Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 120

Θέμα: Ακούγεται σαν μπιέλα αλλά δεν είναι. (XT-XTZ)

  1. #16
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Ρε Αποστολε τι μου κανεις τωρα..
    Και το ειχα και σαν μελλοντικη αγορα γμτ,με κατι τετοια ξενερωνω ρε φιλε..
    Γιατι τωρα το εκανε αυτο;;
    Κατά καιρούς έχω διαβάσει διάφορα κουλά που μπορεί να πάθει (ελάχιστα μεν, πολύ κουλά δε). Μεμονωμένες περιπτώσεις?

    Ίσως η κληρονομιά της κατασκευής στην Ιταλία?

    Δεν ξέρω!

    Πάντως σαν επισκευή είναι σχετικά απλή για κάποιον με τις βασικές γνώσεις και κανά δυο εργαλεία παραπάνω απ' αυτά του απλού weekend warrior.
    Αντλία νερού, ένα καπάκι, η καμπάνα και είσαι face to face με το πρόβλημα.

    Το δύσκολο ήταν να εντοπιστεί η βλάβη όχι να διορθωθεί.

    Δεν ξέρω κατά πόσο πρέπει να σε προβληματίσει.

    Θα ρωτήσω κάποιον γνωστό εξουσιοδοτημένο Υμαχακια που έχει δουλέψει σε πολλά χτ να δω αν του ξανα έτυχε κάτι τέτοιο και αν αντιμετώπισε πάλι πρόβλημα μετά την επισκευή του.
    Sent from me using a computer.

  2. #17
    Αν η βιδα δεν ξεσφηξε (αφου η ασφαλεια δεν απετυχε) και τα σπειρωματα δεν εχουν ζημια... απο που προηλθε η μεγαλη ανοχη και το συνεπακολουθο κροταλισμα;
    Μηπως καποια ροδελα εχει φαγωθει;


    Το γρασο (εδικα μολυβδαινιου που ειναι για λυπανση σε επιφανειες υπο σταθερη συνδεση) χρησημοποιητε σε σπειρωματα που λογο επαφης με το περιβαλον θα υποστουν διαβρωση και θα "κολλησουν". Μεσα στον κινητηρα και στο διαρκες μπανακι με λαδι ποιος ο λογος θα ηθελα πολυ να ηξερα...
    Το λαδι ειναι ρευστο και θα ελαττωσει τις τριβες πιο απετελεσματικα... αρα γιατι γρασο;
    Για γραψε ακριβος τι λεει το μανουαλ σε παρακαλω..

  3. #18
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Meni0s Προβολή μηνύματος
    ..πόσο εύκολα μπορείς να πέσεις στα δίχτυα κάποιου που θα κοιτάξει να σε αρμέξει..
    Η μισή μαστοριά είναι στο να εντοπίσεις τη βλάβη και η άλλη μισή να την επισκευάσεις. Βέβαια οι μάστορες δεν είναι ούτε θεοί ούτε παντογνώστες αλλά ο καλός ο μάστορας έχει αυτί και γνώσεις ώστε να ξέρει από που να ξεκινήσει το ψάξιμο. Όταν σταμάτησα σε μια έκθεση Yamaha να ρωτήσω που έχει αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο να πάω τον ασθενή να τον αφουγκραστούν ο ιδιοκτήτης ήταν γνώστης και ήθελε να το ακούσει. Μου είπε πιθανότατα καμπάνα αλλά να ρίξω και μια ματιά στον τεντωτήρα. Δυσκολευόταν να πάει το μυαλό του σε κάτι χοντρό γιατί αυτά δεν βγάζουν μπιέλες και πιστόνια έτσι απλά. Καμπάνα από sv έχω ακούσει και δεν μου έμοιαζε για τέτοιος αλλά είναι και διαφορετικά μηχανάκια..

    Με έστειλε σε έναν γνωστό με συνεργείο ο οποίος μου είπε ότι φταίει η έλλειψη λαδιών (ο δείκτης ήταν λίγο κάτω απ' το κανονικό ) αλλιώς θα ξεκινούσε το ψάξιμο και ότι βρει (έτσι ξέρω και εγώ, πήγα να του πω αλλά κρατήθηκα). Προς το κινλινδροπίστονο έτεινε και ήθελε 400 ευρώ μαστορικά για να φτάσει μέχρι εκεί. Ξέχασα να τον ρωτήσω αν τα 400 ήταν μαζί με το φπα. Ούτε που έκατσα να ασχοληθώ γιατί μου λέει για πίρο πιστονιού ενώ ο θόρυβος έλεγε άλλα. Ήθελα όμως να τον ρωτήσω όταν αλλάζουμε λάδια και το βάζουμε μπροστά με λιγότερο από 2 λίτρα μέσα για να κατεβάσει τα λάδια στο κάρτερ ώστε να μπορέσουμε να βάλουμε και τα υπόλοιπα γιατί δεν κοπανάει έτσι?
    Φεύγοντας σταμάτησα σε έναν άλλο. Μπιέλα μου λέει. Του είπα πως ξέρω πως ειναι δουλεμένο το μηχανάκι και πως είναι συντηρημένο και πως εμφανίστηκε ο θόρυβος και ότι είμαι 90% σίγουρος πως δεν είναι μπιέλα, τι άλλο μπορεί να είναι? Έσφιξε τα χείλη προβληματισμένος. Μου απάντησε πως αυτός το ακούει για μπιέλα και δεν ξέρει τι άλλο μπορεί να είναι ενώ η τιμή που μου είπε για μπιέλα ήταν πολύ μικρότερη απ' αυτή που μου είχε πει ο άλλος για πίρο πιστονιού.
    Είναι τυχαίο που ο πρώτος βάραγε μύγες και στον δεύτερο γινόταν πανδαιμόνιο?

    Σε όλους έλεγα να το πάρουν το οδηγήσουν κανένας δεν το έκανε. Τους έλεγα πως αν ο θόρυβος λέει το μισά τα άλλα μισά τα λένε οι κραδασμοί και ο τρόπος λειτουργίας του εν κινήσει αλλά δεν ξέρω να τα ερμηνεύσω αλλά κανένας δεν το έκανε μια βόλτα. Επίσης κανένας δε με ρώτησε πως εμφανίστηκε ο θόρυβος ή αν μεγάλωσε. Έψαξα το μανουαλ στα γρανάζια του αντικραδασμικού. Δεν ήξερα τι μπορεί να φταίει εκεί.
    Την επόμενη μέρα πήγα πάλι στην Υαμαχα να παραγγείλω φλάτζα για το καπάκι της καμπάνας αφού έτσι κι αλλιώς από εκεί θα ξεκινούσα και τον ρώτησα για τον αντικραδασμικό. Με ψύλλιασε για τα πυράκια στα γρανάζια και μου είπε πως πρώτα πρέπει να βρω τι φταίει και μετά να τα παραγγείλω όλα μαζί. Μου είπε και για άλλο συνεργείο όπου όταν το πήγα μου είπαν αμέσως για τα πιράκια ή για την βίδα του αντικραδασμικού. Επίσης μου είπε πως ήθελε 50 ευρώ για να μου το φτιάξει.

    Τα συμπεράσματα δικά σου.


    Γιατί το έκανα μόνος μου? Όχι δεν είχα καμιά όρεξη να το ανοίξω στην αυλή μου και θα ήθελα να το έχω έτοιμο την ίδια μέρα που εντοπίστηκε η πηγή του προβλήματος.

    Δεν το έκανα γιατί είμαι καλύτερος μάστορας. Δεν είμαι. Σίγουρα είμαι σκράπας στο να εντοπίζω βλάβες αλλά όταν επισκευάζω κάτι που ξέρω τι έχει είμαι προσεκτικός, μεθοδικός και το ψάχνω, δεν κοιτάω να το τελειώσω για να πιάσω το επόμενο. Κάτι που δεν έχει την πολυτέλεια να κάνει αυτός που έχει μια αυλή γεμάτη χαλασμένα. Αυτός στηρίζεται στις γνώσεις του, στην εξειδίκευση και στην ταχύτητα για να βγάλει το μεροκάματο. Αυτός που δεν ξέρει τι έχει μπορεί να φάει μια ολόκληρη μέρα ψάχνοντας μια βλάβη των 50 ευρώ. Αυτός που ξέρει τι έχει είναι εξειδικευμένος και αυτή την εξειδίκευση την πληρώνεις. Μαζί πληρώνεις και το σωστό εργαλείο που τον υποχρεώνουν να χρησιμοποιήσει και είναι ακριβό κτλ κτλ. Αυτός που άλλαξε ρουλεμάν τιμονιού μέσα στην εγγύηση και δεν έβαλε σωστά την τσιμούχα και πλήρωσα ρουλεμαν μετά από μερικούς μήνες δεν το έκανε επειδή δεν ήξερε να το κάνει.

    Επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι αυτός που θα το φτιάξει θα κοιτάξει το μάνουαλ να δει ότι η βίδα αυτή θέλει γράσο μολυβδαινιού και επειδή παραπάνω απ' τους μισούς δουλεύουν με δυναμόκλειδα force το έκανα στην αυλή μου. Πόσοι έχουν δυναμόκλειδα που να μετράνε σωστά τα 10Nm που έχουν οι βίδες του καπακιού? Ξέρεις τι μπορεί να κάνει λάθος ροπή σε αλουμίνιο έτσι?

    Για να μην πούμε γι' αυτούς που αντί να κλειδώσουν τον στρόφαλο με ένα κομμάτι αλουμίνιο βάζουν κατσαβίδι ή ακόμα και αερόκλειδο.

    Συμπλήρωμα στα λάδια θα χρειαστεί σίγουρα. Τι λάδι θα συμπληρώσει? Ξέρει τι έχεις μέσα? Αν σου βάλει καινούρια λάδια μαζί με την φλάντζα και το παραφλού, τα 50 είναι λίγα. Οπότε θα συμπληρώσει λάδια ότι έχει.

    Το έκανα μόνος μου γιατί παρόλο που δεν είμαι μάστορας με εμπιστεύομαι παραπάνω. Μέχρι ένα σημείο μπορώ να δικαιολογήσω τα πάντα αλλά δεν θέλω να τα αποδεχτώ οπότε όσο μπορώ τα αποφεύγω.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 12/07/2014 στις 01:36.
    Sent from me using a computer.

  4. #19
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Αν η βιδα δεν ξεσφηξε (αφου η ασφαλεια δεν απετυχε) και τα σπειρωματα δεν εχουν ζημια... απο που προηλθε η μεγαλη ανοχη και το συνεπακολουθο κροταλισμα;
    Μηπως καποια ροδελα εχει φαγωθει;


    Το γρασο (εδικα μολυβδαινιου που ειναι για λυπανση σε επιφανειες υπο σταθερη συνδεση) χρησημοποιητε σε σπειρωματα που λογο επαφης με το περιβαλον θα υποστουν διαβρωση και θα "κολλησουν". Μεσα στον κινητηρα και στο διαρκες μπανακι με λαδι ποιος ο λογος θα ηθελα πολυ να ηξερα...
    Το λαδι ειναι ρευστο και θα ελαττωσει τις τριβες πιο απετελεσματικα... αρα γιατι γρασο;
    Για γραψε ακριβος τι λεει το μανουαλ σε παρακαλω..
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	snapshot1.png 
Προβολές:	343 
Μέγεθος:	64,8 KB 
ID:	319923

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	snapshot2.jpg 
Προβολές:	346 
Μέγεθος:	99,1 KB 
ID:	319924

    Η ασφάλεια είναι αυτή. Το μικρό αυτάκι είναι αυτό που την κρατάει στην θέση της ώστε να μην γυρίζει μαζί με την βίδα. Όταν την ξανατοποθέτησα αυτό το αυτάκι μπήκε κανονικά στην υποδοχή του. Τα πάντα ήταν όπως έπρεπε να είναι με την διαφορά ότι προσπαθώντας να λυγίσω την ασφάλεια αυτή έσπασε (όχι και τόσο περίεργο) και η βίδα ξεβιδώθηκε με το χέρι (it's a mystery). Η ροδέλα που υπάρχει από πίσω ήταν μια χαρά. Έβγαλα τα γρανάζια, τσέκαρα τον πίρο και αυτός μια χαρά, κρατάει τα πάντα στην θέση τους χωρίς να κουνιέται τίποτα. Θα ξανακοιτάξω αν αυτό το αυτάκι που κρατάει την ασφάλεια έχει φάει κανένα ζόρι.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	$(KGrHqJHJFcFG(1Stj22BRob,PHV1Q~~60_57.jpg 
Προβολές:	343 
Μέγεθος:	44,8 KB 
ID:	319925
    Sent from me using a computer.

  5. #20
    Μπράβο ρε Αποστόλη για την μεθοδικότητα και την υπομονή σου, χρήσιμα όταν επιδιορθώνεις κάτι όσο χρήσιμα είναι και τα κατάλληλα εργαλεία. Τελικά μου φαίνεται ότι τα κυλινδρόμετρα δε θα τα χρειαστείς στον άμεσο μέλλον, μη σου πω ότι δε θα τα χρειαστείς καθόλου τόσο προσεκτικός που είσαι με το μηχανάκι.
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  6. #21
    Θα μπορούσε να φύγει η ασφάλεια από τη θέση της και να γίνει πανικός;

  7. #22
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MISKIN Προβολή μηνύματος
    Μπράβο ρε Αποστόλη για την μεθοδικότητα και την υπομονή σου, χρήσιμα όταν επιδιορθώνεις κάτι όσο χρήσιμα είναι και τα κατάλληλα εργαλεία. Τελικά μου φαίνεται ότι τα κυλινδρόμετρα δε θα τα χρειαστείς στον άμεσο μέλλον, μη σου πω ότι δε θα τα χρειαστείς καθόλου τόσο προσεκτικός που είσαι με το μηχανάκι.
    Κάτσε να βγει το καλοκαιράκι να μαζευτώ λίγο και να ξεφρακάρω οικονομικά και ένα σετάκι κυλινδρόμετρα θα τα πάρω. Αν περιμένω να μου χρειαστούν θα τα πληρώσω χρυσάφι. Καλύτερα να τα πάρω όταν τα πετύχω σε καλή τιμή.

    Ελατήρια κάποια στιγμή θα χρειαστεί γιατί δε βλέπω να το αλλάζω. Δε νομίζω όμως να χρειαστεί κάτι παραπάνω.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Θα μπορούσε να φύγει η ασφάλεια από τη θέση της και να γίνει πανικός;
    Αν ήταν θα είχε φύγει και δε θα χρειαζόταν να ψάχνομαι να δω γιατί χτυπάει.

    Θα άρχιζε να φτύνει γρανάζια και βίδες απ' τα κάρτερ οπότε θα ήξερα από που να ξεκινήσω.

    Δεν νομίζω, δύσκολα!

    Πάντως ποτέ δεν είναι αργά για κάποιον να αγοράσει το πρώτο χτ το οποίο θα βγάλει τον μισό κινητήρα απ' τα κάρτερ.
    Άντε μετά να μαζέψεις τους bmwακιδες.
    Sent from me using a computer.

  8. #23
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Δλδ επόμενη φορά που θα πω στον Βασκα να προσέχει τη χοντρή μη σκορπίσει τον άξονα στο δρόμο αυτός θα μου απαντήσει να έχω το νου μου μη πατήσω τον στρόφαλό μου με την πίσω ρόδα?

    Ε ρε γλέντια!
    Sent from me using a computer.

  9. #24
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    ένα σετάκι κυλινδρόμετρα θα τα πάρω.
    Το σετακι κυλινδρομετρα (μικρομετρο οπων νομιζω το κανονικο του) πρεπει να συνδιαστει και με ενα σετ μικρομετρα γιατι αλλιως ειναι αδυνατον να βγαλεις σωστες ανοχες... Αρα το 200-250 δεν το γλυτώνεις...

  10. #25
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Το σετακι κυλινδρομετρα (μικρομετρο οπων νομιζω το κανονικο του) πρεπει να συνδιαστει και με ενα σετ μικρομετρα γιατι αλλιως ειναι αδυνατον να βγαλεις σωστες ανοχες... Αρα το 200-250 δεν το γλυτώνεις...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	(R)Φωτογραφία0083.jpg 
Προβολές:	317 
Μέγεθος:	51,5 KB 
ID:	319945

    Sonic νομίζω πως εργαλεία δε σταματάς ποτέ να αγοράζεις.
    Sent from me using a computer.

  11. #26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Sonic νομίζω πως εργαλεία δε σταματάς ποτέ να αγοράζεις.
    Εγω να πω την αληθεια πλεον κατασκευαζω τα εργαλεια μου...

    Θα χρειαστει να φτιαξεις ενα τετοιο πινακακι μετρισεων οταν θα εχεις και τα μικρομετρα και το κυλινδρομετρο

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ff.jpg 
Προβολές:	316 
Μέγεθος:	107,7 KB 
ID:	319946
    Ουσιαστικα καλιμπραρεις το κυλινδρομετρο με βαση το μικρομετρο.

  12. #27
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Εγω να πω την αληθεια πλεον κατασκευαζω τα εργαλεια μου...

    Θα χρειαστει να φτιαξεις ενα τετοιο πινακακι μετρισεων οταν θα εχεις και τα μικρομετρα και το κυλινδρομετρο

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ff.jpg 
Προβολές:	316 
Μέγεθος:	107,7 KB 
ID:	319946
    Ουσιαστικα καλιμπραρεις το κυλινδρομετρο με βαση το μικρομετρο.
    Αν έχεις αυτη τη δυνατότητα είσαι τυχερός. Και εγώ έχω κανά δυο φτιαγμένα από "χέρι".

    Γεια σου ρε miskin!

    Κάπου είχα βρει κάτι ανάλογο αλλά αποθήκευσα και το δικό σου. Ναι την ψιλοξέρω τη διαδικασία αλλά έχω και έναν δάσκαλο που τα "νιώθει" τα μικρόμετρα.
    Ελπίζω πάντως ότι θα αργήσω να τα χρησιμοποιήσω στο δικό μου μηχανάκι.

    Thanks sonic.
    Sent from me using a computer.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    sonik ο λογος που εκανες το πινακακι;


    ειναι για να ξερεις που περιπου ειναι το ευρος μετρησεων για καθε ανταπτορα; ωστε να μην ψαχνεις τον ανταπτορα;


    daz παρεκλινουμε του θεματος σου, σορυ.

  14. #29
    1. Για να ξερω γρυγορα ποιος ανταπτορας ή και δαχτυλιδι ταιριαζει σε καθε εφαρμογη.
    2. Για να εχω ιδιες μετρησεις (σφαλμα) ειτε μετραω με το μικρομετρο ειτε με το κυλινδρομετρο (αρα σωστες ανοχες).
    3. Για να εμπιστυεωμαι μονο την μεταβολη της βελονας (πωσες γραμμες-mm δλδ) και οχι τα νουμερα που αναγραφονται στο "ρολοι" ή τελος παντων στις μετρισεις του κυλινδρομετρου. Απλα προσθετω στην τιμη min του πινακα τα δεκατα που μετακινηθικε η βελονα. Ετσι δεν χρειαζετε να αγωρασω πανακριβο εργαλειο ή να ψαχνομε με καλιμπραρισματα του οργανου.

  15. #30
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Βρήκα αυτό..

    http://www.xt660.com/showthread.php?t=20263

    Και αυτός αρχικά νόμιζε πως ήταν το γρανάζι του αντικραδασμικού.


    Videα

    Ο θόρυβος..

    https://www.youtube.com/watch?v=1yOV3b2nU-g

    https://www.youtube.com/watch?v=bEgg...PrTRGhHIwo1gYA

    Αυτό δεν μπορούσα να το βρω νωρίτερα?

    https://www.youtube.com/watch?v=Nyk4...wo1gYA&index=9

    Πάντως και ο τύπος στα σχόλια λέει ότι η ασφάλεια δεν είχε ανοίξει. Τώρα πως γίνεται να μην ανοίξει η ασφάλεια και να χαλαρώσει η βίδα δεν ξέρω. Επίσης το πρόβλημα του παρουσιάστηκε κάπου στα 16.000 χλμ. Ρε λες κάθε φορά που χάνει η Milan ο πούστης ο Ιταλός να ξεχνάει να σφίξει τις βίδες?

    Σήμερα έβγαλα αυτή τη φωτό..

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_8304.JPG 
Προβολές:	240 
Μέγεθος:	60,2 KB 
ID:	320179

    H ασφάλεια έσπασε όταν πήγα να την ανοίξω. Δεν ήταν σπασμένη ούτε στραβωμένη.

    Έβαλα την καινούρια ασφάλεια και έσφιξα όσο λέει το μάνιουαλ.

    Διάβασα και άκουσα τα πάντα. Ειδικά αυτά που άκουσα ήταν ο φόβος και ο τρόμος.

    Βάλε μου είπαν (όταν πήγα να πάρω τη φλάτζα και την ασφάλεια), locktight. Οκ το είχα σκεφτεί και εγώ αυτό αλλά αποφάσισα να μην βάλω.
    Αν δεν έχεις locktight βάλε φλατζόκολλα. Αν δεν έχεις φλατζόκολλα βάλε χρώμα για σίδερα, αλλά πλύνε πρώτα τη βίδα με ασετόν καθαρό για να φύγει το λάδι και να κολλήσει το χρώμα.
    Επίσης μου πρότειναν να βάλω άλλη βίδα ασφαλείας. Όταν είπα ότι είναι 36αρα ψιλόπαση και η αφτερ θα είναι τεράστια μου απάντησε ότι δεν πειράζει έχει περιθώριο εκεί. Δεν ασχολήθηκα άλλο. Ούτε περιθώριο έχει, ούτε τις ίδιες ροπές χρησιμοποιείς με διαφορετικής σκληρότητας βίδα ούτε υπήρχε περίπτωση να βάλω έχτρα βάρος στην βίδα του στροφάλου.

    Τίποτα δε μ' άρεσε και έκανα ότι ακριβώς έλεγε το μανουάλι. Δεν ξέρω, αφού εμένα δε μου κόβει παραπάνω έκανα ότι λέει ο κατασκευαστής.
    Στα παλιότερα μοντέλα έδινε μεγαλύτερες ροπές γι' αυτή τη βίδα ενώ στα καινούρια αποφάσισε να την ελαττώσει. Οπότε ούτε παραπάνω την έσφιξα.

    Στα 80Nm που λέει το μανουαλ η προεξοχή της ασφάλειας που "έκατσε" στην πλευρά της βίδας ήταν η δεξιά και όχι η αριστερή, ενώ τα σημάδια στη βίδα (απ' την προηγούμενη ασφάλεια) φανέρωναν ότι είχε γυρίσει μισή στροφή παραπάνω.

    Φρέσκο λαδάκι καινούριο αντιπηκτικό ένα φιλτράκι αέρα και τώρα δουλεύει πάλι σαν seico.


    Παρεμπίπτοντος οι δίσκοι μου είναι σαν καινούριοι και τα ελατήρια είναι πάνω απ' τη μέση της ζωής τους.
    Κάποια στιγμή θα τσεκάρω και ρουλεμάν λαιμού, μοχλικού και ψαλιδιών. Ανταλλακτικά όμως όχι από εδώ. Μου έπιασε τον κώλο ο ντόπιος.



    Να αλλάξω φίλτρο λαδιού σε καμιά 500αριά χλμ?
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Είναι κοντή δεν είναι ούτε καν 1.80, αλλά πηδάει πολύ
    από NAKANO-1100 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2007, 13:30
  2. ιδια δεν ειναι αλλα μοιαζουν αρκετα...
    από tools στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/01/2007, 22:35
  3. «Δεν είναι τα πάντα μοτοσυκλέτα μάγκες, αλλά ούτε και τραχανάς...»
    από nimbus στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2005, 13:54
  4. δεν είναι νέο πια αλλά ας το γράψω
    από NLS στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 23:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF