Tα slick του τα βάλανε τελευταία στιγμή στο grid πριν το warmup.
Δεν είναι τόσο απλό να ρυθμίσεις και το μηχανάκι απο wet σε dry σε 1 λεπτό. Βασικά έπαιξαν λοτταρία, και δεν τους έκατσε.
Το λάθος της ομάδας ήταν οτι δεν μπήκε να αλλάξει μηχανάκι όπως όλοι οι άλλοι. Οταν είδαν οτι όλοι οι άλλοι μπήκαν στα πίτς, ηταν ήδη πολύ αργά...
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Τελευταία τροποποίηση από endopandou; 14/07/2014 στις 13:53.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Από motomatters.com
Most disappointed of all was Stefan Bradl. The LCR Honda rider had taken a brilliant gamble to stay on the grid after the sighting lap while his mechanics swapped his bike around from a wet setting to a dry setting. The team came very close to pulling it all off, but a wayward spacer ruined their plans. Bradl's crew chief, 'Beefy' Bourguignon told the German publication Speedweek that they had planned to swap front fork springs, rear shock, and front brakes around for the start of the race. Normally, they would need 5:15 minutes to do all the work on the grid. But as the mechanics removed Bradl's rear shock, they dropped a spacer, losing precious time in recovering it. That left them with too little time to swap front fork springs, and with the softer of the front tires. The soft front forks meant that Bradl couldn't brake as hard as he needed to, with a dramatic effect on his lap times. He was quickly lapping in the 1'24 bracket, which gave him an advantage, but the riders behind were quickly up to speed. Marquez, Pedrosa, Lorenzo and Rossi were soon lapping in the 1'22s, and caught and dropped Bradl in no time.
Aν μπορείς να αλλάξεις τροχούς, ελατήρια στο πηρούνι και αμορτισέρ πίσω σε κάτω από 30 sec, πήγαινε καντους ενα demo και σίγουρα θα σε πάρουν στο HRC, η τουλάχιστον στην Ducati βρε παιδί μου.
Τα γυαλάκια θα σου χρειαστούν σίγουρα, μην ξεχάσεις να τα παρεις μαζί σου!
Σωστόςςς.
Και πάλι σωστός.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Εκπληκτικό χιούμορ.![]()
Συνέχεια επεξήγησης για ωραία μυαλά... Το σχόλιο το έγραψα υποθέτοντας πως όταν χρειάστηκε να αποφασίσουν για dry ρυθμίσεις απλά δεν είχαν χρόνο να αλλάξουν παρά μόνο να σετάρουν. Δύσκολο να το αντιληφθεί όποιος επιμένει να τα βλέπει ανάποδα, το καταλαβαίνω.
Πιστεύεις και συ πως είναι τραγικός κάποιος για να απαντάει με μπλαζέ ιφάκι σε λάθος άλλου σχολιαστή;
...
Τελευταία τροποποίηση από endopandou; 14/07/2014 στις 14:39.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
“At the time I thought that because the lower part of the circuit was wet and the upper part dry that maybe this is actually the right setting''![]()
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Αυτό πάλι με τις φάπες, τι κωμικό... Ποδόσφαιρο θα καταντήσουμε;
Εγω θα βγαζα 2 κλικ συμπιεση κ 3 επαναφορα(μπρος πισω εεε!!) κ θα τους ξεκ@λιαζε ολους ο Γερμανος!!!
Κατι θα ξερουν κ αυτοι παντως...
Μας τα εχει κανει μπουρδελο αυτη η βροχη. Κ το θεμα ειναι να γινει βροχινος να τελειωνουμε η οχι!!Αυτα που οι μισοι ξεκινανε κ σπρωχνονται κ οι αλλοι κοιτανε απο πισω ειναι ΤΡΑΖΙΚ!!
Ride(s) the wind of change...
αυτο λεω αρη. η τον βαζεις μεσα, η δεν πειραζεις τπτ. αυτη η ιδεα οτι θα βαλουμε σλικ σε βροχινες ρυθμισεις με το φτωχο μου μυαλο λεει οτι ουτε σε βροχινες συνθηκες θα επιανε αφου φοραγε σλικ, ουτε σε στεγνες οπως αποδειχτηκε. ετσι κατεληξα στο ''να τον βρουμε και να τον στειλουμε στη νασα''![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
ΞερΟλας μόουντ ον
ΑΝ η πίστα είχε νερά εδώ κι εκεί ίσως δεν ήταν και τόσο κακή ιδέα....
Ίσως ακόμα και μια καλή σαβούρδα πολλών εκεί στην έξωδο από τα πιτς
ΞερΟλας μόουντ οφ
![]()
ανανήψαντας