Οι πραγματικοί μοτο-ταξιδευτές που "αλωνίζουν" σε Αφρική και Ασία κάνοντας δεκάδες χιλιάδες χλμ, χρησιμοποιούν μεταχειρισμένες απλές μηχανές (XT, XLR, Domi, Africa 650 κλπ) αγορασμένες 1000-2000 ευρώ , όσο ένα καλό σέρβις στο RR δηλαδή (βλ. www.horizonsunlimited.com).Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosRR
και που το γραφει η καρδια μας τι να λεει;πως να ερθω με το RR;
Το ζητούμενο είναι η μηχανή να είναι αξιόπιστη και απλή ώστε να μπορείς να αντιμετωπίσεις τυχόν πρόβλημα στην παράγκα-σέρβις του Ομάρ Μουχτάρ...
Mη "μασάτε" από πομπώδεις ονομασίες Ντακαροθρεμένων πανάκριβων ντουλαπών. Η εταιρείες προσπαθούν απελπισμένα (και χωρίς να τα καταφέρνουν τελικά) να κάνουν το αυτονόητο: να είναι αξιόπιστες σε μεγάλα ταξίδια. Η πολύ υψηλή τεχνολογία όμως συνεχίζει να γυρίζει μπούμεραγκ ...
Ο φίλος από την Μυτιλήνη που θα έρθει στο ταξίδι με BMW 1200 GS μου έλεγε χθες το βράδυ ότι βλέπει στον ύπνο του την μηχανή του να παθαίνει "εγκεφαλικό" στην έρημο...και να τη σέρνει καμήλα...
Πώς να μην βλέπει εφιάλτες ο άνθρωπος, όταν στις 4500χλμ άλλαξε εγκέφαλο στην μηχανή του...(2000 ευρώ)?
Καταλήγω και πάλι λέγοντας ότι για ένα τέτοιο ταξίδι το μόνο που χρειάζεται είναι "καρδιά adventure"!!!
άντε και κανένα παληό ΧΤ των '80s
![]()
![]()
![]()