Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 120

Θέμα: Ακούγεται σαν μπιέλα αλλά δεν είναι. (XT-XTZ)

  1. #1
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962

    Ακούγεται σαν μπιέλα αλλά δεν είναι. (XT-XTZ)

    Ηχογράφησα τον θόρυβο αλλά ο σωλήνας δεν ανεβάζει αρχεία ήχου και αυτή τη στιγμή δεν έχω πρόγραμμα μετατροπής.
    Κάποια στιγμή θα το ανεβάσω.

    Άλλος άκουγε τεντωτήρα άλλος άκουγε πίρο πιστονιού, εγώ άκουγα μπιέλα αλλά ήμουν σίγουρος ότι δεν είναι. Τι μπορεί να έπαθε το μπ@δελο έτσι ξαφινικά? Σταμάτησα στην εθνική να πιω καφέ και όταν το ξαναέβαλα μπροστά έκανε λες και η μπιέλα είχε τσακωθεί με το στρόφαλο.
    Ο googlhs δεν επιστρέφει τίποτε σχετικό για xt και ο σωλήνας έχει τα πάντα εκτός απ' αυτό. Κοίτα να δεις ρε φίλε μου που όταν έχεις αξιόπιστο μηχανάκι δεν μπορείς να βρεις τι φταίει και χάλασε!

    Λίγοι παραπάνω κραδασμοί με έκαναν να ψιλιαστώ τον αντικραδασμικό αλλά τι μπορεί να πάθει αυτός?
    Τελικά το πρόβλημα ήταν εκεί παραδίπλα.





    Δεν μπήκα στον κόπο να βγάλω πρώτα το ψευτοκάπακο των δίσκων. Έβγαλα κατ' ευθείαν όλο το πλαινό καπάκι.

    Κουνώντας την καμπάνα.. (Sorry για την ποιότητα του βιντεο, είναι από κινητό)

    http://youtu.be/eaho4vONe0k


    Έξω και η καμπάνα.. (Το ίδιο και για την φωτό)
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Φωτογραφία00112.jpg 
Προβολές:	835 
Μέγεθος:	76,6 KB 
ID:	319896


    Μέχρι εδώ νόμιζα πως είναι τα "πιράκια" (straight key κατά το ευαγγέλιο) που έχει στα γρανάζια του ο στρόφαλος ή ο αντικραδασμικός άξονας.

    http://youtu.be/n1iaYaAM6NY?t=3s



    Βίδα του στροφάλου, είναι αυτή με τα πολλά γρανάζια...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Φωτογραφία00090.jpg 
Προβολές:	836 
Μέγεθος:	70,1 KB 
ID:	319898


    έχει μια ασφάλεια, απ' αυτές που τις λυγίζεις και κλειδώνουν τη θέση της βίδας. Προσπαθώντας να λυγίσω την ασφάλεια για να λύσω την βίδα η ασφάλεια έσπασε. Δεν πειράζει λέω, έτσι κι αλλιώς αν την αφαιρέσεις μετά πάει για αλλαγή. Δοκιμάζοντας ποιο καρυδάκι ταιριάζει στην βίδα (36 btw) κατάφερα να χαλαρώσω την βίδα με τα χέρια.. Αμάν δύναμη, λέω!

    Τελικά αυτή η κυρία βίδα των 36mm είχε χαλαρώσει (αυτή τσαμπουκαλέυτικε και με την ασφάλεια και έσπασε) με αποτέλεσμα να κοπανάει. Για καλό και για κακό έλεγξα το straight key και δεν είχε καμία φθορά. Τα ξανα έβαλα όλα επάνω ευθυγραμίζοντας τα γρανάζια του στροφάλου με εκείνο του αντικραδασμικού και έσφιξα με τον ενδεδειγμένο από το ευαγγέλιο τρόπο.....
    Sent from me using a computer.

  2. #2
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Φωτογραφία00130.jpg 
Προβολές:	834 
Μέγεθος:	64,5 KB 
ID:	319899



    Μη βαράτε, το μάνουλ το γράφει. Ένα κομμάτι αλουμίνιο λέει, ανάμεσα στα γρανάζια και σφίγγουμε στα 80nm.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Φωτογραφία00120.jpg 
Προβολές:	829 
Μέγεθος:	64,9 KB 
ID:	319900


    Έβαλα πάλι την παλιά ασφάλεια έσφιξα και ο θόρυβος εξαφανίστηκε.

    Αναμένουμε τώρα φλατζα και ασφάλεια. Ευκαιρία να ρίξω μια ματιά σε αντλία λαδιού και αν δε βαριέμαι αντλία νερού.
    Τα ελατήρια των δίσκων είναι εντός ορίων. Τους δίσκους δε τους τσέκαρα, αύριο.


    ΒΤW το παπαράκι που φρενάρει τον μύλο των ταχυτήτων είναι μια χαρά (Για όσους είχαν παρακολουθήσει το θρεντ του χτ με τα τσαμπουκαλεμένο γρανάζι 2ας).

    Γενικός απολογισμός. Μια φλάτζα, 15ευρώ? Μια ασφάλεια με κόστος κάτι κοντά στο τίποτα? Παραφλού που έτσι κι αλλιώς θα τα άλλαζα και συμπλήρωμα λαδάκια. Φθηνά τη βγάλαμε.

    Συμπέρασμα.
    Δεν ξανασταματάω για καφέ. Ακούς Βασκα?
    Sent from me using a computer.

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Είσαι μία σουπιά εσύ..


    Και στην ζημιά μελάνι έριξες και την έκανες με ελαφριά ....

  4. #4
    Τέλος καλό όλα καλά!
    Σκεύτομαι και λέω λοιπόν.. αν δεν μπορεί να ασχοληθεί (για διάφορους λόγους) κάποιος σε μια αντίστοιχη περίπτωση-"ζημιά"
    όπως ο φίλος Ντάζ και πάει σε μαστοράντζα εκεί έξω,πόσο εύκολα μπορείς να πέσεις στα δίχτυα κάποιου που θα κοιτάξει να σε αρμέξει..

  5. #5
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Είσαι μία σουπιά εσύ..


    Και στην ζημιά μελάνι έριξες και την έκανες με ελαφριά ....
    Έχασα ένα μπάνιο ρε ψηλέ!
    Sent from me using a computer.

  6. #6


    γειά σου ρε μαστραπόστολε
    πουτσ@@@@@@@@@

  7. #7
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Είναι αυτός ο θόρυβος που λέγαμε πριν κανένα χρόνο ότι ήταν το πιστόνι που "σκαμπίλιζε" στον κύλινδρο????

    Αν καθάρισες, την έβγαλες πολύ φτηνά. Ούτε του παπά μην το πεις.

    well done my friend

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  8. #8
    Ισος να ηθελε λιγο περισσοτερο ψαξιμο στο γιατι ελυσε το παξιμαδι...
    Ηταν ελαττωματική η ασφαλεια; Ειναι μεγαλες οι ανοχες στα σπειρωματα; Εχει πολυ δυναμη το ΧΤ (:rotflmao

    Γιατι και λοκτιτε να βαλεις αν η ασφαλεια δεν κραταει θα στο ξανακανει και οι στροφαλοι ειναι ακριβοι αν λυγισουν ή σπασουν οι ακρες τους.

  9. #9
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Έχασα ένα μπάνιο ρε ψηλέ!
    Δεν πειράζει ρε καρντάση
    Γλίτωσες πολύ χειρότερα και πολλά ευρα νομίζω

  10. #10
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Είναι αυτός ο θόρυβος που λέγαμε πριν κανένα χρόνο ότι ήταν το πιστόνι που "σκαμπίλιζε" στον κύλινδρο????

    Αν καθάρισες, την έβγαλες πολύ φτηνά. Ούτε του παπά μην το πεις.

    well done my friend

    Δεν ήταν πριν ένα χρόνο. Τότε είχα κάπου στα 30.000 και τώρα έχω 70.000. Προφανώς δεν ήταν τίποτα. Το αυτί μου θα έφταιγε που είναι ευαίσθητο στον φασαριόζο κινητήρα των xt και ίσως καμια αλλαγή μάρκας λαδιών. Δε με ξανα απασχόλησε εκείνο. Σε 30.000 χλμ που πιθανότατα θα χρειαστεί κανένα σετάκι ελατήρια θα μετρήσω ανοχές πιστονιού, κυλίνδρου και πίρου να δω πόση ζωή έχουν ακόμα, πριν αρχίσουν τις σφαλιάρες.
    Sent from me using a computer.

  11. #11
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Ισος να ηθελε λιγο περισσοτερο ψαξιμο στο γιατι ελυσε το παξιμαδι...
    Ηταν ελαττωματική η ασφαλεια; Ειναι μεγαλες οι ανοχες στα σπειρωματα; Εχει πολυ δυναμη το ΧΤ (:rotflmao

    Γιατι και λοκτιτε να βαλεις αν η ασφαλεια δεν κραταει θα στο ξανακανει και οι στροφαλοι ειναι ακριβοι αν λυγισουν ή σπασουν οι ακρες τους.
    Από το νετ δεν βρήκα τίποτα. Θα ρίξω μια ματιά και στο xt660 forum να δω αν υπάρχει κάτι σχετικό. Έχω χρόνο μέχρι να έρθει η φλάτζα στο νησί.

    Δεν ξέρω σε τι μπορεί να οφείλεται και από τι μπορεί να προκλήθηκε. Φαντάζομαι πως είναι το χούφτωμα του γκαζιου με μικρές ταχύτητες. Δεν σκίζω την πρώτη και σπάνια (μόνο όταν υπάρχει λόγος) θα συμπλεκτάρω τη δευτέρα. Που και που όμως με πιάνει, ενώ άλλοτε απαιτείται. Ίσως όλα αυτά δρουν αθροιστικά και μετά από 70Κ μεικτά χλμ έκαναν τη βίδα να χαλαρώσει (αδικαιολόγητα λέω εγώ). Ίσως όμως να είναι κάτι άλλο, δεν ξέρω.

    Κάποιος μου είπε ότι του είχε ξανατύχει. Έλυνε ένα χτ που νόμιζε ότι είχε χτυπήσει μπιέλα μέχρι που έπεσε πάνω στην ξεβιδωμένη βίδα. Αν είναι όμως κοινό πρόβλημα των "σκισμένων" ή των high mileage δεν έπρεπε να το ξέρουμε?

    Παρόμοια περιστατικά με xtz που έχουν περισσότερα χλμ και πιο άσχημη μεταχείριση δεν έχω βρει ούτε στο xt660.com ούτε κάπου αλλού.

    Το μανουάλι δεν λέει κάτι για λοκτιτε. Δεν ξέρω αν πρέπει να βάλω. Γράσο μολύβδου λέει να βάλω (αν θυμάμαι καλά) στην βίδα όπως και στο σπείρωμα του άξονα. Την βίδα του αντικραδασμικού δεν την πείραξα. Σε αυτή το μανουάλι λέει να βάλεις λάδι μηχανής πριν τη σφίξεις με δυναμόκλειδο. Τα λιπαντικά πριν τη σύσφιξη έχουν νόημα γιατί στο στεγνό σπείρωμα τα 80 και τα 70 nm αντίστοιχα, θα έρθουν νωρίτερα.

    Η ασφάλεια δεν ήταν σπασμένη. Έσπασε όταν προσπάθησα να τη βγάλω και μάλιστα δεν έσπασε στο σημείο που ήταν λυγισμένη για να πιάνει τη βίδα, αλλά λίγο πιο κάτω. Τουλάχιστον αυτό μου δείχνει το κομματάκι που έχω στα χέρια μου. Την βίδα την συγκρατούσε η ασφάλεια. Όταν την έβγαλα η βίδα ξεβίδωσε με το χέρι χωρίς καμία απολύτως δύναμη.
    Sent from me using a computer.

  12. #12
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Κύριοι διαχειριστές καλά το έβαλα εδώ το θρεντάκι ή ταιριάζει στα τεχνικά? Πράξτε κατα βούληση..






    Meni0 θα επανέλθω να σΕ πω τι πιστεύω.
    Sent from me using a computer.

  13. #13
    Ρε Αποστολε τι μου κανεις τωρα..
    Και το ειχα και σαν μελλοντικη αγορα γμτ,με κατι τετοια ξενερωνω ρε φιλε..
    Γιατι τωρα το εκανε αυτο;;

  14. #14
    Το προβλημα ειναι κυριος στην ασφαλεια.
    Οτι και αν εχει το παξιμαδι η ασφαλερια ειναι εκει για να μην το αφησει να περιστραφει.
    Αν εισαι απολυτα σίγουρος οτι κανεις δεν εχει βαλει χερι εκει (γιατι καθε φορα θελουμε καινουρια ασφαλεια), ψαξε λιγο μηπως δεν ακουμπαει καλα η ασφαλεια στις γωνιες του παξιμαδιου ή αν θελει διπλα αυτακια (ενα στην πλευρα και ενα να ανγκαλιαζει την γωνια του παξιμαδιου.


    Οκ ξαναδιαβασα τι εγραψες και η ασφαλεια εκανε μια χαρα την δουλεια της. Αν τα σπηρωματα του παξιμαδιου ή του αξονα δεν εχουν "κλοτσησει" τωτε απλα οποιος και οπωτε εσφυξε το παξιμαδι δεν εκανε σωστα την δουλεια.
    Σφυξτε ξανα με την σωστη διαδικασια και θα εισαι ΟΚ.

    υ.γ. Γρασο μολυβδενιου θα ηταν οχι μολυβδου αν και απορο για το γιατι. Το λαδι για τις ροπες ειναι σωστο.

  15. #15
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Το προβλημα ειναι κυριος στην ασφαλεια.
    Οτι και αν εχει το παξιμαδι η ασφαλερια ειναι εκει για να μην το αφησει να περιστραφει.
    Αν εισαι απολυτα σίγουρος οτι κανεις δεν εχει βαλει χερι εκει (γιατι καθε φορα θελουμε καινουρια ασφαλεια), ψαξε λιγο μηπως δεν ακουμπαει καλα η ασφαλεια στις γωνιες του παξιμαδιου ή αν θελει διπλα αυτακια (ενα στην πλευρα και ενα να ανγκαλιαζει την γωνια του παξιμαδιου.


    Οκ ξαναδιαβασα τι εγραψες και η ασφαλεια εκανε μια χαρα την δουλεια της. Αν τα σπηρωματα του παξιμαδιου ή του αξονα δεν εχουν "κλοτσησει" τωτε απλα οποιος και οπωτε εσφυξε το παξιμαδι δεν εκανε σωστα την δουλεια.
    Σφυξτε ξανα με την σωστη διαδικασια και θα εισαι ΟΚ.

    υ.γ. Γρασο μολυβδενιου θα ηταν οχι μολυβδου αν και απορο για το γιατι. Το λαδι για τις ροπες ειναι σωστο.
    Μολυβδαινίου σωστά! Προφανώς χρησιμοποιείται για τους ίδιους λόγους με το λάδι μηχανής. Γιατί στην μία λάδι μηχανής και στην άλλη γράσο με βάση το μολυβδαίνιο? Ίσως λόγο διαφορετικού σπειρώματος (η μία είναι πιο μεγάλη), ίσως διαφορετικών ιδιοτήτων του λιπαντικού που δίνει διαφορετική προένταση στην βίδα κατά το σφίξιμο, ίσως μεγαλύτερων προβλεπόμενων ροπών σύσφιξης για τη δεύτερη.
    Κατά το σφίξιμο μόνο το 20% της ροπής πάει στον εφελκισμό. Το 50% στις τριβές με τη ροδέλα και το 30% στις τριβές των σπειρωμάτων. Συνεπώς το διαφορετικό λιπαντικό θα επηρεάσει διαφορετικά το τελικό ποσοστό εφελκυσμού που θα ασκηθεί, αποφεύγοντας την ανάγκη μεγαλύτερης ροπής που θα ταλαιπωρήσει τη βίδα.


    Μην έχοντας καινούρια ασφάλεια έσφιξα χωρίς λιπαντικό μόνο και μόνο για σιγουρευτώ ότι ο θόρυβος θα σταματήσει και δεν οφείλεται και σε κάτι άλλο, στην βίδα του αντικραδασμικού για πχ. Σφίγγοντας στην σωστή ροπή χωρίς λιπαντικό το δεύτερο αυτάκι της ασφάλειας (όχι το σπασμένο), έπεσε ακριβώς στην πλευρά της βίδας ενώ το σπασμένο στην γωνία της. Υπέθεσα πως αυτό έγινε λόγο έλλειψης λιπαντικού. Τώρα όμως με προβλημάτισες ότι ίσως κάποιος όντως δεν έσφιξε τη βίδα σωστά. Θα το δείξει η καινούρια ασφάλεια. (Στο δυναμόκλειδό μου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη και τα 80nm είναι στην καλή του περιοχή όπου έχει 2% απόκλιση το πολύ).

    Πιστεύω ότι αν ακολουθήσω το γράμμα του κατασκευαστή δε θα έχω πρόβλημα. (Τουλάχιστον για τα επόμενα 70.000 χλμ)
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Είναι κοντή δεν είναι ούτε καν 1.80, αλλά πηδάει πολύ
    από NAKANO-1100 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2007, 13:30
  2. ιδια δεν ειναι αλλα μοιαζουν αρκετα...
    από tools στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/01/2007, 22:35
  3. «Δεν είναι τα πάντα μοτοσυκλέτα μάγκες, αλλά ούτε και τραχανάς...»
    από nimbus στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2005, 13:54
  4. δεν είναι νέο πια αλλά ας το γράψω
    από NLS στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 23:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF