέμα: καλος αναρτησας για ss?

  1. #16
    Δλδ οι μαμα αναρτησεις που τις ειχε ρυθμισμενες ο κατασκευαστης δεν τον καλυπτανε και πηρε τις super duper aftermarket με τις πολλες ρυθμισεις και τωρα θα πρεπει να του τις ρυθμισει (στην καλυτερη στο περιπου) καποιος Ελληνας "ειδικος".
    Περα απο τα λεφτα και την ταλαιπορια ποιο το τελικο (οδηγικο) οφελος απο ολο αυτο;

    Και τσαμπα να τις βρικε ή να μην ειχε αναρτησεις το μηχανακι παντα θα εχει το ανγχος οτι δεν ειναι ρυθμισμενες σωστα.



    υ.γ.
    "Αγωνιστικο" ή ακριβο δεν σημαινει οτι ειναι και καλυτερο (ειδικα εκτος πιστας). Κλασικη περιπτωση τα λαστιχα.

  2. #17
    οι μαμα αναρτησεις και ιδικα σε japan πασχουν ειναι Universal και δεν θα ειναι ο πρωτος που θελει να τις εχει στο γουστο του...

    οι καλες αναρτησεις δεν ειναι μονο για πιστα... αν ειχα λεφτα θα εβαζα και εγω στο VTR ενα ζευγαρι οιλινς... και ατομα στην Ελλαδα ηπαρχουν να τις ρηθμησουν!
    ORGIA!!!!!

  3. #18
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    γιατι πρεπει δηλαδη αυτος που θα ρυθμισει τις αναρτησεις να εχει τρεξει και motogp?αναρτησεις ειναι οχι πυρηνικοι αντιδραστηρες...
    το τελικο οδηγηκο οφελος ειναι να εχεις μια αναρτηση που να δουλευει στο δρομο, να αποροφαει ανωμαλιες και να κραταει σε επαφη τον τροχο παντα με το δρομο...ενας αναρτησας, ακομα και οι ''ταπεινοι'' ελληνες που δεν εχουν τρεξει στο παγκοσμιο, ειναι σε θεση να το κανουν αυτο...

    και δεν ειναι υποχρεωτικο να ξερεις να ρυθμιζεις μια καλη αναρτηση για να την εχεις κιολας

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από astroman76 Προβολή μηνύματος
    οι μαμα αναρτησεις και ιδικα σε japan πασχουν ειναι Universal και δεν θα ειναι ο πρωτος που θελει να τις εχει στο γουστο του...

    οι καλες αναρτησεις δεν ειναι μονο για πιστα... αν ειχα λεφτα θα εβαζα και εγω στο VTR ενα ζευγαρι οιλινς... και ατομα στην Ελλαδα ηπαρχουν να τις ρηθμησουν!

    σε τι δλδ δεν θα σε καλυπταν οι japan universal και θα εβαζες ohlins?

  5. #20
    εμενα με την οδηγηση που κανω αυτη την στιγμη με καληπτουν αλλα ξερω αλλα ατομα που θελουν πιο ακρηβης ρυθμησεις και οι μαμα αναρτησεις εχουν ενα οριο..
    ORGIA!!!!!

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    λογικα αν εισαι σε θεση να βγαλεις ανεπαρκη μια λειτουργικη αναρτηση τοτε εχεις και την ικανοτητα να ρυθμιζεις
    η αναρτηση δεν ειναι μοτερ που ρυθμιζεται στατικα σε δυναμομετρο ή φρενα σε φρενομετρο
    τη ρυθμιζει αυτος που οδηγει μετα απο δοκιμες ή δινει ακριβεις οδηγιες σε καποιον να τη ρυθμισει
    βεβαια υπαρχουν και περιπτωσεις οπου υπαρχουν λεφτα για ξοδεμα οποτε <<εγω>> που ειμαι ασχετος παιρνω οτι ακριβοτερο μπορω και το αφηνω στα χερια του καλυτερου μαστορα και ετσι αισθανομαι ευτυχισμενος

  7. #22
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/08/2012
    Μηνύματα
    84
    θενκς απαντες,μου ρθε πμ και ειμαι οκ,αλλα θα τσεκαρω και τις αλλες απαντησεις,ειναι λιγο μυστηρια η αναρτηση,λιγο ιδιαιτερο το 954 και εκτος του προσωπικου στησιματος χρειαζομαι μια 2 -τεχνικη γνωμη.αυτα.

  8. #23
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    ουτε δανεικα να σας ζητουσε ο ανθρωπος δε θα κανατε ετσι...

    ημαρτον ρε...

  9. #24
    Παμε απο την αρχη γιατι καπου δεν συνεννοούμαστε.

    Η αναρτηση αποτελειτε απο δυο βασικες μοναδες. Αμορτισερ (αποσβεστηρας ταλαντωσεων) και ελατηριο.
    Για να στησεις μια αναρτηση πρεπει το ελατηριο (που εξαρτατε κυριος απο το βαρος του συνολου αναβατης-μηχανη) να παντρευτει με τις καταλληλες (για το στιλ οδηγησης) ρυθμισεις απασβεσης. Ταυτοχρονα πρεπει να υπαρχει και μια συνεργασια μπροστινης και πισο αναρτησης για να ειναι ωραια δεμενο το πακετο.

    Τις μαμα αναρτησεις τις εχει ρυθμισει ο κατασκευαστης για ενα "μεσο" βαρος αναβατη (συνηθος 85Kg) και για μια "μεσου" τυπου αδηγηση (ουτε πιστα, ουτε ελληνικοι δρομοι).
    Λογο του παραπανω η αναρτηση καθετε κουτι σε πολυ συγκεκρημενο τυπο αναβατη, ΑΛΛΑ ειναι τουλαχιστον "ζυγισμενη" ως προς το συνολο της συμπεριφορας της (σε απλα λογια δεν ειναι επικίνδυνη).

    Για να πουμε οτι καποιος χρειαζετε καλυτερες αναρτησεις θα πρεπει πρωτα να εχει εξαντλησει τις δυνατοτητες των μαμα, πραγμα που συμαινει οτι θα εχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αλλαξει ελατηρια (για το βαρος του) και θα εχει κανει μερικες ρυθμισεις στις μαμα αναρτησεις.
    Μονο αν οι ρυθμισεις των μαμα δεν εχουν πρακτικα επαρκη ακριβια ξεκινας να δεις τι καλυτερο υπαρχει.


    Τωρα στο προκειμενο.
    Οι super duper αναρτησεις του φιλου ειναι οχι μονο αρυθμιστες αλλα 99,9% δεν εχουν σωστα ελατηρια.
    Αρα πρωτη ερωτηση:
    - Με βαση πιανου το βαρος θα παρουμε ελατηρια; Του οδηγου ή του μηχανικου;
    Δευτερη ερωτηση:
    - Βαση πιανου τις οδηγικες αναγκες θα ρυθμισουμε τις αναρτησεις; Του οδηγου ή του μαστορα;
    Τριτη ερωτηση:
    - Ποιος αναρτησας (που θεωρουμε καλο) δεν θα ξερει τα παραπανω και αν τα ξερει πως θα αναλαβει την "δουλεια";

    Γενικη παρατηρηση λοιπον.
    Ο οδηγος θα πρεπει να ξερει τι θελει να πετυχει και φυσικα δεν ενωουμε γενικολογα "καλυτερους χρονους", καλυτερη αναρτηση" αλλα συγκεκρημενα τι κανει η αναρτηση του και πως θα επρεπε-ηθελε να συμπεριφερετε. Εδω η δυνατοτητα μεταφορας πληροφοριων εχει να κανει και με το πως θα περιγραψεις την αισθηση μιας μηχανης με λογια και την συνεννόηση μηχανικου-οδηγου. Αρα ο οδηγος πρεπει να μας πει τι ακριβος θελει και ο μηχανικος να ξερει τι θα πρεπει να ρυθμισει για να το πετυχουμε.

    Η περιπτωση παρε το superduper μηχανακι μου και φτιαξε μου καλες αναρτησεις προϋποθέτει ασχετο αδηγο και ανεντιμο μηχανικο.
    Στην καλυτερη περιπτωση θα φτασουμε το επιπεδο αποδωσης των μαμα αναρτησεων που λεγαμε οτι δεν μας κάλυπταν.





    υ.γ. Εως ενα οριο το βαρος του οδηγου ρυθμιζετε απο την προφορτηση του ελατηριου αρα μπορει να μην χρειαζετε αλλαγη ελατηριου. Αυτο δεν ανερει το οτι αλλη προφορτηση (και αλλες ρυθμισεις για καθε προφορτηση) θα θελει ο μηχανικος και αλλη ο οδηγος εκτος και αν επιλεξουμε μηχανικο με κυριο κριτηριο το βαρος του.

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από astroman76 Προβολή μηνύματος
    εμενα με την οδηγηση που κανω αυτη την στιγμη με καληπτουν αλλα ξερω αλλα ατομα που θελουν πιο ακρηβης ρυθμησεις και οι μαμα αναρτησεις εχουν ενα οριο..
    μηπως τα αλλα ατομα λεγονται Μπουστας και Συνιωρης...??
    δεν υπαρχει περιπτωση να μην καλυπτεται ελληνας ερασιτεχνης με ss απο τις μαμα αναρτησεις japan μοτο...

    και οσοι τις αλλαζουν, το κανουν χαριν εντυπωσιασμου και οχι ουσιας...αφου στην ουσια οι μαμα αναρτησεις καλυπτουν το 99% των ερασιτεχνων αναβατων και το υπολοιπο 1% παει τοσο γρηγορα που ουσιαστικα πιανει χρονους αγωνιζομενων...


    εκτος και αν θελετε να κανετε τα μηχανακια να γινουν κατι αλλο απο αυτο που ειναι...γιατι δεν μπορω να διανοηθω να παρθει ενα ss και να θελει ο αλλος να αποσβενονται "κρεμα" οι ανωμαλιες του δρομου και να συμπεριφερεται στα σαμαρακια σαν μικρομεσαιο οικογενειακο κουτι...

  11. #26
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Πάμε Μέγαρα να ρυθμίσουμε..

    Που αλλού; δεν γίνεται αλλού. Οπότε υπομονή. Άντε να προτείνει κάποιος μερικές αρχικές ρυθμίσεις πιέζοντας τη μηχανή με ζεστές αναρτήσεις (μετά από καταδρομική στην Επίδαυρο όμως; ) και κρίνοντας έτσι πως συμπιέζουν και αποσβένουν και μετά πρέπει εσύ να βρεις τι θέλεις και τι σου αρέσει. Για κάθε πίστα ή δρόμο μπορεί να θέλουμε διαφορετικές ρυθμίσεις. Αλλά αρχικά θέλουμε κάτι που να λειτουργεί γενικώς εκεί που κινούμαστε πιο πολύ. Αν τις ρυθμίσουμε στην πίστα των Μεγάρων, μπορεί να βολεύουν μόνο εκεί π.χ. και έξω να μην είναι ό,τι καλύτερο. Πριν κάνουμε όλα αυτά πρέπει να ξέρουμε αν έχουμε τα σωστά ελατήρια όπως αναφέρθηκε και το σωστό sag. Πρώτα ρυθμίζουμε αυτά και μετά πάμε να δούμε αποσβέσεις αν θέλουμε. Σε δρόμο με μεταβαλλόμενο τεραιν με όλου του είδους τις στροφές αν είναι εφικτό, δοκιμάζουμε και κάνουμε αλλαγές 1 το πολύ 2 κλικ κάθε φορά. Αυτα τα 1 με 2 clicks μπορεί να κάνουν μεγάλη διαφορά στον δρόμο. Δεν ανοίγουμε ή κλείνουμε περισσότερο γιατί έτσι όπως έχουμε συνηθίσει με τις υπάρχουσες ρυθμίσεις (τις οποίες φυσικά έχουμε σημειώσει) μπορεί να φάμε τα μούτρα μας.

    Παράδειγμα. Την τελευταία φορά που ήμουν Μέγαρα ήταν και ο μηχανικός μου, είδε το πίσω λάστιχο και μου είπε ότι κάτι δεν πάει καλά με την απόσβεση. Είχε graining πίσω από τα αυλάκια σαν να αναπηδούσε ο τροχός στην επιτάχυνση. Μέσα δεν είχα κάποιο θέμα, αλλά δεν πίεζα και 100% βέβαια και εκείνη την ώρα είχα πάθει και θερμοπληξία γιατί είχε 40°C. (Μετά από αυτό μου πήρε καμια ώρα για να συνέλθω)
    Μου λέει για δοκίμασε αυτό και μου ανοίγει την επαναφορά 2 clicks. Μπαίνω μέσα και στον 2ο γύρο μου έφυγε λίγο στην Κ1.. μετά, δεδομένης και της αφυδάτωσης, κότα μερικούς γύρους ακόμα και έξω. Στη συνέχεια αποφασίσαμε ότι η Ohlins είχε γίνει σουμιές και την πήγαμε για service.

  12. #27
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    μηπως τα αλλα ατομα λεγονται Μπουστας και Συνιωρης...??
    δεν υπαρχει περιπτωση να μην καλυπτεται ελληνας ερασιτεχνης με ss απο τις μαμα αναρτησεις japan μοτο...

    και οσοι τις αλλαζουν, το κανουν χαριν εντυπωσιασμου και οχι ουσιας...αφου στην ουσια οι μαμα αναρτησεις καλυπτουν το 99% των ερασιτεχνων αναβατων και το υπολοιπο 1% παει τοσο γρηγορα που ουσιαστικα πιανει χρονους αγωνιζομενων...


    εκτος και αν θελετε να κανετε τα μηχανακια να γινουν κατι αλλο απο αυτο που ειναι...γιατι δεν μπορω να διανοηθω να παρθει ενα ss και να θελει ο αλλος να αποσβενονται "κρεμα" οι ανωμαλιες του δρομου και να συμπεριφερεται στα σαμαρακια σαν μικρομεσαιο οικογενειακο κουτι...




    που ειναι ο εντυπωσιασμος σε μια αναρτηση που βαζεις την επαναφορα στο τερμα και το μηχανακι ανεβαινει πανω σα να εχει ελατηριο μονο...αυτο δε λεγετε αναρτηση λεγεται σουστα και ενα τετοιο βρισκεται στο πισω μερος των περισσοτεων japan και ευρωπαικων με φτηνες σειρες περιφεριακων...εσας που σας αρκει αυτο λοιπον απλα δεν ξερετε πως λειτουργει μια αναρτηση σωστα...και οχι αυτο το πραγμα δεν καλυπτει ουτε το 99% των αναβατων ουτε το ενα τις εκατο που κυνηγαει χρονομετρα...αυτο ικανοποιει μονο οποιον χρησιμοποιει τη μοτο του για παπι και δε ξερει τπτ

  13. #28
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    και κατι ακομα, ο ανθρωπος ρωτησε αμα ξερετε καποιον να ρυθμισει αναρτησεις...δεν ρωτησε πως να τις ρυθμισει...οποτε αυτα τα περι σαγκ κλπ που του λετε ειναι ασχετα και θα του τα πει αυτος σας ζητησε να του τα πειτε...το θρεντ δε λεει πειτε μου εσεις που ειστε ψαγμενοι να μου πειτε πως να τα ρυθμισω...

  14. #29
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    και κατι ακομα, ο ανθρωπος ρωτησε αμα ξερετε καποιον να ρυθμισει αναρτησεις...δεν ρωτησε πως να τις ρυθμισει...οποτε αυτα τα περι σαγκ κλπ που του λετε ειναι ασχετα και θα του τα πει αυτος σας ζητησε να του τα πειτε...το θρεντ δε λεει πειτε μου εσεις που ειστε ψαγμενοι να μου πειτε πως να τα ρυθμισω...
    Στις αναρτήσεις όλοι ειδικοί είμαστε.

  15. #30
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Γενικά έχει καταντήσει λίγο κουραστική η φάση, που μπαίνει κάποιος καημένος να ρωτήσει για μια πληροφορία, μια άποψη, μια βοήθεια και πέφτουν όλοι πάνω του να του αποδείξουν πως η κίνησή του είναι λάθος και αυτοί ξέρουν καλύτερα και να τους ακούσει για να είναι περήφανοι οι γονείς του ^^ ΔΕΝ είστε οι γονείς του, δεν είστε οι κηδεμόνες του, δεν είστε δικηγόροι, δεν είστε αστυνομικοί, χαλαρώστε. Απαντήστε στην ερώτηση ή κάντε κάτι άλλο.
    Life begins at 45°.

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ελαστικά για Ss 600
    από stokos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 26/08/2005, 14:48
  2. Λαστιχα για SS
    από road spirit στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2005, 14:11
  3. Αθηνα-ναυπακτο Για Ss
    από Tigas στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 106
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2005, 09:06
  4. Ομαδική για πολυεστερικά και fiberglass κοστούμια για SS
    από stako στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2005, 12:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF