Σελίδα 15 από 121 ΠρώτοΠρώτο ... 510111213141516171819202565115 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 211 έως 225 από 1807

Θέμα: Yamaha MT-07

  1. #211
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Δεν ηξερα οτι η αλυσιδα οταν ειναι καινουργια στα πρωτα χιλιομετρα αποκτα μεγαλο τζογο.
    Σε οσες εχω αλλαξει μεχρι τωρα σε καμμια δεν εγινε κατι τετοιο.
    Εγώ πάλι σε όσες έχω αλλάξει έτσι έγινε...

  2. #212
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Εγώ πάλι σε όσες έχω αλλάξει έτσι έγινε...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos988 Προβολή μηνύματος
    Το να αντιπαραθέσουμε τις γνώσεις μας και τις εμπειρίες μας, δε νομίζω να βοηθήσει κάποιον.
    Εγώ απλά προτείνω να ρωτήσει το μηχανικό τους καθώς και όσους πουλάνε αλυσίδες για το αν στα πρώτα ΚΜ η αλυσίδα θα "ανοίξει" με πιο γρήγορο ρυθμό σε σχέση με αργότερα. Ας πάρει τον Αλεξόπουλο τον αντιπρόσωπο της DID ή τον Τασούλη της AFAM ή όποιον άλλον θέλει!
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Δεν ηξερα οτι η αλυσιδα οταν ειναι καινουργια στα πρωτα χιλιομετρα αποκτα μεγαλο τζογο.
    Σε οσες εχω αλλαξει μεχρι τωρα σε καμμια δεν εγινε κατι τετοιο.
    Αρχηγε αγορασε ενα σετ αλυσιδα και γραναζια και μην παιζεις με την ασφαλεια σου.
    Oλοι έχετε το δίκιο σας, απλά δεν το έχετε εντοπίσει!

    Στην αγορά σήμερα οι περισσότερες αλυσίδες είναι pre-stretched, δηλαδή έχουν ήδη υποστεί μια επεξεργασία προέντασης ωστε το φαινόμενο που περογράφετε να μην είναι τόσο έντονο.
    Αυτό βέβαια παίζει ανάλογα με τον τύπο της αλυσίδας. Αν πχ καποιος αγοράσει την top αλυσίδα της AFAM/DID/EK/Tsubaki/Regina (απο οποιονδηποτε σοβαρό κατασκευαστη δηλαδη) τότε δεν θα δεί σχεδόν καθόλου αρχικό χαλάρωμα της αλυσίδας του. Αντιθέτως οσο πιο φτηνή είναι τόσο περισσότερο θα χαλαρώσει στα πρωτα χλμ.

    Η Yamaha με τρανό παράδειγμα το XT660 που μένει απο αλυσίδα πριν τις 20.000 χλμ και πολλές φορές κόβεται κιόλας με πολύ άσχημα επακόλουθα, εχει αποδείξει οτι σε αυτόν τον τομέα το παράκανα στην μείωση κόστους, οπότε κι εσείς με τα MT07 έχετε το νού σας.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #213
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos988 Προβολή μηνύματος
    Το να αντιπαραθέσουμε τις γνώσεις μας και τις εμπειρίες μας, δε νομίζω να βοηθήσει κάποιον.
    Εγώ απλά προτείνω να ρωτήσει το μηχανικό τους καθώς και όσους πουλάνε αλυσίδες για το αν στα πρώτα ΚΜ η αλυσίδα θα "ανοίξει" με πιο γρήγορο ρυθμό σε σχέση με αργότερα. Ας πάρει τον Αλεξόπουλο τον αντιπρόσωπο της DID ή τον Τασούλη της AFAM ή όποιον άλλον θέλει!

    Αν δεν βοηθαει η γνωση και η εμπειρια,τοτε τι βοηθαει;;
    Τεσπα,η ουσια της αποψης μου ηταν να μην ρισκαρει με τα αλυσογραναζα,και να τα αλλαξει.

