Σελίδα 7 από 29 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910111217 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 421

Θέμα: KTM Super Adventure 1290

  1. #91
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Δεν νομιζω οτι τα street ειναι πιο ξεκουραστα. Εξαρταται και απο το υψος. Εγω ας πουμε με 1,85 δεν μπορω να ειμαι συνεχως σκυφτος πανω στο μηχανακι για ταξιδι. Κουραζεται και η μεση μου και τα γονατα μου που τα εχω μαζεμενα. Και αναγκαστικα μετα ριχνω το βαρος μου στο τιμονι για να ξεκουραστω. Ενω σε ενα ον-οφ που ειμαι σε ορθια θεση κρατιεμαι αισθητα πιο ξεκουραστος.
    Για street μιλαει ο devil, οχι για ss. και πραγματι ειναι πιο ξεκουραστα.
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  2. #92
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14 Προβολή μηνύματος
    Για street μιλαει ο devil, οχι για ss. και πραγματι ειναι πιο ξεκουραστα.
    street ειναι και το fazer 600 πχ street ειναι και το fjr s2 πι
    θελω να πω πως υπαρχουν διαφορες.εγω ειδα διαφορα αναμεσα στο s2 και το 8 (fazer) που ειχαν να κανουν μαλλον με την θεση του τιμονιου.το s2 πιο ορθιο και ξεκουραστο,το 8αρι νομιζω ειχε λιγο πιο χαμηλα και μπροστα το τιμονι και σε "ξαπλωνε" λιγο παραπανω που βεβαια ηταν καλυτερη θεση για σπορ οδηγηση.
    just saying....
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  3. #93
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.009
    απλα πρεπει να βαλουμε και κατι ακομα στην κουβεντα μας περι ανεσης...
    ναι ταξιδευοντας στην ευρωπη ενα sport touring πιθανον να ειναι πιο ξεκουραστο και ανετο,
    αλλα ελατε τωρα στη ελληνικη πραγματικοτητα και τους ελληνικους δρομους που ειναι χειροτεροι απο δρομους της βομβαρδισμενης γαζας...με ενα ον οφ λοιπον περνας πολυ πιο ανετα και ξεκουραστα πανω απο ολες τις λακουβες!σχεδον δεν τις νιωθεις!ειδικα με ενα 1190 που ακομα και υπο κλιΣη δεν φοβαΣε καμια λακουβα!καλα δεν μιλαμε για πολη με υπονομους,τρυπες,σαμαρακια κλπ οπου με τα πιο σφιχτα μηχανακια καθε φορα που περνας απο πανω τις νιωθεις παντου αλλα και ταλαιπωρεις ολη τη μηχανη!
    καπως ετσι και εγω εχω μπει στη διαδικασια να ζαχαρωνω το 1290...
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  4. #94
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex14 Προβολή μηνύματος
    Για street μιλαει ο devil, οχι για ss. και πραγματι ειναι πιο ξεκουραστα.
    Nαι βρε Αλεξ και γω για street τυπου fazer, bandit κλπ λεω. Για να κανω ταξιδι με ss θελω μεροκαματο καλο .
    Αλλα και αυτα δεν με βολεψαν ποτε για πολυ ωρα, κυριως λογω γονατου και τελευταια και λογω μεσης.
    Ωραια κατ'εμε αλλα για πιο κοντινες διαδρομες, οχι το γυρο της Ευρωπης.
    Και οπως λεει και ο Πετερ, στην Ελλαδα τα αξιοποιεις περισσοτερο τα ον-οφ λογω κακου οδοστρωματος.
    MADE IN JAPAN 日本製

  5. #95
    Είναι άλλο όμως γυρναω την ευρωπη και άλλο περναω τις λακουβες .

    Αν μιλάμε για πολύωρα-πολυήμερα ταξίδια , εκτός από τις επιδοσεις της μοτο , παίζει τεράστιο ρόλο η σέλα , η γωνία των γονάτων , η γωνία των χεριών ,η κάλυψη από αέρα κ.λ.π
    Τα ιδια και για τον συναναβατη.
    Αυτά τα χαρακτηριστικά , είναι άμεσα συνδεδεμένα με τον σωματοτυπο του κάθε αναβατή.
    Γι αυτό πολλες φορες για την ιδια μηχανή , άλλος θα σου πει ότι ειμαι ξεκούραστος μετά από 1000 χλμ και άλλος θα πει ότι εχω πιαστεί ολόκληρος .

