Επίσης να του πεις ότι θέλεις τις ασφάλειες της βίδας της καμπάνας και του στροφάλου.
Αν σε ρωτήσει τις τις θέλεις πες του ότι θέλεις να τις κρεμάσεις στα κλειδιά σου.![]()
Επίσης να του πεις ότι θέλεις τις ασφάλειες της βίδας της καμπάνας και του στροφάλου.
Αν σε ρωτήσει τις τις θέλεις πες του ότι θέλεις να τις κρεμάσεις στα κλειδιά σου.![]()
Sent from me using a computer.
τον ρωτησα γιατι εβγαλε την βλαβη,και μου απαντησε οτι εχει πολυ διναμη ο κινιτηραςκαι δεν εχουν καταφερη ακομα να τον ασφαλησουν σωστα!απο δευτερα θα σας πω τα νεα,παντος ξενερωσα πολυ με την παρτιτου γιατη κατη μου ειπε οτι ακουη και λιγο τις βαλβιδες και να τα κανουμε πακετο βλαβη και βαλβιδες,δλδ αντι στα 60000χλ απο τα 56000.και με αφισε να φιγω σαν μαλακας ενω θα μπορουσα να παρω τον κινιτηρα στο χερη......τι να πω
![]()
![]()
Και ψάαααααχνουμε εμείς σα μλκες να βρούμε γιατί χαλάρωσε το παξιμάδι. Ε δε ρωτήσαμε ένα μάστορα να μας πει! Καλά να πάθουμε!![]()
Λοιπόν το παξιμάδι χαλάρωσε απ' την υπερβολική δύναμη του χτ που ούτε μετά από 10 χρόνια δεν κατάφεραν να δαμάσουν οι σχιστομάτιδες! Φαντάζομαι όμως πως τώρα το εργαλείο έχει βρει το μάστορά του και θα στρώσει. Αν τον δεις να κρατάει τίποτα μουράβια στα χέρια του, πάρτο και τρέχα.
Δε θα τον έπαιρνες στο χέρι, σε τζαμποσακούλα θα τον έπαιρνες! 4000 χλμ με χαλαρό παξιμάδι στροφάλου!!!!
Sent from me using a computer.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Και επειδή το τσουβάλιασμα ποτέ δε μου άρεσε υπάρχουν και σοβαροί άνθρωποι εκεί έξω και καλοί μηχανικοί. Αυτόν όμως που μου λέει τέτοιες μαλακίες, εγώ δεν μπορώ να τον εμπιστευτώ ακόμα και αν είναι ο καλύτερος. Παντρεμένος με την κόρη του να ήμουν σε άλλον θα το πήγαινα.![]()
Sent from me using a computer.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
παιδια εργαζομαι στην επαρχια και τα πραγματα εδω ειναι δισκολα.και λογο κρισεις εχουν γινει και χειροτερα,εχω αλαξει 3 σεινεργια κανεις δεν ειναι επαγελματιας,φτιαχνουν 1000αρια και σκανε κατι παπουδες με κατι χρεπια ,τα παρατανε ολλα και ασχολουντε με το χρεπι για να παρουν το5λιρο.δεν τους κατηγορω πρεπει να βγαλουν το μεροκαματο,αλλα μου επεξε πουστια αφου το προβλιμα ειναι σοβαρο και δεν μου κρατισε την μοτο.και καλα που ενιμερωθικα απο εσας εδω........Φιλος ανεβασε καινουργια μιχανη απο αντιπροσωπια yamaha και η αλισιδα εσερνε!!!!!!το παιδι δεν ηξερε τπτ καλα που του το ειπα εγω,και εγω ασχετος ειμαι αλλα ενταξη για αλισιδες και τπτ αερα στα λαστιχα τα καταφερνω![]()
Ρε Αποστόλ, τώρα που κάθομαι και ξανασκέφτομαι την όλη κατάσταση, δεν θα έπρεπε να έχει ανάποδο σπείρωμα ο στρόφαλος έτσι ώστε με τις απότομες επιταχύνσεις να σφίγγει και όχι να λύνει το παξιμάδι??
Ή τελικά έχει σπείρωμα ανάποδο της φοράς περιστροφής οπότε υπεύθυνη για το λύσιμο είναι η αδράνεια κατά το απότομο σταμάτημα του κινητήρα όταν σβήνει??
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Ναι ο άξονας του στροφάλου όταν τον κοιτάς απ' την δεξιά μεριά, γυρίζει δεξιόστροφα. Όπως και η βίδα.
Sent from me using a computer.
Ίσως η αδράνεια, ίσως οι κραδασμοί, ίσως και τα δύο. Αυτό το πρόβλημα το έλυσε η yamaha το 2006 βάζοντας την ροδέλα ασφαλείας. Αργότερα μείωσε τα nm αυτής της βίδας. Στο χτ660.com 2 φαινόμενα έχουν παρουσιαστεί. Ένα το 2007 και άλλο ένα αυτού του τύπου με τα βίντεο που πόσταρα πριν. Βρήκα όμως και άλλο ένα σε άλλο φόρουμ (χωρίς να ξερω σίγουρα αν είναι ο ίδιος ή όχι) όπως και σε ένα aprilia φορουμ του εξωτερικού (για κάποιο srada? Αυτά έχουν τον κινητήρα του χτ?)
Το πρόβλημα είναι γνωστό όπως φαίνεται αλλά σπάνιο και γι' αυτό δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες.
Βιλλ δεν πιστεύω ότι θα ξαναέχω πρόβλημα μέχρι να το ανοίξω για ελατήρια ή για δίσκους.
Επίσης μπορώ να ελέγξω την ασφάλεια χωρίς να βγάλω το καπάκι, αφαιρώντας μόνο τα υγρά του ψυγείου και την τρόμπα νερού η οποία δεν έχει ούτε φλάντζα. Το πολύ πολύ να της αλλάξω το ελαστικό o-ring, αν χρειαστεί.
Sent from me using a computer.
Η φθορά τους δεν ήταν μεγάλη αλλά αυτό πάει ανάλογα με την χρήση. Μπορεί να τους κάψω και σε 10.000 μπορεί να βγάλουν και άλλα 100.000.
Τους μέτρησα με παχύμετρο και η φθορά τους είναι πάνω απ' τη μέση των ανοχών που δίνει ο κατασκευαστής. Τα ελατήρια, είναι και αυτά πάνω απ' το όριο.
Σε ξένα φόρουμ που διαβάζω για κάποιους κινητήρες που έχουν 170.000 το μόνο που χρειάστηκαν είναι ένα σετ ελατήρια κάπου στα 120.000. Απ' τα 100.000 η κατανάλωση λαδιού αυξανόταν μέχρι που έγινε υπερβολική, οπότε και αλλάχθηκαν τα ελατήρια. Στην αλλαγή ελατηρίων ο κύλινδρος ήταν σαν καινούριος και όλα τα υπόλοιπα εντός ορίων κατασκευαστή. Τίποτε άλλο δεν χρειάστηκε.
Ως τώρα, στα 70.000 που είμαι, η κατανάλωση είναι ανύπαρκτη, εως αμελητέα μετά από ταξίδια με γοργούς ρυθμούς.
Έτσι όπως διαμορφώθηκε η τιμή του χιλιομέτρου τα τελευταία χρόνια, σώθηκε το παλιομηχανάκι.![]()
Sent from me using a computer.