  4. #214
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos988 Προβολή μηνύματος
    Όσο για το να σπάσει, πιο πολλές πιθανότητες υπάρχουν να κερδίσεις το Τζόκερ οπότε και παίρνεις άλλη μηχανή!!!
    Αυτό το «Τζοκερ» εχει κάτσει σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ και έχουν «κερδισει» από διαλυμένες εξατμίσεις , γρανάζια , ψαλιδια , γαμπες , μέχρι πολλές μέρες σε νοσοκομείο ακομη και ..


    MT07 Δεν θελεις να σου κάτσει κι εσένα και επειδή δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ μηχανή (ουτε καν οι Ιταλικες) που η νορμαλ λειτουργία της είναι να ακούγεται ΓΚΡΧΓΡΟΦΧΡΑΧΡΑΓΚΟΥ από την αλυσίδα υπάρχουν δυο περιπτώσεις

    1. Είσαι υπερβολικός και δεν ακούγεται θορυβος από την αλυσίδα (και εχει δικιο ο μαστορας σου ότι δεν θελει τιποτα)
    2. Όντως ακούγεται θορυβος και πρέπει ΑΜΕΣΑ να ελεγχθει , μαζευτεί ή αλλαχτεί η αλυσίδα.

    Βρες από φιλους σου κάποιον άλλο μηχανικό εμπιστοσύνης (ΑΣΧΕΤΑ αν είναι ΥΑΜΑΗΑ ή ΟΧΙ) να ρηξει μια δευτερη ματια.

  5. #215
    Και γαμώ τα μέλη!!!
    Εγγραφή
    04/11/2004
    Μηνύματα
    141
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Αν δεν βοηθαει η γνωση και η εμπειρια,τοτε τι βοηθαει;;
    Τεσπα,η ουσια της αποψης μου ηταν να μην ρισκαρει με τα αλυσογραναζα,και να τα αλλαξει.
    Εννοείται ότι βοηθάει και η γνώση και η εμπειρία. Εγώ γράφω ότι δε βοηθάει η αντιπαράθεση! Γι' αυτό και λέω απλά τη γνώμη μου και προτείνω να ρωτήσει τους πλέον ειδικούς.
    Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο ρίσκο σχετικά με τα αλυσιδογράναζα και γι' αυτό δεν προτείνω άμεση αλλαγή.

    Επίσης, σχετικά με το ΧΤ660, δεν έχω ιδία άποψη επ' αυτού του μοντέλου αλλά έχοντας εμπειρία από μονοκύλινδρα, δικύλινδρα, τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα, αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι το μονοκύλινδρο "τρώει" την αλυσίδα πολύ πιο γρήγορα από ένα δικύλινδρο και αντίστοιχα το δικύλινδρο πολύ πιο γρήγορα από ένα τετρακύλινδρο.
    Νίκος988
    Tα λέμε τις προάλλες!!!

  6. #216
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/06/2014
    Μηνύματα
    50
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    Αυτό το «Τζοκερ» εχει κάτσει σε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ και έχουν «κερδισει» από διαλυμένες εξατμίσεις , γρανάζια , ψαλιδια , γαμπες , μέχρι πολλές μέρες σε νοσοκομείο ακομη και ..


    MT07 Δεν θελεις να σου κάτσει κι εσένα και επειδή δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ μηχανή (ουτε καν οι Ιταλικες) που η νορμαλ λειτουργία της είναι να ακούγεται ΓΚΡΧΓΡΟΦΧΡΑΧΡΑΓΚΟΥ από την αλυσίδα υπάρχουν δυο περιπτώσεις

    1. Είσαι υπερβολικός και δεν ακούγεται θορυβος από την αλυσίδα (και εχει δικιο ο μαστορας σου ότι δεν θελει τιποτα)
    2. Όντως ακούγεται θορυβος και πρέπει ΑΜΕΣΑ να ελεγχθει , μαζευτεί ή αλλαχτεί η αλυσίδα.

    Βρες από φιλους σου κάποιον άλλο μηχανικό εμπιστοσύνης (ΑΣΧΕΤΑ αν είναι ΥΑΜΑΗΑ ή ΟΧΙ) να ρηξει μια δευτερη ματια.
    http://www.motorcycle-talk.net/forum...hain-else.html
    http://yamahamt07forums.com/general-...-sprockets/80/
    Τα παραπανω links ειναι απο forums του mt-07. Σε ολα σχεδον τα mt-07 παρατηρηται το ιδιο ''προβλημα με την αλυσιδα'' μηπως ρε παιδια οντως δεν υπαρχει προβλημα και ο θορυβος της αλυσιδας ειναι ''φυσιολογικα'' εντονος...οπως καταλαβαινεις φιλε μου δεν ειμαι υπερβολικος αφου αν διαβασεις τα παραπανω links δεν ειμαι ο μονος που βρισκω τον θορυβο δυνατο (αλλωστε επισυναψα και video σε προηγουμενο post). Παντως η αποψη μου ειναι οτι επειδη το φαινομενο ειναι γενικο στο συγκεκριμενο μοντελο η yamaha θα ενημερωσει αν οντως υπαρχει προβλημα με την αλυσιδα οπως εκανε και με τα σβησιματα που παρατηρηθηκαν και αλλαζει απο οτι ενημερωθηκα την χαρτογραφηση σε οσα μηχανακια ειχαν προβλημα.

    οποιος δεν βαριεται και ξερει Αγγλικα ας διαβασει τα παραπανω links και ας μας πει την γνωμη του.

  7. #217
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/06/2014
    Μηνύματα
    22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos988 Προβολή μηνύματος
    Επίσης, σχετικά με το ΧΤ660, δεν έχω ιδία άποψη επ' αυτού του μοντέλου αλλά έχοντας εμπειρία από μονοκύλινδρα, δικύλινδρα, τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα, αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι το μονοκύλινδρο "τρώει" την αλυσίδα πολύ πιο γρήγορα από ένα δικύλινδρο και αντίστοιχα το δικύλινδρο πολύ πιο γρήγορα από ένα τετρακύλινδρο.
    Η ροπή χαμηλά πρέπει να ευθύνεται γι'αυτό. Ειδικά στο συγκεκριμένο ξεκινάει απο πολύ χαμηλά και κάνει την εκίνηση κάπως ον οφ. Πιθανώς εκει να ξεχειλώνει η αλυσίδα. Χαλάλι όμως, να ναι καλά η ροπή του ας είναι κι αλυσιδοφάγο

  8. #218
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από wizgrav Προβολή μηνύματος
    Η ροπή χαμηλά πρέπει να ευθύνεται γι'αυτό. Ειδικά στο συγκεκριμένο ξεκινάει απο πολύ χαμηλά και κάνει την εκίνηση κάπως ον οφ. Πιθανώς εκει να ξεχειλώνει η αλυσίδα. Χαλάλι όμως, να ναι καλά η ροπή του ας είναι κι αλυσιδοφάγο
    Δεν είναι τόσο η ροπή όσο τα σκορτσαρίσματα αλλά και ο τρόπος απόδοσης της ροπής του μονοκύλινδρου κινητήρα.΄
    Ενα CB1300 εχει διπλάσια ροπή απο το 660 σε αναλογία με την ροπή του αλλά δεν την ζορίζει τόσο την αλυσίδα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #219
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/06/2014
    Μηνύματα
    22
    Λοιπον μόλις έκανα το πρώτο σερβις και το άνοιξα λίγο παραπάνω. Το κιβώτιο δουλεύει καλά αλλα ακούγεται στις αλλαγές, ο μηχανικός μου είπε πως ετσι είναι τα γιαμάχα και το πιστευω, στη τελική μουσικά όργανα φτιάχνανε μια ζωή οι άνθρωποι. Η ροπή του είναι πολύ, παραπάνω απο ικανοποιητική για μένα προς το παρον, αλλα είναι γραμμική και σου δημιουργεί αίσθηση εμπιστοσύνης. O κωλος σε στροφές φεύγει και μαζεύεται προβλέψιμα, σε ασφαλή όρια που το δοκίμασα τουλάχιστον. Ειναι απείρως καλύτερη η συμπεριφορά του απο ενα tdr250 που είχα παλιά(ναι ξέρω δε συγκρίνονται). Στα πολλά χιλιόμετρα δεν είναι οτι είναι ασταθές αλλα όντας πολύ ελαφρύ ακούει εντονα τις ριπές του αέρα οταν πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα. Αν επιταχύνεις/επιβραδύνεις είναι μια χαρά όπως και αν πηγαίνεις μεχρι 140 σταθερά. Τα φρένα του είναι γαμάτα. Οι αναρτήσεις είναι εντάξει αν και θα ήθελα να είναι λιγο πιο προοδευτικές και να μη κοπανάνε τόσο. Απο οτι είδα υπάρχει ήδη σετάκι ελατήρια μπρος και ολόκληρη ανάρτηση πίσω της hyperpro. Θεωρώ πως είναι απείρως καλύτερη βελτίωση για τη συγκεκριμένη μηχανή απο την akrapovic που δίνει η yamaha και κανει τα ίδια λεφτά.

  10. #220
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/06/2014
    Μηνύματα
    50
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από wizgrav Προβολή μηνύματος
    Λοιπον μόλις έκανα το πρώτο σερβις και το άνοιξα λίγο παραπάνω. Το κιβώτιο δουλεύει καλά αλλα ακούγεται στις αλλαγές, ο μηχανικός μου είπε πως ετσι είναι τα γιαμάχα και το πιστευω, στη τελική μουσικά όργανα φτιάχνανε μια ζωή οι άνθρωποι. Η ροπή του είναι πολύ, παραπάνω απο ικανοποιητική για μένα προς το παρον, αλλα είναι γραμμική και σου δημιουργεί αίσθηση εμπιστοσύνης. O κωλος σε στροφές φεύγει και μαζεύεται προβλέψιμα, σε ασφαλή όρια που το δοκίμασα τουλάχιστον. Ειναι απείρως καλύτερη η συμπεριφορά του απο ενα tdr250 που είχα παλιά(ναι ξέρω δε συγκρίνονται). Στα πολλά χιλιόμετρα δεν είναι οτι είναι ασταθές αλλα όντας πολύ ελαφρύ ακούει εντονα τις ριπές του αέρα οταν πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα. Αν επιταχύνεις/επιβραδύνεις είναι μια χαρά όπως και αν πηγαίνεις μεχρι 140 σταθερά. Τα φρένα του είναι γαμάτα. Οι αναρτήσεις είναι εντάξει αν και θα ήθελα να είναι λιγο πιο προοδευτικές και να μη κοπανάνε τόσο. Απο οτι είδα υπάρχει ήδη σετάκι ελατήρια μπρος και ολόκληρη ανάρτηση πίσω της hyperpro. Θεωρώ πως είναι απείρως καλύτερη βελτίωση για τη συγκεκριμένη μηχανή απο την akrapovic που δίνει η yamaha και κανει τα ίδια λεφτά.
    Την αλυσιδα σου την εσφιξαν - λαδωσαν ; ακουγετε θορυβος απο την αλυσιδα στο δικο σου mt ;

  11. #221
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/06/2014
    Μηνύματα
    22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MT07 Προβολή μηνύματος
    Την αλυσιδα σου την εσφιξαν - λαδωσαν ; ακουγετε θορυβος απο την αλυσιδα στο δικο σου mt ;
    Την έσφιξε και τη λάδωσε ο μηχανικός, την είχαμε ξανατεντώσει στα 200-300 χμ. Η πληροφορία του φίλου περι prestretched μάλλον δεν ισχύει στην περίπτωση μας. Θορυβο δε μπορώ να καταλάβω αν κάνει, τουλάχιστον δεν ακούω κάτι που να με προβληματίζει εκτος απο μια ταλάντωση μπροστά(νομίζω) σε συγκεκριμένες στροφές(γυρω στις 3-4κ). Θα το πάω λίγο χωρίς κράνος να δω μηπως κάνει διαφορά

  12. #222
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/06/2014
    Μηνύματα
    50
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από wizgrav Προβολή μηνύματος
    Την έσφιξε και τη λάδωσε ο μηχανικός, την είχαμε ξανατεντώσει στα 200-300 χμ. Η πληροφορία του φίλου περι prestretched μάλλον δεν ισχύει στην περίπτωση μας. Θορυβο δε μπορώ να καταλάβω αν κάνει, τουλάχιστον δεν ακούω κάτι που να με προβληματίζει εκτος απο μια ταλάντωση μπροστά(νομίζω) σε συγκεκριμένες στροφές(γυρω στις 3-4κ). Θα το πάω λίγο χωρίς κράνος να δω μηπως κάνει διαφορά
    Τσεκαρε το φιλε μου χωρις το κρανος και ενημερωσε μας αν θελεις.

  13. #223
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από wizgrav Προβολή μηνύματος
    Οι αναρτήσεις είναι εντάξει αν και θα ήθελα να είναι λιγο πιο προοδευτικές και να μη κοπανάνε τόσο. Απο οτι είδα υπάρχει ήδη σετάκι ελατήρια μπρος και ολόκληρη ανάρτηση πίσω της hyperpro. Θεωρώ πως είναι απείρως καλύτερη βελτίωση για τη συγκεκριμένη μηχανή απο την akrapovic που δίνει η yamaha και κανει τα ίδια λεφτά.
    Αν θέλεις να αλλάξεις αναρτήσεις θα σου πρότεινα να δείς την περίπτωση του Hyperpro Street Box που περιλαμβάνει ελατήρια και λαδια για εμπρός και αμορτισέρ για πίσω με τιμή προσφοράς 513 Ευρω ολα μαζι.
    http://www.wrs.sm/it/sospensioni-amm...aha-mt-09.html

    Βασικά συμφέρει γι αοποιονδήποτε ψάχνεται για αναρτήσεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #224
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/06/2014
    Μηνύματα
    22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Αν θέλεις να αλλάξεις αναρτήσεις θα σου πρότεινα να δείς την περίπτωση του Hyperpro Street Box που περιλαμβάνει ελατήρια και λαδια για εμπρός και αμορτισέρ για πίσω με τιμή προσφοράς 513 Ευρω ολα μαζι.
    http://www.wrs.sm/it/sospensioni-amm...aha-mt-09.html

    Βασικά συμφέρει γι αοποιονδήποτε ψάχνεται για αναρτήσεις.
    Δυστυχώς η hyperpro αποφάσισε να μη βγάλει ελατήριο για την πίσω ανάρτηση στο MT-07 γιατι θεωρεί την ήδη υπάρχουσα πολύ μέτρια. Το στρητμποξ για το 7 έρχεται με ολόκληρη πίσω ανάρτηση στα 800-900 ευρώ. Δεν μου φαίνεται παράλογο, αν και δε σκοπεύω να το κάνω άμεσα. Με βάζει σε σκέψεις όμως οτι για το -09 το ίδιο κιτ έχει 500 ευρώ, μου φαίνεται πως οι έλληνες εισαγωγείς το ξεχειλώνουν λίγο

  15. #225
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από wizgrav Προβολή μηνύματος
    Δυστυχώς η hyperpro αποφάσισε να μη βγάλει ελατήριο για την πίσω ανάρτηση στο MT-07 γιατι θεωρεί την ήδη υπάρχουσα πολύ μέτρια. Το στρητμποξ για το 7 έρχεται με ολόκληρη πίσω ανάρτηση στα 800-900 ευρώ. Δεν μου φαίνεται παράλογο, αν και δε σκοπεύω να το κάνω άμεσα. Με βάζει σε σκέψεις όμως οτι για το -09 το ίδιο κιτ έχει 500 ευρώ, μου φαίνεται πως οι έλληνες εισαγωγείς το ξεχειλώνουν λίγο
    Το street box περιλαμβάνει ολόκληρο αμορτισέρ πίσω, όχι μόνο ελατήριο! Ελατήρια εχει για εμπρός.
    Τωρα ειδα όμως οτι εβαλα link για το MT09, και για το ΜΤ07 δεν βλέπω να υπάρχει.
    Ισως σε μερικούς μήνες να βγεί.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha mt-03
    από Projector στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2006, 22:07
  2. yamaha mt-03 ή kawasaki er-6n
    από skynet στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2006, 13:58
  3. yamaha mt-3
    από focustud στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2006, 17:18
  4. Yamaha Mt - 02
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2006, 00:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF