κάνεις πλάκα οτι είχες υγρά φρένων που δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ.
έπαιζες τόσο καιρό με την ασφάλειά σας.
δε πα να χε και 500χιλιόμετρα. Τα υγρά θέλουν κάθε 2έτη μέγιστο αλλαγή. Είναι χημικά που πολυκαιρίζονται και χάνουν τις ιδιότητές τους.
αύριο αλλάζεις υγρά φρένων, ψυγείου και λάδια μηχανής και μπροστινού.
ΚΑΤΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ...............
Λάδια άλλαξε στά 1000 όπότε είμαστε έντάξει.
Ύγρά ψυγείου γιατί..??
Άφού τό 2013 δούλεψαν πρώτη φορά.
Τών φρένων τό καταλαβαίνω.....πάω γιά άλλαγή.
Μπροστινό..?? τί έννοείς..??
όποιο βιβλιαράκι κατασκευαστή και αν ανοίξεις για την συντήρηση ενός οχήματος έχει 2 όρια στη συντήρηση. περιόδους χιλιομέτρων και περιόδους χρονικές.
είτε κάνεις 100.000χλμ σε 6μήνες είτε 1000 σε 10 χρόνια οφείλεις να τηρείς το χιλιομετρικό ή χρονικό όριο.
δηλαδή λάδια κάθε 6000χλμ ή 1χρόνο, υγρά ψυγείου κάθε 12.000 ή κάθε 2χρόνια. και πάει λέγοντας.
μπροστινό εννοώ λάδια στις μπουκάλες της εμπρός ανάρτησης.
ο πολυκαιρισμός και ειδικά αν οι συνθήκες που μένει ακίνητο το όχημα δεν είναι οι ιδανικότερες έχει επιπτώσεις σε αναλώσιμα που είναι ευαίσθητα στη φθορά του χρόνου.
λάδια, υγρά, τσιμούχες, rings, κλπ.
προφανώς αν οι τσιμούχες του μπροστινού δεν έχει αλλαχτεί ποτέ στα 4-5χρόνια που έχει η μηχανή από κατασκευής να περιμένεις να τις πάρεις στο χέρι κατά την αλλαγή του μπροστινού.
ΒΡΕ ΣΥΜΦΩΝΟΙ...........ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΓΩ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ.
Άλλά δέν τά είχαν καί στή Σαχάρα τά μηχανάκια,
σέ μιά κούτα σέ κάποια άποθήκη ήλιος καί άέρας δέν τό έβλεπε.
Τώρα νά πάω νά άλλάξω λάδια στήν άνάρτηση..??
Τό θεωρώ ύπερβολή διότι ένα λάδι σέ κάποιο έμβολο μέσα πού δέν δούλευε
πρέπει νά άλλαχτεί στά 2-3-4-χρόνια όσα τέλος πάντων λέει ό κατασκευαστής,
άλλά δέν είναι καί πλαστικό,κανένας ίμάντας νά θέλει άλλαγμα.
Έντάξει τά ύγρά φρένων μάς έδειξαν ότι προφανώς είχαν θέμα,
τά ύγρά ψυγείου όμως ..??
Τέλος πάντων άν θές νά είναι όλα τέλεια κάνεις αύτό πού προτείνεις
Εύχαριστώ γιά τίς άπόψεις σου πάντως,καλύτερα νά λειτουργεί κάποιος
όπως έσύ παρά σέ κάποια κατηφόρα νά άνακαλύψει ότι δέν έχει φρένο.
το ειχα παθει καποτε στο tenere
αλλα μαζι με υγρα,αλλαξα και σωληνακι πισω με υψηλης και δεν το ξαναεπαθε ποτε
ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΓΓΥΗΣΗ.............ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ
Όταν λές άντικατάσταση ύγρών κάθε 2 χρόνια άνεξαρτήτως χιλιομέτρων
καί τό πουλάς τεσσάρων έτών ήδη......ΜΑΛΛΟΝ έπρεπε νά άλλάξεις
μέσα στά πλαίσια τής άσφάλειας τού άναβάτη τά ύγρά φρένων καί ψυγείου
πού έχουν έλάχιστο κόστος + μιά έξαέρωση μιά καί τό έργαλείο κάθεται 3-4 χρόνια...!!!
Έκτός άν προσφορά σημαίνει πάρτο καί σκοτώσου...!!!!!
Έντάξει γιά τά λάστιχα δέν ύπάρχει κάτι άπόλυτο,ή μπαταρία φαίνεται άν είναι ζωντανή,
τά ύγρά φρένων όμως καί τά ύγρά ψυγείου...??
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΟΥΖΟΥΚΙ.......
Εφόσον βρίσκεται σε εγγύηση η μηχανή θα πρέπει το book service να έχει συμπληρωθεί με τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης από τους ίδιους όταν το παρέλαβες με φρέσκα υγρά.
Αν είναι κενό και δεν έχει γίνει καμία συντήρηση αναλωσίμων όπως προβλέπεται ετοιμάσου για πανηγύρια.![]()
Λολ Λολ. Κλασσικό βράσιμο... Αλλαγή ζουμια, όλα οκ θα είναι. Τα περί διετίας καλά και χρησιμα, αλλά όπως λες σε μια αποθήκη καθόταν, φθορά αστεία. Καλές βόλτες με το εργαλείο. Α, άλλαξε και τα μπροστινά υγρά φρένων αφού θα μπεις στον κόπο, προληπτικά.
Σούπα τα υγρά φρένων όπως είπαν πολλοί. Αν σε παίρνει οικονομικά άλλαξε και τα σωληνάκια μπρος πίσω με υψηλής και είσαι οκ. Τώρα για αλλαγές λαδιών και υγρών ψύξης επειδή το μηχανάκι καθόταν, να πω την αλήθεια υπερβολή το βρίσω και τουλάχιστον εγώ δεν θα τ' άλλαζα αν ήταν δικό μου.
Υ.Γ.
Νομίζω υπάρχουν στην αγορά και κιτρινόμαυρα υγρά φρένων, έτσι για να σου θυμίζουν την πάλαι ποτέ ΑΕΚάρα!! Αυτά βάλε.
![]()
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).