street ειναι και το fazer 600 πχ street ειναι και το fjrs2 πι
θελω να πω πως υπαρχουν διαφορες.εγω ειδα διαφορα αναμεσα στο s2 και το 8 (fazer) που ειχαν να κανουν μαλλον με την θεση του τιμονιου.το s2 πιο ορθιο και ξεκουραστο,το 8αρι νομιζω ειχε λιγο πιο χαμηλα και μπροστα το τιμονι και σε "ξαπλωνε" λιγο παραπανω που βεβαια ηταν καλυτερη θεση για σπορ οδηγηση.
just saying....![]()
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
απλα πρεπει να βαλουμε και κατι ακομα στην κουβεντα μας περι ανεσης...
ναι ταξιδευοντας στην ευρωπη ενα sport touring πιθανον να ειναι πιο ξεκουραστο και ανετο,
αλλα ελατε τωρα στη ελληνικη πραγματικοτητα και τους ελληνικους δρομους που ειναι χειροτεροι απο δρομους της βομβαρδισμενης γαζας...με ενα ον οφ λοιπον περνας πολυ πιο ανετα και ξεκουραστα πανω απο ολες τις λακουβες!σχεδον δεν τις νιωθεις!ειδικα με ενα 1190 που ακομα και υπο κλιΣη δεν φοβαΣε καμια λακουβα!καλα δεν μιλαμε για πολη με υπονομους,τρυπες,σαμαρακια κλπ οπου με τα πιο σφιχτα μηχανακια καθε φορα που περνας απο πανω τις νιωθεις παντου αλλα και ταλαιπωρεις ολη τη μηχανη!
καπως ετσι και εγω εχω μπει στη διαδικασια να ζαχαρωνω το 1290...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Nαι βρε Αλεξ και γω για street τυπου fazer, bandit κλπ λεω. Για να κανω ταξιδι με ss θελω μεροκαματο καλο.
Αλλα και αυτα δεν με βολεψαν ποτε για πολυ ωρα, κυριως λογω γονατου και τελευταια και λογω μεσης.
Ωραια κατ'εμε αλλα για πιο κοντινες διαδρομες, οχι το γυρο της Ευρωπης.
Και οπως λεει και ο Πετερ, στην Ελλαδα τα αξιοποιεις περισσοτερο τα ον-οφ λογω κακου οδοστρωματος.
MADE IN JAPAN 日本製
Είναι άλλο όμως γυρναω την ευρωπη και άλλο περναω τις λακουβες .
Αν μιλάμε για πολύωρα-πολυήμερα ταξίδια , εκτός από τις επιδοσεις της μοτο , παίζει τεράστιο ρόλο η σέλα , η γωνία των γονάτων , η γωνία των χεριών ,η κάλυψη από αέρα κ.λ.π
Τα ιδια και για τον συναναβατη.
Αυτά τα χαρακτηριστικά , είναι άμεσα συνδεδεμένα με τον σωματοτυπο του κάθε αναβατή.
Γι αυτό πολλες φορες για την ιδια μηχανή , άλλος θα σου πει ότι ειμαι ξεκούραστος μετά από 1000 χλμ και άλλος θα πει ότι εχω πιαστεί ολόκληρος .
Η ορθια θεση οδηγησης είναι η αληθεια ότι στην αρχη δειχνει πιο ξεκουραστη απ ολες , όμως μετα από πολλες ωρες την ακουει η μεση,οι ώμοι και ο σβερκοσ-κεφαλι αν δεν υπαρχει επαρκη καλυψη απ τον αερα…
Είναι γελοιο να δίνουν σουπερ ντουπερ μεγκα τουρερ ον-οφφ κλαιν μαιν 17000 με μια ζελατινιτσα τόση δα
MADE IN JAPAN 日本製
παντως η ζελατινα του 1290 δεν μοιαζει μικρη και αρκετα πλατια ειναι!και απο αρκετες φωτος που το ειδα μαλλον θα εχει αριστη καλυψη και στα ποδια!
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
MADE IN JAPAN 日本製
προσεξε τι λεω!
"η μεση υποφερει σ'ενα on οff πολυ περισσοτερο απο ενα naked ή ενα sport touring..."
η μεση καταπονειται με την ορθια θεση οδηγησης γιατι εκτελει χρεη 2ης αναρτησης σε ενδεχομενη λακουβα...
οταν εισαι ελαφρως σκυμενος η καθετη δυναμη που ασκειται στην αναρτηση οταν πεφτει σε λακουβα το μηχανακι δεν μεταφερεται στην μεση σου...
αλλα ακομα και εργονομικα να το δεις τα on off εχουν βγει και για οδηγηση εκτος δρομου, που σημαινει οτι μπορουν να οδηγηθουν πιο ευκολα και απο ορθια εντελως σταση...
τα sport touring εχουν κατασκευαστει για τουρισμο και ειναι οτι πιο φιλικο υπαρχει για την πολυωρη οδηγηση...
και σαφως παιζει ρολο και ο σωματοτυπος του αναβατη...και δεν εννοω μονο το υψος...
αλλος μπορει να εχει πιο μακρυα ποδια στο 1,85 και αλλος πιο μακρυ κορμο...
ολα αυτα παιζουν ρολο...
Τελευταία τροποποίηση από devil's animal; 27/08/2014 στις 21:26.
Αυτο δεν το γλιτωνω ουτε στο αμαξιγιατι με τις αναρτησεις που εχω αν περασω πανω απο νομισμα θα σου πω αν ειναι κορωνα ή γραμματα.
Ακομα αντεχω τα χτυπηματα απλα θελω να ειμαι σε ψιλο-ορθια θεση οσο το δυνατον πιο πολυ για τους μυς στη μεση, οχι τη σπονδυλικη στηλη. Στο μηχανακι χτυπιεμαι λιγοτερο γιατι σηκωνομαι στα μαρσπιε στις λακουβες. Στο αμαξι τι να κανω;;;![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Όπως επίσης ον οφφ είναι το 690 και το s10ere.
Ο devil έχει δίκιο. Η όρθια θέση καταπονεί την μέση περισσότερο απ' την σκυφτή σε ένα ταξίδι. Επίσης η όρθια θέση είναι χάλι μαύρο γενικότερα. Οι προσαγωγοί πιάνονται γιατί ο αέρας σου ανοίγει τα πόδια. Όσο καλή και να είναι η κάλυψη στα πόδια η πίεση είναι μεγαλύτερη. Ακόμα και αν δεν πας γρήγορα το ίδιο μπορεί να συμβεί σε άσχημες συνθήκες, όπως κόντρα άνεμος. Επίσης στις συνθήκες αυτές επειδή το σωστό είναι κρατιόμαστε απ' τη μηχανή με τα πόδια για να μην πηγαίνουμε βάρκα γιαλό οι προσαγωγοί την ακούνε πιο γρήγορα.
Επίσης η όρθια θέση δεν επιτρέπει ψιλομετατοπίσεις των μαλακών μορίων για να μην πιάνονται, το βάρος του κορμού πέφτει επάνω στη σέλα, ενώ το μέρος που ακουμπά στην σέλα είναι πιο ευάλωτο.
Κεφάλι και σβέρκος είναι πιο ευάλωτα.
Οι κάθετες και μεγάλες ζελατίνες προκαλούν περισσότερους στροβιλισμούς και συνεπώς θόρυβο.
Οι ώμοι είναι συνήθως εκτεθειμένοι όπως και στα σκυφτά δλδ μόνο που στην όρθια θέση αυτό προκαλεί περισσότερα προβλήματα.
Τα ον οφφ απαιτούν πολύ μικρότερες ταχύτητες για να σε κρατήσουν ξεκούραστο.
Το τεράστειο μεταξόνιο των τούρινγκ κάνει τις λακουβίτσες παιχνίδια.
Τα ον οφφ δεν φτιάχτηκαν για να περνάς αλώβητος τους σπασμένους ελληνικούς δρόμους. Σιγά το κατόρθωμα. Εγώ δεν τις καταλάβαινα ούτε με σσ τις μικρολακουβίτσες και τα σπασίματα, το μηχανάκι λυπόμουν.
Με λογική ταχύτητα, ταξίδι κάνεις και με ss γιατί ο αέρας σου κρατάει τον κορμό όρθιο χωρίς να πιάνονται οι καρποί ενώ η μέση αποσβένει ότι περνάει απ' τις αναρτήσεις χωρίς να καταπονείται. Εδώ η πίεση στους ώμους είναι καλοδεχούμενη γιατί σου κρατάει τον κορμό. Σε μηχανάκια με πιο όρθια θέση όπως φαιζερ δεν χρειάζεται να "πηγαίνεις" συνέχεια για να μην πιάνονται τα χέρια. Όσο πιο "σκυφτό" είναι το μηχανάκι τόσο πιο σκληρή σέλα θα έχει. Αλλά όσο πιο σκυφτό είναι τόσο η πίεση στα μαλακά μόρια λόγο του βάρους και της σκυφτής θέσης είναι μικρότερη. Οι μετατοπίσεις έρχονται από μόνες τους ενώ τα μαλακά μόρια είναι στον αέρα. Οι πρσαγωγοί δεν δέχονται καμία πίεση, εκτός απ' την περίπτωση ανέμων που θα τους χρησιμοποιήσουμε εμείς για να κρατηθούμε από την μηχανή αλλά φυσικά με πολύ μικρότερη πίεση. Ο κορμός δεν επηρεάζεται τόσο πολύ απ' τους πλάγιους ανέμους.
Οπότε ταξίδι κάνεις με οτιδήποτε και το καθε ένα έχει τους δικούς του περιορισμούς και ιδιαιτερότητες και εσύ πρέπει να κάνεις διαφορετικές παραχωρήσεις στο καθε ένα.
Τα ον οφφ οφείλουν να είναι αυτό που υπόσχονται. Διαφορετικά υπάρχουν άλλα μηχανάκια πιο κατάλληλα για οποιονδήποτε σωματότυπο αναβάτη. Η όρθια θέση βολεύει περισσότερο μόνο εκτός δρόμου.
Τελευταία τροποποίηση από daz; 27/08/2014 στις 18:31.
Sent from me using a computer.