Θα γράψω σεντόνι όταν βρω χρόνο.
Για αρχή σου λέω ότι η Ντουάτι αυτή τη στιγμή τρέχει μόνη της 3 πρότζεκτ
(μπορεί και 4)
και δεν είναι καθόλου εύκολο ή φτηνό αυτό.
Θα επανέλθει όμως και δείχνει σημάδια ανάκαμψης.
υγ
Το ότι ο Στόνερ ήταν οδηγάρα δεν υπάρχει καμία αντίρηση, το ότι κέρδισε όμως ΠΠ με μάπα μηχανάκι όπως καταλαβαίνεις δεν παίζει.
(εκτώς αν είσαι οπαδός οπότε μπορείς να πιστέψεις ότι θα κέρδιζε και με Μπαμπέτα)
Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 01/08/2014 στις 08:56.
ανανήψαντας
Ετσι ακριβως ειναι και πιο χαλια μην σου πω !!
οταν ο Στονερ τους φωναζε ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ (και οσοι ακολουθησαν μετα)
ξυνιζαν τα μουτρα οι μηχανικοι και οποιος ελεγε οτι το μηχανακι παει εως ενα σημειο γρηγορα
μετα
για πιο πανω ??επεσες
Αλλα αυτο με τον( υπευθυνο) για το πλαισιο οτι ενημερωνοτανε μεσω αναφορων για την εξελιξη και δεν πατουσε πιστα ποτε (σπανιως)
σαν να λεμε για το χρηματηστηριο (ξανακαι
)
μακαρι τωρα να αλαξει το καθεστως μετον Νταλινα και βλεπουμε τα DUCATI στο βαθρο και παλι![]()
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 01/08/2014 στις 09:02.
Ο Στόνερ καβάλαγε άλλο μηχανάκι απ αυτό που έχουν σήμερα,
είχε άλλο αφεντικό και άλλο αρχημηχανικό.
Καμία σχέση μ αυτό που υπάρχει σήμερα.
(όποιος νομίζει ότι είναι εύκολο να φτιάξεις μοτο τζι πι μηχανάκι και να γ... τους Γιαπωνέζους
μπορεί να ψάξει να βρει ποιός άλλος εκτώς ντουκάτι τα κατάφερε και πότε)
![]()
ανανήψαντας
Νατο το κουτάκι άνοιξε...![]()
Και για πε μας ωρέ παλουκάρι ποιο ντουκάτι ήταν καλύτερο από χόντα και γιαμάχα ώστε να τους πάρει το πρωτάθλημα; ( σημ. αν ξαναπείς πως ένα μηχανάκι είναι καλύτερο λόγο μεγαλύτερης ισχύος και τελικής άρχισε να αυτοσφαλιαρίζεσαι ώσπου να σε πετύχει κάποιος απο τους υπόλοιπους.)
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
φυσικα και δεν ειναι το ιδιο μηχανακη με το 2007 κτηνε και οτι εχουν βγαλει 100 εκδοσεις αυτο δηχνει οτι προσπαθουν σκληρα οι ανθρωποι
δεν ειναι ευκολο πραγμα να νικησεις το HRC KAI YAMAHA
αλλα αυτα που αναφερει το αρθρο δυστηχως ετσι ειναι.
---------------------------------------------------------------------------------------
H KTM πιο κατω λεει οτι θα κατεβει το 2017 με σωληνοτο πλαισιο !!!
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 01/08/2014 στις 09:51.
July 31, 2014 0
KTM announced plans to enter the MotoGP World Championship with a brand new V-4 prototype to be called the KTM RC16. KTM would be the latest major manufacturer announcing plans to enter the series, following the current ongoing projects by Aprilia and Suzuki.
Chief Executive Officer Stefan Pierer announced the news in an interview with Swiss site Speedweek.com, saying the company plans to reveal the RC16 in fall 2015 and spend 2016 developing it. Pierer says he hopes to make the RC16 available for race teams for the 2017 season, though a wild card entry in 2016 is not out of the question.
Pierer says the RC16 will be a successor to the aging RC8 superbike but noted the RC16 is designed specifically for track use and not for public roads. It will be powered by a 1000cc V-4 with a tubular steel frame like KTM’s Moto3 racer. Like other KTM motorcycles, the RC16 will use WP Suspension which is currently adopted on its Moto2 racers.
Though primarily produced for GP teams, Pierer says recreational riders may be able to purchase the RC16. Pierer says KTM may sell up to 100 RC16 bikes a year, priced from 150,000 to 200,000 euros (US$200,780 to $267,700) each, though they may not be quite the same spec as the GP prototypes.
Pierer also says KTM does not plan to enter a full factory team, instead following its current model in the Moto3 class of supplying machines to race teams, with some teams like Ajo Motorsport.
[Source: Speedweek.com; Photo by KTM]
Και τι σχέση έχει αυτό με αυτά που λέει το άρθρο; (το οποίο μου φαίνεται μια χαρά σωστό)
Το ότι ο αρχιμηχανικός δεν καταλάβαινε το πλεονέκτημα του να έχεις συγκεκριμένα μεγέθη βιδών και η απόμακρη σχέση εργοστασίου-αγωνιστικής ομάδας μου φαίνεται είναι θεμελιώδες πρόβλημα που δεν έχει σχέση με ευκολία ή λεφτά...
Εκτός αν εσένα στα είπαν αλλιώς οι πρώην μηχανικοί της Ducati![]()
Give me fuel, Give me fire
το 2007 που πηρε πρωταθλημα ο στονερ ειχε πολυ καλο μηχανακι.ηταν το απογειο της εξελιξης που ειχε ο capirrosi κανει μεχρι τοτε.τα μηνυματα τα ειχε δωσει απο τη προηγουμενη χρονια,οταν ειδικα απο τα μισα του πρωταθληματος γαμουσε και εδερνε,με αποκορυφωμα το 1-2 στον τελευταιο αγωνα.το ειδα ζωντανα τοτε στο brno το 2006 να τους παιρνει τα σωβρακα.η αισθηση τοτε το 2006 ηταν οτι αν δεν υπηρχε ο τζιμπερναου να κανει την παπαρια,ο capirrosi θα ηταν πρωταθλητης,οσο και το αν δεν ειναι παντα προβλεψη.η δουλεια αρχιζε και χαλασε πολυ απο το 2010.
επισης μην ξεχναμε και στο ντεπουτο την πρωτη χρονια στα motogp,στο δευτερο αγωνα μεσα στην ιαπωνια βαθρο
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει