Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Ανχελονιντζάκι

  1. #1
    Συνταξιούχος Το avatar του/της kokkiklhs
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    704

    Lightbulb Ανχελονιντζάκι

    Καλησπερούδια στην παρέα!
    Λοιπόν, εδώ που καθόμουν μου δημιουργήθηκε μια super απορία και θέλω τα φώτα των ειδικών, καθότι εγώ από μηχανικά κλπ είμαι ψιλο-άσχετος, γνωρίζω μόνο τα πολύ βασικά...

    Όλοι μας γνωρίζουμε ότι το KLE 250 Anhelo μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με το Eliminator και το Νιντζάκι, μόνο που στο τελευταίο έπεσε περαιτέρω εξέλιξη, με DFI και πρόσφατα υπερκυβισμό στα 296cc (άραγε παραμένει ο ίδιος κινητήρας στο 300άρι, δεν είμαι σίγουρος...)
    Σκεφτόμουν λοιπόν κατά πόσον θα ήταν εφικτό να "κουμπώσει" ο κινητήρας του νιντζακίου στο πλαίσιο του Anhelo και να προσαρμοστούν τα ηλεκτρικά, ώστε να λειτουργήσει ο ψεκασμός... θεωρητικά μιλώντας, πρέπει να γίνεται!
    Υπάρχει κάποιος που το έχει επιχειρήσει, ή έστω κάποιος να επιβεβαιώσει ότι ΔΕΝ γίνεται, και να επισημάνει σε ποια σημεία θα κόλλαγε πρακτικά η υλοποίηση αυτής της ιδέας;

    Τι δηλαδή, τα Χελωνονιντζάκια που μεταλλάχτηκαν, είναι πιο έξυπνα;

    Φαντάζομαι ένα Anhelo με ψεκαστό 300άρη κινητήρα και ρίγη συγκίνησης με διαπερνούν... θα είναι το απόλυτο μικρό on-off... κρίμα που η μαμά kawa δεν έκανε καμιά κίνηση τύπου "Versys 250", που να μπορεί να δεχτεί εκ των υστέρων και σαν βελτίωση 300άρια κυλινδροπίστονα παραμένοντας τυπικά στη "μικρή" κατηγορία των 250αριών, θα γινόταν best seller...
    ...το νου σου!!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  3. #3
    Συνταξιούχος Το avatar του/της kokkiklhs
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    704
    Nταξ ρε μάστορα, respect στο TDR, αλλά αυτό είναι ΑΛΛΗ ιστορία.... ultimate dual το βαφτίσανε, αλλά μόνο ultimate είναι, όχι dual...
    Εδώ μιλάμε για KLE, που έχει εκ γενετής και κάποιες χωμάτινες καταβολές, όχι για motard TZR!
    ...το νου σου!!

  4. #4
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.952
    Δλδ εσύ είσαι ψιλοάσχετος, γνωρίζεις μόνο τα βασικά αλλά ξέρεις ότι το κτμ 1290 είναι άχρηστο μηχανάκι?
    Sent from me using a computer.

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.867
    δες μερικες φοτο ή κινητηρες απο κοντα.
    αν ειναι ιδιος σε ολα χωρις καμια αλλαγη τοτε θα ταιριαζουν και οι βασεις.
    αν ειναι ιδιος θα ταιριαζει και ο ψεκασμος (ισως θελει και διαφορετικες εισαγωγές)

    πιθανοτατα να χρειαστεις ηλεκτρικα ή μερος των ηλεκτρικων απο ninja για να δουλεψει

  6. #6
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    part list και κοιτας φωτο τουλαχιστον απο κασες

  7. #7
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.716
    Τρομερή ιδέα...
    Παίρνουμε ένα Anhelo 25ετιας με μηδέν αξία. Του βάζουμε μοτέρ, ψεκασμό, ηλεκτρικά από 300αρι που στοιχίζουν ένα καράβι λεφτά.
    Καταλήγουμε με ένα Anhelo που θα έχει τις μισές επιδόσεις του 500 και θα έχει στοιχίσει όσο τρία 500...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #8
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Τρομερή ιδέα...
    Παίρνουμε ένα Anhelo 25ετιας με μηδέν αξία. Του βάζουμε μοτέρ, ψεκασμό, ηλεκτρικά από 300αρι που στοιχίζουν ένα καράβι λεφτά.
    Καταλήγουμε με ένα Anhelo που θα έχει τις μισές επιδόσεις του 500 και θα έχει στοιχίσει όσο τρία 500...
    Να το πω διαφορετικα. Παιρνουμε ενα ανχελο τσαμπα. Με μηδεν αξια. Παιρνουμε και ενα τρακαρισμενο 300 αρι νιτζακι. Με ελαχιστη αξια. Τα βαζουμε στο γκαραζ και ριχνουμε καταλυτη (εμας στην προκειμενη περιπτωση). Στο τελος του χειμωνα δε θα εχουμε (αν ολα πανε κατ ευχην) το επιθυμητο αποτελεσμα χωρις το καραβι χρηματων να εχει αποδημησει απο την τσεπη μας;

  9. #9
    Συνταξιούχος Το avatar του/της kokkiklhs
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    704
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Δλδ εσύ είσαι ψιλοάσχετος, γνωρίζεις μόνο τα βασικά αλλά ξέρεις ότι το κτμ 1290 είναι άχρηστο μηχανάκι?
    Λάθος thread...
    :rotflmao:
    ...το νου σου!!

  10. #10
    Συνταξιούχος Το avatar του/της kokkiklhs
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    704
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Τρομερή ιδέα...
    Παίρνουμε ένα Anhelo 25ετιας με μηδέν αξία. Του βάζουμε μοτέρ, ψεκασμό, ηλεκτρικά από 300αρι που στοιχίζουν ένα καράβι λεφτά.
    Καταλήγουμε με ένα Anhelo που θα έχει τις μισές επιδόσεις του 500 και θα έχει στοιχίσει όσο τρία 500...
    Ας είναι καλά οι γκαζόκ@υλοι πιτσιρικάδες με τα νιντζάκια, που νομίζουν ότι σε 1 βδομάδα γίνανε πιλότοι και πάνε και στουκάρουνε (αρκεί να μη χτυπάνε οι ίδιοι ή κάναν άλλο, βέβαια) και μετά τα πουλάνε (ό,τι έχει απομείνει) για ανταλλακτικά!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Να το πω διαφορετικα. Παιρνουμε ενα ανχελο τσαμπα. Με μηδεν αξια. Παιρνουμε και ενα τρακαρισμενο 300 αρι νιτζακι. Με ελαχιστη αξια. Τα βαζουμε στο γκαραζ και ριχνουμε καταλυτη (εμας στην προκειμενη περιπτωση). Στο τελος του χειμωνα δε θα εχουμε (αν ολα πανε κατ ευχην) το επιθυμητο αποτελεσμα χωρις το καραβι χρηματων να εχει αποδημησει απο την τσεπη μας;
    Α, γεια σου... κάπως έτσι το σκέφτηκα κι εγώ, αν και πραγματικά είμαι σε τελείως θεωρητικό επίπεδο, δε σκοπεύω να το δοκιμάσω στο δικό μου, τουλάχιστον όσο λειτουργεί!!
    ...το νου σου!!

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.567
    το τελικο αποτελεσμα περναει κτεο;

  12. #12
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Να το πω διαφορετικα. Παιρνουμε ενα ανχελο τσαμπα. Με μηδεν αξια. Παιρνουμε και ενα τρακαρισμενο 300 αρι νιτζακι. Με ελαχιστη αξια. Τα βαζουμε στο γκαραζ και ριχνουμε καταλυτη (εμας στην προκειμενη περιπτωση). Στο τελος του χειμωνα δε θα εχουμε (αν ολα πανε κατ ευχην) το επιθυμητο αποτελεσμα χωρις το καραβι χρηματων να εχει αποδημησει απο την τσεπη μας;
    To αυτο...

    αμα δεν εισαι θεωρητικος της μοτοσυκλετας μπορει να γινει σε ενα ΣΚ, αρκει να εχεις καλο καφε και μπολικα τσιγαρα....

  13. #13
    Συνταξιούχος Το avatar του/της kokkiklhs
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    704
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    To αυτο...

    αμα δεν εισαι θεωρητικος της μοτοσυκλετας μπορει να γινει σε ενα ΣΚ, αρκει να εχεις καλο καφε και μπολικα τσιγαρα....
    Could you be a bit more specific, please?
    ...το νου σου!!

  14. #14
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokkiklhs Προβολή μηνύματος
    Could you be a bit more specific, please?
    Αν ταιριαζουν οι βασεις και η αλλαγη μοτερ ειναι παιχνιδι, το να προσαρμοσεις τα ηλεκτρικα δεν ειναι επιστημη. Αλλωστε τα εχεις ολα οσα χρειαζεσαι. Απο το πτωμα.

  15. #15
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Ειχα κανει την αντιστοιχη δουλεια το 1992 σε ενα Ζ250 με μοτερ απο GPz305...

    δεν ειναι τοσο σπουδαιο ... αμα δεν εισαι μηχανικος του πληκτρολογιου...ειναι ευκολη δουλεια.
    Θα χρειαστεις ηλεκτρονικη και καλωδιωση.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF