ok αλλά γιατί ? Ιπποδύναμη, βάρος, ροπή? Σε σχέση με ένα ss σε σχετικά κλειστά στροφιλίκια θα ήταν πιο γρήγορο ένα tuono ή και ένα sd ?
Εξαρτάται πάντα από τον αναβάτη όπως αναφέρθηκε νωρίτερα.
Ναι πιθανότατα σε ένα κλειστό στροφιλίκι θα ήταν πιο γρήγορο ένα tuono (ή κάτι παραπλήσιο) από ένα gsxr (ή κάτι παραπλήσιο).
Και σε ένα ακόμα πιο κλειστό πιθανόν να ήταν πιο γρήγορο κι από το tuono ένα super motard.
Οι λόγοι πολλοί και διάφοροι αλλά άσε να τους πει κανένας που τα ξέρει καλύτερα από μένα μην πετάξω και καμιά μαλακία και γίνω και ρεζίλι![]()
Εγω πιστευω οτι δε θα ηταν πιο γρηγορο... απλα θα ηταν πιο ευκολο...
; )
Όταν είχα ανοίξει το θέμα με τα v4 ,I4,V2 κλπ. Αυτά ήθελα να ακούσω ... αλλά δεν ...![]()
ωραία, δε τα πάμε αυτά σε κάνα ξεχωριστό θέμα, να μη χαλάμε το ποστ αλλά και να μαθαίνω και εγώ ο άσχετος ονειροπόλος και όποιος άλλος...
Καταλαβαίνω πώς το λες και συμφωνώ.
Απλά επειδή είναι μια συνάρτηση αυτά τα πράγματα πάνε λίγο μαζί όσο να το κάνουμε
Ο σούπερ ντούπερ πιλοτάρας σουπερσπορτάς χέστηκε και που δεν έχει το μοχλό που του δίνει το τιμόνι εν αντιθέσει με τα κλιπόν, χέστηκε και που θα πρέπει να κρεμιέται ολάκερος και να αλλάζει θέση συνέχεια δεξά ζερβά και να λαχανιάζει και μόνο από αυτό, χέστηκε που θα πρέπει να χορεύει κλακέτες με τις σχέσεις στο κιβώτιο και να δουλεύει μονίμως ψηλά (χερούκλες έχει, δε φοβάται το high και την κατάληξη κάτω από τον γκρεμό) και πάει λέγοντας.
Βέβαια δεν ξέρουμε τί γίνεται άμα σκάσει δίπλα ένας αντίστοιχος σούπερ ντούπερ πιλοτάρας δικυλονρογυμνιστής
ΥΓ. Οκ, προϋπόθεση να μή μιλάμε για επίπεδα Μαρκέζ και Ρόσσι..... Δώσ'τους και το εργοστασιακό τους δώσ'τους και το Ρώσικο μπαλόνι από το δίπλα θρεντ. Μικρή η διαφορά.
Κοίτα μέσες άκρες είναι αυτά που είπα παραπάνω. (πολλά περισσότερα είναι, απλά αυτά γνωρίζω εγώ εννοώ.)
Από την άλλη αν θες, δώσε το λινκ του θρεντ που είχες ανοίξει, να πάω να τα γράψω κι εκεί, να σκάσουν μύτη κι άλλοι να με βρίσουν, να γίνει της μουρλής οπότε όσο να'ναι θα μαζέψεις πιο πολλές απόψεις
Αλλά καλύτερο άσ'το από Δευτέρα γιατί η Παρασκευή μεσημέριασε και τα ΣΚ υπολειτουργούμε.
Καλά εννοείται.
Αλλά δε βλάπτει να θέλει να μάθει κάποιος στη θεωρία (αρχικά) πώς και πού "δουλεύουν" τα V2 σε σχέση με τα Ι4 πχ, ή ποιες μπορεί να είναι οι διαφορές τιμονιού με κλιπόν.
Η πράξη και το τί βολεύει τον καθένα είναι άλλη ιστορία δεν το κουβεντιάζουμε.
Και μακάρι να μπορούσαμε όλοι ότι μηχανάκι μας κάνει κέφι να το κάναμε κι από μια βόλτα.
Αλλά δυστυχώς δεν....
Σιγά ρε παιδιά.
Αν μιλάμε για Μέγαρα, το Tuono και το Superduke ειναι και τα δυό βαρίδια και οποιοδήποτε SS600 θα τα κανει σουβλάκι για πλάκα, με οδηγό ίδιων δυνατοτήτων.
Αν μιλάμε για Σέρρες, πάλι τα ίδια.
Αν μιλάμε για πολύ κλειστό βουνίσιο στροφιλίκι εκει θα πανε μαζί me to 600, και θα ερθει ενα SM να τους κανει σουβλάκι όλους.
Τι συζητάμε ακριβώς?![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957