Περίεργο
Γιατί εγώ το συγκρινα με στρώμα και ΤΑ 700
Δηλαδή με μεσαία ον οφ
Ούτε με σκούτερ ουτε με κάτι άλλο
Περίεργο
Γιατί εγώ το συγκρινα με στρώμα και ΤΑ 700
Δηλαδή με μεσαία ον οφ
Ούτε με σκούτερ ουτε με κάτι άλλο
Μ'αρέσει που οι κατιμάδες θεωρούν ότι το 990 έχει γκάζια. Δεν περιγράφεται η φρίκη που έφαγα με το εν λόγω... Μόνο το SMT συμπάθησα και αυτό γιατί ανοίγεις το γκάζι και το μοτέρ δεν πάει να διαλυθεί από το βήξιμο όπως το adv. Αλλά πεθαμενέισον ελέησον, γραμμικότητα όσο δεν παίρνει και μετά έρχεται ο κόφτης και μένεις ν'απορείς που είναι τα εκατό άλογα (και παραπάνω στο SMT). Και μετά ανεβαίνεις στο fazer και βρίσκεις την υγειά σου.![]()
Το 800 μία βόλτα το πήρα, δεν είναι κακό, ωραία θέση οδήγησης, ωραίο κιβώτιο, εννοείται πως η λέξη δύναμη είναι αστείο να βρίσκεται στην ίδια πρόταση, αλλά τραβάει από χαμηλά, ξεκούραστα και ήρεμα. Κάλυψη δεν έχει καθόλου από τον αέρα.
Και για να μείνουμε ον τόπικ, μετά την σιωπηλή αλλαγή σε πλαίσιο και αναρτήσεις στο R1200GS, έρχεται και η αλλαγή στο μοτέρ και όλα μιά χαρά...![]()
Δυστυχώς έχει ακόμα θεματάκια αξιοπιστίας κυρίως με τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, δυστυχώς η BMW συνεχίζει να θεωρεί πειραματόζωα ή κορόιδα τους πελάτες γιατί δεν δέχομαι δηλώσεις τύπου "ναι είχε πέσει το στάνταρ στον ποιοτικό έλεγχο γιατί δεν προλαβαίναμε να πουλάμε", είναι αστείο να απαξιώνεις το πανάκριβο μοντέλο σου λίγους μήνες μετά αλλάζοντας ΟΛΑ τα βασικά του στοιχεία... Και για αυτό λατρεύω Τέρενς που έχει δίκιο να λέει ότι ένα είναι το on-off to rule them all.
Και το 990 και το 800 ψοφια ειναι για τα κυβικα τους σε στοκ μορφη τι να λεμε...
Το 800 ομως εχει το αβανταζ του αψογου ψεκασμου και το 990 εχει το αβανταζ των κυβικων και του ευκολου δαχτυλιασματος.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Για αμφότερα τα μοτέρ έχω διαβάσει πολλά γιατί ήταν/είναι στην dream list. Το 800 και εμένα μου φάνηκε στρωτό, οι κάτοχοι παραπονούνται για απότομο ψεκασμό στο άνοιγμα.
Για το 990 είχα δει εκείνο το 6χρονο "δαχτύλιασμα" και μετατροπή σε 2Χ2...
Αλλά η πιο ωραία μόντα θα ήταν ένα SMT με αναρτήσεις/τροχούς ADV.
Το 800άρι πάντως είναι λίρα 100 γιατί οι αναρτήσεις φκιάνονται εύκολα, το βάρος είναι σε επίπεδα tenere660, ιδιαίτερα βίτσια δεν έχει βγάλει από ζημιές. Πως το λέει ο Κραουνάκης; Τα λεφτά τα λεφτά, ποιός τ'ανακάλυψε, τα λεφτά τα λεφτά, τα μπικικίνιααααα
Από χρώματα πάντως πάμε από το κακό στο χειρότερο.
Όμορφα τα βρίσκω τα καινούργια BMWδάκια εγω,γούστα είναι άυτά θα μου πείς,ναχαμε και φράγκα καλά θάτανε![]()
και πολύ χάμηλή κατανάλωση το 800...
όσο για τη δύναμη, αυτή βγαίνει σε αυτά τα μηχανάκια με τον κλασικό τρόπο της bmw, αργά γραμμικά και μέχρι το τέλος ίδια...
υπάρχει αλλά δεν φαίνεται.... δεν είναι κακό πάντα αυτό. ανάλογα τι ζητάει κανείς...