    Η ορθια θεση οδηγησης είναι η αληθεια ότι στην αρχη δειχνει πιο ξεκουραστη απ ολες , όμως μετα από πολλες ωρες την ακουει η μεση,οι ώμοι και ο σβερκοσ-κεφαλι αν δεν υπαρχει επαρκη καλυψη απ τον αερα…

    Είναι γελοιο να δίνουν σουπερ ντουπερ μεγκα τουρερ ον-οφφ κλαιν μαιν 17000 με μια ζελατινιτσα τόση δα

  6. #96
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    Είναι άλλο όμως γυρναω την ευρωπη και άλλο περναω τις λακουβες .

    Αν μιλάμε για πολύωρα-πολυήμερα ταξίδια , εκτός από τις επιδοσεις της μοτο , παίζει τεράστιο ρόλο η σέλα , η γωνία των γονάτων , η γωνία των χεριών ,η κάλυψη από αέρα κ.λ.π
    Τα ιδια και για τον συναναβατη.
    Αυτά τα χαρακτηριστικά , είναι άμεσα συνδεδεμένα με τον σωματοτυπο του κάθε αναβατή.
    Γι αυτό πολλες φορες για την ιδια μηχανή , άλλος θα σου πει ότι ειμαι ξεκούραστος μετά από 1000 χλμ και άλλος θα πει ότι εχω πιαστεί ολόκληρος .

    Η ορθια θεση οδηγησης είναι η αληθεια ότι στην αρχη δειχνει πιο ξεκουραστη απ ολες , όμως μετα από πολλες ωρες την ακουει η μεση,οι ώμοι και ο σβερκοσ-κεφαλι αν δεν υπαρχει επαρκη καλυψη απ τον αερα…

    Είναι γελοιο να δίνουν σουπερ ντουπερ μεγκα τουρερ ον-οφφ κλαιν μαιν 17000 με μια ζελατινιτσα τόση δα
    +1290 (οχι του ΚΤΜ )
    Η καλυψη απο αερα ειναι must, αλλιως και γω σκυφτος προτιμω να ειμαι. Και το υψος και ο σωματοτυπος ειναι αυτο ειναι αυτο που σε κανει να κουμπωνεις στο εκαστοτε μηχανακι. Εγω που ειμαι ξυλαγκουρο θελω ψηλα για να ειμαι ξεκουραστος δυστυχως.
    MADE IN JAPAN 日本製

  7. #97
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    +1290 (οχι του ΚΤΜ )
    Η καλυψη απο αερα ειναι must, αλλιως και γω σκυφτος προτιμω να ειμαι. Και το υψος και ο σωματοτυπος ειναι αυτο ειναι αυτο που σε κανει να κουμπωνεις στο εκαστοτε μηχανακι. Εγω που ειμαι ξυλαγκουρο θελω ψηλα για να ειμαι ξεκουραστος δυστυχως.
    Δεν εχεις καβαλησει τα σωστα μηχανακια. 1190 εχεις οδηγησει;

  8. #98
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.009
    παντως η ζελατινα του 1290 δεν μοιαζει μικρη και αρκετα πλατια ειναι!και απο αρκετες φωτος που το ειδα μαλλον θα εχει αριστη καλυψη και στα ποδια!
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  9. #99
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Δεν εχεις καβαλησει τα σωστα μηχανακια. 1190 εχεις οδηγησει;
    Το ΚΤΜ;; οχι. μεχρι το lc4 εχω φτασει απο ΚΤΜοεμπειριες. Το συγκεκριμενο αν και λιγο στριμοκωλο με βολευει πολυ σαν θεση οδηγησης.
    Απο ον-οφ μεγαλα (σε ογκο ), τρανσαλπ, στρωμα, αφρικα, βαρκαντερο. Σε ολα κουμπωσα τελεια.
    MADE IN JAPAN 日本製

  10. #100
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Το ΚΤΜ;; οχι. μεχρι το lc4 εχω φτασει απο ΚΤΜοεμπειριες. Το συγκεκριμενο αν και λιγο στριμοκωλο με βολευει πολυ σαν θεση οδηγησης.
    Απο ον-οφ μεγαλα (σε ογκο ), τρανσαλπ, στρωμα, αφρικα, βαρκαντερο. Σε ολα κουμπωσα τελεια.
    Ναι αλλα για ποσα χλμ. Σε καποια μηχανακια κουμπωσα τελεια και μετα απο 50 χλμ πονουσα ολοκληρος. Παραδειγμα το 1190. Λεπτη σελα που σε ποναει ο κωλος σου μετα απο λιγο.

  11. #101
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Ναι αλλα για ποσα χλμ. Σε καποια μηχανακια κουμπωσα τελεια και μετα απο 50 χλμ πονουσα ολοκληρος. Παραδειγμα το 1190. Λεπτη σελα που σε ποναει ο κωλος σου μετα απο λιγο.
    Οχι πολλα με τα συγκεκριμενα (δεν ειμαι φαν). Μονο με το τρανσαλπ εχω κανει το Αθηνα-Σαλονικη. Δεν πιαστηκα (πολυ) και δεν ετρεχα αν και ειχα καλη ζελατινα. Αυτο που με απασχολουσε περισσοτερο παντως, το γονατο μου, δεν με ενοχλησε παρα ελαχιστα.
    MADE IN JAPAN 日本製

  12. #102
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.993
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Δεν νομιζω οτι τα street ειναι πιο ξεκουραστα. Εξαρταται και απο το υψος. Εγω ας πουμε με 1,85 δεν μπορω να ειμαι συνεχως σκυφτος πανω στο μηχανακι για ταξιδι. Κουραζεται και η μεση μου και τα γονατα μου που τα εχω μαζεμενα. Και αναγκαστικα μετα ριχνω το βαρος μου στο τιμονι για να ξεκουραστω. Ενω σε ενα ον-οφ που ειμαι σε ορθια θεση κρατιεμαι αισθητα πιο ξεκουραστος.
    προσεξε τι λεω!
    "η μεση υποφερει σ'ενα on οff πολυ περισσοτερο απο ενα naked ή ενα sport touring..."

    η μεση καταπονειται με την ορθια θεση οδηγησης γιατι εκτελει χρεη 2ης αναρτησης σε ενδεχομενη λακουβα...
    οταν εισαι ελαφρως σκυμενος η καθετη δυναμη που ασκειται στην αναρτηση οταν πεφτει σε λακουβα το μηχανακι δεν μεταφερεται στην μεση σου...

    αλλα ακομα και εργονομικα να το δεις τα on off εχουν βγει και για οδηγηση εκτος δρομου, που σημαινει οτι μπορουν να οδηγηθουν πιο ευκολα και απο ορθια εντελως σταση...
    τα sport touring εχουν κατασκευαστει για τουρισμο και ειναι οτι πιο φιλικο υπαρχει για την πολυωρη οδηγηση...

    και σαφως παιζει ρολο και ο σωματοτυπος του αναβατη...και δεν εννοω μονο το υψος...
    αλλος μπορει να εχει πιο μακρυα ποδια στο 1,85 και αλλος πιο μακρυ κορμο...
    ολα αυτα παιζουν ρολο...
    Τελευταία τροποποίηση από devil's animal; 27/08/2014 στις 21:26.

  13. #103
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Αυτο δεν το γλιτωνω ουτε στο αμαξι γιατι με τις αναρτησεις που εχω αν περασω πανω απο νομισμα θα σου πω αν ειναι κορωνα ή γραμματα.
    Ακομα αντεχω τα χτυπηματα απλα θελω να ειμαι σε ψιλο-ορθια θεση οσο το δυνατον πιο πολυ για τους μυς στη μεση, οχι τη σπονδυλικη στηλη. Στο μηχανακι χτυπιεμαι λιγοτερο γιατι σηκωνομαι στα μαρσπιε στις λακουβες. Στο αμαξι τι να κανω;;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  14. #104
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterbmwrider Προβολή μηνύματος
    απλα πρεπει να βαλουμε και κατι ακομα στην κουβεντα μας περι ανεσης...
    ναι ταξιδευοντας στην ευρωπη ενα sport touring πιθανον να ειναι πιο ξεκουραστο και ανετο,
    αλλα ελατε τωρα στη ελληνικη πραγματικοτητα και τους ελληνικους δρομους που ειναι χειροτεροι απο δρομους της βομβαρδισμενης γαζας...με ενα ον οφ λοιπον περνας πολυ πιο ανετα και ξεκουραστα πανω απο ολες τις λακουβες!σχεδον δεν τις νιωθεις!ειδικα με ενα 1190 που ακομα και υπο κλιΣη δεν φοβαΣε καμια λακουβα!καλα δεν μιλαμε για πολη με υπονομους,τρυπες,σαμαρακια κλπ οπου με τα πιο σφιχτα μηχανακια καθε φορα που περνας απο πανω τις νιωθεις παντου αλλα και ταλαιπωρεις ολη τη μηχανη!
    καπως ετσι και εγω εχω μπει στη διαδικασια να ζαχαρωνω το 1290...
    Στο παταω σε ανεση το υποψηφιο 3μπουρδελό σου και σου ριχνω και δεκα κυβικά

    πουτσ@@@@@@@@@

  15. #105
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από akis_trevor Προβολή μηνύματος
    street ειναι και το fazer 600 πχ street ειναι και το fjr s2 πι
    Όπως επίσης ον οφφ είναι το 690 και το s10ere.








    Ο devil έχει δίκιο. Η όρθια θέση καταπονεί την μέση περισσότερο απ' την σκυφτή σε ένα ταξίδι. Επίσης η όρθια θέση είναι χάλι μαύρο γενικότερα. Οι προσαγωγοί πιάνονται γιατί ο αέρας σου ανοίγει τα πόδια. Όσο καλή και να είναι η κάλυψη στα πόδια η πίεση είναι μεγαλύτερη. Ακόμα και αν δεν πας γρήγορα το ίδιο μπορεί να συμβεί σε άσχημες συνθήκες, όπως κόντρα άνεμος. Επίσης στις συνθήκες αυτές επειδή το σωστό είναι κρατιόμαστε απ' τη μηχανή με τα πόδια για να μην πηγαίνουμε βάρκα γιαλό οι προσαγωγοί την ακούνε πιο γρήγορα.

    Επίσης η όρθια θέση δεν επιτρέπει ψιλομετατοπίσεις των μαλακών μορίων για να μην πιάνονται, το βάρος του κορμού πέφτει επάνω στη σέλα, ενώ το μέρος που ακουμπά στην σέλα είναι πιο ευάλωτο.

    Κεφάλι και σβέρκος είναι πιο ευάλωτα.

    Οι κάθετες και μεγάλες ζελατίνες προκαλούν περισσότερους στροβιλισμούς και συνεπώς θόρυβο.

    Οι ώμοι είναι συνήθως εκτεθειμένοι όπως και στα σκυφτά δλδ μόνο που στην όρθια θέση αυτό προκαλεί περισσότερα προβλήματα.

    Τα ον οφφ απαιτούν πολύ μικρότερες ταχύτητες για να σε κρατήσουν ξεκούραστο.


    Το τεράστειο μεταξόνιο των τούρινγκ κάνει τις λακουβίτσες παιχνίδια.
    Τα ον οφφ δεν φτιάχτηκαν για να περνάς αλώβητος τους σπασμένους ελληνικούς δρόμους. Σιγά το κατόρθωμα. Εγώ δεν τις καταλάβαινα ούτε με σσ τις μικρολακουβίτσες και τα σπασίματα, το μηχανάκι λυπόμουν.
    Με λογική ταχύτητα, ταξίδι κάνεις και με ss γιατί ο αέρας σου κρατάει τον κορμό όρθιο χωρίς να πιάνονται οι καρποί ενώ η μέση αποσβένει ότι περνάει απ' τις αναρτήσεις χωρίς να καταπονείται. Εδώ η πίεση στους ώμους είναι καλοδεχούμενη γιατί σου κρατάει τον κορμό. Σε μηχανάκια με πιο όρθια θέση όπως φαιζερ δεν χρειάζεται να "πηγαίνεις" συνέχεια για να μην πιάνονται τα χέρια. Όσο πιο "σκυφτό" είναι το μηχανάκι τόσο πιο σκληρή σέλα θα έχει. Αλλά όσο πιο σκυφτό είναι τόσο η πίεση στα μαλακά μόρια λόγο του βάρους και της σκυφτής θέσης είναι μικρότερη. Οι μετατοπίσεις έρχονται από μόνες τους ενώ τα μαλακά μόρια είναι στον αέρα. Οι πρσαγωγοί δεν δέχονται καμία πίεση, εκτός απ' την περίπτωση ανέμων που θα τους χρησιμοποιήσουμε εμείς για να κρατηθούμε από την μηχανή αλλά φυσικά με πολύ μικρότερη πίεση. Ο κορμός δεν επηρεάζεται τόσο πολύ απ' τους πλάγιους ανέμους.

    Οπότε ταξίδι κάνεις με οτιδήποτε και το καθε ένα έχει τους δικούς του περιορισμούς και ιδιαιτερότητες και εσύ πρέπει να κάνεις διαφορετικές παραχωρήσεις στο καθε ένα.

    Τα ον οφφ οφείλουν να είναι αυτό που υπόσχονται. Διαφορετικά υπάρχουν άλλα μηχανάκια πιο κατάλληλα για οποιονδήποτε σωματότυπο αναβάτη. Η όρθια θέση βολεύει περισσότερο μόνο εκτός δρόμου.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 27/08/2014 στις 18:31.
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 7 από 29 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910111217 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm 990 Adventure Fotos & 950 Mx
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 10:47
  2. KTM SUPER DUKE RR Race Use Only
    από ixnilatis στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2005, 09:29
  3. espase aktina apo KTM LC4 adventure!
    από KaTaNaS στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2005, 11:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF