Σελίδα 17 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 71213141516171819 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 241 έως 255 από 275

Θέμα: ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ APRILIA TUONO 2006

  1. #241
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Απο γυμνα σιγουρα το καλλιτερο οβερολ πρεπει να ειναι το S1000R...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #242
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Το v4 το εχει φιλος και οποτε το ακουω μου σηκωνεται...














    Η τριχα ρε πονηρουληδες!

  3. #243
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    Το v4 το εχει φιλος και οποτε το ακουω μου σηκωνεται...
    α......κι ελεγα χτισανε μιναρε στο λουτρακι?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #244
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Τα gen1 εβγαζαν κατι παραπανω απο 100 ροδα με εξατμιση-φιλτρο-προγραμμα.
    Εδω νομιζω οτι κανεις λαθος. Οι τιμες στα περιοδικα ελεγαν 116 αλογα ροδα χωρις καμια μετατροπη.

    Αυτο το βρισκω πιο λογικο απο τα 100 αλογα. Μην ξεχναμε οτι τα καπονορντ εβγαζαν 90 αλογα περιπου στη ροδα.

  5. #245
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Μπιγκουλα το νου σου, δε θελουν πολυ να μας κρεμασουν κουδουνια...


  6. #246
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alexxxcbr Προβολή μηνύματος
    Eχω οδηγησει και τα δυο και δεν μου εχει φανει η διαφορα.
    Ισα ισα το 05 που εχω εχει περισσοτερο νευρο απο το επομενο 07 που εχω οδηγησει αρκετα και μεσα στα μεγαρα.
    Με μαμα γραναζωματα και τα δυο.Τι να πω δεν ξερω.Ισως απο μηχανακι σε μηχανακι υπαρχει αποκλιση.
    Το gen1 εβγαινε στοκ με 17αρι γραναζι, το οποιο το αλλαζαν ολοι με 16αρι.
    Το gen2 εβγαινε στοκ με 16αρι γραναζι, το οποιο το αλλαζαν ολοι με 15αρι.

    Κ εγω εχω οδηγησει κ τα 2 κ επισης εχω ανοιξει με gen2. Διαφορα αισθητη δεν παρατηρησα παντως, ουτε κ αυτος που οδηγουσε το gen2. Βεβαια δεν θυμαμαι τι γραναζι ειχε το gen2. το δικο μου ειχε σιγουρα 16αρι.

  7. #247
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Yianniss Προβολή μηνύματος
    Το gen1 εβγαινε στοκ με 17αρι γραναζι, το οποιο το αλλαζαν ολοι με 16αρι.
    Το gen2 εβγαινε στοκ με 16αρι γραναζι, το οποιο το αλλαζαν ολοι με 15αρι.

    Κ εγω εχω οδηγησει κ τα 2 κ επισης εχω ανοιξει με gen2. Διαφορα αισθητη δεν παρατηρησα παντως, ουτε κ αυτος που οδηγουσε το gen2. Βεβαια δεν θυμαμαι τι γραναζι ειχε το gen2. το δικο μου ειχε σιγουρα 16αρι.
    Τα δύο μοντέλα δεν είχαν μόνο 17/42 σε σχέση με το 16/40. Είχαν και διαφορετική σχέση στα γρανάζια του κιβωτίου, οπότε δεν ξέρω να σου πω ποιό ήταν πιο κοντό απ΄το άλλο όταν κατέβαινε το ένα δόντι.

    Τώρα, αν δεν βλέπετε καμμία διαφορά μεταξύ των δύο μοτέρ δεν έχω να πω τίποτα. Μπορεί και να είναι έτσι.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Yianniss Προβολή μηνύματος
    Εδω νομιζω οτι κανεις λαθος. Οι τιμες στα περιοδικα ελεγαν 116 αλογα ροδα χωρις καμια μετατροπη.

    Αυτο το βρισκω πιο λογικο απο τα 100 αλογα. Μην ξεχναμε οτι τα καπονορντ εβγαζαν 90 αλογα περιπου στη ροδα.
    116 τροχό χωρίς μετατροπή το θεωρώ πολύ τραβηγμένο, μιας και κάπου εκεί έδιναν τα stock Gen II.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #248
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Kαλά όλα πειραγμένα είναι αυτα τα Tuono?
    Μαμα δηλαδή δεν πανε μια ?

    Αντε γιατί παραχαλαρωσε το θεμα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #249
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Yianniss Προβολή μηνύματος
    Εδω νομιζω οτι κανεις λαθος. Οι τιμες στα περιοδικα ελεγαν 116 αλογα ροδα χωρις καμια μετατροπη.

    Αυτο το βρισκω πιο λογικο απο τα 100 αλογα. Μην ξεχναμε οτι τα καπονορντ εβγαζαν 90 αλογα περιπου στη ροδα.
    Μπορει και να εχεις δικιο, αλλα νομιζω οτι την εποχη εκεινη δεν υπηρχε και κανενα δυναμομετρο στην ελλαδα που να δειχνει σωστα.
    Παντως αν κοιταξεισ δυναμομετρησεις του 06 απ οξω (ιντερνετ), θα δεις περι τα 110-115 τροχο στοκ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #250
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Kαλά όλα πειραγμένα είναι αυτα τα Tuono?
    Μαμα δηλαδή δεν πανε μια ?

    Αντε γιατί παραχαλαρωσε το θεμα.

  11. #251
    Tricolore member Το avatar του/της alexxxcbr
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    1.203
    Σημασια εχει οτι δεν μου χρειαζεται παραπανω δυναμη.
    Πολλες φορες σε δρομους που τους γνωριζω καλα(Επιδαυρο,Κακια σκαλα,Σουνιο)η επιταχυνση ειναι κ@υλ@.
    Κανενα τετρακυλινδρο δεν με εχει φτιαξει ετσι.

    V2 RULES.:a015:

  12. #252
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Τα δύο μοντέλα δεν είχαν μόνο 17/42 σε σχέση με το 16/40. Είχαν και διαφορετική σχέση στα γρανάζια του κιβωτίου, οπότε δεν ξέρω να σου πω ποιό ήταν πιο κοντό απ΄το άλλο όταν κατέβαινε το ένα δόντι.

    Τώρα, αν δεν βλέπετε καμμία διαφορά μεταξύ των δύο μοτέρ δεν έχω να πω τίποτα. Μπορεί και να είναι έτσι.

    116 τροχό χωρίς μετατροπή το θεωρώ πολύ τραβηγμένο, μιας και κάπου εκεί έδιναν τα stock Gen II.
    Για το γραναζωμα παω πασο, δεν εχω ιδεα. Καλα το οτι δεν βλεπαμε διαφορα δεν σημαινει κατι. Δεν ειμαστε κ Ροσι. Σιγουρα παντως το Gen2 ειχε ελαφρυτερη αισθηση (μαλλον λογω ζαντων).

    Με την ιπποδυναμη εχω κρατισει το περιοδικο, θα το βρω κ θα το σκαναρω για του λογου το αληθες.

  13. #253
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της skylaros
    Εγγραφή
    16/04/2011
    Μηνύματα
    726
    Πάντως ο ήχος από το καινούργιο το v4 με κάνει να θέλω να βάλω τα κλάματα από συγκίνηση !

  14. #254
    Σαφεστατα η δυναμη των 2ης γενιας ειναι οπως τα λεει ο Βυρωνας. 110 τα παλια 125 τα 2ης, πανω κατω (δεξια και αριστερα)
    Η διαφορα τους ειναι και στην αποδοση της δυναμης, οπου τα 2ης γενιας δεν κλωτσανε στις μεσαιες ξαφνικα, αλλα ανεβαζουν πιο "ηλεκτρικα" παντου. Γι'αυτο και δυσκολευεσε να κατανοησεις την αποδοση του μοτερ μεταξυ των παλιων και νεων.


    ps. 1ης γενιας εχω δει δυναμομετρημενο (σε αυτον που ειχε μετρησει ο Βυρωνας) στα 116 αλογα, με κομπλε 57αρια σωματα απο 2ης γενιας, slip-on μονό, ανοιχτο φιλτροκουτι, τσιπακι (δεν θυμαμαι τυπο) και power commander σεταρισμενο στο εν λογω μαγαζι.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  15. #255
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Σαφεστατα η δυναμη των 2ης γενιας ειναι οπως τα λεει ο Βυρωνας. 110 τα παλια 125 τα 2ης, πανω κατω (δεξια και αριστερα)
    Η διαφορα τους ειναι και στην αποδοση της δυναμης, οπου τα 2ης γενιας δεν κλωτσανε στις μεσαιες ξαφνικα, αλλα ανεβαζουν πιο "ηλεκτρικα" παντου. Γι'αυτο και δυσκολευεσε να κατανοησεις την αποδοση του μοτερ μεταξυ των παλιων και νεων.


    ps. 1ης γενιας εχω δει δυναμομετρημενο (σε αυτον που ειχε μετρησει ο Βυρωνας) στα 116 αλογα, με κομπλε 57αρια σωματα απο 2ης γενιας, slip-on μονό, ανοιχτο φιλτροκουτι, τσιπακι (δεν θυμαμαι τυπο) και power commander σεταρισμενο στο εν λογω μαγαζι.
    Κάπου, λίγο παρακάτω ήταν και κάποια που ξέρω + ένα Falco που ήταν στα 112 αν θυμάμαι καλά. Όλα με εξατμίσεις και chip.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 17 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 71213141516171819 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF