Τσεκαρε δαγκανα,υγρα,δισκο,Abs και μην πατας πολυ πισω φρενο.
Τσεκαρε δαγκανα,υγρα,δισκο,Abs και μην πατας πολυ πισω φρενο.
Διαβάζω τόση ωρα και εχω μια απορία.... Σταματάει κάποιος με το πίσω φρένο και κατάφερε να βράσει και τα υγρά?
Αυτο πρεπει να μπει στα ρεκόρ.
Κάτσε και ψάξε στο ίντερνετ σε μοντέλα με abs (Vstrom, TDM, Versys) και πολυκαιρισμένα υγρά φρένων τις επιπτώσεις στη μονάδα και στο υπόλοιπο σύστημα πέδησης. Εκτός αν τον παίρνεις στο λαιμό σου οτι λόγω οξείδωσης από τον πολυκαιρισμό δεν υπάρχει ποτέ πιθανότητα να του κολλήσει το έμβολο και να μην έχει φρένα στην επόμενη κατηφόρα.
Καταρχήν μια που φρεναρουμε με το εμπρός, και να χαθεί το πίσω φρένο στα όμορφα @@ μας.
Αν σε μια οποιαδήποτε διαδρομή παρατηρείται αυτό που γράφεις και αν υποθέσουμε οτι δεν οδηγείς με το ποδι σου να ξεκουραζεται επανω στον λεβιέ του πίσω φρένου, πατώντας το ελαφρά, τότε πιο ύποπτο δείχνει κάποιο εμβολακι πίσω. Βγαλσιμο καθάρισμα και λογικά όλα θα είναι οκ.
Τωρα εγω να μιλησω ή θα με κραξετε ?
Υγρα αλλαξα πρωτη φορα μετα απο 8 χρονιακαι δεν ειχα κανενα προβλημα και ουτε ειδα διαφορα μετα την αλλαγη. Εγω βεβαια εχω "ψιλοτσακωθει" με τα φρενα και ειδικα με το πισω
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Προφανως κι εσυ οπως κι εγω (και σιιιγουρα και καποιοι αλλοι) ειμαστε κωλοφαρδοι.
Κι εγω πριν ενημερωθω, τα ειχα πολλα χρονια πριν τ αλλαξω. Μα και γενικα, μονο βενζινη εβαζα...
Αυτο βεβαια δε σημαινει οτι ειναι και το σωστο.
Επισης αυτο που εγραψε ο George sp για τη σχεση υγρων και ABS, το εχω ξανακουσει καμποσες φορες.
Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...
Εγώ τα κράτησα μια 70χιλιαδες χιλιόμετρα. Τα πίσω είχαν φαει και ενα βράσιμο σαν του Τέρι.
Πρόβλημα ουδέν πέραν της κακής αίσθησης και αυξημένης διαδρομής μανέτας και ποδωστηριου. Κοινώς, καλό είναι να αλλάζονται πιο συχνα, αλλά και να μην, Κλάιν Μαιν...
Να πω και για λάδια σε καλάμια 48χιλιαδες, στο μπαντιτ;
Ελα γιατί το χεσαμε το πράγμα... Πάω για καμμιά βουτιά. Αλλά δεν ξέρω, τι spf προτείνει η yamaha για αναβάτη συνεπιβάτη και ηλιοφάνεια, σε διαδρομή μισής ώρας; μην σκοτωθουμε κιόλας.
MAΛΛΟΝ ΚΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΦΟΒΑΜΑΙ................
Έπειδή άλλαξα παπούτσια καί έβαλα χοντρό μποτάκι καί όδηγάω πάντα μέ τό πόδι
πάνω στό ποδόφρενο,λέω....ύποθέτω άν δέν είναι όλα τά άλλα πιθανά σενάρια,πώς
έτσι κάπως έκεί στήν κατηφόρα τά έβρασα τά ζουμιά.
Έτυχε νά φάω καί τακάκια παλιά άπό αύτό τό στύλ όδήγησης,άλλά ζουμιά δέν έβρασαν ποτέ..!!
Μαζί σου όσον άφορά τήν πολλή φροντίδα.
Άκόμα είμαι τής πολύ παλιάς σχολής.............φρενάρω πάντα μέ τό πίσω καί όταν άρχίσω νά τό χάνω λόγω
μπλοκαρίσματος , άν δέ μέ παίρνει πιέζω καί τό μπροστινό...........
Πάντα στό δρόμο έννοείται.
Τελευταία τροποποίηση από irinia; 11/08/2014 στις 12:09.
Αν δεν αλλάξεις τροπο που φρενάρεις μόνιμα πρόβλημα θα εχεις με το πίσω και κάποια στιγμή που πραγματικά θα το χρειαστείς απλα δεν θα ειναι εκει....
Το πίσω φρένο σταθεροποιεί δεν σταματάει. Ουτε τέτοια δύναμη εχει ουτε τέτοια αντοχή.
ΔΙΚΑΙΟ ΕΧΕΙΣ..........40 ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΣΑ ΚΑΝΕΝΑ
Ίσως νά ήταν τό πρώτο.......
Άσε τώρα στά γεράματα,πού νά άλλάζεις στύλ....
όταν τίθεται θέμα ασφάλειας το να εφησυχάζουμε κάποιον είναι επικίνδυνο και χαζό. το να ειρωνευόμαστε και από πάνω όμως αμφισβητώντας τις διαφορετικές εμπειρίες άλλων, ως φωτεινοί παντογνώστες, πάει σε άλλο επίπεδο.
Terens εγώ ότι γράφω το γράφω για την ασφάλεια στο πρόβλημα του συμφορουμίτη και το βάζω πάνω από ''τα μπάνια του λαού'' γιατί η υγεία προέχει της αναψυχής.
Για να στο θέσω πιο απλά, το υγρό φρένων οξειδώνεται με τη πάροδο του χρόνου γιατί το σύστημα φρένων έχει σημεία που αναπνέει και τραβάει υγρασία και ατμοσφαιρική ρύπανση.
Η οξείδωση λοιπόν πέρα από την ασαφή αίσθηση στο φρενάρισμα και την πτώση απόδοσης στη συμπίεση του υγρού, μπορεί να μεταφέρει την οξείδωση και στα υπόλοιπα μέρη. Σε μηχανάκια με abs επηρεάζεται και ο αισθητήρας του abs και μπορεί να κολλήσει η βαλβίδα που με τη σειρά της κολλάει μόνιμα το έμβολο (ποδόφρενο ή μανέτα).
Η ζημιά λοιπόν στο 1ο στάδιο είναι ένα κόλλημα της βαλβίδας που με εξαέρωση και νέα υγρά το πιθανότερο είναι να επανέλθει. Στο 2ο στάδιο κολλάει μόνιμα το έμβολο και η μονάδα του abs και στο 3ο στάδιο πάει για πέταμα όλο το σύστημα πέδησης μιας και η οξείδωση περνάει και στη πλακέτα εγκέφαλο του abs με την ηλεκτρομαγνητική.
Ξεκινάς με ζημιά επιδιόρθωσης σε αναλώσιμα 20ευρώ και πας μέχρι 1000άρικο.
Και για τους δύσπιστους ας επισκεφτούν μερικά εξειδικευμένα συνεργεία σε μονάδες abs και ας ρωτήσουν που οφείλονται οι ζημιές και ορισμένα σοβαρά ατυχήματα (για να μην γράψω δυστυχήματα) σε μοτοσυκλέτες λόγω κακής συντήρησης στο σύστημα φρένων.
Μιλάμε για φρένα που την κρίσιμη στιγμή θα σε σώσουν ή θα σε πάρουν μαζί τους.
Αν μιλάγαμε για aftermarket φλασάκια ή βάσεις πινακίδας ή ζελατίνα για να μην χαλάει το μαλλί θα σας έστελνα στη παραλία και χωρίς δείκτη προστασίας.
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..............ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΩ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΕΣ
Πιθανόν κάποια στιγμή πού δέν είχα πίσω φρένο νά μήν είχα καί ABS δέν ρισκάριζα όμως
μέ δυό ψυχές έπάνω,άπλά έκοψα καί πήγαινα σιγά μέχρι πού τό είδα νά έπανέρχεται μόνο του.
Πρώτη μου φροντίδα σίγουρα είναι νά άλλάξω ύγρά ,πολύ φθηνά είναι καί νά κάνω έξαέρωση.
Έσύ γράφε αύτό πού θεωρείς σωστό χωρίς ίδιοτέλεια καί άσε τόν καθένα νά λέει ότι θέλει.
Δέν μπορούμε όλοι οί άνθρωποι νά μπούμε στό ίδιο καζάνι..........
Έγώ πού ήθελα νά πάρω καί νά άγοράσω........άγόρασα άπό ΟΛΟΥΣ,καί τό μακρύ καί τό κοντό..!!
Το ότι δεν αλλαζεις μια κακή συνήθεια που μόνο σε βεσπα εφαρμόζεται προφανώς και γούστο σου καπέλο σου, αλλά και ακατανόητο για κάποιον που έχει την δική σου εμπειρία και χιλιόμετρα. Το μπουσα ρε αθεοφοβε έτσι το φρεναρες; ο Χριστός ο απόστολος γκλετσος και οι άγιοι όλοι...
Για τα λοιπά ομιτζι τρια λολ και δυο αυγά Τουρκίας. Και μια μεριδα ποπκορν προς τα δω μετά βουτύρου αλατισμενου, όχι μαργαρίνης παρακαλώ.