Σελίδα 16 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 6111213141516171819 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 226 έως 240 από 275

Θέμα: ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ APRILIA TUONO 2006

  1. #226
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Yianniss Προβολή μηνύματος
    Βυρονα, σιγουρα ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα σε ιππους; Θυμαμαι τα περιοδικα εποχης για το gen1 ελεγαν 126 ('η 128 δεν ειμαι σιγουρος) αλογα στο στροφαλο. Το gen2 ειναι +18 απο αυτο το νουμερο;
    Τα gen1 εβγαζαν κατι παραπανω απο 100 ροδα με εξατμιση-φιλτρο-προγραμμα.
    Τα πρωτα gen2 στοκ εβγαναν καμια 10 παραπανω. Αν λαβεις υποψιν οτι τα τα 05 επαιρναν καπου 8 αλογα με τις μετατροπες, η διαφορα πρεπει να ειναι οπως λεει ο Βυρωνας.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 30/07/2014 στις 08:42.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #227
    Tricolore member Το avatar του/της alexxxcbr
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    1.203
    Eχω οδηγησει και τα δυο και δεν μου εχει φανει η διαφορα.
    Ισα ισα το 05 που εχω εχει περισσοτερο νευρο απο το επομενο 07 που εχω οδηγησει αρκετα και μεσα στα μεγαρα.
    Με μαμα γραναζωματα και τα δυο.Τι να πω δεν ξερω.Ισως απο μηχανακι σε μηχανακι υπαρχει αποκλιση.

  3. #228
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alexxxcbr Προβολή μηνύματος
    Eχω οδηγησει και τα δυο και δεν μου εχει φανει η διαφορα.
    Ισα ισα το 05 που εχω εχει περισσοτερο νευρο απο το επομενο 07 που εχω οδηγησει αρκετα και μεσα στα μεγαρα.
    Με μαμα γραναζωματα και τα δυο.Τι να πω δεν ξερω.Ισως απο μηχανακι σε μηχανακι υπαρχει αποκλιση.

    Το πιθανοτερο ειναι το πρωτο να ειναι πιο ροπατο μεσο-χαμηλα απο το δευτερο λογω εκκεντροφορων και 2-1 εξατμισης.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #229
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alexxxcbr Προβολή μηνύματος
    Eχω οδηγησει και τα δυο και δεν μου εχει φανει η διαφορα.
    Ισα ισα το 05 που εχω εχει περισσοτερο νευρο απο το επομενο 07 που εχω οδηγησει αρκετα και μεσα στα μεγαρα.
    Με μαμα γραναζωματα και τα δυο.Τι να πω δεν ξερω.Ισως απο μηχανακι σε μηχανακι υπαρχει αποκλιση.
    Μαμα και τα δύο, αλλά μηπως το 2 είχε το κοντο εμπρός γρανάζι? Παλι μαμα ειναι αφού το έδινε η Aprilia.
    Επιαναν τα ίδια χλμ αν τα ανοιγες τερμα 6η?

    Εγώ έχω δεί οτι το Tuono GenΙ σε ταξίδι είναι το αντίθετο απο το GenII.
    Σε ταξίδι κατεβαίνοντας απο Σερρες προς Αθήνα, ο αναβατης του GenI ηταν φτερό στον άνεμο στα πολλά χλμ, λόγω τιμονάρας και θέσης οδήγησης.
    ΟΚ εχει μασκάκι αλλά καμμία σχέση με το GenII που ταξιδεύει άνετα με πολλά περισσότερα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #230
    Tricolore member Το avatar του/της alexxxcbr
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    1.203
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Μαμα και τα δύο, αλλά μηπως το 2 είχε το κοντο εμπρός γρανάζι? Παλι μαμα ειναι αφού το έδινε η Aprilia.
    Επιαναν τα ίδια χλμ αν τα ανοιγες τερμα 6η?

    Εγώ έχω δεί οτι το Tuono GenΙ σε ταξίδι είναι το αντίθετο απο το GenII.
    Σε ταξίδι κατεβαίνοντας απο Σερρες προς Αθήνα, ο αναβατης του GenI ηταν φτερό στον άνεμο στα πολλά χλμ, λόγω τιμονάρας και θέσης οδήγησης.
    ΟΚ εχει μασκάκι αλλά καμμία σχέση με το GenII που ταξιδεύει άνετα με πολλά περισσότερα.
    Για τελικες τι να σου πω.Το δικο μου αντε να το εχω ανοιξει τερμα κανα 2 φορες.Μετα το blackbird που χασμουριομουνα στα 250 το χαος.
    Ειμαι 1,85 και ταξιδευω ανετα με το tuono στα 180-200.
    Ομως αυτο που αναφερω ειναι οτι γενικα σαν μηχανακια το δικο μου ειναι πιο αγριο απο θεμα δυναμης παροτι οπως λεει ο Βυρωνας ειναι στα
    χαρτια λιγοτερα αλογα.

  6. #231
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Yianniss Προβολή μηνύματος
    Βυρονα, σιγουρα ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα σε ιππους; Θυμαμαι τα περιοδικα εποχης για το gen1 ελεγαν 126 ('η 128 δεν ειμαι σιγουρος) αλογα στο στροφαλο. Το gen2 ειναι +18 απο αυτο το νουμερο;
    Σε διάφορα specs έχω δει 120-123 για το Gen 1 και 133-139 για το Gen II. Η διαφορά στα GenII οφείλεται στο οτι τα 06 σαν το δικό μου είχαν 133 λόγω μικρότερων βαλβίδων και διαφορετική ecu άπό το Factory. Από το 2007 τα Tuono όλα (R & Factory) φοράνε το μοτέρ με τις μεγαλύτερες βαλβίδες και τους 139 ίππους.
    Στην πράξη, τα Tuono GenII παίζουν 125-129 τροχό με μόνη αλλαγή τα Slip-On & Map2.
    Τα GenI με 2->2 εξατμισεις (από λαιμούς) και τσιπάκι Eprom είχαν 110-115 τροχό, τουλάχιστον αυτά που ξέρω.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alexxxcbr Προβολή μηνύματος
    Eχω οδηγησει και τα δυο και δεν μου εχει φανει η διαφορα.
    Ισα ισα το 05 που εχω εχει περισσοτερο νευρο απο το επομενο 07 που εχω οδηγησει αρκετα και μεσα στα μεγαρα.
    Με μαμα γραναζωματα και τα δυο.Τι να πω δεν ξερω.Ισως απο μηχανακι σε μηχανακι υπαρχει αποκλιση.
    Alex η διαφορά είναι μεγάλη, μεταξύ τους αλλά είναι και μεγάλη μεταξύ stock και ανοιχτου Gen II. Stock το μηχανάκι ερχόταν με 16άρι γρανάζι και μαζί η aprilia σου έδινε και το 15 που έπρεπε να αλλαχτεί κατευθείαν.
    Ο λόγος τοποθέτησης του είχε να κάνει ΜΟΝΟ για να περνάει προδιαγραφές κατανάλωσης, όπως και ένας "περιοριστής" αέρα στην εισαγωγή του φιλτροκουτιού, αλλά και ο stock χάρτης map1.
    Μόνο με την αλλαγή του γραναζιού το μηχανάκι μεταμορφώνεται, μιας και το 16 είναι για τελική 350 χλμ και φυσικά εξαφανίζονται τα σκορτσαρίσματα. Με αφαίρεση του "πνίχτη", 2 slip-on και map2 το μηχανάκι έχει +10 άλογα από stock.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #232
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Μόνο με την αλλαγή του γραναζιού το μηχανάκι μεταμορφώνεται, μιας και το 16 είναι για τελική 350 χλμ και φυσικά εξαφανίζονται τα σκορτσαρίσματα.
    Που ειναι ο σαπίλας rpm

  8. #233
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Που ειναι ο σαπίλας rpm
    Aς βαλει και πύραυλο πίσω, εγώ παλι θα τον πατήσω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #234
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Aς βαλει και πύραυλο πίσω, εγώ παλι θα τον πατήσω.

    ώπα....

    πίσω???? πίσω πού????

    διευκρινίσεις παρακαλώ και άμεσα.....
    πουτσ@@@@@@@@@

  10. #235
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    ώπα....

    πίσω???? πίσω πού????

    διευκρινίσεις παρακαλώ και άμεσα.....

    Συμαζεψουυυυ...............

    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  11. #236
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Aς βαλει και πύραυλο πίσω, εγώ παλι θα τον πατήσω.
    Λολ και τριαλαλολ...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #237
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Εμενα το παλιο δε με αρεσει.

    Το genII (αυτο του '06-'07 και περα δεν ειναι αυτο?) με αρεσει.

    Το φακτορυ με αρεσει παρα πολυ. Πααααααρα πολυ.

    Το καινουριο (V4) να δουμε τι λεει κι αυτο...

  13. #238
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Το καινουριο (V4) να δουμε τι λεει κι αυτο...
    Υπερβολικά too much κατά τη γνώμη μου.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #239
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Υπερβολικά too much κατά τη γνώμη μου.
    Γιατί ? Σε περνάνε?

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #240
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Υπερβολικά too much κατά τη γνώμη μου.
    Υπο ποια εννοια?

    Υπερβολικο απο πλευρας δυναμης ή δεν ξερω γω τι, ή διαφωνεις με το "αφηνουμε το V2 παμε σε V4"?

    ΥΓ. Τα σπεκς δεν τα ξερω ουτε κι αν θα ειναι πιο γρηγορο (και ποσο απο το v2).
    Παντως, αν δεν κανω λαθος, βερσιον φακτορυ δεν εχει βγει (ακομα).

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Γιατί ? Σε περνάνε?


Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF