DAZ...................
Ή περιπέτεια μέ τήν μορφή πού έννοώ όχι άπλά πέθανε άλλά
ΤΗΝ ΞΕΘΑΨΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ...........ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΣΕΛΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ....!!!
Άν λές περιπέτεια τό νά φορτώσω ένα μηχανάκι καί νά κάνω τόν γύρο τής γής,
αύτό ποτέ δέν άπαγορευόταν καί ούτε πρόκειται,φυσικά καί έχει νά κάνει
μέ τήν διάθεση,τήν τρέλλα,τά ΝΙΑΤΑ,καί προπαντός τίς ύποχρεώσεις τού καθενός
σέ αύτόν τόν κόσμο...!!
Καί φυσικά κανένα μηχανάκι,όσο χάλια καί νά είναι ,όσο χοντροκομμένο κ.λ.π.
δέν είναι ίκανό νά σταματήσει κάποιον άπό τό νά τήν ζήσει.
Βέβαια όπως έγραψε καί ό Κούντερα στήν άβάσταχτη έλαφρότητα......
κάθε πράμμα στόν καιρό του καί τόν Αύγουστο ό κολιός...!!
ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ........
και το κλισε, η Ελλάδα με τις πολλές λακούβες αρα θέλει ον-οφφ χρειάζεται αναθεώρηση. Μάλλον δεν εχετε δει λακούβες
Μια χαρα τουρινγκ μηχανακια θελει εκτός κ αν κάνεις πολλους χωματόδρομους κ ταξιδέψεις ανατολή/αφρικη. Εκει που λεωφόροι ειναι χωματόδρομοι και τα φορτώματα δίνουν κ πέρνουν... Οι μεγάλες διαδρομές δεν σημαίνουν αναγκαστικά άνεση ιδίως στην άσφαλτο, ισα ισα...
Ban 'em all
Μου αρεσει που τσακωνεστε για ενα μηχανακι και μια εταιρεια, λες και ειναι δικη σας ή του μπαμπα σας και θα πεσουν εξω οι μετοχες σας! Διασκεδαζω, δε λεω, παρακολουθωντας το θεμα, αλλα μαλλον ξεφυγαμε. Και καθε θεμα, σε αυτο το φορουμ, που ασχολειται με BMW ή KTM την ιδια καταληξη εχει. Τα γιαπωνεζικα γαμανε και τα ευρωπαικα ειναι ματρακαδες. Καθε φορα το πιανουμε απο τα μαλλια και το πεταμε κατω σα χταποδι μεχρι να λιωσει. Τσακωνομαστε ή διαφωνουμε, πειτε το οπως θελετε, για 20 ή 30 μηχανακια, που θα κυκλοφορησουν σε ολη τη χωρα. Καλα εκανε και εβγαλε η σκατεμ το 1290. Διακρινε καποιος μανατζερ της κακιας συμφορας το κενο στην αγορα. Ή η βιομηχανικη κατασκοπεια τους εδωσε πληροφοριες για το bmw 1280 υγροψυκτο αντβεντσουρ με ψεκασμο νερου στον αναβατη για δροσια στην ερημο της Γκουανταλαχαρα.
Γαμω τα μηχανακια ειναι ολα. Φραγκα να ειχαμε, να αγοραζαμε. Γκαραζ να τα βαλουμε και βενζινη να τα καβαλαμε. Το ειπαμε και πιο πανω: Η μηχανη ειναι καυλα. Και την καυλα αγοραζουμε!
Το μόνο κακό που έχουν αυτά τα μηχανάκια , είναι ότι δεν βγήκαν την περίοδο 2004-2010…
θα πουλησει.....................και μαλιστα πιο πολυ απο το 1190.να το θυμηθητε,τωρα που απογειωσε και την οικονομια ο σαμαρας σε τρια χρονια θα εχουμε γεμισει απο αυτο..........αλλα με ιταλογερμανικες πινακιδες.
για την ιστορια επειδη ειμαι σε περασμα για μανη και σε προτεινωμενη διαδρομη σε διαφορα ξενα φορουμ,τα touring(fjr κτλπ)ενω πριν καποια χρονια τα βλεπαμε σε ποσοτητες,τωρα δεν τα βλεπεις.
multi-1190-990-1200gs-tiger αντε και κανενα super-tenere με γαλλικες πινακιδες η πλειοψηφια
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
οπως το λες...στην περιτωση...
ελα που ομως τωρα θελω ναι μεν να βρω την υγεια μου στις βολτες μου στο νησι και στις κακοτραχαλιες αλλα τις 2-3 φορες το χρονο κανω ταξιδι πανω να μην μου λειπει το γκαζι αλλα και στα ελαχιστα καλα κομματια του νησιου που θελω να τρεξω!
σκεφτομουν πχ κατι σε τιγρη 800(που ειναι τελειο για κρητη) αλλα θα μου λειψει το γκαζι οπως σου ειπα,ετσι κοιτουσα προς 1190 μερια.ε τωρα θελω δεν θελω μου τραβαει την προσοχη το 1290...αρα και paris-dakar να μην κανει καποιος μπορει να βρει ευρος χρησης για τετοιες μηχανες...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Οπως και να 'χει ενα ον-οφ σου κοβει απο μ.ω.τ αλλα σου δινει αρκετα μεγαλυτερη ελευθερια κινησεων ως προς το δρομο που θα διαλεξεις να πας και στο τι θα αντιμετωπισεις.
Συνεπως για μενα ειναι προτιμοτερα για ενα ταξιδι και ειδικα ανευ σχεδιασμου.
MADE IN JAPAN 日本製
Αυτό με την "χαμηλή" μωτ των 1200αριων ον οφ, διασκεδαστικό.