Τα καλυτερα αποτελεσματα στο συνολο Ντουκατι-οδηγου ειναι ελεω οδηγου (ειμαι σιγουρος οτι το ξερεις, παρολο το πειραγμα στον Κτινο) και καλυτερων συνθηκων απο τους αλλους (μαλακοτερο στα ελευθερα) και οχι Ντουκατι.
Το Ντουκατι ειναι το ιδιο μηχανακι που ηταν και περυσι (μεγαλος κινητηρας , αθλιος σχεδιασμος , υποστροφη, ο καλ λεει οτι στριβει 5-6 μοιρες λιγοτερες απο τους αλλους κτλ) με τις διαφορες να ειναι ελαχιστες και δεν φαινεται να αλλαζει κατι σε αυτο μεχρι το τελος το τρεχοντος ετους.
Σύνθετη κατάσταση Μάριε. Τα μοτά τους σίγουρα εξακολουθούν να έχουν θέματα αλλά αυτό φαίνεται λόγω του ότι ο ανταγωνισμός έχει (με σειρά) καλύτερα τιμ, καλύτερους αναβάτες, καλύτερα μοτά σε επι μέρους τομείς.
Απο τη στιγμή που κάποια εργοστάσια δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν και ή τα παρατάνε ή παραμένουν ηρωικά αλλά και ντροπιαστικά υπάρχει σοβαρό θέμα.
Έπρεπε λοιπόν να δοθεί απο κοινού μια θαρραλέα λύση και ας ήταν και δοκιμαστική. Όλοι εκτός όσων τερματίζουν αγώνες βάθρο (ή πεντάδα τεσπα) να έχουν 2 ώρες έξτρα δοκιμές. Θα μπορούσε να εφαρμοστεί και αλλιώς. Όσοι έχουν γυρολόγιο στα δοκ +0.5 και πάνω να τους δίνονται 2 ώρες έξτρα δοκ (στον επόμενο αγώνα κάπου μεταξύ fp1 και fp2).
Δύσκολο το ξέρω, όμως το 11 που το ανέφερα σε κάποιον Άγγλο τζούρνο συμφώνησε πως θα βοηθούσε τα εργοστάσια να ξεπεράσουν τον σκόπελο που τυχόν βρίσκονται και τους ιδιώτες να τερματίζουν πιο κοντά στους κορυφαίους.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
ο Ρόσσι δήλωσε ότι θα τρέχει ως τα 40....
http://www.gpone.com/en/201407151425...a-40-anni.html
![]()
ανανήψαντας
Παράπονα κάνει ο Ιταλικός τύπος για τα ψέματα που λένε οι ομάδες και οι μανατζαραίοι.
Το συμβόλαιο λέει του Χόρχε είχε υπογραφεί 3 βδομάδες πριν την ανακοίνωση.
Κανένας δεν ξέρει και πολλά για τις λεπτομέρειες αλλά απ ότι φαίνεται 2 πράγματα είναι σίγουρα.
- Ο Χόρχες παίρνει πιο πολλά από το Ρόσσι και το συμβόλαιο δεν είναι τεθωρακισμένο. (σπάει εύκολα)
Παράπονα γίνονται ακόμα και για την περίπτωση του Καλ.
Μπορεί λοιπόν ο Καλ να μην έβλεπε την ΄ώρα να ξεκαβαλήσει απ τη Ντουκάτι
αλλά κατά την ντουκάτι έκανε ελάχιστα και είπε πολλά.
¨Εφτασαν λοιπόν οι ντουκαταίοι στην δυσάρεστη θέση να μην ξέρουν πως να τον ξεφορτωθούν
και εν τέλει το συμβόλαιο του Καλ στη Χόντα το έκανε ο Λίβιο Σούπο.
Αν δε γνωρίζει λοιπόν ο Σούπο τη διοίκηση της ντουκάτι καλά τότε ποιος τη γνωρίζει?
(παράγκα σου λέει)
Επίλογος με πολύ προσβλητικά σχόλια....
(gpone)
ανανήψαντας
Εεε ναι γιατί άμα πήδαγε στου Γιαννόνε θα είχε φάει μπουνιά... Λογικό...
![]()
ανανήψαντας
Καλά, εκτός απ΄τα groupies που κλαίνε με αναφιλητά δεν είναι και σπάνιο να είναι κάποιος MotoGP Legend. Τα κριτήρια δεν είναι συγκεκριμένα και αφορούν (μάλλον)
1) πόσα ΠΠ (συνήθως 2+ στα μεγάλα)
2) πόσο δημοφιλής είναι ο οδηγός. Schwantz-Gardner είχαν 1 ΠΠ αλλά έγιναν
3) αν σκοτώθηκαν στη μεγάλη κατηγορία (Saarinen-Kato-Simoncelli)
Ουσιαστικά στην "πρόσφατη" ιστορία από το 1960 και μετά, μόνο οι Κ.Roberts JR, Criville, Uncini, Lucchinelli ΔΕΝ μπήκαν στο MotoGP L πιθανότατα επειδή είχαν μόνο 1 ΠΠ και δεν τους γούσταρε η επιτροπή.
Αντε να τους κάνει παρέα και ο Hayden όταν αποσυρθεί, μιας και όλοι οι υπόλοιποι έχουν τουλάχιστον 2 ΠΠ.
Numbers (and lists) don't lie !!![]()
Give me fuel, Give me fire