lol ρε πστ μου lol
![]()
Sent from me using a computer.
Μιας και το τουονο ειναι στα υποψηφια καποτε,μιας και θελω 1000αρι με τιμονι για επομενο
το πρωτης γενιας σε τι υπολειπεται σε σχεση με της δευτερης?
μονο σε δυναμη?
γενικα μια συγκριση μεταξυ τους?
Χμμμ....οι αλλαγές είναι πολλές. Μιλάμε για άλλο μηχανάκι ουσιαστικά. Χοντρικά οι παρακάτω:
1) Βελτιωμένος κινητήρας με άλλο στρόφαλο, πιστόνια, κεφαλές μαγνησίου και μεγαλύτερες βαλβίδες. Περιπου 10-15 άλογα περισσότερα
2) Σώματα ψεκασμού από 53mm σε 57
3) Άλλη ECU
4) Καινούργιο πλαίσιο-ψαλίδι-τροχοί
5) Ακτινικές δαγκάνες
6) 5 κιλά πιο ελαφρύ το Gen 2
7) Ίδια γεωμετρία, αλλά το Gen 2 είναι 10mm ψηλότερο
8) Το Gen 2 έχει Ram-air και έχει καλύτερη αεροδυναμική, παρόλο που το Gen 1 έχει μεγαλύτερη μάσκα.
9) Άλλο κουστούμι, όργανα κλπ
10) Εξάτμιση 2->2 το Gen2 αντί 2->1 του Gen1
Πάνω κάτω αυτά είναι. ΟΖ ζάντες, ακτινικές δαγκάνες, Ohlins στις καλές εκδόσεις (R/Factory) είναι ίδια στα Gen1-2, με την διαφορά οτι οι σφυρήλατες ΟΖ έντυναν τα Tuono Factory 06 και κάποια απ΄τα πρώτα 07. Μετά η ΟΖ σταμάτησε να παράγει ζάντες μοτοσυκλετών και οι σφυρήλατες στα μεταγενέστερα Factory είναι κάποιου άλλου κατασκευαστή (Malgatech) και πιθανότατα λίγο βαρύτερες.
Αυτες οι διαφορες στο δρομο πως μεταφραζονται;
πουτσ@@@@@@@@@
Δεν έχει τρελές διαφορές, εκτος των ίππων που φαίνονται παντού καθώς είναι δυνατότερο είτε στο δρόμο είτε στο ταξίδι είτε στην πίστα. Τα Tuono 07+ έχουν στα χαρτιά 18 άλογα διαφορά που είναι τεράστια.
Διαφορά καταλαβαίνει κάποιος στο φρενάρισμα (άγκυρες και τα δυο, καλύτερη αίσθηση στο καινούργιο).
Η θέση οδήγησης είναι εντελώς διαφορετική όμως μιας και το παλιό σε βάζει "μέσα", ενώ στο καινούργιο είσαι "πάνω" στο μηχανάκι.