moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Παλικαρι μου αν και η δικια σου αλυσιδα κανει σαν αυτη στο βιντεο να επιμεινεις να στην αλλαξουν.
Μια σπασμενη αλυσιδα δεν ειναι και η καλυτερη "εμπειρια" για εναν μοτοσυκλετιστη.
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Το χαμηλό κόστος υπαγορεύει την χρήση φθηνών περιφερειακών, όπως συμβαίνει στη προκείμενη περίπτωση με την αλυσίδα.
Πιστεύω πως σαν αναλώσιμο δεν καλύπτεται από την εγγύηση.
Στη θέση σου θα την άλλαζα για να μην έχω κάτι πολύ κακό στο άμεσο μέλλον.
Άδικο μεν για καινούρια μοτοσυκλέτα, μονόδρομος δε.
Ποσο κοστιζει μια καινουρια ;
Στην yamaha να παω να μου την αλλαξουν ;
παντως με το παιδι που μου εκανε το service στην yamaha (και φαινοταν γνωστης) και μιλησαμε μου ειπε οτι δεν υπαρχει καμια περιπτωση να σπασει η αλυσιδα και οτι απλως ηταν θεμα ρυθμισης. Α μου ειπε οτι ειναι και o-ring:shrugs:
Τελευταία τροποποίηση από MT07; 21/07/2014 στις 13:08.
ΛΟΛ αλυσίδα χωρίς ορινγκ πες του χαιρετίΖματα σε στριτ μηχανάκι δεν ξέρω πόσα χρόνια έχει να μπει από το εργοστάσιο...
Επίσης ναι μπορεί και να μην σπάσει, αλλά να χαλάσει πολύ γρήγορα, όπως γινόταν με τα ΧΤ κάποτε. Θεωρητικά αν η αλυσίδα δεν συμπεριφέρεται σωστά θα έπρεπε να την αλλάξουν στην εγγύηση και μάλιστα τώρα νωρίς πριν κάνουν πατούρα τα γρανάζια.
το είδα προχτές χωρίς να ήξερα καν οτι υπήρχε.
μου τράβηξε έντονα τη προσοχή. όμορφο
![]()
Δε χρειάζεται να αλλάξεις αλυσίδα και να μπεις σε έξοδα και μάλιστα χωρίς λόγο.
Όλες οι αλυσίδες, όταν είναι καινούριες, αποκτούν μεγάλο τζόγο και ειδικά στα πρώτα χίλια χιλιόμετρα. Ο οδηγός από πλευράς του, πρέπει να φροντίζει η αλυσίδα να βρίσκεται εντός των ορίων που δίνει ο κατασκευαστής της μηχανής (3-4cm) ρυθμίζοντάς την κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Όταν η αλυσίδα αποκτήσει τις πρώτες ανοχές (στα πρώτα 1000ΚΜ), μετά "ξεχειλώνει" με πιο αργούς ρυθμούς και ανάλογα την περιποίηση που δέχεται (καλό καθάρισμα και λίπανση καθώς και σωστό ρύθμισμα εντός των ορίων του κατασκευαστή).
Ο θόρυβος που άκουγες και που μειώθηκε όταν τη ρύθμισε ο μηχανικός, ήταν γιατί απλά είχε "ξεχειλώσει" αρκετά. Όσο για το να σπάσει, πιο πολλές πιθανότητες υπάρχουν να κερδίσεις το Τζόκερ οπότε και παίρνεις άλλη μηχανή!!!
Νίκος988
Tα λέμε τις προάλλες!!!
Μην ευχαριστείς. Απλά πάρε το manual της μηχανής και διάβασέ το καλά. Όπου έχεις απορίες, ρώτα το μηχανικό σου. Δεν είναι ντροπή. Να σου δείξει πως θα ρυθμίζεις την αλυσίδα σου (είναι πανεύκολο) και φυσικά πως να την λαδώνεις (από την εσωτερική πλευρά και όχι από την εξωτερική. Δες και ανάλογα θέματα).
Κοίτα να ευχαριστηθείς τη μηχανή σου και προσπάθησε να ασχολείσαι όσο μπορείς μαζί της!
Νίκος988
Tα λέμε τις προάλλες!!!
Δεν ηξερα οτι η αλυσιδα οταν ειναι καινουργια στα πρωτα χιλιομετρα αποκτα μεγαλο τζογο.
Σε οσες εχω αλλαξει μεχρι τωρα σε καμμια δεν εγινε κατι τετοιο.
Αρχηγε αγορασε ενα σετ αλυσιδα και γραναζια και μην παιζεις με την ασφαλεια σου.
Το να αντιπαραθέσουμε τις γνώσεις μας και τις εμπειρίες μας, δε νομίζω να βοηθήσει κάποιον.
Εγώ απλά προτείνω να ρωτήσει το μηχανικό τους καθώς και όσους πουλάνε αλυσίδες για το αν στα πρώτα ΚΜ η αλυσίδα θα "ανοίξει" με πιο γρήγορο ρυθμό σε σχέση με αργότερα. Ας πάρει τον Αλεξόπουλο τον αντιπρόσωπο της DID ή τον Τασούλη της AFAM ή όποιον άλλον θέλει!
Νίκος988
Tα λέμε τις προάλλες!!!